We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×

Online Businesses Reviewed on Sitejabber for "wowc" to "writ"

kumarg23
2 reviews
0 helpful votes
1/22/21
Verified purchase

I purchased a wowcher (2NT / FAMILY OF FOUR / MON-SUN: An Eastbourne getaway with breakfast) and unfortunately couldn't use it due to coronavirus, the hotel kindly refunded the full amount. However, Wowcher issued it as a credit rather than refunding to original payment method which unfortunately expired as I didn't find any other deal to be able to use the amount. I contacted the customer care...

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
sasham75
1 review
0 helpful votes
2/28/21

THIS SITE IS A SCAM! AVOID! Early Jan 2021 I purchased (or thought I purchased) a hose pipe. I paid and waited for delivery. On the 26th Feb I thought I'd chase up delivery, as it had been long enough, only to be told that I had to redeem a voucher to then buy the item again for it to actually be delivered. I was then told my voucher expired on the 16th Feb therefore i wouldn't be getting a...

Tip for consumers:
Do not buy from this site

Products used:
None

Service
Value
Shipping
Returns
johnt214
1 review
0 helpful votes
5/7/15

I was looking to get into online dating, and found WOW Date! Some good tips, helped me out a lot.

stefanies16
1 review
1 helpful vote
5/31/18

Bose QC25 were confirmed to be counterfeit. I was suspicious after the shipping was delayed and delayed. I ordered on the QC25's on May 4, emailed on the 11 when I still did not have a tacking number. Was told family emergency but he would refund my money if I wanted. When I still didn't have a tracking number on the 15, I canceled the order. Come to find out on the 17 he finally shipped the...

silvias2
1 review
1 helpful vote
8/4/14

Any way the quality is match to the acceptable price. I received my wedding dress in time and there are really some positive affection on my wedding ceremony.

sotirt1
1 review
0 helpful votes
11/11/20

I never thought I would review an website, but for real, it's worth it! To be honest... I was never the essay guy. Glad I finally found a site that I can get a great essay whenever I need it. There can be some small changes but nothing hard for anybody I guess. Would totally recommend their service for fast delivery and perfect support.

barbrat
1 review
1 helpful vote
4/28/15

Being a stay at home mum I like to gather freebies and coupons! This site is one of my favs!

robertn
19 reviews
46 helpful votes
4/8/10

My buddy got screwed by this site. I did a bunch of research and found this article saying IGE is good and some other chinese company. Look here http://www.gamespot.com/news/2005/08/05/news_6130377.html

brucee13
5 reviews
22 helpful votes
ignew
1 review
0 helpful votes
3/1/15

Chat seems to help and promise my gold within 49min. 'System breaks down' right after i placed my order. Still waiting. 2 days later. Seems much of a scam to me.

maddiem19
1 review
0 helpful votes
11/30/18

Awesome website for all your wow needs. Has a boat load of information about races, classes, items, raids and literally everything else. Go to place for any wow info

juanl151
4 reviews
14 helpful votes
5/25/20

But the desing it feels like a bit cheap I don't know i mean yeah its like that okay with the app when I get a new one and then you have a good idea of what to do about

russellm43
1 review
2 helpful votes
12/1/16

Went looking for an item for my char. This site showed up as having it. They had a live online chat so I could speak to a human. Ordered the item using paypal and had the item traded to my char within 2 hours of ordering. They server transfer the item so can be sent to any server you are on. Highly recommend them for your WOW Legion items.

krishnak40
1 review
1 helpful vote
11/16/18

I ordered for a mobile cost about 17500 rs on august. Now November from 90days order in Processing. Customercare numbers not working. Emails No Reply... itsntotally cheating... i lost 17500 rupees

ganeshs3
2 reviews
0 helpful votes
4/23/18

I purchased a Chinese phone recently which was priced way above the limit! The quality of the product too was not upto the mark. I would not recommend this website to anybody.

georgianas1
1 review
1 helpful vote
11/15/19

As a seller of chic and trendy clothing, I wanted to take my business online to get more customers and generate new revenue channels. Wowlogic team helped me set up an amazing store online using Worpdress platform. The team developed a beautiful responsive website equipped with several complex features related to orders management, shipping management, customer management, store management,...

josephinew4
1 review
1 helpful vote
2/19/15

I ordered a custom cake topper from wowminime a few weeks back and the package arrived this past monday. I checked the package to see if there was any damage before opening and there wasn't so I continued to open the package. After unwrapping the package I noticed a chunk of my hair from the cake topper was not attached, the color I requested was incorrect and the hair style I requested wasn't...

justf
1 review
0 helpful votes
12/2/11

Don't expect to get what they've pictured on their site- you will get a ridiculously cheap knockoff that you wouldn't even want for free... When I first browsed the site, I recognized a lot of things that I've seen at dollar stores before. Then I found out its owned by dollardays.com, a dollar store supplier. So that item you're paying $15 for is worth $1!

bobp406
2 reviews
0 helpful votes
7/18/20

Michael was the person i chatted with. I told him/her i want live voice/video chat for 2 or more people. I also told him/her i wanted the live streaming working properly. He said, i will install everything, and everything will be working. He lied. The voice/video chat, and the live streaming NEEDS "outside" hosting apparently. I wasn't told that part. Also, I told him/her I did not know...

jeand7
1 review
1 helpful vote
5/10/13

Have ordered a couple of things from WOWparts for my phones, tablets and cables for TV. Always impressed by the fast speed, the unbeatable price and the excellent after sale customer service. Highly recommend. This time, I bought a bluetooth keyboard dock for my Nexus 7. The product is quite solid and the keys comfortable to use, despite the reduced size of the keyboard. I had no problems...

brucel120
1 review
1 helpful vote
7/31/18

I bought men's shoes fashion on wowpea for less costs comparing with of some similar shoes. The fit is just fine, but I got other pair so I knew what I was getting. The reason for two star off is the creases in the fabric over the toe of their shoes. I'm not sure if something wrong with the processing techniques and that's why the price is so good but the defect is minor while wearing their...

adamr501
1 review
0 helpful votes
2/12/21

This site would be very helpful if you need help choosing any office supplies. Reviews and articles are relevant and very detailed. They covered every aspect you could think of that you would like to know about a pen, pencil or other product.

annab538
1 review
0 helpful votes
9/8/19

The service is excellent from Wowpos. The staff is friendly and solves the issues quickly. I really enjoy being a part of Wowpos.

johng2435
1 review
0 helpful votes
4/25/20

I ordered a pair of dallas cowboy tennis shoes on 4/8/20 never got them but they took my money whyen i tried to track them with numbers they e mailed me it said nothing found, when i contacting them they want me to pay a dollar for imformation, not happing my bank is going after my money, i also put it on face book as a fraud company

pc368
1 review
1 helpful vote
5/27/20

Placed an order 4/3/20. I inquired on 5/13 via email. Since then there have been multiple email exchanges, each offering a different excuse, one telling me that shipping takes 8-20 days. Well folks, we are now approaching 60 days. The tracking number they sent shows no activity on the order since 4/24. One email they sent gave me return instructions indicating I would have to pay for the...

jodyh17
4 reviews
5 helpful votes
4/25/18

An Open Letter About How to Avoid the Aggravation of Teaching at WOWTalk Dear Brandon Wang, My apologies for taking so long to thank-you for suspending my account. Frankly, it was the best thing that happened since I started working at WOWTalk. The students were wonderful to work with and I had a collection of regulars. Further, my evaluations were exceptionally high, indicating that they...

kl303
1 review
0 helpful votes
12/5/19

They wrote me one day before we flew to London for the game, that my tickets were canceled, and i will get my money back! Now we flew from Austria to London, had no tickets, and I did not get the complete money back-only less than the half. They told me that they cant refund the booking fee. So - i didnt get tickets and they refunded not the whole money! Thx for nothing. SCAM!

wowtoese
1 review
0 helpful votes
11/16/14

I have bought wow gold us on wowtoes 3 times, and the most excellent point is their fast delivery, just have a try, i like use their 8% discount code: CHEAPWOW to reducer money.

Tip for consumers:
Just go to their 24/7 online service after placing your order as soon as possible, which will help your fast delivery.

joer5
1 review
5 helpful votes
5/22/10

For the customer above, it appears they buy only "specific" WoW Accounts because they bought mine. I was reading up on them and found out they were an auction company before and looks like they revamped into this site. Anyway wanted to comment on that since I have a SJ account that they did buy my account, and they wired money into my account which arrived about 2 days later. Thanks WoWTrades

tomask74
2 reviews
2 helpful votes
8/20/19

This network seems to be good form the first sight but poor management and wiping out your history of impressions and clicks where you spent your money on advertising is not acceptable at all.

mattl173
Matt L. – WOW TRK Rep

Hi Tomas,

Thank you for taking the time to write a review, apologies I am only following up now as I have only just seen this. However I am bit unclear as to what you mean. We don't wipe out history on accounts, we use the HasOffers platform, an industry leading tracking platform, which I believe doesn't even let myself or our team delete logs.

I am assuming what you mean is your account was closed? The only reason we would close an account is due to fraud or inactivity and our compliance team would email you about either of these issues, for inactivity you would be given notice once you have been inactive for over a year (you simply need to login to avoid your account being closed) and for fraud you may not be given notice before your account is closed but you would be notified that your account has been closed and the reason why.

I have sent you a private message asking for your account email so I can provide you more specific information, if you want to reply back to that I can look into this further for you so you can know the reason why your account was closed (if that is what has happened).

Thanks.

yvettep82
Yvette P.
1 review
0 helpful votes
3/12/20

Great fast run so I was very satisfied with everything. I got everything I was promised and more. This was the first time buying a boost and a product like this so I was very pleased with the services I got from these guys. It eas also delivered to me within 24 days which was not that bad as well.

icarn
1 review
0 helpful votes
2/26/17
Verified purchase

I ordered a size small and was given a medium. After my purchase, I received a thank you message from Rob, which was nice, but no receipt nor detail of purchase. Therefore, I'm unable to show proof that I ordered a small. The item was delivered quickly, which is a plus.

angelal605
1 review
0 helpful votes
11/15/20

They lie and provide the worst customer service ever. Whatever you do don't deal with this so called company. I have had to call over a dozen times in a year and a half. Can't wait until my contract is over.

jackien72
1 review
2 helpful votes
1/24/20

Will not give a refund keep well away wigs look like wigs and when you supposedly buy real hair that too is questionable... very dissatisfied.

larrys822
1 review
0 helpful votes
6/30/20

I ordered a Vegetable Cutter and Slicer (https://wowzep.com/multifunctional-vegetable-cutter-and-slicer/) from this store the quality of products is great although some time ago I ordered a product and I did not receive that but after contacting them they refund my money but this time when I placed another order it's up to the description I really recommend this store to each one who wants to...

Tip for consumers:
Use PayPal as a payment option for safe purchasing. The listed item on wowzep.com are very good quality-wise shipping time may be longer due to COVID 19 outbreak but don't worry about orders its very safe to purchase

Products used:
Multifunctional Vegetable Cutter and Slicer

poojas52
1 review
0 helpful votes
8/8/18

I have been using Woxa Life Garcinia Cambogia for the last two months and the results are amazing so far. My waist size has reduced to 30. I feel much more confident than before. It really helped me lose weight. I recommend this amazing weight loss solution to all those people who wants to get rid of their excess body fat.

susans74
3 reviews
4 helpful votes
3/20/14

If you use windows phone then you cannot ignore this website at any cost. It covers all the latest news from Microsoft and keeps you updated about the latest apps, updates and games.

irecas1
1 review
0 helpful votes
2/1/21
Verified purchase

The site never worked. Every time, they fixed one thing the next wouldn't work. I will never use their service again. I wouldn't waste my time.

Tip for consumers:
Don't bother.

Products used:
I'm still looking.

Service
Value
Returns
Quality
brandono57
1 review
0 helpful votes
7/24/20

The worst customer service I ever experienced. I was asking some general questions about their policy and interested in using their service to fix an issue on my Wordpress account and the guy on the chat got really aggressive and rude saying that I was making things complicated, practically calling me stupid and incompetent and said I'm high maintenance and didn't want my service. Ive never...

wpn
1 review
0 helpful votes
4/22/15

I've tried them all, both Themes and Plugins and this is by far the best wordpress directory plugin. The addons are a bit expensive if bought individually, but the bundle offered is a steal. I would recommend this to anyone!

Service
Value
Quality
shikhas10
1 review
0 helpful votes
8/2/18

I found wpglobalsupport is a better option if you want to fix a WordPress website issue. They also give 24/7 Customer service on call. This makes this different from others.

courtneya134
1 review
0 helpful votes
1/2/21

ANSWERS QUICKLY AND GREAT COMMUNICATORS. EASY TO USE AND EXCELLENT SUPPORT HAVE FIXED ALL MY ISSUES SO FAR

daniell1605
1 review
0 helpful votes
10/23/17

I have been using Wpneuron wordpress hosting for about 2 months and dare say I'm impressed with their services, no downtime at all, they are well-administrated and monitored. Great value for money - prices are incredibly low and offering much resources. They have nice easy-to-use control panel to configure and control all aspects of the website. Recommended!

mdm10
6 reviews
39 helpful votes
7/4/20

Lash extensions can be very expensive, but MD factor lash conditioner users have reported seeing longer lashes in just a weeks time at a lower cost than many extensions.

ahmedk82
1 review
0 helpful votes
11/30/20

One of the best online store design companies that I dealt with, they have branches in some countries and they have great technical support teams, I built a store for them after purchasing the highest online store design package

katl55
1 review
2 helpful votes
10/29/19

I am extremely disappointed by what they delivered. They tried to convene me to sign a whole year contract but I only did 6 months. The fact is I told them what I want and they said they will help me to achieve however they didn't deliver the result. Seems like they can work with bigger companies based on their site but as a small business you can probably do a better job doing it yourself than...

janicet90
1 review
0 helpful votes
5/22/19

As a matter of fact, commercial real estate frequently offers more lucrative opportunities than residential real estate. The good opportunities can be tougher to find, though. The tips presented below will help you understand the different uncertainties in commercial real estate, so you can make smarter purchasing decisions. Examine socioeconomic conditions in the neighborhood you're thinking...

garryg30
2 reviews
0 helpful votes
10/18/19

Workplace Training Group is a registered security training and security licence provider in Sydney, NSW. (RTO: 90702)

parip
4 reviews
1 helpful vote
12/25/14

WPThemehouse contain Excellent collection of wordpress themes for any type of site. Must visit before purchase any WP Theme. This site is very healthful.

Service
Quality
dougc37
37 reviews
74 helpful votes
1/8/17

WRAL is just another make it up as you go opinion station. Notice I didn't say news, there is no news it is all opinion. About 2 weeks after the stolen election WRAL started sending out notification of bidens win but the FACT was that the election was not called. This was a wish an opinion from WRAl because they are a lefty station who will NEVER provide the truth, the whole truth and nothing...

Tip for consumers:
If you use WRAL for the make believe news they provide, take what they say and then get the REAL story by going to NEWSMAX. You will never end up with proper information from WRAL, they are nothing more than a propaganda machine to help cheating liberals. TEST for yourself between these two organizations and see what WRAL is NOT every going to tell you, that is anything the is against the liberal party.

andrewk711
1 review
0 helpful votes
1/21/21

I bought a denim jacket off their site. It didn't fit so I went to get a return. Boy was I surprised to find ou the return cost was on me. Not that they issue you a label and deduct it but that i had to bring it somewhere and pay to ship it back. It cost $18 to return a $48 jacket. Then to add insult to injury they deducted another $6.95 from my credit to offset what it cost to ship to me. So I...

Products used:
denim jacket

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
amandak146
1 review
1 helpful vote
6/25/18

I signed up with this 1 or 2 years ago and found out it was a scam. I told my credit card and I received my $ back. My credit card blocked the name. I cut up my card. 1 or 2 years later I found another charge on my credit card under wrap match (same phone # but another name). I haven't used my card in over 1 year and I cut it up a year ago. I'm disputing the charge again and this time my credit...

krishnaj9
1 review
0 helpful votes
6/19/18

Amazing quality wrapping paper, fast service and excellent customer service. Comes with gift tags and string for tying the present with good value for money. Will buy again and will recommend.

trishaa6
1 review
0 helpful votes
7/20/17

The product is good, but I had a terrible experience with customer service. I ordered a robe for a birthday gift. When it became apparent that, even with my paying a rush charge, my order wasn't going to arrive on time, I asked if the robe could be sent overnight. The company said yes, and I paid $43 for this service. I called several times to check and was told each time that the robe would...

jasonv12
2 reviews
2 helpful votes
7/26/13

This is an excellent resource site on the It Works Body Wraps and how they work. I was very doubtful about this product until I found this site where it explained everything. Now I am eager to try these wraps myself.

lindab423
1 review
0 helpful votes
12/11/17

I am President of an organization and have ordered from Wrap from Us two years in a row for very large fund raising luncheons The gifts I ordered arrived in plenty of time were beautifully wrapped and were the HIT of the Luncheon. I will always rely on them. Other companies are no where as efficient.

saml142
1 review
0 helpful votes
9/4/17

Very glossy showroom but the after sales serivce and Customer Care is abismal. Multiple issues with the kitchen, wrong appliances being deivered, doors, draws and shelves damaged etc. Phone call after phone call, being left on hold, no escalation process JUST AVIOD.

melc3
3 reviews
10 helpful votes
9/27/11

Really fine software for indexing LOTS of documents on your website. I've been stung hard with other competing software that was either junk to begin with or was very poorly supported. Wrensoft's Zoom Search Engine turned out to be a GREAT choice and my client(s) are very happy. Great for building a document search library right on the client's website. Setup can be as easy or as technically...

ellens287
1 review
0 helpful votes
5/14/20

Placed an order expecting to get updates on shipping and delivery dates, as I do from other companies I deal with online. Received nothing after the original acknowledgment that the order was received and being "processed." My online account said, bafflingly, only that the order was "Increasing." They don't answer phone calls or email, so eventually I asked via the contact form whether I could...

ueberu
Ueber U.
7 reviews
21 helpful votes
12/10/16

Write! is a good Markdown editor. The only thing I don't like is that you have to log in to this web site to be able to use the locally installed editor. This is annoying.

tonif46
1 review
0 helpful votes
5/22/19

Just wanted to say that we love your bedding. My daughter is chemically sensitive and we struggled to find any bedding she could tolerate. Finding your quilt covers mean a lot to us.

dw646
1 review
0 helpful votes
9/27/16

Found the information we needed and ordered a few plants from the website. All the plants arrived in perfect condition.

lindar191
2 reviews
1 helpful vote
11/21/17

My mother resided at Wright House (previously Aster Memory Care; also known as Ionicare of Mequon LLC) for 13 months until her recent death. After a fall out of bed, she sustained a subdural hematoma and fractured arm, resulting in her death. During her time at the Wright House, she had numerous falls from bed. They failed to implement an appropriate fall management and prevention program,...

johnc345
11 reviews
7 helpful votes
6/30/15

Sorry for that, if you want a good flooring team so then I can suggest you www.rubbermatting-direct.co.uk

Service
Value
richardb1902
1 review
0 helpful votes
4/29/20

We based our decision to use wrights after researching the many south Florida door company's and chose Wrights because of the many positive reviews posted about this company. It all started with Gerry Penrose a top notch salesman who pointed out our new front doors would not only add value and security but would become the centerpiece of our home. He was right. The man put in charge of our...

reportf
1 review
0 helpful votes
4/30/19

The business over charges Home Owners, write questionable estimates and doesn't provide receipts or invoices detailing what you pay for. The guys showed up at the work side smelling like weed, stuff got broken and things disappeared. The guys were on the phone making personal calls instead o trying to help me the home owner. They didnt listed to my concerns and couldn't or would not listen to...

christinaa55
1 review
0 helpful votes
6/26/17

Wrike is a great tool for our marketing department. It is easy to use, easy to train and user-friendly. Reporting is a great feature that we use regularly. Everyone on our team knows exactly what tasks/projects they are to complete each day with the use of Wrike. The team is also held accountable for deadlines. With wrike, we are able to communicate to the department on each task. We are able...

Service
Value
Quality
adier1
8 reviews
0 helpful votes
12/9/20

Great customer service! A unique and simple way of conveying amazing work you are most competent and proficient did more effort and makes it easy and simple. Highly Recommended

frederickm188
1 review
0 helpful votes
2/8/21

Stay away from this website, They will keep charging your card without your permission and make everything very difficult.

Tip for consumers:
Don't

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
gisellm1
4 reviews
4 helpful votes
9/16/20

We have ordered twice from this company. Fast and helpful communication from staff. Very Friendly! Shipping is always as expected. GREAT place to order from!

romanm30
1 review
0 helpful votes
10/17/15

It's a SCAM. They stole my money and never delivered the wristbands. I tried contacting them by phone and email but never got any answer. Luckily my credit card should reimburse me, but be warned! Also, they lie on their forms: On the proof form they sent me they report the BBB logo (Better Business Bureau) saying that they are accredited by the BBB, but this is actually not true (as clearly...

lindan51
1 review
0 helpful votes
4/14/16

Buying in bulk is usually the way to make a good profit off of anything. However, sometimes buying from out of country can send the shipping price up on top of the amount you pay for the wristbands. Wristbands House offers a lowest price guarantee, which is a gimmick but they are still low priced

chrise54
1 review
1 helpful vote
7/12/16

I wanted to find a good apartment building to live in near the Chevy Chase DC area. From the outside the Kenmore apts look ok but after the review I saw on it by a former tenant there I would never move there. Fortunately I found an Apartment Bldg. Nearby called The La Reine Apts across the street (with a work out room downstairs and far less on rent) and will be talking to them soon about...

alicias166
1 review
0 helpful votes
1/29/20

Great service! My paper was delivered even earlier than I requested. Good choice if you want to get a high-quality paper for a reasonable price.

jenz22
3 reviews
3 helpful votes
2/26/21

First of all, the place is a mess interface-wise. Cluttered ugly pages that take forever to load. Crashes often. Just unpleasant to navigate. As for the content - it's essentially a 'personal ads' site that facilitates conmen and women in the fleecing of decent citizens. Make no mistake - these people are usually locked up for a reason. Don't fall for their sob stories. Many (not ALL of...

jessicab620
1 review
0 helpful votes
5/11/19

At first I wasn't so sure about availing their service for my CDR report but after seeing their high rate of success I gave them my contract and because of them I'm able to migrate to Australia.

gholamaa
1 review
0 helpful votes
11/9/19

Inconsistent, unreliable, and a broken system, to say the very least. At first, I couldn't even purchase any credits, to begin with, after waiting a whole week for them to respond, by then, I no longer needed their services. They charge high prices for something that doesn't even work effectively nor adequately. The customer support is nonexistent. Therefore, it's tough to get any feedback or...

tonyh65
6 reviews
1 helpful vote
10/26/15

Seriously, many companies like it underestimate the importance of simple and functional website.

jacobg172
1 review
0 helpful votes
6/6/20

Their customer service is always open 24/7 for your questions and concerns. They have even called me about a specific question before regarding a paper.

amareb
0 reviews
0 helpful votes
3/1/21

Working with Write History Essay was great. I truly appreciate the team's effort. I am happy to receive all my essays, brilliantly written. All are unique, Copyscape passed, and excellent quality too. Hats off guys!