business logo of Jeulia

JeuliaReviews 6,628

3.1

On Sitejabber, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Learn more about our Review Guidelines.

How would you rate Jeulia?
grey star
grey star
grey star
grey star
grey star

Jeulia Reviews Summary

Jeulia has a rating of 3.1 stars from 6,628 reviews, indicating that most customers are generally satisfied with their purchases. Reviewers satisfied with Jeulia most frequently mention beautiful ring, many compliments and great quality. Jeulia ranks 4th among Custom Jewelry sites.

service
289
value
274
shipping
287
returns
178
quality
268
This company does not typically respond to reviews

We monitor reviews for authenticity

New York
2 reviews
1 helpful vote
Follow Claudia B.
Unfollow Claudia B.
Send Message
Share Review
Report Review

Didn't get it right
March 26, 2019

Terrible, sent wrong ring and called customer service got the run around, they were rude and won't send a return label when the company sent the wrong ring. I wanted a refund, if they messed up the first order, I don't want a second. They said they will only give store credit. Pissed off and very upset! Terrible company! Read the reviews firast before you order, they suck!

Claudia

Date of experience: March 26, 2019
Jeulia J. — Jeulia Rep
over a year old

Hi Claudia, sorry for your bad experience. Please know that if you want to return something you just need to apply self-return or contact our Customer Service to get the instruction. * If you want the refund to be issued to your original payment account, please contact one of Jeulia representatives to get an authorization. We state it clearly on our website. Our goal is to provide you with the best possible shopping experience. So if you are ever unhappy with anything, please continue to contact our Customer Satisfaction Team, and we will work to resolve this issue until you're completely satisfied.

Pennsylvania
1 review
0 helpful votes
Follow Katie B.
Unfollow Katie B.
Send Message
Share Review
Report Review

I ordered two rings from here, one of which was the wrong size so I returned it. Upon them sending me the new, correctly-sized ring it was lost in the mail. I went to the post office multiple times asking them to track the package, but it was never found. I was in contact with Jeulia dozens of times over the issue but they just kept telling me to check with the post office, which I had already done. So, they should have sent me another ring to replace the lost one because I was not refunded any money for the lost ring that I paid for but never received. The whole situation was handled very unprofessionally, and I will NEVER be shopping here again.

Date of experience: March 26, 2019
Jeulia J. — Jeulia Rep
over a year old

Hi Katie, we're really sorry about the bad experience and I understand your frustration. We had filed a case with the postal inspector’s office, but please know it needs time to find out. Anyway, don't worry, if we are unable to find it I will, of course, arrange resend. We apologize again, we know we need to do better and hope you will give us another chance. Thank you for your valuable feedback.

New York
1 review
0 helpful votes
Follow Lacie W.
Unfollow Lacie W.
Send Message
Share Review
Report Review

Took my breath away!
March 26, 2019

Wow I am so impressed I cant believe how incredible this ring set is. I will only order for Jeulia jewels from now on! Thank you so much

Date of experience: March 26, 2019
Florida
1 review
0 helpful votes
Follow Jacqueline K.
Unfollow Jacqueline K.
Send Message
Share Review
Report Review

I absolutely love it!
March 25, 2019

I absolutely love it! I'm very pleased with this set! I do plan on getting more from this company in the future. Thank you to each worker. This ring is my wedding anniversary gift and you made it more special than I would have imagined!

Date of experience: March 25, 2019
Canada
1 review
0 helpful votes
Follow Jerome B.
Unfollow Jerome B.
Send Message
Share Review
Report Review

Terrible Company!
March 25, 2019

Wow this place sucks. A long time ago I ordered a nice necklace and there was issues so they offered some in-store credit. I was so peeved but I thought I would use up my credit and get something for this Valentine's day.

I spent extra on the 3-5 day priority shipping and ordered on Feb 2 - Well now it's expected to arrive on the 17th. That's 11 business days for a simple charm and a ring and I'm no mathematician but that is AFTER Valentine's day. Supper disappointed.

Worst thing is that now DHL sends me a bill for the duties on the stuff! I can't believe it. Steer clear of this company, cheap jewelry shouldn't be this hard to get. Jeulia - I will never order from you guys again.

Date of experience: March 25, 2019
Jeulia J. — Jeulia Rep
over a year old

Hi Jerome B., we are really sorry for the bad experience. Please know that not all items can be shipped out immediately, some need time to be hand-crafted, and the processing time is 7-9 (3-10) working days, we have indicated this information in the confirmation email. The standard shipping is 7-12 working days. We state it clearly on our website. We do offer refund, please click here: https://www.jeulia.com/30-day-return-policy.html to learn more. Our goal is to provide you with the best possible shopping experience. So if you are ever unhappy with anything, please continue to contact our Customer Satisfaction Team, and we will work to resolve this issue until you're completely satisfied.

Massachusetts
1 review
0 helpful votes
Follow Christine C.
Unfollow Christine C.
Send Message
Share Review
Report Review

Amazing
March 25, 2019

I recently received my 3 stone princess ring & couldn't be more satisfied it's beautiful & believable size

Date of experience: March 24, 2019
California
1 review
1 helpful vote
Follow Tammy N.
Unfollow Tammy N.
Send Message
Share Review
Report Review

It's just ok
March 25, 2019

The design looks nice, but the big diamond and little diamonds are so white thus they look so fake. Not that shiny either. A little disappointed.

Date of experience: March 24, 2019
Virginia
1 review
0 helpful votes
Follow Deedra W.
Unfollow Deedra W.
Send Message
Share Review
Report Review

Love it!
March 25, 2019

My ring is absolutely stunning especially for the price! Looks just like the pictures and fits great!

Date of experience: March 23, 2019
Oklahoma
1 review
0 helpful votes
Follow Lynda P.
Unfollow Lynda P.
Send Message
Share Review
Report Review

No sparkle
March 23, 2019

I was told the earrings would sparkle like. Diamonds.
Also extremely small
Wish i jhad read the reviews so would not have bought from them

Date of experience: March 23, 2019
Jeulia J. — Jeulia Rep
over a year old

Hi Lynda P, thank you for your feedback. While I am saddened you are unhappy with the item, I want to point out my policies specify I offer to refund if unsatisfied for any reason. Also, there is one area showing details(size) of the product. I am sorry if you may have overlooked it.

Arizona
1 review
0 helpful votes
Follow Nicki W.
Unfollow Nicki W.
Send Message
Share Review
Report Review

Wow! It's gorgeous!
March 25, 2019

I ordered this ring on the 18th and received it today (23rd) and did not pay for daddy shipping. It was beautiful in the pictures but is simply breath taking to see it personally. Fits perfectly and is absolutely gorgeous! This is my 4th order and there will be more!

Date of experience: March 23, 2019
North Carolina
1 review
1 helpful vote
Follow Richard D.
Unfollow Richard D.
Send Message
Share Review
Report Review

Received my order today, 03/23/2019. Got here 3-4 days. This was a gift for my wife and she is very pleased with it. Very high quality, great price. Thank you

Date of experience: March 23, 2019
Minnesota
1 review
0 helpful votes
Follow MIRA T.
Unfollow MIRA T.
Send Message
Share Review
Report Review

Stunning!
March 25, 2019

This is my 2nd purchase and I'm very pleased. The ring came in a week and it's beautiful looks so real very well made. True to size. Love, love, love! Pictures don't do justice!

Date of experience: March 23, 2019
Louisiana
1 review
1 helpful vote
Follow Dora G.
Unfollow Dora G.
Send Message
Share Review
Report Review

Omg this is the most beautiful ring I ever purchased very satisfied, no regrets! I'm so in love with the set, I will buy more jewelry from this company never been so satisfied like I am now I will spread the word thank you so much

Date of experience: March 22, 2019
Australia
1 review
1 helpful vote
Follow Corey Z.
Unfollow Corey Z.
Send Message
Share Review
Report Review

Sucks
March 22, 2019

Bought a ring off them for $1300. Ring broke. They told me that it will cost 35 percent of the ring to fix as apparently the ring wasn't in the right normal wear.

Date of experience: March 22, 2019
Jeulia J. — Jeulia Rep
over a year old

Hi Corey z., sorry for all inconvenience. I found your order, first of all the total amount is $705, not $1300. Second, from the picture you sent us, we can clearly see that ring was disconnect. We do offer free repair, but your ring is not under the normal wear. Please understand that we must follow our policy. If you are ever unhappy with the cost of the repair, please continue to contact our Customer Satisfaction Team, and we will work to resolve this issue until you're completely satisfied.

Texas
1 review
0 helpful votes
Follow Tania V.
Unfollow Tania V.
Send Message
Share Review
Report Review

Terrible costumer service! You can not speak to anyone just via email... requested refund back to my credit cards and they gave me store credit! SCAM

Date of experience: March 21, 2019
Jeulia J. — Jeulia Rep
over a year old

Hi Tania, I’m so sorry about the way your issue was handled. Providing you with the best shopping experience is very important to us, so we always try our best to respond to support requests as quickly as possible. But due to the high volume of support requests we receive, sometimes we fail to properly respond to a few. Besides, we offer limit phone service every day. We know we need to do better. Don't worry, we offer to refund if unsatisfied for any reason. Please continue to contact our Customer Satisfaction Team, and we will work to resolve this issue.

Georgia
1 review
0 helpful votes
Follow Neena W.
Unfollow Neena W.
Send Message
Share Review
Report Review

This company's customer service is the WORST!
I have yet been able to get through to anyone in customer care because the calls keep dropping as if someone is DELIBERATELY hanging it up!
I purchased this ring then changed my mind immediately returning it. They WILL NOT give me my money back but offering a damn STORE CREDIT!
I WANT MY MONEY!

Date of experience: March 21, 2019
Jeulia J. — Jeulia Rep
over a year old

Hi Neena -I’m so sorry for the bad experience. Please don't worry, we had applied the refund to your original account. The refund will be issued within 3-5 working days, please kindly check later. Providing you with the best shopping experience is very important to us, so if you are ever unhappy with anything, please continue to contact our Customer Satisfaction Team, and we will work to resolve this issue until you're completely satisfied.

Colorado
2 reviews
0 helpful votes
Follow Kathy A.
Unfollow Kathy A.
Send Message
Share Review
Report Review

BEAUTIFUL
March 21, 2019

Just as described, ring is just beautiful. I love the look and looks good on my finger. Will wear it every day

Date of experience: March 20, 2019
GB
1 review
0 helpful votes
Follow Dexter M.
Unfollow Dexter M.
Send Message
Share Review
Report Review

One of the top and very professional services, from the staff, service/support team and specially the quality of jewelry, design they doing a fantastic job. Well done.

Date of experience: March 20, 2019
New York
1 review
0 helpful votes
Follow Matthias M.
Unfollow Matthias M.
Send Message
Share Review
Report Review

My wife love it
March 20, 2019

I got this for my wife for our anniversary and surprise her, boy oh boy! She was so happy that she nearly took my head off. She is in love with it.

Date of experience: March 19, 2019
Botswana
1 review
0 helpful votes
Follow mathew z.
Unfollow mathew z.
Send Message
Share Review
Report Review

Beautiful
March 20, 2019

Received my order for 2 beautiful wedding rings in Botswana, exactly like on advertisement and a Jeulia gift ring.
Fast shipment...*****
Fast email response support*****

Date of experience: March 19, 2019

From the business

Affordable luxury Jewelry for Everyone.


jeulia.com
City of Industry, CA,, United States
+572