Developed in part with a grant from
the National Science Foundation

Online Businesses Reviewed on Sitejabber for "test" to "thak"

rosemarym80
Rosemary M.
1 review
0 helpful votes
1/2/19
Since my insurance will not cover the brand of strips I need to use TestStripz can get me what I need with ease. Thank You
rayb77
1 review
0 helpful votes
4/3/17
I purchased the CardioChek 3 in 1. Chloresterol home test kit. I used all the test included in the kit. 3-over all Chloresterol, 3- HDL and 3-Triglyceride. Just for accuracy. I had a Chloresterol test at my doctor and all nine of these test were accurate. With only one test off by two points. I know the results could be off based on each and every machine due to it being calibrated from factory...
sunilk55
1 review
2 helpful votes
8/4/19
I knew this test series from some last months and I have suggested this to my friends also on the basis of some reviews but today I have just taken the first test and I am very happy to see its explanation. I was taking O.B and P.M. test series now but No other test series provide this type of analysis. The level of questions are also good like real exam questions.
stacyt
60 reviews
249 helpful votes
5/16/09
very simple site that can help you hook up your blackberry to your laptop and allow you to access the internet. Great for when you do not want to pay those ridiculous hotel fees to access the internet from your laptop. You already are paying for Blackberry internet access so no point in paying it again for your laptop. Great value and works like a charm.
jakew112
1 review
0 helpful votes
8/19/19
The pay is decent, but once you stay here for a while, you'll realize it's not really worth it. Management is one of the worst I have ever witnessed. The CEO, who is unprofessional and moody, is the only one in management. Thus, big company decisions mainly rely on his mood and incompetence. It also doesn't help that he is an obsessive micromanager. The CEO will often blame the employees for...
fionar4
3 reviews
22 helpful votes
5/28/14
I love this site. If you like Tetris and you find that the classic can be a little boring, this is a great site with so many options for games. There are advertisements but it keeps it free to play so play on Tetris friends!
tonys660
1 review
0 helpful votes
12/5/19
I had a unit (jacuzzi + shower) installed a couple of years ago. it started going wrong from the beginning, so I contacted them because it was still under 'warranty'. they claimed that, although the warranty was in their name it was not them that issued it but the supplier: they did not offer warrantees themselves so they did not want to know (!). the supplier, of course, said that it was teuco...
kevink354
1 review
0 helpful votes
3/11/19
Two pairs of sandals broke within one month. Teva used to be good, quality has gone downhill. Called customer service, totally unhelpful.
johnt427
1 review
0 helpful votes
8/4/17
I retained Mr. Grass for medical licensure last year. We lost the case. I gave him a poor review on the BBB website due to lack of follow-up and next steps after retaining him for $5000. He retorted below. I chose to ignore it at the time and this was over 4 MONTHS ago. There has been no contact, no follow-up...nothing until ~0300 this evening (4 AUG) with a flurry of emails about him...
charlesh397
1 review
0 helpful votes
10/18/18
Regardless of whether you decide to use a real estate agent or fly solo when purchasing real estate, you still need to know a good deal about the market. Read this article and learn some great tips and tricks of buying real estate so that you're not left out in the cold when shopping properties. The real estate market is a dangerous sea for an amateur to navigate: consider getting yourself...
longtangm
13 reviews
0 helpful votes
5/31/19
Your hair product are very good and one of the best. It soften the hair and make it grow faster. Thank you
jonin
1 review
2 helpful votes
2/19/11
I purchased a car from Don Diamond at Nu 2 U Auto Sales on January 29,2011. Upon test driving the car I noticed the heater was not working. When I got back to the car lot, I informed Don that the heater was not working. He assured me that the heater did work and I had nothing to worry about, but if it was not working he would repair it! PROBLEM NUMBER 1!This was only the beginning to my...
travisd18
1 review
1 helpful vote
12/21/15
I made a purchase from them for my son and I needed it before x-mas, which was 6 days away, and forgot pick the express shipping. In just 2 days I have exchanged 10 emails with them (which is unbelievable response time for online purchases!) They even created a custom page on their website for me to purchase the express shipping. Very awesome experience AND they had the best Prices on name...
danield55
1 review
1 helpful vote
11/12/14
Love the Best & Fast Service!!! Hope The Future projects will be given to Texas custom Mirrors website...
monikar32
2 reviews
0 helpful votes
6/26/19
It is always good, don't matter what location you go to. It is just at a high price. Great service fine cut of meat.
isabelm56
1 review
0 helpful votes
9/10/18
Just want to say thank you for your service I went to the one @ 290 & hwy 6. Toby and Candance took excellent care of use. Very friendly staff.
concernedc41
1 review
3 helpful votes
7/15/19
These types of fraudulent websites are proliferating the internet and entrapping innocent people just wanting to renew their drivers' license. Like many, I was surprised that they had such a presence at the top of Google's search window. I would think Google would do a better job of filtering for sites like this. They have the gall to list themselves as the "OFFICIAL" Texas License Renewal....

Tip for consumers: Most people will come to this site having searched for the Official License Renewal Agency (this company also has them set up in other States). You will think you are filling in a license application but what folks are really doing is filling in their personal info to a fraudulent company who will send you some sort of "guide" they say, about how to then direct you to the real Official site where you can be charged another $25 to get your official license.Best advice is to call companies instead

bethanyc7
1 review
1 helpful vote
8/3/16
This website is located conveniently next to the Texas DMV so that you think you are on their site to renew your drivers license. They actually will take your money and then tell you that all they do is provide you with documents. You can print these documents out for free on the actual Texas DMV website. This website is solely to rip the public off. There is absolutely no benefit to it.
jammej
1 review
0 helpful votes
9/8/19
Bait and switch. If you want your certificate emailed now, they charge you an extra $12.95. Video questions are way too long. Use someone else.

Tip for consumers: See how fast others send your cert.

dato
Dat O.
1 review
0 helpful votes
2/15/20
need to know why it says service date start not available when I chose a date in the available dates list, I wanted an earlier start date...otherwise everything else works ok
damonh19
1 review
1 helpful vote
7/15/13
Sam Upchurch and his TexasRenters.com Offers Nothing But Fraud Service!!! Do not use TexasRenters.com!! What a terrible experience my family has had with Sam Upchurch and TexasRenters.com over the past year!! While selling our home and building another, we needed a place in Katy to rent in between so we found 24627 Cornell Park Lane, Katy, TX 77494. We were assured that the house would be...
kamalf1
1 review
0 helpful votes
2/6/20
the meat was overcooked and not so good quality causing us stomach pain afterwards both me and my wife . service was ok. the place was clean.
chriso1
656 reviews
3,166 helpful votes
5/5/11
Every venomous snake in the USA lives in Texas, apparently, alongside more than a hundred non-venomous and non-aggressive species. So for Texans it may be more important to know the difference than for the rest of us, whose experiences of poisonous reptiles are generally limited to court cases and tax inspections. Oh, and elections, obviously. This site is a solid educational source of...
dianah148
2 reviews
0 helpful votes
6/28/18
I was pleasantly surprised to learn this ranch was so close to civilization. Surrounded by mature trees and eager to please any member of your family. if you go there, say hi to the owner Tina - she has a passion for her ranch, her horses and and it shows - safety and a fun experience seems to be her mission. I took my family including grandchildren (2 and 4 years of age) to the ranch -...
marlas11
2 reviews
11 helpful votes
10/2/15
I ordered pajamas for my hard-to-please mother from Texeresilk. When they came, they were beautiful but they were too big. My mother decided if I was going to return them, she would rather have a different kind anyway. I emailed customer service and I sent back the jammies and they immediately sent the new set out. The new ones were a tad more expensive and they didn't even charge me the...
jeffs228
2 reviews
0 helpful votes
4/22/17
I believe our pool turned out nice. During the pool creation process the company drove over our septic lines, causing issues with our septic. Most importantly, the concrete deck they poured around the pool cracked within a month of installation and the company would not do anything about it. It has since cracked all around the pool. If you do decide to get a pool from this company, watch...
marjov
1 review
0 helpful votes
5/17/18
I received the texsport non-stick popper #15231 as a gift. It was purchased out of state. Upon the first use the coating flaked off into the popcorn. I contacted the company and provided photos of the issue and requested they send a replacement. Their response was they only warranty for 1 year if you have the receipt otherwise deal directly with the store it was purchased from. The item is...

Tip for consumers: I would not buy from this company.

alexc62
4 reviews
5 helpful votes
5/30/14
This site is a true hidden gem. Hilarious stories told through text exchanges. Do yourself a favor and check it out. Just make sure you're not at work. inevitably you'll just end up reading all of them.
dominicf13
1 review
1 helpful vote
3/28/16
It was great to sell my book to you because the bookstore wasn't taking it back and now I can get money for it!
andresm34
1 review
0 helpful votes
2/17/17
I purchased the book that i needed for class but it was the wrong edition. For months now i cannot return the book and cant get that return label
sharonw1
1 review
1 helpful vote
1/18/10
I would never use this website again. I sold them a used textbook based on a online quote and shipped them the book via there free shipping method. Never heard a thing form them. When I inquired by e-mail they said that the book they received was water damaged, would not pay for it and had destroyed the book. I have been buying and selling used textbooks for the last four years. The...
mias81
1 review
0 helpful votes
2/7/20
Use any other book buyback program. Seriously, do not use them. This company is not honest with its patrons. Like Mishel M on this review board, they said they only received half of the books I sent them even though I sent them in the same box (odd, and even more odd that it happened to multiple people). They blamed the whole thing on USPS. When I contacted USPS they had a picture of the box in...
andrews544
Andrew S. – Textbook Maniac Rep
Mia, I tried finding your order to see what happened, but do not have any of your information. Seeing as the Post Office doesn't take photos of packages, I don't know how you received one. We don't steal people's books, or we wouldn't stay in business. I am sorry you had a bad experience, but the majority of our customers are repeats because we treat them right.
alm228
1 review
0 helpful votes
2/14/20
I've attempted to contact their customer service team multiple times and have not been successful. I was quoted a certain amount for my textbooks through the buyback program and agreed to the amount, so I sent them in. I took pictures of the books before sending them in to have proof of the pristine condition they were in. These books weren't used because the lecture class was dropped after...
elizabethv162
1 review
0 helpful votes
1/9/20
While they had the text book I needed, they lacked the efficiency in ordering and when I paid for UPS OVERNIGHT I am still receiving my MANDATORY textbook next week instead of tomorrow or Saturday. Also, when we had issues with our card, they declined the order and even when I went to reorder they were not clear in the slightest and did not reorder the book that I absolutely needed. They are...

Tip for consumers: Do not use this sight and if you do, do not expect your text book for awhile.

gregh221
1 review
1 helpful vote
6/23/18
If they do not have the book you need or want, Textbooksolutions.com will palm your order to another company without any notice.The return address is not Textbooksolutions.com, College Station Texas. My order was palmed off to a store in Orlando Florida. Then you get the run around trying to get a refund. My order started with Textbooksolutions.com and paid for 2-3 shipping, it took 9 days to...
jaket2
2 reviews
4 helpful votes
1/19/11
The first book I recieved states clearly on the cover and I qoute "THIS INETERNATIONAL STUDENT EDITION IS NOT TO BE SOLD OR PURCHASED IN NORTH AMERICA AND CONTAINS CONTENT THAT IS DIFFERENT FROM ITS NORTH AMERICAN VERSION". This was taped over with blue tape so it would not be visible. The second book I ordered still has not arrived despite their claim that it would be here on time. Because...
johanh27
1 review
0 helpful votes
9/11/18
After reading these reviews I had my doubts. However I decided to give it a try. This week I received the book I ordered without any problem. For me it worked out just perfect.
gs160
1 review
2 helpful votes
12/21/18
Ordered a book in Sept. No communication about it, saying that it was backordered. It finally shipped end of Nov., just before exams! After it arrived, I looked through my emails to get info. to try to return it, but didn't have any. Looked on the student account on their website, but according to it, there was no such order. So I opened the package to see if there was any info. in...
joshuam354
1 review
0 helpful votes
7/29/19
I'm not sure what this company wants from me. I chose to get content written for m to make my life easier. I submitted an order with instructions and it has been declined at least 7 times. I then changed what they advised me to change, without success. It's now been a week without the job even being started. I called last week and left a message for a rep to call and walk me through exactly...
regans
Carlene P. – Textbroker Rep
Hi Joshua, I'm sorry to hear about the trouble you're having getting your order placed! Our staff have a duty to ensure that your order is placed with the necessary information needed to be properly completed, and without violating our Terms of Services. If you'd like to email us at clients@textbroker.com, I'd be happy to look into why specifically your order was declined and work to get the issue resolved.
chrisl30
1 review
1 helpful vote
9/21/12
Everytime u ask to meet, doesn't happen, too many excuses.
snels
1 review
0 helpful votes
4/5/19
Unreliable translation agency. They use google translate for translations without making any adjustments, so some translations make no sense at all. They also completely ignore refund requests. I have sent several emails and none of them have been answered. According to their website, they promise to deliver more than words, how by ignoring all the emails and phone calls? What a joke!
sriramd
1 review
1 helpful vote
4/27/16
Though site is bit rudimentary People have helped via chat to complete the transactions. Site doesn't have feature to move wishlist ot cart at a time and to choose multiple quantity and it requires improvement rightaway !!!! One Mr Sathish has helped me to navigate and complete the transactions with satisfaction...Keep it up
elliej26
1 review
0 helpful votes
2/16/20
I have only been using Textnow for a few weeks, but I can see it's a pretty good site. I have not downloaded the app, but I have an account so I can use Textnow. I am pretty satisfied with Textnow, but there is no Video call Which is pretty disappointing.
zakg9
1 review
0 helpful votes
5/19/19
Everything looks good. Content is pretty good and thanks for delivering it in time. I am done with my page
mattd22
5 reviews
6 helpful votes
3/2/14
Textsfromlastnight.com stays true to its name. Each text is anonymous...and hilarious! Need proof? Here's an example: "A warmed up burrito and jelly beans. The breakfast of champions." Be warned though: not every text is safe for work. So make sure the boss isn't looking!
karinal
2 reviews
6 helpful votes
2/14/11
DO NOT BUY FROM THIS SITE!! I was looking for a cheap textbook and I was thrilled when I found it on this site, however, after completing the checkout I found (days later) that I was never charged for my purchase. Hopeful and believing in the goodwill of mankind, I kind of shrugged off this incident. A week later from the purchase date, I was notified via email that the item I ordered was out...
philipb201
1 review
0 helpful votes
1/21/20
After 3 requests, they failed to deliver the shirt I bought. After the 3rd request, I called my credit card company to dispute the charges and get my money back. Due to their incompetence, I advise people to avoid doing business with them.
patriciat98
1 review
0 helpful votes
11/29/17
I decided after 5 days it was not for me and decided to cancel. Went to website number. When I called I connected to Canada and was told they couldnt help me becauseI was USA. Did online chat which gave me the same Canadian that I had already called and was told since that is not working for you we can,t help you. I found from google how to cancel only to learn that cancellation would not go...
deepw
2 reviews
2 helpful votes
7/12/18
So, Google TEZ is a great app I too loved it at the start but I will tell you why I stopped using it. I earned money while sending money to others at the start. One day I earned 300+ INR. After I got the notification of new offers of TEZ and I started sending money to the people around so that I can make the most of the offers. I sent money to a person twice a week. I didn't know that if you...
abbasr1
1 review
0 helpful votes
8/23/16
Since long my PC speed became very slow and suddenly hangs-up. I am very happy that tezcom resolved all these problems and I am fully satisfied wit their support.
mx2
2 reviews
0 helpful votes
8/26/19
I like shopping in their physical stores and decided to buy online. I recieved an order and wanted to return some products. The process was so complicated. Then, I was encouraged to make another purchase due to a sale. The parcel was sent back, but I was not too worried as I asked and they said that they will refund the purchase. More than 20 days have passed and no refund seen. To be honest,...
robertm966
1 review
2 helpful votes
4/13/18
Delivery was nothing like the product I order not even the same make or colour. They withdrew more money from my account than invoiced, and you will never get a response to any email. I will be contacting my bank to see if they can assist.

Tip for consumers: Don't Use this site under any circumstances, It's not cheep if you don't get your goods, and they overcharge.

carolinem
10 reviews
31 helpful votes
3/17/10
A clear cut sign that this site is not reliable - they spell jewlery incorrectly!
watermelont
4 reviews
0 helpful votes
2/6/16
I had the most fun in Deathmatch Mode, it's like Half-Life deathmatch but with more players. The only problems are that some animations are broken, and that it takes a few hours to download. But I found it to be a really fun mod, especially since I'm apparently so good at TF2 that in my first time playing Deathmatch I topped the scoreboards.
kimberlys79
25 reviews
31 helpful votes
2/13/18
I am a financial professional and have been a member of TFCU for nearly 40 years. However, I am now moving my business elsewhere. Why? Well, quite simply, because they are liars who no longer care about their long-time members. Briefly - I have a small partnership which rents out small residential and commercial buildings. TFCU holds the mortgage on one of them. With falling interest...
scotto11
6 reviews
11 helpful votes
2/15/19
I'm part of this FB group called Transformers & Pop Culture Community. One of the members in this group,Ross runs an oline toy store called Tfelites.com. He was taking pre-orders for a toy I want. This was at the tail end of December. So I gave him $190 for the toy. Unfortunately the toy has to come from China and with the Chinese New Year it would take some time. It's now the middle of...
alexa1826
1 review
2 helpful votes
TFG
1/21/17
We were too puzzled and couldnt make a decision because its so hard to find all the necessary information about a property market, especially when its a foreign one. We are really grateful to the company for the help and for the advice. All our questions were answered in full detail. We wish you all the best with your business!
russelm
3 reviews
2 helpful votes
6/9/12
Real scum company.. they do not ship unless you "beg them" it takes 3-4 contacts to get them to respond. then they ship ink cartridges that do not work... when you ask for a refund they ignore and you are stuck with ink cartridges that appear to ahve never been charged with ink. This company is blatant in their refusal to ship, then oppose any refund or replacement. I spent over $25 for a...
gabrielf16
6 reviews
4 helpful votes
2/1/18
This website has great content. It clearly explains what we can do to fight against the moral crisis affecting society. It also has great stories about saints and heroes.
jasonc541
3 reviews
7 helpful votes
2/21/19
1) TF Source has better customer care than BBTS, Amazon, and Ebay combined. I have had the ABSOLUTE worst customer care experiences EVER with BBTS. 2) There stack program is far better than BBTS' Pile of Loot. TF Source has much better rules than BBTS. 3) It is 1,000 X's easier to find product on TF Source than BBTS, or Robot Kingdom, or TF Direct. 4) TF Source has the the beat points...
frankz10
1 review
1 helpful vote
5/30/14
TF supplements has top products and at low prices. They have a huge selection of every supplement imaginable for weight management, fat burning, etc. They have a flat shipping fee of $6.95 no matter how much you order.
lanab35
1 review
3 helpful votes
1/15/19
• Updated review
Well I received the hoodie yesterday (1/14/19) that I ordered on 12/2/18. It is not exactly what I ordered either. I added lettering on back and down the sleeve in white (Hoodie is black). I have NO IDEA why they chose to use BLACK lettering on a black hoodie!!!! Again, worst customer service ever!!! Noone ever did respond to my many emails! I honestly thought I had been ripped off until I...
BUYER BEWARE!!!!! SCAM ALERT!!!!!
12/30/18
• Previous review
I ordered a hoodie for a Christmas gift on December 2, 2018. Its now 12-29-18 and I still have not received this item. There is no phone number to reach anyone, only an email. Needless to day, I have sent numerous emails. I have even threatened a lawsuit, but I cannot get a response from anyone. I am in the process of checking with our banks fraud department to see it we can get our money back somehow....(we used a debit card). This makes me so mad!!!!! This company either needs to refund my money or send me my hoodie ASAP! I have a feeling that this will not end well and I will have lost 56.00!
peggys128
1 review
1 helpful vote
6/27/18
Absolutely awful company. I have ordered two pairs of earrings since November 2017, I have not received them yet (June 2018 now) and have not been refunded any money. Their replies to my emails are sporadic and annoying, saying things like "your email has been forwarded to the right department". They are frauds. Do yourself a favor and do not buy anything from their eshop.

Tip for consumers: Do not buy from this website. You will lose your money

krishnas28
1 review
0 helpful votes
8/29/19
tgcindia provide Best Graphic Design Course In Delhi .Learn By Industry Expert Best Institute In Delhi Ncr.
eval75
69 reviews
21 helpful votes
6/25/19
I ate here several years ago and was not impressed. Sorry but I don't recommend them at all but give them a try and see for yourself. You just may like them.
tiang2
1 review
0 helpful votes
2/11/20
In the new situation, we sincerely welcome new and old customers at home and abroad to come to our company for business carrier, technical exchange, product development and other cooperation. We do not forget our old friends and would like to make new friends. Tiangong Precision Casting is willing to work hand in hand with you to create a better future!
brendas130
2 reviews
9 helpful votes
9/15/18
Thomas and his tech team made me feel at ease ,and have been Professional and superb in their help with fixing all the things, so Very wrong with my computer,and save my network. They were a joy to deal With and I wish them all things good in their continued success....
kenl242
1 review
0 helpful votes
TGW
2/12/20
The lined pattern on a PING shirt was not as expected. It's the first time I've ever had to return anything to TGW in over 4 years, but it will be my last. $19.98+$2.70tax/$6.99ship=$29.67. To return it, I have to pay another $6.99. Makes no sense to spend $14 to get a credit of $20. I'm donating the shirt to The Salvation Army. I've deleted my TGW account and will stick to Nordstrom, Amazon &...

Tip for consumers: Buyer beware. A $20 item will cost you $7 to get it and $7 to return it if you don't like it.. Love what you select or be prepared to pay a price. I donated my item to charity.

fedn
1 review
0 helpful votes
3/30/16
This company is a total disaster. Never recieved the ordered goods. No word back on complaints. Don't order anything from this company ! A real shame to the honest people of thailand
acharyam
1 review
2 helpful votes
7/16/19
Good experiences flying to Europe and Asia economy - TG are still a genuine caring airline. Service is good and remains one of the best. Keep up the standards please!
geraldineb16
4 reviews
12 helpful votes
1/19/18
I have traveled the world over, but often times the best things are close to home. Thai Culpeper is just that. The menu is excellent, the staff is super friendly and the owner keeps a tight ship to make sure it stays on course. We had not been in a while, but a recent visit inspired us to pop a good word for our friends and family there. We cannot rave enough about our experience. If you head...
johnn812
2 reviews
0 helpful votes
2/2/20
FAKE ACCOUNTS AND KEEP TRACK OF WHAT YOU SAY. CONVERSATIONS YOU HAD BEFORE WITH OTHERS COME BACK IN OTHER CHATS. THIS WEBSITE FOLLOWS YOUR SEARCH BEHAVIOUR AND RESPONDS TO IT, PROBABLY UNTIL YOU ARE A RICH MF TURNED POOR UNTIL YOUR HONEY DISAPPEARED. BE VERY CAREFUL! Some girls get paid to entertain you (not what you came for). These paid accounts do not allow you to respond for free, for...

Tip for consumers: Use your brain

charlesr39
10 reviews
31 helpful votes
1/22/20
People always state that dating websites are full of scammers from around the world, but this site is a scam itself. One of the Profile Visibility options is "Women looking for Men" and this option was removed from my profile. The only way to remove the option is for the site to specifically program the options through the system settings. This is a practice by thaifriendly.com to control...
kaewt
Kaew T. – Thaifriendly Rep
Hi!

Thanks for your feedback. We give members the option to hide specific genders from being able to view their profile. This increases the privacy for members and allows them to only be contacted by genders that they are interested in. I notice that you complain that there is no option to hide "Women looking for Men" from your profile. If your profile is set to male and you are looking for women then it would not make sense to block this group of people from being able to see you so it is not available. If you change your preferences to looking for men or transexuals then you should then be able to block women looking for men from viewing your profile. Let us know if this clears things up for you alternatively you can contact us if you are still not sure about something. Thanks for using ThaiFriendly - the biggest Thai dating site in the land of smiles!
anthonyk24
1 review
1 helpful vote
5/7/13
Booked a hotel in Thailand through ThaiHotelRooms yesterday night and talked to their friendly customer service. Cheap, easy and fast. I could not ask for more!
lianl
2 reviews
1 helpful vote
9/10/15
Hi ,this is my second time order on the site ,they are very helpful and send photos to me for confirmation before hsipping ,i think it's very good for us to avoid mistakes ^^
liany
2 reviews
7 helpful votes
10/4/18
Wanted to let you know that i'd be more than happy to have you work on future projects (including the joint-research and other papers). Really glad to have you as my writer. I couldn't thank you enough.
ronb64
3 reviews
33 helpful votes
2/20/17
Howdy folks, I wrote a review of ThaiCupid over a year ago. I can honestly say things are not any better. It has only been 16 hours since I signed up for a free account. As the attached image shows, I have received 84 messages, 6 interest and NO PROFILE VIEWS. I guess that means Thai females don't care about anything you have to say. LOL But of course these are fake system messages...

Tip for consumers: Avoid at all costs.

bernadettep29
1 review
0 helpful votes
10/9/19
Bei ThaiSawadee bestellen oder das Geld gleich zum Fenster hinauswerfen. Eine absolute Frechheit!!!!
abe2
1 review
3 helpful votes
1/1/20
Metishead the $#*!head - I met him in real life, he has no balls at all just as all moderators there. At first he didn't even want to tell that he is a moderator on Thavisa $hithole, but i was able to confront him and he then add to accept it. What a fag, I told him to show me his muscles, but he didn't even have a dixk, so funny, so I just slapped him and left.
jasmined10
2 reviews
2 helpful votes
4/27/15
We asked for Data Analysis service. They did exactly what we asked with better recommendation. We presented our data and Thakur International team checked data and recommended analysis possibility. They did and happy to write review.