We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×
Developed in part with a grant from
the National Science Foundation

Online Businesses Reviewed on Sitejabber for "dire" to "disc"

kristopherd8
1 review
1 helpful vote
8/31/15
Nothing sound better than browsing through safe and unique websites. This is one of the,. Very unique, hard to find another website like this one with such a high standard.
jonahd18
2 reviews
0 helpful votes
12/18/19
Money grubbing scum bags. $163.00 per month for sub par service and when you try to cancel be ready to pay hundreds of dollars. Run away, get dish or local cable.
gabrielm73
3 reviews
3 helpful votes
7/9/18
I order Direct TV for my home. I asked for SIX TV's to have cable they said SURE NO PROBLEM. They also promised me that my monthly bill will be $40 a month and free installation and the genie boxes will be free of charge.. So I said sure. Saturday they installed my service around 5:30p.m. I check on line so I could set up auto pay, to my knowledge there was already a charge of $183.00....
allenj43
14 reviews
16 helpful votes
7/5/18
I tried it and found it wanting, some of the channels worked and some did not I contacted their support and they could not fix the problem. They are talking about 5-10 days for a refund. I told them this was not acceptable. Overall I cannot tell anyone to go this route. Even on their site the have a list of complaints about their service!
clairem180
1 review
0 helpful votes
2/29/20
Appalling fiasco of customer service from Appliances Direct. 21st Jan Ordered Tefal Steam Generator Iron online for next day delivery. Within minutes received an email from Appliances Direct stating my order won't be arriving the next day & I would receive an email with the new delivery date by 3pm 22nd Jan. Despite the iron showing available for next day delivery online!! I emailed request...
jessicah608
1 review
0 helpful votes
4/1/20
Super fast & easy. Straight to the point!
sharonm850
1 review
0 helpful votes
3/22/20
BEWARE of DirecTV or AT&T they are a total SCAM! BEWARE of DirecTV or AT&T whoever they are they are a total SCAM! I was told several different things many different times on a 3-hour phone call with them. They tried to scam me after my order was placed and confirmed they told me I owed a total of $19.95 for installation fees for TV home phone and internet after my order was completely placed...
rachell607
1 review
0 helpful votes
2/21/20
Bought a Logic microwave in October 2019. I was pleased it the item but on cleaning it, I noticed sever parts on the inside of the door, had melted. I contacted Direct Vacuums who told me to return the microwave'. It weighed 17K! Getting nowhere, I contacted Trading Standards who told me that it was the responsibility of DV to uplift the item for replacement under the terms on the Consumer...
frankw203
2 reviews
4 helpful votes
5/24/19
I paid for DTV when they first came out.By far the best in reception and service.Charter and now Spectrum suck,they charge for service calls that are failures of their equitment.IN THE LOG RUN SPECTRUM COST MORE.
dannyc197
1 review
3 helpful votes
2/5/20
The whole process of building a website was very easy, not like my last designer I had hired. I was able to easily send through the changes and the website came out better than expected. Keep up the amazing work!
abdulrahmana42
2 reviews
0 helpful votes
10/30/19
this site is a total scam, I and a friend of mine, noticed a crazy cheap price for a flagship mobile that worth 800$ in the local market for only 120$!. my friend gets very excited and makes the order. the payment on delivery is just another trick they have. when the courier brings the shipment, we must pay before we open the shipping box. so we still have no idea what we got. we pay for...
dennisc255
1 review
0 helpful votes
3/26/19
As you can see from all of the other comments on this page Dirigo Property Services is a very poor choice of businesses to become involved with they make all the promises you would ever want to hear to get you on their staff and doing their work then they spend the rest of the time coming up with ways not to pay you from what I can see they are an open scam artist with years of experience of...
mariec
26 reviews
206 helpful votes
5/5/10
I've only used dirpy a few times. If I had more time and a new IPod I think it would be a lot of fun to play around with.
patrickw255
1 review
0 helpful votes
11/19/19
Same story as rest, ordered 9 to ship to Seattle in early October 2019 but they never arrived, they have no phone number that I could find, of which I was a bit suspicious of from the start, but being a dummy, I placed an order and paid with a credit card a month ago and no barrels and no response! Their address shows they are in Napa but my guess is that they don't even exist business wise....
kylai
1 review
0 helpful votes
2/8/16
So I discovered dirt cheap e juice , a website you can order e cigg juices for 2.99 10ml bottles. Your first order you actually can put in 1free and get a sample. Of course I took the offer, but I was skeptic. Now I absolutely love this site! I even had an innocent where I had an issue, I emailed them and they most definitely made up for it. Beware if you order something menthol, you will...
larryf4
15 reviews
40 helpful votes
10/14/11
I came to the site by virtue of Consumer's Guide noting that the $50 DirtDevil out perfromed a $400 Dyson. In reviewing what other customers had to say about the various products, I bought a $52 unit: 1. It arrived within 3 days. 2. Tho small (which means this is more for "spot" duty than large areas, the DirtDevil outperforms my $600 Dyson. 3. Unit is light and easy to carry. I would...
shellym19
Em L.
14 reviews
15 helpful votes
10/17/15
The hair is okay quality, I ordered the triple weft and it's still thin. It seems like my hair extensions are already dried looking after a few weeks ( I don't use heat on them). I do r think I'll be ordering again, but they do have a wide range of color unlike other sites. I wish they would step up their game in quality.
moezim
1 review
2 helpful votes
8/27/11
this website is using other peoples info and abusing them.. please do something abt it.. last night one of my friends called and started crying that on this web people are talking nasty about her and abusing her info and pictures
neilf76
4 reviews
9 helpful votes
6/10/19
I was setup account Disabilitymatches 6 months ago, I'm deaf with sign language & 1 left eye blind weak sight. I was sent message & wink to 30 different women but still no replied me they all abandoned or can't afford pay upgrade for message or don't liked me. I was waiting for message & wink back me. On 28th May 2019 finally 1 lady been message & wink back me was lucky real lady been...
tn1
268 reviews
1,630 helpful votes
1/13/11
Special education doesn't get its own section of the newspaper. It barely gets a word in edgewise in the education section of papers, if there is even such a section in some newspapers. So to stay up to date on all things related to developmental disabilities, I subscribe via RSS feed to Disability Scoop. Disability Scoop gives me the latest on what lawmakers are planning, what researchers are...
jamesb236
7 reviews
178 helpful votes
10/12/15
This is James, I am an Admin of a Dating Site Reviews Website. Today I want to share our Disabled-Single.com review with you: First of all: Is Disabled-Single.com a SCAM? Right now, we think that Disabled-Single.com is most likely the best disabled dating site. Period! Let us begin with the basics. The platform is genuine, the people using the site are real and the whole premise is...
persinettem
18 reviews
34 helpful votes
12/7/19
The 'fraud department' here denied me the ability to join twice. The first time I wasn't even allowed to create a profile at all. The second time I wasted an entire hour adding details and photos, only to have my account removed without warning shortly thereafter. Apparently my photos don't match their idea of what a disabled person is *supposed* to look like. I explained in my profile AND to...
phils173
2 reviews
7 helpful votes
1/28/19
disabledsinglesusa.com is fake. They send you emails making it appear as though women are interested in you. These "women" are fake profiles. If you've already signed up with website, call your debit/credit card company and tell them the company is fraudulent and you'd like to stop all payments.
zarak3
1 review
1 helpful vote
10/26/12
Amazing info, the data is actually backed by scientific studies. I checked all of his claims and compared to the studies - and they are all true.. I can't believe our doctor hasn't told us anything about this. Eating better is the cure to diabetes.
adams670
2 reviews
1 helpful vote
11/15/19
Thankful and Grateful for them....They came out to my house quickly and dried it out from the water pipe burst. They help me get back in my house extremely quick. They were also very polite and nice. Yes I would recommend them to everybody. Thanks Service Master!
johnsonp9
9 reviews
9 helpful votes
7/2/13
These are the discussion boards which are very important and information oriented when you will trip to Disney World. There are hundreds of thousands of fans of Disney who like to share their knowledge about Disney so you can have memorable trip which will remember for longtime. If you have any question, you will find their answer by asking anyone.you can also get solution of your difficulties...
velofeldischems
1 review
0 helpful votes
1/24/20
Well, Velofel Dischem South Africa male enhancement complement is mainly created for the ones men who experience be troubled via bodily and mental ache due to their low and insufficient sexual strength. Usually, the purpose for such depleting sexual energy is age typically due to the fact with age you have a discounted degree of testosterone on your frame. The product promises to boom this...
lilyd1
1 review
2 helpful votes
5/26/11
After visiting different stores, my husband and I went to Discobath to shop for a new bathroom - and found everything we needed starting from tiles to bathtubs, to vanities and accessories all in one place! They have an amazing show room and tons of choices and ideas! The staff is very helpful and pleasant. We bought everything we needed for a bathroom we always wanted for a great price! No...
luism293
0 reviews
0 helpful votes
3/15/20
I was a buyer with a 100% rating on Discogs. All of a sudden I was blocked from posting on the Discogs forum. I absolutely did nothing to justify this. In fact, all of my posts are still on the forum so obviously they would have been removed if I did anything wrong. I have sent several emails to Discogs without any response. You're telling me that they can't take 30 seconds to reply? What...
samb544
70 reviews
5 helpful votes
3/24/20
Discord is an incredible gaming communication application like teamspeak... and it's free! I've been using Discord for years, and I've loved the ease of use and flexibility with the tools on the app. I've thoroughly enjoyed using it and have had few problems with the application. The only problem I've ever had is that the Discord invite link automatically refreshes after awhile which can be...
laurat28
23 reviews
78 helpful votes
8/14/19
Yet another site waging war against adblock. Seriously, it is NOT safe to surf random websites WITHOUT adblock on and I am not going to turn it off for some random web site that I have never been to before. At least give me a chance to look at the site before blocking me out completely and demanding that I turn my adblock off!
melissam881
1 review
0 helpful votes
1/24/20
I never even submitted my order, but they charged me. I cancelled immediately and they explained the order had went out. They told me I can return the order, which I did and paid for shipping both to me and back to them and they charged a 20% restocking fee. They stated I kept one color WHICH I DID NOT, and a payment of 38.85 should have returned to my card. They are now only giving me...

Tip for consumers: DO NOT USE!!!!!!!!!!!!!!!!

janew20
1 review
1 helpful vote
7/9/13
I used this company by accident because I was trying to discount-fabric.com who are brilliant. I rang discount-fabric.co.uk by accident & boy I regretted it! I ordered a jane Churchill fabric and after chasing for 6 weeks, not returned phone calls I rang Jane Churchill myself. none of the excuses I'd received we correct (factory holidays etc). When I cancelled my order, they were very...
mykels
2 reviews
2 helpful votes
2/23/10
This is another site/cell. Jordanshoesforever and this one is one in the same. These people constanly change their names to continue to steal money from consumers. I have spent so much money at this site and received absolutely none of the products I ordered. They started with plenty of good comunicaton with me until I made a payment, then I never heard from them again. I western union them...
lees17
1 review
1 helpful vote
7/17/12
bought what i thought was a northface xcr jacket from a northface website. I thought it was a clearence department of old stock. I got an email with my tracker number for my coat and when i put it in in stated it was being sent from china, which made me think. my coat arrived, it has no tapped seams, really shallow pockets and poor stitching. It was reduced from £280 to £76...should of known.
furlongj
30 reviews
120 helpful votes
7/10/15
On top of the great price, Discount-Merchant also provided awesome customer service.
deanor
1 review
0 helpful votes
8/29/17
Products came smashed and no protective packaging sent photos as requested and they didn't believe me , won't be shopping here again
jens146
1 review
1 helpful vote
12/8/12
"I placed and order for an Omega Planet Ocean from Mark at Discount-Watches.com. From the get go it was clear that Mark operates a top notch organization. I enquired about the product prior to ordering and received an email back from Mark in minutes. Not only was his response quick, but he provided much more helpful information than I had anticipated. This really helped make me feel at ease...
davidh577
1 review
0 helpful votes
9/21/17
they take payment then block you on social media ignore your calls emails bounce back saying not reconised or in use they sent out 1 pair of shorts rather then 7 items of designer clothing absolute scumbags
thomasv7
1 review
1 helpful vote
4/6/14
Never again will I pay dealer prices for a new AC. It turns out that the AC compressor is almost always to blame and getting it cheap online and then just paying a gas station to replace it for my honda was so much chepaer than what the dealer wanted, by $700. Thx you to discount AC parts
carls165
1 review
0 helpful votes
4/11/18
In todays world of internet shopping, getting to talk to someone on the phone means a lot. I called them because I had questions about product, and the rep that I talked to (Bill) was more than helpful and informative. Since they are based in cali they also will ship my order to Hawaii for free, this is almost unheard of, as getting stuff shipped out here can be a real pain, from costs to...
janf1
1 review
2 helpful votes
8/27/10
They advertise in pounds, but charge you in dollars, my bank took a % to exchange the money over..... not so cheap. The trainers were authentic, i think. Mine were damaged after wearing them once. They won't refund me, as they are not based in the uk and the sale of goods act does not apply.... Been on to a consumer rights phone line, and ive been told if they are not a uk company i have no...
kerryf5
1 review
1 helpful vote
2/21/15
recently ordered side step rails (nurf bars) for my 97 Suburban, and received them in less time than expected.Ordered off ebay on Monday, had them on Saturday. Look to be very high quality, compared to my old ones.
christopherh84
1 review
0 helpful votes
10/21/16
This was the 5th mirror i have ordered from them. Always exact fit, always what i ordered, and always shows up early on normal shipping. Great mirrors, great prices, and great service.
richardr559
1 review
0 helpful votes
4/21/19
I'm stationed in England (USAF). Like most people, I rely heavily on my car for work. I ordered a part to be shipped Express USPS ($39.+). I was charged for the part and Express USPS, but I received the part 10 days later because it was shipped Priority USPS $9. and change). I immediately wrote (twice) to Joe Belmonte to request a refund of the shipping difference. Not a word did I hear from...
chriso1
655 reviews
3,169 helpful votes
1/13/10
This is a clone of elegantstation.com, another counterfeiter out of Putian in China. If Ugg boots were originally sold at this site, they aren't any longer though you can still find them at the elegantstation.com version of the site. About the only unusual thing about this one as Chinese sites go, is the relatively hign prices they're charging for fakes. High enough to fool people, maybe,...
aprilk31
1 review
3 helpful votes
3/28/18
rude rude rude. I was supposed to get my order a month ago. Every two weeks i check in about my order online,(the keep saying "another two weeks, another two weeks") finally i called...the man that answered the phone was originally nice then he reared his ugly head at me for no reason, actually insulting me. I will never order from here again. EVER. STILL HAVNT RECEIVED MY ORDER
allent20
1 review
1 helpful vote
1/23/15
I have been charged $19.95 per month since May 2013 and received nothing for it. I did not authorize this charge and am filling a complaint with the Attorney General of Florida to have this scam removed.

Tip for consumers: absolutely do not do business with these people. Check your credit card and see if they are charging you.

heidiw1
1 review
1 helpful vote
6/20/13
Save yourself and your walletthis site sells counterfeit Uggs. The site is surprisingly authentic and says "Ugg Austrailia", but there is nothing authentic about these boots. I became suspicious while placing the order because an encryption notice popped up and when I hit the back button, the order right went through with out my final approval! I decided to hope for the best but when the...
audreyw2
1 review
1 helpful vote
6/2/13
This is a scam website. The positive reviews posted here are all phony and are entered by the owner of that site to try to sucker more people to buying his invalid codes. STAY AWAY FROM THIS CROOK.
stevenh50
1 review
1 helpful vote
4/7/14
They were a really good experience. Even though the part I ordered did not exactly fit my car. They did find me a part that did work. I was surprised at the good customer service. Will shop there again in the future if I need it.
johnnyt41
1 review
0 helpful votes
5/11/19
Shipment was delayed. Once delivered the gasket included shipped did not fit the application. Called several times to get the correct gasket which they wanted me to pay for which I finally agreed for and still never received the gasket. 6 months later the cat failed and the warranty is complete scam.
lisam51
1 review
2 helpful votes
10/7/12
I have found this place to be very helpful, courteous and professional. They have the best prices on so many things I've bought like religious medals, prayer cards and statues. Also, I have seen their "testimonial" section and there are a lot of happy customers there.
thomasb290
2 reviews
2 helpful votes
6/22/19
After spending substantial time checking current prices for Alcon Air Optix Aqua, I was steered to discountcontactlenses.com by a review site based on lowest available price. Did the research to verify that company is legitimate - it appears to be. Found that the price for AO Aqua as stated on the site was not lower than two vendors that I have used previously. However, the site tried to tease...
daniellep194
1 review
0 helpful votes
10/1/19
I would not recommend using this company! I ordered a world cup cricket top in july and still nothing yet I've paid for it. No continuous communication of updates. I keep having to chase them! Wont be using them in the future
grammal
2 reviews
1 helpful vote
9/17/10
This site (eBay name: discountcycle888 ) took my money and failed to send me the product I paid for. They refuse to answer any eMails, and do not provide a phone contact number (something you should look for before ordering - I now do). I went thru eBay originally, but they haven't been able to do anything for me (this guy was great on communicating til after the date passed for final notice to...
deborahd572
1 review
0 helpful votes
3/12/20
I have worn the same size shoes for years. I ordered them in my size and they were too small. When I tried to return them online I couldn't get the order to come up and was directed to call. When I called the person told me that I should have only used the first part of the order number (no directions stating that). I couldn't exchange the shoes because it took too long, and I have to pay for...
raulino
1 review
2 helpful votes
5/19/11
My experience is the same as the other two reviews that I read here. I wish that I would have read them before I made the purchase. Fortunately, I paid thru PayPal and from what I read on the PayPal site they will reimburse me as part of the dispute process. I have contacted the vender via email (once) and sent messages to the vender thru the dispute process at PayPal. Got no response. I did...
lisaa401
1 review
0 helpful votes
2/12/19
Color was a "peach" color instead of the blush (pink) shown in the website picture. Went by sizing measurements on website. Back wouldn't close and length was 3+ inches too long, dragging the floor.
jeremyh26
jeremy h. – Discount Dress Shop Rep
Hi Lisa, I am very sorry that the dress you received was not the color you ordered. I can definitely see that is not the case. Please return the item back to us by going to https://www.discountdressshop.com/pages/return-policy. I'll have to find out from our shipping department why you received this "peach" color.

As of 2/20/19, I received the return dress by you. I am a little perplexed, because the picture and color of the dress you posted looks nothing like what was received. The dress you returned does actually look blush (pink tone) and not peach as you indicated.
alinab4
2 reviews
2 helpful votes
7/13/14
This dress is absolutely gorgeous! I tried it on and it fits perfectly (except to hem it to my size). When I ordered it, I ordered a size 2 and did not have this dress custom made. I did not have it hemmed in advance because I was not sure what shoes I was going to wear with it. I would definitely buy from discountdresstore again.
kendrat
1 review
0 helpful votes
11/2/10
First off, let me say that this is a VA approved drivers improvement site that allows you to take the course (all 8 hours of it) online. While it is one of the cheaper sites, don't waste your money. The site it full of glitches that end up screwing you over. Each section is timed (40 or 60 minutes), and you can not move on until the clock reaches 00:00. If you leave, go back, or check your...
aa21
1 review
1 helpful vote
1/13/10
ordered product to value of 350 pounds ,but learnt now it is a fraud website as no response from them in last 14 days.be very careful.any ideas what to do now.
alanb268
8 reviews
2 helpful votes
9/24/18
Bought 4 rims. One of them had a lot of bubbles and scratches. (Made in China-should expect this). Despite website claims of no problem returns, after talking on phone, and sending photos as requested--never heard back. Rang them 4 different times, sent e-mail, all blown off. Had to return rim to manufacturer for replacement.
brianp458
1 review
0 helpful votes
9/8/19
The deal was "custom" tower, desktop. Did NOT have Vipre security. I paid $19 for it. They did not respond to phone calls or emails. SAD. Blatant FRAUD! Plus, it arrived broken That, they fixed, after my $40 uber ride
olege1
1 review
0 helpful votes
11/12/18
Saw an ad for a product on Facebook and, for lack of better judgement, purchased without checking the source. I did end up receiving the item, after a very long time, but it was missing parts and instructions. If you look for contacts on the discountexplosion.com site, you will find that there is no phone number - only an e-mail, a form, and a Facebook contact. I tried contacting all 3 multiple...
davidp173
14 reviews
15 helpful votes
4/11/16
First order took 4 days, second took 10 days and Discountfilters.com said after released to FedEx, not their problem. FedEx said in transit and could take 5-10 days which is normal. The only person affected is the customer--you or me. Guess who the only people who care about a timely delivery are? You or me!! adavidp
garyg86
8 reviews
2 helpful votes
1/23/17
Received my order in about two weeks due to extremely slow service from carrier DHL. What I ordered which was the Tier 1 brand was shown to be in stock but was substituted without notice to upgraded OEM brand filters. Not what I was expecting but I'm not entirely disappointed.
gl280
2 reviews
3 helpful votes
6/8/12
I placed an order worth £60 with this company for a product that advertised was availbale. They promptly took the £60 from my account and then emailed me to say that the product was no longer for sale. When I checked my bank statement a week later it showed that www.discountfootballkits.com had taken the money from my account and not refunded... it. When I rang up to ask as to why this had...
gl280
2 reviews
3 helpful votes
6/8/12
I placed an order worht £60 with this company for a product that advertised was availbale. They promptly took the £60 from my account and then emailed me to say that the product was no longer for sale. When I checked my bank statement a week later it showed that www.discountfootballkits.com had taken the money from my account and not refunded it. When I rang up to ask as to why this had...
roberts345
1 review
1 helpful vote
12/30/15
I sent my Dr martins back to an address in Cambridge and can't get any respond whatsoever, there's no access to webpage or fine. If anyone can help please do. *******@hotmai!.co.UK.
ap184
1 review
0 helpful votes
5/8/18
I ordered a pair of New Balance shoes and emailed them before placing the order, just to be sure they had the correct size. I told them I needed a US size 7 and they said I should select the one that said US7=EU38. I chose those as they said. When I got the shoes they were marked as US7.5=EU38. They did not fit as they were too big. I emailed them several times and they said they had sent me...
lizm5
1 review
1 helpful vote
2/3/12
paid for item never received item tried getting money back most links are dead ends what a joke these sort of sites need to be taken down asap
bb260
1 review
0 helpful votes
6/21/19
Placed an order for several items with total for the order being over $150. $150 and up includes free shipping. In the order was a Ping putter grip and that alone invalidated my free shipping. I knew that free shipping was not included with Ping clubs, but missed the fine print regarding any item branded Ping is not eligible for the free freight. Warning, read all of the fine print. This will...
tuckerq
Tucker Q.
1 review
0 helpful votes
2/14/20
NO business should have a message to customers "ships in 2 or 3 days". SURELY that means it will ARRIVE in 2 or 3 days?? Orders need to ship the same day ordered. if this takes a few days just to START shipping, I will not be purchasing from this site in the future.
kenneths
1 review
1 helpful vote
10/23/10
They shipped exactly what they advertised, at exactly the price quoted, and delivery was much faster than I expected. Can't ask for more than this!
michaelw1725
8 reviews
7 helpful votes
12/21/19
If you love magazines, discountmags.com offers a wide variety at a reasonable cost. However, it's not always easy to order at the lowest price because what seems unbeatable is sometimes beaten shortly after by discountmags.com itself. The other issue (no pun intended) is that if you renew your subscription through discountmags.com before your existing subscription expires, you're not told...
aprilf23
2 reviews
6 helpful votes
4/13/18
This company stayed there in Canada and will ship Item within 48 hours - a week later my Fiancé is emailing every day and not one Response finally he puts in a claim to get money back to finally get a auto generated message that item has shipped - we then found its coming from China and No one to date has addressed his emails and item Still hasnt arrived - BEWARE!!!
reshmab
1 review
0 helpful votes
3/19/18
The team support at DiscountMaxx is too good. I was looking for a slimming product. The sales their suggested me the product Alcachofa De Laon which claimed to make you lose weight. At first as was sceptic and hesitated, but the guy encouraged to select the product. I consumed the whole box of 14 shots, drunk the tea that was offered for free and I was surprised to see my weight gone down. I...
lizb58
5 reviews
0 helpful votes
3/29/16
I ordered a power-adapter for an in-home ultrasound unit but it didn't fit. Discount Medical Supplies refused to take it back even though I had not used it (could not use it) stating: In this case, I am sorry this item is non-returnable due to hygiene pro col/ Anything opened, used, or tried-on. I'm really annoyed as they didn't tell me I couldn't return it if it didn't fit. There was...
bradfordd7
1 review
1 helpful vote
5/25/17
Discount Mountain Software and * are convicted felons. Easy to find out, just google them. He is a thief and a criminal. Stop posting fake reviews like oh they got scammed by a vendor. No, he bought and sold illegal license keys. PERIOD. GO GOOGLE IT. https://www.justice.gov/usao-wdmo/pr/three-men-charged-multi-million-dollar-software-piracy-scheme *Personal information redacted by admin