Developed in part with a grant from
the National Science Foundation

Online Businesses Reviewed on Sitejabber for "nuwa" to "nzym"

mjb6
7 reviews
19 helpful votes
12/15/16
I just received my NUWAVE ovens, after s/h your paying for the second oven. Total cost for both $180.00. Also, to get the FREE GIFT you must pay an additional $30.00 s/h. So what's free. Nothing. If you return the items your still out s/h $60.00
frankh50
3 reviews
7 helpful votes
2/14/14
This site is great!!!! But the product is a total rip off!!! The pricing is set up so that its stupid to not buy 2 but when you find they don't work and want to send them back for a refund you find you will only receive $60 refund and you pay the shipping meaning you end up with next to nothing so you keep the junk. Its a classic American rip off. The product is as far from precision as it...
frankh56
1 review
0 helpful votes
6/8/14
My nu wave oven was perfect for my studio apartment and it works very well to cook pretty much anything. I'm not sure why anyone would need this if they had a full on kitchen, but for my purposes it was awesome. I could make entire meals without a kitchen.
jeanh218
1 review
0 helpful votes
1/9/20
Examples of false information . . . My sister does not have 14 records in a small town in Connecticut. The spelling of her last name is unusual. I do not have 4 records in a nearby small town. It's unfortunate my elderly mother unknowingly employed an in-home caregiver who was a unscrupulous in just about every way possible. I'm about to begin a full investigation. Your site is anything...
khank4
Veronica P. – Nuwber Rep
My name is Veronica, I am a support manager of Nuwber, Inc.
We are sorry you had any problems with Nuwber.com. We hope information provided below will be helpful.
Please note that we get your information from:
1) Publicly Available Information Sources - this is information that’s available to the public. It includes addresses, street names, cities, states and ZIP codes. Other examples of publicly available information include published phone directories and information published on the Internet, such as publicly available social network profiles.
​2) Third-Party Data Suppliers - information from third-party data suppliers originates from a variety of sources. It may include publicly available information, such as phone directories, as well as information from other sources.
Thus, there can be some pieces of inaccurate information on our website. And it's written on the main page about it. However, we try to keep our database actual and update it very often.
Also, note that the website provides an easy-to-find procedure that lets users send opt-out requests in one click (https://nuwber.com/removal/link). In addition, each user can contact Nuwber.com support team by email or phone. Nuwber Customer Care works for you from 9 am to 9 pm on weekdays. Such opt-out requests are honored by Nuwber.com with no exceptions.​
If you still have any questions do not hesitate to contact us
iank4
1 review
1 helpful vote
8/26/11
When it comes to dressing, there are clothes that must be there so as to make a complete dressing. When it comes to inner wears and buying them, we should consider some factors since they are dressed to the very sensitive parts of the body. The mens underwear is the kind of innerwear that is meant for the male being. They start wearing them at the very tender age and this goes on as a habit.
longtangm
13 reviews
0 helpful votes
5/29/19
I've been using it for a while now and can tell it's great. Never had an issue with that why not give it a trial
alonab2
1 review
0 helpful votes
3/6/19
I bought a leather jacket with the fur around the collar and a half sweater and they both fit perfectly, so I have no complaints. I can't wait to wear the jacket!
harryh43
99 reviews
143 helpful votes
10/7/18
These people are the only ones who provide the electricity so it wouldn't do any good for anybody to complain about the service. However, one thing that they can control is their buggy smart thermostat system and application. It gets disconnected all the time, and I constantly have to back out of the app and retry, then usually on the second attempt it connects me to my thermostat.
joeb1247
2 reviews
2 helpful votes
2/11/20
whatever they used to be, they are crap now. shoddy craftsmanship. low quality materials. offensive and condescending customer service.
patrickc30
1 review
1 helpful vote
11/1/13
We are a Brand-New constructed state-of-the-art health center, specially designed rooms not only give you a bed that's larger than our competition and more comfortable but you will sleep better because someone is not next to you, all of our patient rooms are private. Most importantly you won't have to share a remote control because everyone has their own 42 inch flat screen TV. Now that's...
bradr45
6 reviews
4 helpful votes
11/15/18
I've done quite a few jobs for this property Maintenance dispatch company. The checks are always late if they even come at all. They expect you to wait at least 8 weeks to get paid for even a $50 lawn mow job!
bobr278
1 review
1 helpful vote
9/9/19
It's family-owned business, and whenever family members work together, emotions can interfere with business decisions. This is how this business works. They will do everything to keep their business running even to the expense of others. For the most part, high employee turnover among non-family members is a problem. There are really limited opportunities for growth or advancement for...
wuh2
5 reviews
8 helpful votes
7/11/14
The moderators on this site work 20 hours a day to make sure no criticism of the game is posted on the forum, no matter how valid it is, or how politely it is written. Another MMO site full of paid shills. The game itself is not that great either, a huge let-down for something using the Dungeons & Dragons brand.
jayd12
27 reviews
11 helpful votes
12/28/11
Good portal of TV affiliates in Seattle,Portland,Spokane and Boise. I wish there were more portals that aggregated regional news as they do. There isn't one like it the SW,NE or SE, etc.. for U.S. news.
creativea
1 review
2 helpful votes
6/19/13
The NW Film School is a pathetic excuse for a school! it's not their website it's the class "instructors" they have. For example "Andy Blubaugh" has no formal education, or teaching credentials and possesses ZERO skills to teach a class, yet he is and HE IS the WORST instructor i have ever witnessed. The school kept two of his students thousand dollar payments for his class and offered zero...
stephent209
1 review
1 helpful vote
7/5/19
Very thorough and takes great care to provide a comprehensive value appraisal. I've known Derek for many years. He won't lie to get a home owner a value that isn't there, but he will work hard to demonstrate value that can be documented.
jeffd5
1 review
3 helpful votes
1/3/11
This website has an amazing amount of information about granite. I had this company do my counter tops, but every time I have a question I just go back to their website and I get my answers right away. Plus, there are lots of beautiful pictures for my next project!
peachr2
66 reviews
95 helpful votes
12/14/19
When we first moved into our condo it had a complex hydraulic heating system. NW Mechanical was recommended. At first we were pleased then after a year or so it all changed. Several of the parts they installed broke after six to twelve months after they installed them. Some how they managed to install an addition to our system backwards twice. Twice how the hell did they manage to do that!...
marko206
2 reviews
0 helpful votes
2/2/16
My kid brother just leased a new 2016 F-150 Crew Cab truck. He works with the truck, he has the two kids and the dog and his wife likes to keep things nice and tidy. He didn't realize it, but he needed seat covers. Covers that would keep the original interior in good shape and basically take a beating 7 days a week. He doesn't realize it, but if he returns the truck and if the seats are too...
newmans11
Newman S.
1 review
0 helpful votes
4/28/19
Muito bom o atendimento.A empresa tem uma excelente forma de resposta a minha necessidade. Precisei de algo ágil que suprisse minha necessidades
dorothym61
1 review
0 helpful votes
8/16/17
I called Northwest Arbor-Culture last Monday morning. Jon called me back by 1200 and was at my property by 1230. Jon inspected the tree and initially stated the tree poised no hazard. I did point out a problem with the tree that another company had observed. He then walked to the back of a very large tree and and said "Oh yes that is a red flag" and would be able to include the word hazard...
nawshirwanj
1 review
0 helpful votes
8/10/18
I bought a Smart Watch on 12 June, but I still haven't got it... and when I mail them, I get no answer so bad
brandonharrise
1 review
1 helpful vote
7/31/14
NextGenAuto delivers Powersports Software Solutions to Dealers across US and Europe ,providing industrial benefits to improve business, enhance enterprise performance, speedup time to reach market, reduce costs and generate Profits. NextGenAuto combines Innovative Solutions with industrial Expertise to help manufacturers, retailers and suppliers to deliver valued services and enhance their...
barbarad19
1 review
1 helpful vote
7/25/14
I found NX Source while I was attempting to manage my business networking on my own and thank goodness! My sales rep was able to help me build the appropriate systems to make business run smoothly and efficently.
sarahd386
1 review
0 helpful votes
8/10/19
I shopped around for several weeks for a credit repair company and a lot of them never called me back or sounded scammy when I spoke to them. I talked to Chrissy at Next Step and she was awesome! She guided me in the right direction. I purchased the rapid credit sweep and within 2 weeks my scores jumped up 121 points and I was able to purchase my first home. Seriously changed my life. Thanks guys!
jackm214
1 review
0 helpful votes
9/28/17
...way of getting to the "details" - because not everyone wants to share all information about their business... Nybiz has never let me down :)
raffaeleb1
1 review
1 helpful vote
12/12/18
ATTENTION: DO NOT WORK WITH NYBOX, YOU WILL LOSE EVERYTHING! stay away from nybox. They are scammers. My parcels have never been shipped, they do not answer the phone, or the e-mails. They stole products worth $ 1800 $ 250 worth of shipping. I made a complaint on https://www.ic3.gov. I hope they go to jail. CROOKS!
markl89
1 review
1 helpful vote
7/2/14
I was moving from apartment to apartment, my new place was literally four doors away from my old one. I couldn't do the job myself and all of my other companions were busy', so I got the idea of calling a moving company. The first few I called shot me down since my apartment wasn't large and "wasn't worth their time." Then I called NY Budget Movers, and they were happy to take the job. They...
magnusonm
2 reviews
1 helpful vote
11/16/19
When traveling by vehicle be aware the Government likes to scam you out of your hard-earned money with non-posted tolls. One wrong turn and you cross a bridge with no toll posted. When you need to return the crossing is now $15. Follow your GPS with extreme caution because we were caught twice with this game.
marting151
4 reviews
3 helpful votes
11/30/18
Staff are friendly and very helpful. I came to Dr. Rahmani with a variety of dental problems. Dr. Rahmani was able to recommend the best treatment options as well as connect me with his network of other dentists and specialists. He made me feel at ease about my situation and provided clear explanations about each step to be taken towards a full recovery. Dr. Rahmani was also very receptive to...
ericfredr
1 review
0 helpful votes
12/14/17
Great tow service, the driver took an hour to make sure my vintage camper was secure. Really fast, called at 10:30am, they drove all the way down south within 2 hours of me calling. Will use Emergency Towing of Sammy again.
ezrar6
6 reviews
9 helpful votes
3/19/17
I consigned my Hermes lindy 26 to this website. I was given a few offers from other websites but they only wanted to offer me $2000 for my almost new bag!! I used it only twice and I left the plastic covers and all stuffs. I bought it for $8000+, I don't wanna just ended up $2000 for my bag. I found this website offered me $3500 after the bag sold with consignment offer. It's still not quite...
stinderk
1 review
0 helpful votes
6/26/15
Just started my college and I want to buy a branded bag. But my pocket money does not allow me to bought branded bag because of high range of many brands. At the same time, one of my friends suggested me NYCITI which is really great brand and they have great collection of designer bags at reasonable prices. And I bought branded bag at Rs. 799/- only which is really unique & beautiful.
johnd287
1 review
1 helpful vote
9/18/14
We used NY City Limo service for our wedding, and everything worked out perfectly! Very professional, offers great Limo service, and incredibly friendly. If we ever need a limo again, we're calling NY City Limo.
rafaelc74
2 reviews
0 helpful votes
10/30/19
I had fun buying a Mercedes benz gls450, Maria help me out and she made it happened, she even feed me with pizza, I highly recommended this place. Maria the best sales rep I ever had nycmotorcars.com at the 3748 Boston road.
celiad5
7 reviews
9 helpful votes
7/23/17
Spent $149.00 at NY&Co. One of the tops I purchased was too small. It was buy one item ($59.00) get 3 free , from a certain rack. I went back to the store the next day. Since they didn't have that top in a bigger size I took another top from the rack. When I brought it to the counter they wanted me to pay $6.99 more. They change prices every day. I should have been told before wasting time...
michaelg62
1 review
1 helpful vote
6/2/13
I would like to recommend NYC Office Suites to all local entrepreneurs in New York. For the last two years I am using their virtual office services in Midtown Manhattan. High profile business address, conference rooms, dedicated NYC phone number at unbelievable cost. Very nice service.
karar5
1 review
2 helpful votes
8/13/16
First I never received a receipt to send to my insurance company. $400 and nothing. Second -my frames arrived 3 weeks late and without lenses. They said they would ship Fedex and did not. Their customer service were never able to get me my lenses.
johnc32
3 reviews
1 helpful vote
12/29/15
How could the justice system on New York State be full of injustices?. The agreement the Courts and NY State have states that if injured employees workers compensation case is finalized in favor of the employee's leave balances are restored. The Courts did not restore my leave and pay upon finalization and pay me legally owed pay. The Courts are above the law, Courts refuse pay per contract...
dionk7
1 review
1 helpful vote
11/8/12
4 Months ago, my family doctor told me about my prostate cancer. He suggested me to contact Dr. Ash Tewari. Dr tewari is one of the best oncologist in New York. I contacted him. Their team provides me top class services & full moral support. I am perfectly fit within a month after my surgery. I really want to thank Dr tewari.
dougc37
31 reviews
54 helpful votes
10/16/17
I just read a blurp from the ny daily news. Flynt has offered 10 million for information which leads to Trumps impeachment. First, NO ONE should have that much money that they can waste it for personal gain. Second, the only reason someone like this flynt has put up that much money is 1, because there is no information and he knows that and 2. Because he is scared that the money flow into...
sja4
1 review
1 helpful vote
5/22/19
Such a amazing store,Nice service and fair Price, Quality is awesome.If you are in US ,You should go for it at least you should give a try.you get a life long bond

No reviews yet

rebeccaz26
1 review
0 helpful votes
6/26/19
I ordered & paid for 3 samples. One month later, I finally received one sample. It turned out they had run out of the other two in the month that I waited. A refund was issued for the two samples I received, but not for any part of the postage I had paid. I paid $1.99 for postage. The package I received with the one sample was an envelope with a $.55 forever stamp. They don't refund this...
eugenb4
1 review
0 helpful votes
6/6/18
Bought a dining set from Soflex this shop! I like the design of the website, and the range of the products. Used the 5% OFF coupon.

Tip for consumers: They have frequent offers and have discount coupons, use them for extra savings.

alexs643
Alex S. – New York Furniture Outlets Rep
Thank you for your appreciation! Our mission is to provide you with the largest range of the furniture products of highest quality! Come back for the new offers and furniture deals!
debr1269
3 reviews
9 helpful votes
3/19/18
If you are looking for great clothing, this is the best. The clothes come with hangers and are wrapped individually and kept in Dry Cleaners type plastic bags (wardrobe size). I had not shopped for a while and they contacted me via email , told me they missed me and offered me 40% off of my entire order, if I wished to place one. Which I did. I received $700+ worth of clothing for $385.00...
leeh223
9 reviews
33 helpful votes
3/20/19
She has stolen my art for heat transfers. When I addressed this the first time she removed items infringing on my copyright from her store, she later republished them and I had to file DCMA's with her website host to get them removed. Not a fan of dishonest business people. Much of what she sells infringes on other copyrights, which can get other small businesses who purchase to resell in...
janek45
2 reviews
3 helpful votes
7/9/19
After having worked with some rental agencies in Paris, this one was an unpleasant surprise. It seemed like they have an answer service with one agent who keeps her phone off. We were looking to rent an apartment for one month in Paris. Somehow agency fee was 40% of the total rental, and not the customary 5%. When I mentioned that to her, she never realized that and was surprised by the...
sonams13
1 review
0 helpful votes
2/17/20
they are usless and always send used and damaged product. Never trust them. useless creature and useless app
yap
1 review
0 helpful votes
7/21/18
One word - trash. When I read the article about Elon Mask one thig cam to mind. They try to sink him. Fake news it is!
stevew241
2 reviews
3 helpful votes
7/13/17
I was given a strong sales pitch and encouraged to try a 10 day trial. I was assured that I would become a gym membership unless they contacted me first. Also, as a precaution, I visited them before the trial period expired, asking to not become a gym member. After received the annual fee, I called the manager multiple times. Eventually when I finally caught up with him, I was asked to...
amberj62
5 reviews
11 helpful votes
4/2/18
They have old listings thats not currently active. So I emailed a lady named Dawn to see why the website has nothing but old listings. she asked for a few examples and I gave her some and she never responded back to me.
mickeyt
1 review
1 helpful vote
3/11/10
the website is wonderful, pretty easy to use and i love the fact that the information is so accurate. the website also provides me with enough information that i didnt even need to call the company.... i like it needs a bit more improvement but overall its nice
billyj1
1 review
1 helpful vote
3/8/10
Shopping at this website was a great experience overall,although most of the experience was great some parts of the experience were not so good,The good,I got a great deal, a $5 discount and free shipping,the perfume arrived in great condition and was very well packaged to avoid damage.the one page checkout was very easy to use,and credit card orders are processed through paypal so I didn't...
kesonc
1 review
0 helpful votes
11/25/19
as hateful as foxnews but in another universe other than race. maybe investigateing the conduct of all your employee born before 1990s would work.
hongm
1 review
0 helpful votes
1/22/16
I got a speeding ticket doing 20-30 over speed limit. It was a 6 point offense but the lawyer I hired took care of it and it was dismissed. great result for minimal amount of money. Would definitely use their service again and would recommend them to family and friends
paulo226
1 review
0 helpful votes
12/3/19
I would like to say I was very impressed with my new Casio Edifice Watch Purchase from NYWatchstore. This transaction was smooth and easy and I would by a watch again from this organisation. Excellent Seller and Thankyou.
carym
1 review
6 helpful votes
5/6/12
Terrible terrible company. They sent me the incorrect order and then tried to scam me with the return shipping. When it came time to send me the correct order they said it was out of stock and I had to cancel the order. Do not use them! Very unprofessional!
heatherl141
18 reviews
15 helpful votes
12/25/18
I wasn't sure what to expect by ordering straight from the company, but I was pretty happy with the results. The only negatives were that it took a while to ship, at the same time I placed an order at the busiest time of year so free pass on that. Their pricing was quite good, sometimes Well.ca was cheaper for NYX items oddly enough so look at both. Still got a fab deal and they have a very...
nicop7
62 reviews
36 helpful votes
Nyx
4/11/19
NYX liquid lipsticks are some of the best affordable liquid lipsticks out there. I recommend them to anyone on a budget.
peterf22
1 review
1 helpful vote
1/11/13
In last months many good Usenet sites were down I used for search of NZB files. NZBFriends is rather new Usenet search engine. It has nice interface, most populat newsgroups indexed, about 1500 days retention and some options that make search easier. It's surely not the best Usenet search engine at the moment, but a rather interesting alternative for people who search for new solutions.
lorab2
1 review
1 helpful vote
7/18/13
I was planning to remodel my house windows as they have started to show their age. Therefore I was searching for suppliers of New Zealand made roller blinds. Then one of my friends suggested me about NZ Blinds. I called them & got the details about roller blinds and placed my order at their website for the same. Their roller blinds are of high quality and something to recommend to others.
mariaj189
1 review
0 helpful votes
9/23/19
I'm very satisfied with my purchase. Customer service replied promptly to my requests and queries. I gave custom measurements for 5 dresses and they were perfect. They even arrived earlier than expected. Thank you seller!
merlez
Merle Z.
1 review
0 helpful votes
2/7/20
Sue from the Sydenham Branch in Christchurch was so amazing and really respectful in her management of service used.
desd6
1 review
0 helpful votes
7/19/19
NZD take your money and without explanation stop you from continuing to use the site completely. After an onslaught of emails they finally reply with a pathetic excuse but still will not refund what you have paid after only 24 hourd use.Regardless of the reason, no one has any right to keep fees/money paid for a service that they have decided to cancel. This is surly a fraudulent act and an...
stevesonu
1 review
0 helpful votes
5/14/16
on datechat.co.nz .we always have someone to chat all the time .In new zealand people disappeared after 10 pm on all site and some on datechat also but we can get people from worldwide Try it today.
debbiew69
1 review
0 helpful votes
5/13/16
I ordered a dress in good faith, chose from the colour samples listed and when it arrived the colour was nothing like it said, it looks like something I bought in a cheap Asian shop. This is NOT a New Zealand company, they don't treat their customers this way. I made contact and asked to return the item and I have been fobbed off. Reading the reviews I believe they were written by the same...

Tip for consumers: Colour ordered was Grape, looks more like Cerise

shreyas39
1 review
0 helpful votes
2/13/20
The New Zealand eTA Visa is an electronic visa waiver propelled in August 2019. Qualified explorers can now effectively get their NZeTA to go to the nation. As of October first, 2019 it is compulsory for residents of every one of the 60 visa waiver nations, and all voyage explorers to have an accepted eTA to visit New Zealand. All aircraft and cruise group will likewise need to hold a Team eTA...
mayl76
1 review
0 helpful votes
12/12/19
Dont use Courier Post and NZ Post if you can avoid. Sent to wrong address twice. First incident I managed to retrieved but not the second incident. Rang the 0800 line useless. Each time got a different story said no time frame for claims on lost item so can wait for months and years and be kept in the dark. You paid tracking still can go missing. They tried not to take responsibility and revert...
dilpreets1
1 review
0 helpful votes
2/12/20
These people are rip off, sometimes selling products over 10 times the price of actual market rate. Their shipping was free if you spend $50 now they have increased it to $100 NZ sale couldn't get worst than this.
blakes33
Blake S. – NZSale.nz Rep
Hi Dilpreet, thank you for your message. Please be informed that free shipping is only applicable if the order is $100.00 and above from the same location. For the pricing, it might differ as the supplier decides the price. However, I will pass on your feedback to the relevant team.
nataliek72
1 review
0 helpful votes
9/18/19
I really liked the customer service provided by NZ Watch Store and every watch I have ordered from them has come in a brand new crisp condition with all the tags, documents, and box. I will buy again, have already purchased many watches from them.
danp402
1 review
0 helpful votes
9/19/19
Does nothing waste of money and takes advantage of people that get fooled into the placebo effect. Just think about claims. Cures arthritis , paralysis, anxiety , dengenerativ disc disease give me a break
mikes1039
Mike S. – BIOPET INC. | Nzymes.com Rep
This customer hasn't tried our products. He was upset that we charged $7.95 shipping to his home in Washington. The cart clearly showed this shipping amount. This was, at the time of his order, less than the USPS rate for shipping to his location from our warehouse in Nevada. The customer called to complain and we cancelled his order, but he was unhappy with this result and wanted free shipping. If he had been willing to listen, he would have found out that by signing up for our rewards program he could have taken $5 off his order, reducing his shipping cost to $2.95.