SiteJabber was developed
in part with a grant from the
US Government’s NSF
SiteJabber for Business
Review of GrubHub

GrubHub reviews

Is this your business?
477 reviews
9%
111 W. Washington St., Suite 2100,
Chicago, IL 60602, USA
Tel: 877-585-7878
webmeister@grubhub.com
This business is not yet responding to reviews. If this is your business claim it and respond free.

477 Reviews From Our Community

Rating Distribution

Detailed Rating Summary

Service
66
Value
59
Shipping
36
Returns
35
Quality
47

All Reviews

lindseys25
1 review
0 helpful votes
8/28/16

A complete sham. They don't have links with their restaurants and don't send drivers to deliver the food that you pay for. Essentially a modern day scam. Restaurant we ordered from ended up just sending their own driver.

Ask Lindsey about GrubHub
Advertisement
heatherb127
1 review
0 helpful votes
8/26/16

I have been a loyal grubhub customer for about five years in that time I have had at least 8 orders straight up cancelled because drivers just didn't show up to pick up my orders from the resturants. Instead of calling me to tell me so I could possibly pick it up they usually wait about two ours after my order was put in (around resturant closing time) to tell me sorry nothing they can do have some free grubhup cash or whatever. Only I never once received a free grub coupon in my email. I am done, other delivery services may be pricier, but at least you won't be starving in the middle of the night.

Ask Heather about GrubHub
ibrahima111
1 review
0 helpful votes
8/23/16

I created a profile on that web. It frustrates me months ago that it doesn't accept or change password. I got an email of $10 off order $15. I wish I wasn't tempted to use this awful service. Now issue accepting my debt card that lasted one hour. I chatted with them, they offer stupid solutions. Not reliable. Waste of time trying to solve their technical issues if they themselves don't do anything about it

Ask Ibrahim about GrubHub
anneb71
1 review
0 helpful votes
8/20/16

If I could give the 0 stars I would. They allowed me to place an order for a restaurant that was CLOSED. Not only did they say they say that I have to wait to get my money back, they also made it seem as though it was my fault that they were closed. Please save your time, energy, and money. They are also always late.

Ask Anne about GrubHub
cw87
1 review
0 helpful votes
8/19/16

I placed an order at 6 pm, got the confirmation on screen that the order was received and should deliver by 7:20. By 8 pm, I called the number provided, which is another company - Food For Delivery or something like that. They had no record of my order and told me to call the restaurant or a number they had for GrubHub. Called both, GrubHub put me on hold for ages, meantime spoke to the restaurant who also had no record of my order. Finally the GrubHub line picked up, and told me the restaurant uses another delivery service, basically blaming them, and that they would call and check - basically calling the same number I did to begin with, and they were told the same thing - order not received. Massive run around, meantime my credit card is already charged. GrubHub canceled the order and promises a refund, which I have to wait 3 - 5 days to receive on my card - if I ever do. This is the second time I've used them, first time food was pretty late but at least it got here. Wish I'd seen the reviews here before I used them. I won't use them again until I see at least 4 starts on this site. Recommend staying away from this company.

Ask C about GrubHub
daveh112
1 review
0 helpful votes
8/19/16

Promised one hour delivery. Took 2.5. Called customer service, took one hour to get through. Told me an hour was just an estimate, saw no issue with it taking 2.5. Disconnected when I asked for a manager

Ask Dave about GrubHub
joshs69
1 review
0 helpful votes
8/17/16

They have a very poor performance in taking off restaurants that are closed. Numerous times we have put an order in, and found out 30 minutes after ordering that the restaurant is closed.

Ask Josh about GrubHub
jenniferf78
1 review
0 helpful votes
8/17/16

I would give them a zero if I could. My friends ordered a couple of large meals through Grub Hub (more than 24 hours in advance) for my family who experienced a death in our family. They wanted to do something nice for us and provide us a few meals during a difficult week. 42 minutes before the first day they ordered meals service, my friend who ordered got an email that said "Hey there, We have some less-than-ideal news about your order. Long story short, we weren't able to place it with the restaurant. If you have any questions, please call our customer service..." No apology. No nothing. They had contact details for both my friend who ordered, and us who was receiving the meal. They should have immediately picked up the phone to inform us so that we were not left waiting for a food delivery that never came. A phone call directly to them provided no apology to my friend either. Needless to say my friends canceled the remaining orders. It an unacceptable way to run your business and you should be ashamed!!!!!!!

Ask Jennifer about GrubHub
lucianal1
1 review
0 helpful votes
8/16/16

I called them to tell them that my order wasn't complete and instead of sending the food I so patiently waited for the threw money at the situation.

Ask luciana about GrubHub
alisham21
1 review
0 helpful votes
8/16/16

Worst customer service ever. DO NOT USE EVER

Ask Alisha about GrubHub
heatherw67
1 review
0 helpful votes
8/15/16

Driver decided to use our newly seeded front lawn to park instead of our nice driveway. He proceeds to get stuck. No clue why he did this! After an hour trying to get him out, we had to call a tow. No choice. Driver states he can't afford a tow. We are stuck with the bill. Grub Hub refunded the dinner bill which is nice, but doesn't come close to making up for the tow. Oh! But they did give me a 10$ coupon for a future order! Yay! That totally makes up for a $130 tow bill and the yard damage. Thanks Grub Hub!

Ask Heather about GrubHub
tiffanys66
1 review
1 helpful vote
8/15/16

GrubHub is horrible. Way too expensive and took 2 hours to receive my food from a restaurant that was a 7 minute drive. I was quoted an hour to get the food- which still seemed like a long time, but since it was around lunch time, I tried to be understanding. 2 Hours later I received my food. No utensils and my soup was completely cold.

Ask Tiffany about GrubHub
shannonh47
1 review
0 helpful votes
8/15/16

I will never use grubhub. Driver took 20 mins to deliver meals and restaurant is only 5 mules away. It was short one kids meal. Restaurant said manager and bar manager confirmed all my food was in the bag for delivery but meal was missing upon delivery. Driver would not go back aND deliver us missing kids meal. I had to go get it myself. Very upset and won't ever use service again

Ask Shannon about GrubHub
tylerh58
1 review
0 helpful votes
8/11/16

Ordered food from Grubhub for the first time today...Says (Order will be ready from 9:20-9:30pm)...

So i start driving over there...
I get to my location, AND there's no store front location.
Every single thing on that block is closed...
So i call up GrubHub, and I ask..
Me- "Why did you send me to a location, and take my money...without knowing that the store does not exist??"
Guy- "Oh, well there is a location off of Franklin in Oakland.."
Me- "Yeah, but you didn't send me to that location, you sent me to the one off of MacArthur in Oakland. Also I called them and they closed at 7 pm...I ordered my food at 8:45, why would it even go through if the business is closed?? Please just refund my money, I will never use this service again."

Moral of the story: Don't use GrubHub if it completely and utterly sucks the first time you use it.

Ask Tyler about GrubHub
bjp2
1 review
0 helpful votes
8/9/16

AVOID.

Ask BJ about GrubHub
angell60
1 review
0 helpful votes
8/5/16

I recently tried using grubhub on vacation in Myrtle Beach, SC. The first time I used it, I accidentally touched an item on the menu and it added it to my order. I was not able to remove it. When the order came it was missing an appetizer. I called the restaurant, they said the appetizer was not submitted to them and they have this trouble all the time with grubhub. It was still on my bill. I am out almost $20! The next time I used it, it worked fine. The third (and last time) I used it, it would not accept the credit card I had on file, which I had used the previous 2 times. I engaged the "Contact us" and had the option of chatting with someone or calling. Since I was getting steamed, I chose chat. All that Billie the chatter did was to suggest a multitude of things that I should trouble shoot. After trying some of these, I asked Billie if he could access my account and see what the problem was. He said he was not able to do that, that he was not really customer service??! That ended our chat. So here is what I did and recommend, especially if you are out of town and are not familiar with the restaurants: use grubhub to find restaurants that deliver, then look up the restaurant phone number and order directly with them. That uses grubhub as what it really is best at, showing you restaurants for deliver/take out and avoids any need for customer service. Grubhub as search engine! Happy Eating!

Ask Angel about GrubHub
lonnied18
1 review
0 helpful votes
8/3/16

Waited hr and a half.... no food just a bunch of b.s from restaurant and grubhub. Never again will I be ordering from them.

Ask lonnie about GrubHub
littleb
2 reviews
1 helpful vote
8/1/16

The website is easy enough to use, however, I placed my order @ 21:30 and at 23:15 I received an email stating my order was canceled. I called the restaurant and they said my food was ready, but that they had been told I canceled the order. I had done no such thing. I contacted GrubHub via chat and was told they did not have a driver available to deliver my order. What? She said they had drivers, but not any that could take my order. WTH kind of set up is that? So, for the inconvenience, GrubHub sent me a $5 coupon. One that I will NOT be using.

Ask little about GrubHub
kristinj7
1 review
1 helpful vote
7/31/16

It is apparently their policy....although they don't let you know in advance and it is not written anywhere. Here is my chat transcript. Just absolutely terrible....

Lead - Brandon K.
Customer support
Chat started
Me
My order just got delivered and I am missing a burger and an order of fries

Lyric B. joined the chat

Lyric B.
Hello K and thanks for chatting in.

I'm sorry you didn't receive everything. May I please have your order number?

ME
199930xxxx

I am missing this burger:

Create Your Own Burger
1/3 lb.
Brioche Style Bun
Medium Beef
Tillamook Cheddar Cheese
No Sauce

and a side of shoe string fries


Lyric B.
Thank you. Unfortunately, the restaurant cannot re-deliver the missing item from your order but I can call them to discuss a refund for the missing item.

jas1

Please give me just a second.

ME
that is terrible. now my 6 year old son can't eat

that's really unacceptable


Lyric B.
I understand. I'm sorry about that.

ME
why can't they deliver the missing items?

should I call them directly

this is the second time in a month that this has happened on orders from grub hub


Lyric B.
Unfortunately, this restaurant does not have a delivery service of their own. So if they accidentally forget to put an item in the bag they cannot re-deliver the item.

ME
they can call uber and have it delivered

I will call them

this is ridiculous

i can't just tell my 6 year old that he doesn't get to eat


Lyric B.
I am very sorry about that. I spoke to the restaurant and you will get a refund for the item but they cannot re-deliver it.

ME
because they don't want to deliver it


Lyric B.
You are welcome to call the restaurant Kristin. The representative I spoke to is Chris.

No, it is not that they do not want to deliver it. They do not have drivers.

I will issue the refund. Please give it 3-5 business days for the funds to return to your card.

freegrub1

I am also sending you free grub for the inconvenience.

Was there anything else I could help you with today?

ME
the restaurant is telling me that you are in control of the delivery

and that you didn't give them an option to redeliver

that you just called and asked them to refund it

that is unaccetable

they said they would gladly get it ready immediately for delivery


Lyric B.
Correct. The restaurant does not have drivers. This is what I explained earlier Kristin. They do not have drivers so they cannot re-deliver the order. Per our policy we will contact the restaurant about your refund because we do not send drivers out for re-delivery.

ME
Why not??

You need to send someone

This is ridiculous


Lyric B.
That's our policy.

ME
why do we pay for a delivery fee if you don't guarantee the delivery

can i please speak to a manager


Lyric B.
Sure. Let me see if a manager is available.

One moment, please.

Thank you for your patience. Sorry for the wait.

I am transferring you to a manager now.
Lead - Brandon K. joined the chat
Lyric B. left the chat

ME
ok


Lead - Brandon K.
Hey K, thanks a lot for holding. My name is Brandon and I'm a supervisor on duty. Do you mind if I take a moment to read over your chat with Lyric and get caught up on the situation?

ME
can you please show me where the policy is that says you don't guarantee delivery to be accurate and you do not redeliver if items are missing?


Lead - Brandon K.
I do apologize about the missing burger from your order. We definitely hope that every order is accurate and has no issues. I do not believe it is written anywhere that we do not redeliver items that are missing. It's a procedure we have if there are no other drivers available in the area.

If you do not receive an item and we cannot get another driver to deliver it we want to make sure you are refunded for the missing item and compensated for the inconvenience. We understand this isn't always ideal, but we want to handle every situation the best we can when they arise.

ME
That is unacceptable

you need to tell people up front

so you have a delivery person who screws up and doesn't check the order and it becomes my problem to figure out

Lead - Brandon K.
I'm sorry they didn't double check the order when the left the restaurant and will make sure the manager of that department is aware. This was a simple mistake that could of been avoided by just taking a little extra time to make sure all the items were there.

ME
that doesn't help my problem. I have to go get my 6 year old dinner now since everyone else is eating and he has no food

if you have a policy, you need to tell your consumers what it is

Ask Kristin about GrubHub
aimeed8
1 review
0 helpful votes
7/30/16

Ordered food from Chili's after looking up available delivery at mhy address. I ordered at 6:30 and was told would be to me by 7:55-*8:05. It never came so when I contacted Grubhub they said Chili's never got the order and if I do it now would take 2 hours! Don't order from here!

Ask Aimee about GrubHub
strongf
1 review
0 helpful votes
7/29/16

why so damn rude? you contacted me the other about an order, which I never placed and kept talking about you not having a crystall ball. I'll never use your service. I never have, but after you did this I never will I would give a minus 5 if I could

Ask strong about GrubHub
kaylaw19
1 review
0 helpful votes
7/27/16

I ordered from hooters off of grubhub they didn't have my order then they confirmed it at 10:30 grubhub sent me an email saying they are making my food with est. of hour delivery way to long. After 11:20 hits I get another email no drivers in the area they canceled my order I can't order pizza now cuz there closed. Moral of the story I called a lyft to go get my food myself will NEVER use grubhub again worst $#*! ever. It's not even worth the one

Ask Kayla about GrubHub
kristyh12
1 review
0 helpful votes
7/26/16

We ordered from a restaurant for dinner. I got a call from customer service from a gentleman named Nathan at grubhub - he said due to some storms going through the area, the restaurant we ordered from would take a very long time to deliver the food, so he gave me an option of waiting or canceling the order and order from a different location. I opted to cancel the order, and Nathan informed me that I would be getting a $5 off coupon via e-mail for my troubles. He cancelled, sent the coupon and I used that for the second order. In general, he was extremely pleasant and timely and I was very happy with how a potentially annoying situation was handled so well.

Ask Kristy about GrubHub
margaretn20
1 review
0 helpful votes
7/25/16

This restaurant small problem for delivery this now is everything is good.This grubhub return money every time cancel order never charge restaurant .This food very fresh big portion. Delivery fast .I'm recommend this restaurant .thank you .

Ask Margaret about GrubHub
billd69
1 review
0 helpful votes
7/24/16

Food is usually good, depending on the restaurant, but delivery is super slow. An hour and a half wait is typical.

Ask Bill about GrubHub

16 Questions & Answers

Below are questions from consumers with answers from the GrubHub staff and other consumers. Do not write reviews in this section - click here to write a review
Ask a question
7/19/16
Add your answer
I am affiliated with this business
I have no affiliation with this business
Posting guidelines
7/9/16
Add your answer
I am affiliated with this business
I have no affiliation with this business
Posting guidelines
See 14 more questions
See more Q&A
LoadingLoading...
Questions? Get answers from the GrubHub staff and other customers.
Note: this is not for reviews - click here to write a review
Get notified about new answers to your questions.
Posting guidelines
Typical questions asked:
  • How long does shipping take?
  • What is the return policy?
  • Where is the company located?

Similar Pages

Business owners: What’s your side of the story?

Register now for free – get notified of new reviews, respond to consumer feedback, add new photos to your page and much more.

Manage your business
×
Have a question about
GrubHub?
Post Review