On Sitejabber, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Learn more about our Review Guidelines.
Jeulia has a rating of 3.1 stars from 6,628 reviews, indicating that most customers are generally satisfied with their purchases. Reviewers satisfied with Jeulia most frequently mention beautiful ring, many compliments and great quality. Jeulia ranks 4th among Custom Jewelry sites.
We monitor reviews for authenticity
Ring came to me without tags attached. I received the box and looked at the ring and emailed right away that I wanted to return it. I got the run around about how the tags must be attached and it is now not returnable. Thats what you get when you buy from a company in China. Stupidest buy from stupid people
It cameva day late, I didn't want to do express shipping, and when I realized I did - 2 minutes after placing order, I emailed them, they said it was too late, and then it was a day late. I've bought fake diamonds before, this looks very fake. It might pass as a diamond engagement ring, but a cheap one.
Hi Jessica - I’m sorry for your bad experience with our product. We carefully inspect all products before shipping, unfortunately, a few defective pieces may sometimes be overlooked. But don’t worry, our goal is to make sure you have a great shopping experience. So please submit a support request to our Customer Satisfaction Team so that we may help you resolve this issue.
I loved it when I saw it online and it's just as beautiful in real life. Size was perfect. It's my 3rd ring from Jeulia. Love them all.
I found the perfect ring. Placed the order. I couldn't get the tracking for shipping to work. So I emailed the company. I received a link for the tracking the same day. Then the ring cam quicker then I thought. I received my ring today! I opened the bag to find a beautiful box with two drawer. One was a ring box with foam around and the other a bag with a card and a cleaning cloth inside. The ring was more stunning then I thought it would be. It's just percent. Looks real and the craftsman ship is amazing. My shopping experience was perfect from start to finish and I couldn't be happier with my purchase. Thank you Jeulia!
A really pretty bling! Sizing was accurate and quality really good for t h e price. Will probably order more in the future. Love it!
Need to know how to get refund. I am in therapy now due to surgery. Please guide me to the right source.
Hi Sachie. We are extremely sorry that the products were not to your complete satisfaction. Our goal here is to provide you with the best possible shopping experience. Please note that our representative has emailed you to provide further assistance, could you please kindly check your email box? Thanks. If you have any questions, please feel free to let us know.
My husband gave me the ring on our first anniversary which was august 27,2017 and it made me cry I love it
This ring is exactly what I wanted! It is exactly how it was explained and came very quickly and is very pretty. I love this site and all the jewelry that it has.
My husband got this for me a few years back. I work in the yard with it, i wear them while i take a shower, while i cook, and clean i couldent ask for a better ring! Thanks for making awesome rings!
Gorgeous! Very impressive. More beautiful than I expected. Nicely made. Glad I bought it. Very good value.
Rings are not sized according to the order. A sticker is placed on the ring that states the size ordered, but the actual ring size is bigger.
I received soo many compliments on this ring on a daily basis. The ring is gorgeous in person and it brings out my manicure. Thank you Jeulia for creating a wonderful ring.
Ring came quickly and was well worth the price! Beautiful ring that I get a lot of compliments on! I love it!
Elegant craftsmanship. Very well made. Beautiful. Will not tarnish. The pictures do not do the pieces justice
It was great and came when it was supposed to be here. Hopefully the girlfriend likes it as much as I did.
To small, every ring I have bought threw you is to small. Please let me know what I have to do, to return all three boxes of rings
Hi Judy. We are extremely sorry for the inconvenience you have faced with your order with us. After checking all products you purchased on our website, two rings in size 6 and size 6 1/4 was purchased in February, recently you ordered one ring in size 6 1/4. There isn't a ring with size 6 1/2 as you mentioned. Please note that our customer service team have emailed you to look further into this matter with you, could you please kindly check your email box? Thanks. If you have any questions, please feel free to let us know.
You can't even read the engraving. It's so small you won't be able to see it unless you have a magnifying glass. Smh...
Hi Kevin - We are so sorry to hear that you were unhappy with the engravings. Our goal here is to provide you with the best possible shopping experience. So if you are ever unhappy with anything, please submit a support request to our Customer Satisfaction Team, and we will do our best to help. Thank you.
I'm very happy with the ring I purchased. I've received many compliments on this purchase. I'm too tired to say much more about this
My ring is si stunning that I get stopped in the grocery store even! It is so elegant and beautiful. I've had it a week and haven't even taken it off!
Very pretty, great quality and after reading all the reviews and pictures, I bought it and I'm not disappointed love it
Answer: This site is all scam. Don't order anything from here.
Answer: My wife received in a week, sent back within 24 hours. Their customer service should you choose to call them is unreal either their is no answer or you get someone with English skills like an infant. You can email them as well expect English translated the same way and single word or short one line answers that don't answer your question. When I emailed I got simple answers like" we real sorry you understand" we no able to refund you understand, thank you etc. you wasted your money sorry to say I went thru PayPal to get my 10 bucks.
Answer: Their photography is really good. The product looks awesome in pictures on their site. Way better than what you actually end up receiving. Of course we should know better than to expect high quality for such low prices so again, the old adage remains true. You get what you pay for.
Answer: The California address and contact information appears to be a "front" to make them sound like a legitimate company, but those who have gotten shipping confirmation show they are in fact shipping from China. My husband had money taken out of his account as soon as he purchased something, and thought it was being shipped from California to New Mexico but when he tries to check the status he gets a message that the "order could not be found". Buyer beware!
Answer: I've had mine for about a month. It was rose gold. Almost all of the coloring has worn off and the metal is so soft, it's really banged up and has tons of scratches all over it. When you get the package, they have value listed as $20.00. It's so beyond junk.
Answer: Need to contact the Better Business Bureau and others need to do same and get this place shut down
Answer: DONOT order anything from this company at all
Answer: Im not sure what you are looking for, but there is no gold in their rings, and the stones are inexpensive man-made materials (which, despite their gorgeous photos, have very little sparkle). You can get better quality costume jewelry at almost any regular store for a better price! Besides, if you try to return something, you will NEVER get a refund and will never even get anyone to answer their phone.
Answer: The rhodium plating on your ring should definitely last longer than a year. Although having said that, if the base colour of the silver has a really black colour to it, then you might start to see the silver colour coming through at the base of the ring, before the end of the first year. Normally you should expect the plating to last 2-3 years.
Answer: It took a bit to get mine after my husband kept emailing them till they finally replied. Ordered the skull engagement ring and I must say it was worth the wait it is beautiful. Only down side is it's supposed to be rhodium plated which is supposed to help it with not getting scratches but I bump the bottom of it and it's starting to come off already which is definitely a disappointment. Now you can see the silver peeking through):
Affordable luxury Jewelry for Everyone.
Hi ali - We are sorry for any inconvenience has caused about your order. We can see that you have sent us a picture of the ring with the tag but it was ripped off. As our Return Policy (http://www.jeulia.com/30-day-return-policy.html) clearly states, items must be returned new, with no signs of damage or wear and tear and we cannot accept the return of products with tags that have been removed, once the tags are removed the products can no longer be considered as “new”. While we cannot accept the return of products with tags removed, we still want to do everything possible to make sure you’re happy. So we will be happy to let you exchange the products for another different ring you like. Please note that someone of our customer service has sent you email, could you please check your email box and send a reply? Thank you.