Developed in part with a grant from
the National Science Foundation

Online Businesses Reviewed on Sitejabber for "allo" to "allu"

alicas
14 reviews
4 helpful votes
3/12/14
Use it to call internationally and think allomama.com offers lowest rates compared to many websites, $5 phone card I for one month almost, and when I buy in the store it's different you don't even know what the fees. But here it shows all the fees and everything.
arthurm80
3 reviews
22 helpful votes
9/13/17
Im a simple man, who likes a clear design and websites which are constructed for people and by people. AllOpeningTimes hits all the marks for me. They have my highest recommendation.
christines123
4 reviews
2 helpful votes
4/9/17
Livraison dans le temps imparti mais le serveur avait dû danser avec le sac car de la sauce partout. Manquait un dessert promis pour compenser un plat épuisé. Sinon, le plat n'était pas mauvais sans être de la grande cuisine.
tn1
268 reviews
1,630 helpful votes
7/20/10
When my good friend Judy and I were tweeners, we used to play this game where we would pit two male friends (also tweeners) against each other, in elimination rounds, to see who would be the ultimate "funny guy", "cute guy", "best hair guy", "future husband guy" and so on. We did Kitten Wars and Hot or Not style warfare before they even existed (http://bit.ly/dm74oX), but our kittens were...
garyu36
1 review
0 helpful votes
10/8/19
After reading some bad reviews on other review websites I must admit I was a little worried. Now all I can say is the service, price and products from this online store are outstanding. Great customer service, after I emailed them with my concerns post order (from the MD no less). I have just received the goods. Exactly what I ordered, sealed in the bag in good time. I am very happy. How...
nataliar39
1 review
0 helpful votes
3/24/20
Being a 5'10 , 120lb female , finding the perfect fit jeans was nearly impossible. Ubtil I found Alloy..they were always a perfect fit and reasonably priced. I couldn't of been happier. However, the quality has taken a dive and tge sizes all the sudden changed. Not all tall woman are thick! The styles and options have even become less abd less. I am highly disappointed with these changes. Now...
annieh90
1 review
0 helpful votes
2/25/20
I've ordered a number of items from this company because I am tall and need tall fashions. However, no matter what item I ordered the quality and fit was always off. Recently I order two seperate items and the fabric had the worst odor ever. I had to return each one. However, after speaking with their customer service, I was promised (after asking) that my refund would include the shipping...
melindam89
1 review
0 helpful votes
1/9/19
I ordered a bird toy, it was out of stock. She called and offered a similar toy. Later I found out the similar toys was way cheaper. Disappointed.
alanb46
1 review
2 helpful votes
12/19/13
The website shows pictures of original manufacturers furnace parts but, when ordered, the customer receives universal (generic) parts that are available locally at one third the price. Nowhere on the parts info is it stated that you will receive a generic instead of the part that is pictured. Do yourself a favor & stay away from this site.
louw30
1 review
0 helpful votes
8/20/19
I would not consider my pet staying anywhere else. I never worry about my dog while I am away, which is a huge factor for me while away on holiday. He is always really happy to return, looks beautiful, clean and well fed. Thank you for generally caring about animals and looking after them so well!!
danh57
11 reviews
21 helpful votes
4/30/14
I was told to go to this site because they had statistics on bidders and sites. It turns out their stats are not correct a lot of the time. They say in a disclaimer that the stats are basically used for entertainment purposes only and that its our job to determine the validity of them. I wish they made that clearer because for a while I was in a heated debate with a few sites over their win...
athanasiaa
1 review
1 helpful vote
7/25/13
Pretty complete. Lots of alternative info, and offers a new, different, and better kind of periodic table whose origin predates Mendeleyef and is a better foundation to the current periodic flat and awkward charts. It is 3d instead.
tinat2
1 review
1 helpful vote
11/14/14
This website is a total scam! I ordered my sons first birthday shirt on february 25 for a party on April 14. It is now may 17. I was also charged on february 27. I have never heard from the company at all. I sent dozens of emails and called several times. There were 2 weeks straight when their phones were disconnected! Once the phones were back up they were having personal days and after...
nancye32
1 review
0 helpful votes
11/10/16
We were out of cat food, so I wasn't sure what to feed my cat. I had some leftover hummus and thought I might give that to my cat, but thankfully I decided to do a little Google search and check if it's safe first, turns out it isn't. Thanks to All Pet Magazine I did not feed my cat something that could have harmed her.
tarah7
1 review
2 helpful votes
10/23/13
2 weeks and 4 emails later I finally get my full refund due to opening a case in paypal's resolution centre. I had ordered and explained the urgency of my order due to requiring a travel cage and cleaning solution for my sick parrots. A company that sells pet products should have understood, but they would not even provide me with an estimated timeframe before dispatch. I never received a...
shaylab9
2 reviews
7 helpful votes
12/3/19
As for the site. I like the layout itself. Functionality an A+ for a writers platform. Socially it has weak points as people can access others without having proper credentials. It's basically a non credited writers social site somewhat like Facebook or MySpace. Many users are stalkers and target female writers as I heard stories. There is a dominant majority who bully and act as if they are in...
markt372
1 review
0 helpful votes
6/8/18
Great website for buying pool filters at best price rates. Excellent selection of high-quality pool equipment.
georges89
1 review
1 helpful vote
4/21/14
OMG what a great place to buy your own custom artwork. The colors looks amazing and I really enjoyed the high quality of the artwork. I liked how it was easy to upload the images and how simple the website worked. Thank you for the service.
miken54
2 reviews
6 helpful votes
4/2/15
We ordered a poster from them. Unfortunately in the mail it was damaged. We 'phoned and told them what had happened, the guy answering the phone said no problem we will mail you a new one. We offered to send a email with the damage or send the poster back. He did not want either. We received another copy directly. He could not have been more helpful and pleasant. Excellent customer...
heidiy
4 reviews
4 helpful votes
6/18/12
very good site. had an urgent need for posters delivered online, we will definitely be using this website in future
jacky68
1 review
0 helpful votes
2/13/20
I bought two large posters from the website for around $15 all together. I had the option to check the status of my delivery which was very helpful, alongside being provided updates and clear communication from the website. So far, the posters have been of great quality and vibrant color, providing a much needed atmosphere to my all-white dorm walls.

Tip for consumers: Don't take my review as gospel! Obviously others have seemed to have abysmal experiences with this site. Take my review with what you will.

philips56
2 reviews
6 helpful votes
3/20/16
If you order from here expect a very very long wait, because this is not an Australian site despite the .com.au designation. Much cheaper European and Chinese sites are availalble with the same wait time for the same items.
jamesh39
1 review
1 helpful vote
6/19/13
Purchased a generator from this company - not as advertised, it burned out in about 20 hours use - went to website for help - lookels like the web site is a "feel good" promotiononly - links to customer support, autorized service centers, and any form of assistance were either non-functional or non existant.
tomd107
10 reviews
34 helpful votes
3/20/19
Originally I bought and paid for 4 items which they were to ship to me. First they tell me that oops we only have 2. Then one of the items I bought was a signed jersey which I intended to wear. They sent me a signed helmet instead. When I complained I was told that's all we have so that's all you get.
cathyh34
1 review
0 helpful votes
3/8/16
In an unregulated industry like website design, you'd better read the reviews and study hard. I was approached by Shantal the lead sale rep for AllProWebTools last year and to this date, have no website. Why you might ask? They told me that my current website had a HUGE amount of errors and couldn't be used. That's because they only use their own proprietary software. I learned later...
davek66
Dave K. – AllProWebTools Rep
We're sorry that you had a bad experience with our company and we apologize for any inconvenience this has caused you. We’d like to address your concerns and we hope to repair the relationship!

First, we’d like to address the errors with your original site. While the errors you mentioned certainly could have been fixed on your old site, when you were referred to us, we were told that you were looking for a redesign and for a solution that could help you with marketing in the future, which is what AllProWebTools offers. We apologize if this was a misunderstanding. We certainly did not intend to mislead you.

Second, there’s the question of ownership. For websites built and hosted on the AllProWebTools platform, the business owner does have full control and ownership of the website. Once the site is built, you can work with any developer or SEO to have changes made to it in future. It is also very easy to make the changes yourself. We strongly believe in not holding you and your company hostage. We encourage you to read this article we wrote on that very topic: https://www.allprowebtools.com/Is-Your-Small-Business-Being-Held-Hostage/
Finally, we’re very sorry for any disorganization you felt throughout the design process. We take that feedback very seriously. Yours was a very large project which involved many different moving parts and several departments within our company, but we stand behind the site we did ultimately create for you.

It is common for the first draft of any creative endeavor to fall short of the client's expectations. For this reason, we ask our clients to review the work-in-progress and then provide a list of issues to be addressed before declaring the project completed.

If you would like to review your website mockup again it is available to you here: http://cathyharris.myallprowebtools.com/

Again, we apologize if there was a misunderstanding. We would love to work through this with you and help get it resolved. Please contact our support team anytime at https://www.allprowebtools.com/Contact-Us/ or by calling us at 970-612-1515.
genep9
1 review
1 helpful vote
6/26/13
The ramps were exactly as advertised and work perfectly well. I use them for my riding lawn mower into the shed and my 520 pound motorcycle that I ride up one of the ramps into the shed as well. Good product.
elvar10
1 review
0 helpful votes
1/16/20
I had contacted this school via email to let them know this program was not working for me. I was charged the first month which It's ok but after I wrote them I was charged two consecutive months, I sent emails and I do not get any response. Called the phone number no answer just have to leave a message.
raquelc41
1 review
1 helpful vote
2/13/20
Sonia has been so helpful. I had a really complicated & messy outlay of what I wanted to have on my resume and she made it so professional and highlighted my skills and attributes. I got my dream job. I can't thank you enough. I recommend All Services Resume, the whole team is really lovely to deal with.
michaelg1174
4 reviews
1 helpful vote
4/14/19
I would really like to say something about the steam but I really really don't know what to say but you know because I'm so sad you know I wanted to start out my playing football I would have named my team All Saints
crystalg25
1 review
0 helpful votes
10/26/15
I ordered some clothing last year, and it never arrived, they kept on delaying me, until after 6 weeks (when I couldn't get my payment back through paypal) and they completely stopped answering my e-mails. I am $40 out of pocket, and nothing I can do about it.
bona
1 review
1 helpful vote
3/25/12
I've made several purchases from them and they delivered on time and they worked perfectly as promised
allseasonj
4 reviews
2 helpful votes
4/6/12
Hello everyone ,,, Bali Nature jewelry handmade handcrafted supplier from Indonesia now open for public. we are handmade jewelry supplier such as wooden necklaces, bone horn piercing, leather jewelry, silver , seashell earring, etc. we pleasure to review our company site thanks you
deepp4
1 review
0 helpful votes
10/2/17
I will give order and frist take my money and than after say give me more money give me this charge give me this charge so i will give you in short this one is fake so dont do any kind of deal with this people
wendyf3
1 review
2 helpful votes
7/20/10
All these reviews are absolutely correct. Never thought I'd fall victim this bad, but I did. I ALWAYS research sites, but didn't this time...until I found out the serial number was "invalid." BEWARE, people!! Don't throw away your money
jacobh170
7 reviews
0 helpful votes
10/25/19
Easy to do transactions. The customer service was fantastic. This company clearly wants to make sure its customers are happy and knowledgeable about their purchases. Very nice products at a decent price. Trusted site. Thank you.
ramatas
1 review
0 helpful votes
6/1/19
WORST!!! WORST !! CUSTOMER SERVICE! return an item, they refused to refund my money. opened a PayPal case, they threaten not to give me my money until I close the case. reported them to PayPal. they should not be operating. disgusted at their behavior.
markj759
1 review
0 helpful votes
3/25/20
I purchased a product which has not arrived. It's been a couple of weeks. I've sent requests for status. No response. The CC has been charged ... that's awkward!
jt171
1 review
1 helpful vote
10/11/18
After I did not receive my order, I contacted the company twice via email. They let me know the item I had ordered was no longer available yet they would send me the newer and more expensive model at no extra cost. Great! I waited then shortly received the wrong size. I then emailed them again and they sent me the correct size with prepaid return envelope for the wrong size order. I am now very...
sabrinab91
1 review
0 helpful votes
10/30/19
Unethical and they lie to you. You pay 100.00 to get free shipping and then they send it in a restricted cheap way so you can't receive it. then I had four phone calls trying to get it straightened out, and they keep telling me then did not, and it was confirmed with ups that they did. The head of customer service is Hannah Taylor she does not have a clue how to help a customer receive the...
karens732
Karen S. – AllStarHealth Rep
Hello Sabrina,

Thank you for your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience you have experienced with this shipment. We never want you to experience anything other than stellar customer support from our team. We want you to understand that we are happy to assist, but our system has limitations when it comes to shipping by a specific carrier. If you choose the Domestic Standard method, there is always the chance your order may ship with any of our shipping carriers which include UPS, Ontrac, Surepost or USPS. The first two times this occurred we absorbed the fees to switch your package to USPS instead of Domestic Standard and explained how to select USPS yourself at checkout for future orders. If you have a preference to ship only by USPS, please choose that preference at checkout. This will guarantee your package goes by that ship method instead of the other shipping carriers. We are happy to see that tracking shows that your package was successfully delivered on 10/31/19 at 11:36 A.M. Should you have any other questions or concerns please do not hesitate to contact us. We truly appreciate your business and feedback.
samit14
3 reviews
0 helpful votes
8/29/15
Very unprofessional service, horrible customer support, company send faulty screen then ask client for repairing cost. We're sharing our experience and reporting the true facts. Please don't buy from this company. Company send screens with dead pixel, burned pixel, video problem, lines although we paid the price for an A grade screen. We asked for replacement and Company did their best to...

Tip for consumers: Please don't buy from this supplier. Stay away

davidg168
2 reviews
2 helpful votes
7/21/15
I ordered a product on 4th June 2015 and it still has not arrived by 21st July! There are no replies to emails or voicemail so I suspect the company has wound up DESPITE STILL ACCEPTING ORDERS!!
victors162
2 reviews
0 helpful votes
8/27/19
Required some premium quality PVC fence panels in Boynton Beach? Check out All Celebrity PVC Fence! We have the very best vinyl fence supplies in Boynton Beach due to the fact that we understand that the homeowners of South Florida require something a bit better for their residences than simply wood or inexpensive PVC materials. For those that need a distributor for vinyl fences in Boynton...

Tip for consumers: Required some premium quality PVC fence panels in Boynton Beach? Check out All Celebrity PVC Fence!

jayb121
1 review
0 helpful votes
11/18/16
I began looking for a home in September 2016. I am a first time home buyer and needed good direction. My stepdad referred me to the Delois Smith All Star Team because they had sold a house for him previously and Adam Watkins did an excellent job. I was referred to Alisa Sewell and she was outstanding throughout the entire process. She provided a variety of homes for me to consider with the...
sandrat80
1 review
0 helpful votes
2/19/18
I bundled my homeowners and auto policies together in July 2017 with Allstate Ins through the Freeland Ins Agency in the state of Michigan. I set it up on automatic payment out of my bank account. Well my birthday was February 10 and when I went to renew my plates on my vehicles I found out that I had no vehicle coverage on my vehicles so for 7months I had been driving all over with no...
nancyd610
1 review
0 helpful votes
3/11/20
• Updated review
the Allstate claims Manager reached out to us personally and we are very satisfied. He also assured me that he will counsel the agent so some small claim would not be dragged out. They are allowing us to use a reputable contractor and only need to pay our deductible. no additional expenses on our part. our faith in Allstate is renewed.
allstatei
Allstate C. – Allstate Rep
We're happy to hear you were able to have your issue resolved!
Whatever you do don't file a claim. They only know how to collect your premiums
2/28/20
• Previous review
I'm totally prepared to pay the deductible as required by my coverage, but when a claims adjuster is arguing with me about cost per linear foot according to his software, and I can't get the work done for more than twice the price, then I'm paying substantially more than the deductible. Basically 50% of the value of the repair. We had a small claims on our home after part of a tree landed on our roof. God forbid there was any real damage to the house because we really would have taken a financial hit.. need to find a better insurance
allstatei
Allstate C. – Allstate Rep
We're sorry to hear about this claim experience. We can connect you with our Claim Partners to review this concern on your behalf. Please feel free to email us at AllCommunity@Allstate.com with your information. Thank you. - Allstate Social Team
robinp261
Robin P.
1 review
0 helpful votes
3/24/20
I'd love to see the banners a little cheaper or at least cheaper if you order multiples of the same one. Otherwise, great company to work with and super fast and professional service!
tinav
11 reviews
62 helpful votes
7/22/09
I saw this site had a BBB logo on the bottom of the site, which led me to believe that this was a good site. Then when I never received my shipment and I looked online for reviews of this site, I realized that I had been scammed. Luckily my credit card company said that I won't have to pay for the product I ordered. I went back to the site and clicked on the BBB logo and got this...
jamesd766
1 review
1 helpful vote
11/4/18
I was in need of garage door repair and I decided to send a couple inquiries for some garage door estimates. Sammy responded within seconds and was able to work with my schedule for the repair (same day). The price to repair the garage door was a great deal compared to other garage door repair companies. Also Leo was professional and explained everything before he started working on the garage...
howards96
1 review
0 helpful votes
5/13/18
Unprofessional, verbally abusive, threatened to hold my stuff hostage in their warehouse, took over 4 weeks to deliver stuff (damaged, some lost). RUN AWAY!!
mariew189
1 review
0 helpful votes
3/8/20
I have over 250,000 points and the website doesn't work. Get the same error message over and over. Complete. Waste. Of. Time.
maryd277
1 review
0 helpful votes
7/10/17
I went there to get a formal dress hiemmed she wanted to charge me over $100.00 just to heim the darn dress. I left the dress there and talked it over with my husband, so I called the owner later that day and told her not to do anything to the dress that I would be picking it up.. She informed me that it would be $50.00 for what she had done.. She had only marked where she was going to heim...
liamk17
1 review
0 helpful votes
9/10/18
Here at Allsupportnumber.com they provide you with all kinds of solution and customer support phone number that you will be facing while trying to trade in Kucoin. They will assist you to know all the required information you need for trading on Kucoin like Bitcoin, Etherium, Bitcoin Cash, Ripple and much more. And also how you can exchange them easy and securely.
johno76
7 reviews
294 helpful votes
4/3/16
I am undergoing medical treatment andmy appearance is not one of Adonis. The employees at the above store aspermont allsups ( pearl and some fat big mouth trainee) believe that it is acceptable to call me a crackhead although neither know one thing about me or that there has never been one cross word between us. This store has an official policy of gossipi g and rumormongering about its...
hugog39
1 review
0 helpful votes
2/19/20
UNPROFESSIONAL COMPANY - BEWARE!!! I recently ordered three watches from this Company which clearly stated, on their website, which were in stock and which were not. For replica watches this site is overpriced but wanted to get it a try. Keisha Gomes contacted me under the email of Allen Smith and notified me that 2 of the 3 watches I ordered were not in stock. I mentioned I have never...
capitalt
1 review
1 helpful vote
1/16/19
KEISHA AND ALLEN ARE THE WORST, LOW QUALITY AND POOR SERVICE VERY BAD EXPERIENCE. STAY AWAY FROM THEM,, AMY LOREN AS WELL WHAT A $#*!. THE WATCHES'S ARE A VERY LOW CHINA QUALITY AND WILL NOT LAST OR WORK CHEAP REPLICA WORTH ABOUT $69 AT THE MOST.
larileeb
1 review
2 helpful votes
10/7/09
Be wary of this online company, alltanninglotions.com. They do not fill their orders and do not give refunds. They also ignore any attempt to get in-touch with them through e-mails and do not reply to any inquires.
tinaa125
2 reviews
2 helpful votes
10/18/19
I bought a NEW LG REVERE FLIP PHONE for my husband in July. the first phone didn't hold a charge. sent me a new battery. it got so hot you couldn't even hold the phone. told them I wanted my refund. Michael stated, well I will send YOU A NEW PHONE, I sd how do I send the phone back that I have? he sd keep it. right there RED FLAG. sent me a NEW phone which all were defective phones NOT NEW...
bryank79
1 review
0 helpful votes
10/18/19
Ordered a new Kyocera brigades phone. No complaints. Phone was New, price was Good, shipping was fast. I would buy from them again. ~Bryan
mrsj2
1 review
1 helpful vote
5/16/12
Easy to use. I have marked it as a favourite and would consider using it for gift purchases.
pablom67
2 reviews
0 helpful votes
10/23/19
It's really a great site to use to search the Internet. They have plenty of options and I like how it is all laid out. I have been using it for around 7 years now as my homepage and I wouldn't change it. I'm very happy with All the Internet.
leahs1
8 reviews
18 helpful votes
2/2/12
Meat is understood as the primary source of energy in a meal for a person (maybe except for vegetarians). That concept is well-explained in this website. The importance of meat that has been broadly defined here can act as a gateway for researchers towards a better understanding. Though everyone can define meat in any way, a deeper explanation can be explored within this site. For those who...
lisat585
1 review
0 helpful votes
3/29/20
Excellent
jenniferb396
1 review
0 helpful votes
4/7/18
well I never got my item from you guys so I think you guys should refund my money back this is Jennifer I been waiting over 4month now so just refund my money back on to my credit card
keronp
1 review
1 helpful vote
2/27/12
I bought from All Things for Sale for my first time and all i can say was WOW great site and great selection. I been buying my bento stuff direct from Japan and I have many times the items where "Lost" and I never got them and I was out my money. They are located in the USA so it was great for me as i got my items in just a few days !!! Great site highly recommended to everyone!!
debm8
3 reviews
28 helpful votes
1/6/14
Extremely friendly and informative web site limited to only plant related topics. Largely self-regulating with few rules other than be respectful to others. Lively discussions with respectful disagreements. Large interactive plant database that keeps getting stronger. Excellent error-checking by both administrators and the community. Ability to maintain a blog and personal plant list. ...
lizf70
1 review
1 helpful vote
2/25/19
SCAMMER DO NOT ORDER OF THIS SITE LOW LIFE THIEVES,,KARMA IS A $#*! WHY DONT U ALL GET REAL JOBS INSTEAD OF TAKING MONEY FROM PEOPLE
davidm432
1 review
0 helpful votes
4/15/16
On December 10, 2015 I was introduced to Alltimate Property Management by a someone that was suppose to be my friend in the South Florida Area. His Name was Adi Asrof. He told me that he works with a great company that is buying distressed properties at bargain prices and is renting them out for a great profit. He worked with Alltime Property Management of Flint Michigan, and the owner is...

Tip for consumers: This company is a ripoff. Watch out!

daniela79
1 review
1 helpful vote
11/18/14
All Time TV's has 3D TV's and will price match any competitor plus give and extra 2% off if you pay via certified check. They have the best brands like Samsung. They do not charge for shipping which is huge! Some other sites charge a lot of money for TV shipments.
jjj9
1 review
1 helpful vote
7/23/14
This website, "alltoolsgarage.com", is fraudulent. In fact, any website purporting to offer "third party Hapag-Lloyd" is fraudulent and is not associated with the real Hapag-Lloyd AG. Any products you order will not arrive and your money will not be refunded. The website is not endorsed or authorised in any way by Hapag-Lloyd AG. Any bank account details you are given will not be related to...
noelw12
1 review
2 helpful votes
7/19/13
Our company is built on the principles of quality and reliable service. You can be assured that our electricians perform to meet building codes and electrical safety standards. Quality is our priority.
royw29
5 reviews
20 helpful votes
2/20/18
Recently I needed to replace an old screwdriver from the 1970s. It was an electricians screwdriver and so insulated with a big rubber handle to isolate you from possible electrocution and give you a great grip. I went to our outstanding builders hardware store here in San Francisco and found just what I wanted in a Powerbuilt 7 piece Electrical Screw Driver set. It was not cheap at $15 but...
rootst
Roots T.
29 reviews
50 helpful votes
4/8/18
This site gives a listing of diesel schools available within an area. You just input the where and receive an output. Pretty simple. Im former military so all the education i wanted and needed to go through i took with me into the civilian sector in order to maximize greater potential of success the least resistant path like electricity or a lightning bolt from above into ground. Its no longer...
rainerr
4 reviews
4 helpful votes
6/9/11
Another russian download site. Sometimes hard to pay to get budget (as mastercard and Visa do not accept it always) but great selection and fast downloads possible. I am using it since many years.... I especially like the possibility to listen to the music with a relatively good quality before purchasing it.... Love to listen to my favourite comedians (would never download them....)
juergenm1
9 reviews
155 helpful votes
12/25/16
I created a profile there a while ago to see what happens - it came as expected: within 24 hours I have received tons of letters and whenever I am online I get spammed with chat invitations But there is no info in my profile - nada, niente - still girls "fall in love with me" or address me with "dear...." The software looks like it has the same features like anastasiadate.com and we all...
johns1771
1 review
0 helpful votes
5/22/17
when I try to view movies or tv shows, i'm asked to go to another website to pair my device. got a virus from one of them. Stay away from these openloads link.
mickd
1 review
3 helpful votes
2/14/10
I used this site and booked 2 tickets for my son for a christmas present,i could not get in contact with them for months then the day before kick off they rang me and told me they couldnt deliver the tickets.They said i would have to collect them from a pick up point.As i was flying in from Ireland i didnt reach Stamford bridge until 12 30 if i was to go to the pick up point i would have missed...
simonaf9
1 review
0 helpful votes
3/18/20
Do not waste your money. Stylist sent you the options that you already can find on their website. Stylist had technical issue internet didn't work at our appointment. I was sent a lot of clothes to review after the session but really you can buy on your own. Not impressed at all with the service! Poorly run - shop online on your own.
tatianak16
1 review
0 helpful votes
3/7/20
I experienced a high level of customer service which is anusual, I love my tiffany glassees! Defanetly shop in allureaid and recomand my friends!
farynb
1 review
0 helpful votes
3/16/20
• Updated review
Received my order in the mail finally, 3 months after placing it. The leggings were thinner than a sheet of paper and I couldn't even get them on. I'm 5,4 about 120 lbs, the size small wouldn't have even fit my 7 year old daughter. It's been 4 days since I requested a return label and guess what?... no response from that terrible company.
Absolute Scam
2/24/20
• Previous review
Like many others here I was suckered in by the decent prices, seemingly great products and free shipping. Not only has it been 2 months since I placed an order for a paid of black seamless leggings, but countless emails have been left unanswered. My frustration was only amplified when I found this forum and realized how many people this site has screwed out of their money. 30 day automatic refund policy, my a$$.
jamiel106
4 reviews
2 helpful votes
7/5/17
Kinda new to getting wheels for my car I know I wanted something but I got little to know help from other places. They were good and resourceful when it came to helping me understand what is what for wheels. It helps to feel comfortable with a company that know what they are doing and selling. I am very happy and I recommend for sure.

Tip for consumers: Ask questions.

christophera32
Andy A. – Allure Custom Automotive. Rep
Hello Jamie L.
Thank you for the review and kind words, please let us know if you need anything.