On Sitejabber, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Learn more about our Review Guidelines.
Jeulia has a rating of 3.1 stars from 6,628 reviews, indicating that most customers are generally satisfied with their purchases. Reviewers satisfied with Jeulia most frequently mention beautiful ring, many compliments and great quality. Jeulia ranks 4th among Custom Jewelry sites.
We monitor reviews for authenticity
This band looked beautiful on the website. When I opened the box, it exceeded my expectations. It goes well with my current wedding set and is truly a beautiful and elegant band. I have received several compliments.
I would like to return, what is the procedure? Can you please provide a shipping label for this to happen and take me off of the email list. Thank you.
Fast shipping and better than what I expected! Such a beautiful ring, perfect size... Will be ordering more stuff from here...
I returned an item the same day I received it because I had ordered the incorrect size and after being treated very disrespectfully by one of their customer service agents, I requested a refund and decided to purchase else where. I am now being told they do not give refunds. Which is NOT what their website says. I am currently having to dispute this with my credit card company because I do not know what else to do. I advise you purchase from somewhere else. This company is a scam!
Hi Leann. We would like to apologize for your negative experience. Per our records, we have conversed regarding this issue via the ticketing system and we have already offered you the refund for this order. Please know that we have processed your refund, the money has been completed on 30th, August and also someone of our customer service has sent you the refund proof. Please feel free to contact us via the ticketing system or call us if you have any doubt.
Ordering was easy. Shipping was fast. Rings beautiful. I will definitely be buying more from them. True to size and close to picture on site.
I ordered this ring as my wedding set is absolutely stunning! I love it and it looks so real! I highly recommend Jeulia products! Shipping was very quick too!
Received the ring I ordered and to me it looks fake. I thought it would look a little more like real stones. It is a pretty ring and I will wear it here and there but was a tad bit disappointed.
I have looked at this website many times but never ordered, this ring popped up and I just loved it and for the price thought I'd see if it was as nice as it looks in the picture. It is, I love everything about the ring. I've had it for about 2 weeks now and it looks just as nice as the day I got it and I wear it almost all the time.
Somewhat disappointed in the way the large stone looks. Really looks fake don't think I would order again
Got the ring. It didn't look like the photo. Not as pretty. Wanted to return it. Never got a return label or anything. Just emails. Decided to just keep it.
Hi Freida. We are extremely sorry to hear that the product was not to your complete satisfaction. I can see that you have emailed us and claimed to return, please understand that our representatives were duly informing you that you need to send us a clear picture of the ring with size tag so that we can confirm the condition then provide you the return address. However, we have let you down on this return and apologize for this. Nonetheless, as a token of goodwill, our customer service has promised to offer you a discount on a future order with us. Feel free to call us if you wish to use for the discount on your next order.
Ordering was simple... price was good... quality was okay... the large white sapphire is very cloudy and I won't wear the ring because of it.
Just love my Princess Ring. Fast and reliable transaction even im frm Phils. Will definitely order more
I just received the ring I ordered a few days ago. I was shocked on how fast I received it. The ring is absolutely beautiful and it fits perfectly.
My husband bought me my ring set for mym50th and I haven't taken it off yet... I shower wash dishes etc. it don't turn my finger green like other rings I have gotten from other companies... thank you
My ring was shipped quickly after purchase. Beautiful gift box and the ring was just as beautiful as pictured! Can't wait to make another purchase... For myself lol
Ordering the ring I wanted was easy and I had no difficulties. I received my ring in the time stated and it was delivered without any issues. The aize is perfect and I will definately order from Jeulia again.
When I got my ring and saw it in person, it made me more excited for my wedding than I already was. I wanted to wear it and never take it, off but my family said I'm not allowed. It sparkles and shines you can see it from across the room. Thank you for being a part of our day and making it that much more special.
The ring I purchased is just beautiful. I bought a rose gold and silver ring. I love it. It shines right up and looks good as new. Fit is perfect and it feels good on my finger. I love all the little details/extras. Especially the butterfly on the underside!
Fast delivery and beautiful packaging! The charm I ordered was all that I expected and more. Good quality merchandise. I recommend buying from here.
Love my ring Wear it constantly and it's still beautiful The size is perfect which I could never find anywhere else. I bought my first one from Juelia and it was too big so I've never worn it And would love to return it for something else But after talking to a representative at Jeulia I bought a second one and the size is perfect The quality is amazing Very happy and will buy again from Juelia Would love to know how to exchange the first one tho! Totally recommend this jewelry And ive NEVER been this satisfied with any company! Love Jeulia and thankful that you put out such amazing jewelry with great prices and great quality and a big selection of sizing Thank you Jeulia
Answer: This site is all scam. Don't order anything from here.
Answer: My wife received in a week, sent back within 24 hours. Their customer service should you choose to call them is unreal either their is no answer or you get someone with English skills like an infant. You can email them as well expect English translated the same way and single word or short one line answers that don't answer your question. When I emailed I got simple answers like" we real sorry you understand" we no able to refund you understand, thank you etc. you wasted your money sorry to say I went thru PayPal to get my 10 bucks.
Answer: Their photography is really good. The product looks awesome in pictures on their site. Way better than what you actually end up receiving. Of course we should know better than to expect high quality for such low prices so again, the old adage remains true. You get what you pay for.
Answer: The California address and contact information appears to be a "front" to make them sound like a legitimate company, but those who have gotten shipping confirmation show they are in fact shipping from China. My husband had money taken out of his account as soon as he purchased something, and thought it was being shipped from California to New Mexico but when he tries to check the status he gets a message that the "order could not be found". Buyer beware!
Answer: I've had mine for about a month. It was rose gold. Almost all of the coloring has worn off and the metal is so soft, it's really banged up and has tons of scratches all over it. When you get the package, they have value listed as $20.00. It's so beyond junk.
Answer: Need to contact the Better Business Bureau and others need to do same and get this place shut down
Answer: DONOT order anything from this company at all
Answer: Im not sure what you are looking for, but there is no gold in their rings, and the stones are inexpensive man-made materials (which, despite their gorgeous photos, have very little sparkle). You can get better quality costume jewelry at almost any regular store for a better price! Besides, if you try to return something, you will NEVER get a refund and will never even get anyone to answer their phone.
Answer: The rhodium plating on your ring should definitely last longer than a year. Although having said that, if the base colour of the silver has a really black colour to it, then you might start to see the silver colour coming through at the base of the ring, before the end of the first year. Normally you should expect the plating to last 2-3 years.
Answer: It took a bit to get mine after my husband kept emailing them till they finally replied. Ordered the skull engagement ring and I must say it was worth the wait it is beautiful. Only down side is it's supposed to be rhodium plated which is supposed to help it with not getting scratches but I bump the bottom of it and it's starting to come off already which is definitely a disappointment. Now you can see the silver peeking through):
Affordable luxury Jewelry for Everyone.
Hi Mary. We are extremely sorry that the products were not to your complete satisfaction. Our goal here is to provide you with the best possible shopping experience. Please note that our representative has emailed you to provide further assistance for the return, could you please kindly check your email box? Thanks. If you have any questions, please feel free to let us know.