On Sitejabber, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Learn more about our Review Guidelines.
Jeulia has a rating of 3.1 stars from 6,628 reviews, indicating that most customers are generally satisfied with their purchases. Reviewers satisfied with Jeulia most frequently mention beautiful ring, many compliments and great quality. Jeulia ranks 4th among Custom Jewelry sites.
We monitor reviews for authenticity
Anthony was such a dear to work with and help me resolve a small mistake I had made on sizing as soon as I had pressed the pay button. Thank you so much Anthony!
Wish it was a little wider but great ring for the value. Nice sparkle and love the two tone. White sapphires seem to be very nice quality!
Better quality and look than I expected. Very surprised and happy! I would recommend to anyone. Great experience.
All my rings have been what I would call "vintage engagement rings" and have found Jeulia is the company to go to. I have purchased 3 rings from Jeulia as I have found they have excellent, sparkling quality. I have even received comments asking if they were family heirlooms! I would love one with blue stones on the sides but haven't found one I love... not yet anyway.
The ring came with damage. I contacted Jeulia, they responded very quick and asked for the picture of the ring. I sent them the picture, explained my situation and refused the exchange. So they stopped communicating with me as soon as I requested a refund.
It doesn't look as good as your ad. I will keep it but will not order again. Very disappointed. I don't know anything else to add to my review.
I would recommend to anyone wanting to order from here to save your money! Horrible product and horrible customer service
Hi Taralu - We are sorry for the bad experience you had with us. As we stated in our emails to you, we want you to be completely happy with your shopping experience. With this in mind, even though we cannot accept the return of the worn item as 30 days return policy, we still want to do everything possible to make sure you're happy. So we will be happy to let you exchange the products for another different ring you like. Please note that someone of our customer service has sent you emails to provide further assistance, could you please check your email box and send a reply? Thank you.
The wife loves her new ring. Ordered it on Sunday got it Tuesday. Alright I'm a guy how am I going to right 100 characters?
Absolutely beautiful and amazing! The prices are unbelievable and the rings are Bella I highly recommend this to everyone you can g
Every piece I get from Jeulia has been beautiful. I have several pieces and love each one. You receive good quality for the money. I will keep buying my jewelry from Jeulia.
Love, love. Love my new ring. Quality is excellent and got my order very promptly. Juelia is number one in my book.
I love my new purchase. It looks just the way how it did in my mind, as well as online. It feels great and all I get is great comments on how stunning it looks..
I am very pleased with the white sapphire ring my husband got me for our annisversary. I was very pleased with the speedy delivery/
Thank You
This ring is amazingly beautiful! I opened the box and could not believe my eyes! The sparkle and shine of a very expensive diamond ring. You truly won't be sorry!
So far I'm not very happy with them. I emailed to get an authorization to return a ring and they sent back asking me to take pictures and send back that was in good shape and never been worn. I got the impression that they didn't believe me when I said that I wasn't happy with it and just got it and emailed them same day I received it.
Hi Marilyn - We're sorry to hear that you were unhappy with our return process. Please understand that as the 30 days return policy, items must be returned new, with no signs of damage or wear and tear and size tag attached. We required you to take a clear picture for documenting the condition of the item you bought and you received, this is an important step to get an authorization to return. Hope you can understand. Thanks.
Great service and quality product. Wife has been extremely happy with both rings. I will continue to refer business and be a faithful customer...
I got this as a gift for myself and I love it. I read the reviews and thought maybe too good to be true, since that's usually the case. Not this time. Totally exceeded my expectations. I will be a repeat customer. Thanks Jeulia!
I have purchased 2 rings from Jeulia and will definitely purchase more! The created Sapphires are an unbelievably sparkling display of colors! Ive had comments about how stunning they are. I am amazed at the beauty of these rings.
I just got this todayand it is beautiful got married 4 days ago W/o a ring. I am very happy with this site
Answer: This site is all scam. Don't order anything from here.
Answer: My wife received in a week, sent back within 24 hours. Their customer service should you choose to call them is unreal either their is no answer or you get someone with English skills like an infant. You can email them as well expect English translated the same way and single word or short one line answers that don't answer your question. When I emailed I got simple answers like" we real sorry you understand" we no able to refund you understand, thank you etc. you wasted your money sorry to say I went thru PayPal to get my 10 bucks.
Answer: Their photography is really good. The product looks awesome in pictures on their site. Way better than what you actually end up receiving. Of course we should know better than to expect high quality for such low prices so again, the old adage remains true. You get what you pay for.
Answer: The California address and contact information appears to be a "front" to make them sound like a legitimate company, but those who have gotten shipping confirmation show they are in fact shipping from China. My husband had money taken out of his account as soon as he purchased something, and thought it was being shipped from California to New Mexico but when he tries to check the status he gets a message that the "order could not be found". Buyer beware!
Answer: I've had mine for about a month. It was rose gold. Almost all of the coloring has worn off and the metal is so soft, it's really banged up and has tons of scratches all over it. When you get the package, they have value listed as $20.00. It's so beyond junk.
Answer: Need to contact the Better Business Bureau and others need to do same and get this place shut down
Answer: DONOT order anything from this company at all
Answer: Im not sure what you are looking for, but there is no gold in their rings, and the stones are inexpensive man-made materials (which, despite their gorgeous photos, have very little sparkle). You can get better quality costume jewelry at almost any regular store for a better price! Besides, if you try to return something, you will NEVER get a refund and will never even get anyone to answer their phone.
Answer: The rhodium plating on your ring should definitely last longer than a year. Although having said that, if the base colour of the silver has a really black colour to it, then you might start to see the silver colour coming through at the base of the ring, before the end of the first year. Normally you should expect the plating to last 2-3 years.
Answer: It took a bit to get mine after my husband kept emailing them till they finally replied. Ordered the skull engagement ring and I must say it was worth the wait it is beautiful. Only down side is it's supposed to be rhodium plated which is supposed to help it with not getting scratches but I bump the bottom of it and it's starting to come off already which is definitely a disappointment. Now you can see the silver peeking through):
Affordable luxury Jewelry for Everyone.
Hi Valentyna -We would like to sincerely apologize for any inconvenience you may have faced with your order with us. Per our records, you emailed us on 3rd, Sep and reported the ring was damaged. However, you will be leaving for one month to have a vacation as you mentioned in your email on 4th and you claimed that you will order another smaller ring as soon as you back to us, please note that our colleague indeed replied you back on 5th, Sep and suggested you having the ring exchanged after you back. Could you please kindly check your email box and send a reply? Thank you. If you have any questions, please feel free to let us know at email.