We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×
  • Bookmark

    Cloudmall

Corporate Values

Overview

Cloudmall has a consumer rating of 1.97 stars from 24 reviews indicating that most customers are generally dissatisfied with their purchases. Cloudmall ranks 67th among Department Store sites.

  • Service
    9
  • Value
    9
  • Shipping
    9
  • Returns
    8
  • Quality
    9
Positive reviews (last 12 months): 14.3%
Positive
2
Neutral
0
Negative
12
View ratings trends
11
See all photos

What reviewers want you to know

Positive highlights

No positive highlights yet

Critical highlights

  • I have been contavting them non stop about the shipping status of my order and I have been blatantly ignored.
How would you rate Cloudmall?
Top Positive Review

“Scammer. Bogus.”

Lilly T.
6/18/21

Hello to whom this may concern. I am writing about my order number 8655075. The order was place on the 11th f May, you took the funds from my paypal account on the 12th of may. You then proceed to provide me with a fake/bogus tracking number on the 18th of may. Today is now June 20th I have yet to receive my shipment or my refund. Please be honest, truthfully and have some respect to your customer/client and provide me with my full refund. Please and thank you.

See positive reviews
Top Critical Review

“Very Unreliable”

Frez F.
4/7/20

Its over 2 months since I placed an order with them, I haven't seen the items nor my money. I emailed them several times but I keep receiving the same pre'saved messages as response. Because it presaved it doesn't address your specific issues. And they don't have a contact number. So once you pay your money is gone, no way to track it. From reviews some people are lucky to have their order delivered after months but I'm still hoping I get lucky someday.

See critical reviews

Reviews (24)

Rating

Timeframe

Other

Reviews that mention popular keywords

order (7)
frezf
1 review
5 helpful votes
April 7th, 2020

Its over 2 months since I placed an order with them, I haven't seen the items nor my money. I emailed them several times but I keep receiving the same pre'saved messages as response. Because it presaved it doesn't address your specific issues. And they don't have a contact number. So once you pay your money is gone, no way to track it. From reviews some people are lucky to have their order delivered after months but I'm still hoping I get lucky someday.

shinew1
Shine W. – Cloudmall Rep

Hi,

Thanks for your order and we are sorry to hear that you still have not received the order yet.

Please kindly note that in some rare cases, the delivery may be delayed due to processing times in your local delivery network, the customs office or due to bad weather. The tracking information of this order will be updated regularly and/or once it arrives in your country.

According to our shipping policy, the exactly shipping time depends on your region to determine the approximate time to delivery.
For more details please check: https://desktop.cloudmall.ai/US/en/faq/logistics-a

We take the security of your personal information very seriously. Therefore, if you have any other questions, please contact us at service@cloudmall.ai.

We will work on answering your questions as soon as possible and are ready to help you at any time.

Best regards,
CloudMall Service Team

doloresm136
1 review
1 helpful vote
April 25th, 2021
Verified purchase

I'm so much disappointed with this Cloudmall. I ordered a pair of shoes wealth $79 about 2months ago, l have never received the order. It feels so bad and frustrating after spending upto that amount and with several emails sent to them yet no solution. I'm so hurt.

Products used:
Shoes

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
dennisr468
1 review
0 helpful votes
June 11th, 2021

I ordered a pair of slip on running shoes and used their sizing chart as recommended and the shoes were much too small when they arrived! When I contacted them for either a replacement pair in a larger size or a refund they offered me an approximately 33% coupon and when I got back to them saying that wasn't acceptable I've gotten no reply! Not at all happy and will never order from them again or recommended them to anyone either!

Tip for consumers:
Unless you're sure of what you're getting or that their sizing is correct (it's not correct on mens shoes) I wouldn't order from them ! I will not order again after my bad experience !

Products used:
Shoes

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
lillyt19
1 review
0 helpful votes
June 18th, 2021
Verified purchase

Hello to whom this may concern. I am writing about my order number 8655075. The order was place on the 11th f May, you took the funds from my paypal account on the 12th of may. You then proceed to provide me with a fake/bogus tracking number on the 18th of may. Today is now June 20th I have yet to receive my shipment or my refund.

Please be honest, truthfully and have some respect to your customer/client and provide me with my full refund. Please and thank you.

Tip for consumers:
Dont

Products used:
Never received any

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
linnettc
1 review
2 helpful votes
April 19th, 2021

Nasty scammers no return label. A shame size is not right and wig does not fit. I email them over and over and they keep promising that they will get back to me and i am still waiting over 2 weeks.

elvist15
1 review
0 helpful votes
September 15th, 2021

I bought three shirts from them for $40 each and what I received was $5 worth of shirts and baby sizes that never fit me. I normally wear size small USA but even the so called large I ordered won'tfit my 8 year old. I also bought a lace party gown and the zipper didn't even work. Now they want be to ship the $#*! back before they refund

Tip for consumers:
The quality of the product. They sell 5 dollars products at 45 dollars

Products used:
One shirt

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
winnier7
1 review
2 helpful votes
March 9th, 2021

I placed and order on 02/12/21 and haven't heard anything no tracking number or text or email this is awful when they have taken the money out of your account but you haven't received nothing please advise about this order#6183393 thanks.

Products used:
3 Wigs

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
serenaf18
1 review
0 helpful votes
June 23rd, 2020

I placed my order two weeks ago, it passed 1 week and I haven't received any news about it so I decided to email them saying the order number they gave me was impossible to track with it they told me that my products were out of stock and asked me if I wanted to exchange for a baby carriage and I was like:" Is this a joke?" then I said no I don't I just wanted a refund and they said they would issue me a refund. Then I asked me why they didn't tell me it was out of stock without me have to email them ask for informations about my order they said they were really sorry and even gave me a discount code for my next order. Now, one week later they emailed me saying to ignore the last emails because they were a error and that my order is now in stock and they would proceed with the shipment. I mean why wasn't my refund process already running and why playing like that with people money? I'm going to take legal actions!

shinew1
Shine W. – Cloudmall Rep

Hi,

Thanks for your contact.

We checked it and found that your local post office can not send the parcel to you as the shipping address you provided without the door number.

After chatting through emails, you agreed our solution and got the refund already.

Please note to fill in the door number when you place an order, and please rest assured that CloudMall are always here to offer service.

If you have any more questions, feel free to take a look at our FAQ, or reply back to us at service@cloudmall.ai

Best regards
CloudMall Customer Service Team

nelliew34
1 review
1 helpful vote
April 16th, 2021

Please I repeat please don't ever order from this site. They a scam and you would never receive your order they would give you fake tracking numbers that don't work you can't contact them but I have not lawyer on it I'm getting my money back horrible website

djakaridjao
1 review
1 helpful vote
October 7th, 2021

My name is Djakaridja Ouattara.
I usually don't have time for reviews, but this time, I decided to share my experience. I was online and saw an add. I clicked on it and it took me to cloudmall page. I saw some nice article with low prices. I purchased some in the total of $87.2 days later, I regretted what I have done because none told me about cloudmall before. I was really stupid. I acted without thinking first. That day, I searched online to see that all the reviews were negatives. None has confirmed that he/she received his/her packets. I considered that purchase as a loss and moved forward. Surprisingly, a month later, a delivery driver left a packet by my door with my name on it. I opened the packet and it was my orders from cloudmall. Unbelievable. I went back and ordered some shoes again. About a month later, I received them. Now, I am not afraid to buy with them. As I am writing now, I placed my 5th order 2 days ago. The only problem I can tell is that you need to be very patient if you are buying from cloudmall. I received all my packages so far. I hope my experience will help other people.

wendam4
1 review
0 helpful votes
July 5th, 2021

After waiting a month for the merchandise they sent the wrong one the cuatomer service is horrible I decided better to lose the money than to buy again
My purchase is the shoes pink for girl and receive a shoes red for women late month ago.

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
carolinem249
1 review
2 helpful votes
September 9th, 2020

I placed my order for 3 pairs of shoes but there is no way to track my order to be sure I will receive them. I have read the reviews and am now worried about receiving my order.

shinew1
Shine W. – Cloudmall Rep

Hi,

Thanks for your contact.

Please kindly note that in some rare cases, the delivery may be delayed due to processing times in your local delivery network, the customs office or due to bad weather. The tracking information of this order will be updated regularly and/or once it arrives in your country.

According to our shipping policy, the exactly shipping time depends on your region to determine the approximate time to delivery.
For more details please check: https://desktop.cloudmall.ai/US/en/faq/logistics-a

We take the security of your personal information very seriously. Therefore, if you have any other questions, please contact us at service@cloudmall.ai.

We will work on answering your questions as soon as possible and are ready to help you at any time.

Best regards,
CloudMall Service Team

kieram14
1 review
5 helpful votes
May 5th, 2020

This online shopping site has the worst customer and I would not recommend anyone to use it. I have been contavting them non stop about the shipping status of my order and I have been blatantly ignored. I did not hesitate to pay for my order so they should not be hesitant to give me an update.

shinew1
Shine W. – Cloudmall Rep

Hi,

Thanks for your order and we are sorry to hear that you still have not received the order yet.

Please kindly note that in some rare cases, the delivery may be delayed due to processing times in your local delivery network, the customs office or due to bad weather. The tracking information of this order will be updated regularly and/or once it arrives in your country.

According to our shipping policy, the exactly shipping time depends on your region to determine the approximate time to delivery.
For more details please check: https://desktop.cloudmall.ai/US/en/faq/logistics-a

We take the security of your personal information very seriously. Therefore, if you have any questions, please contact us at service@cloudmall.ai.

We will work on answering your questions as soon as possible and are ready to help you at any time.

Best regards,
CloudMall Service Team

avar60
1 review
0 helpful votes
June 16th, 2021

I am so disappointed in this site i ordered some products from the 18 May i was told delivery is 10-15 days and up until now i havent gotten them and its now 1 month. The tracking number is not even valid and no one is available to speak with about my issue.

lepelleb
1 review
0 helpful votes
July 4th, 2021

I did an order in April about nine items and only received one, and they sent me email telling me they are out of stock and will refund my money since then they haven't replied me and email I sent to them. I just got tired and left them, they are not good at all, taking people's money and not delivering their goods is a bad idea

imas3
1 review
2 helpful votes
April 27th, 2021

This is your typical bull$#*! Chinese scam! They take a month to process your order another month to two months to send out your order and then most likely you will get a product that looks absolutely nothing like the product you ordered and you will only get a automated email response saying the same thing that it is in transit will not be able to speak to anybody and they will just basically screw you! Read the reviews it is utterly horrible they have scammed thousands and thousands of people but still Facebook allows them to advertise but God for bid you say anything against the politics of Facebook and they will ban you but they have no problem with their customers being scammed constantly and they wonder why thousands and thousands of people have left Facebook can't wait to that whole site is wiped off the Internet... should be soon!' You have been forewarned do not order or give your email to this Chinese scam company! Absolutely horrible horrific scammers! And Facebook and Instagram allowing them to scam their customers knowingly?

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
millys6
1 review
2 helpful votes
November 20th, 2019

Last week I've received my package, it was pairs of shoes and couples clothes for the Christmas. I was literally surprised by them. With these lovely price and excellent goods? Shoes are high quality and clothes is pretty. Definitely will shop again. By the way, they usually offer so much coupon and deals. Don't miss it!

shinew1
Shine W. – Cloudmall Rep

Hi Milly,

Thank you for taking the time to share your feedback with us.

We are delighted to hear your wonderful review. Thanks for sharing your review with us and the community. We aspire to keep you as one of our most valued customers and we are looking forward to seeing you again.

Don’t hesitate to reach out if you have any more questions, comments, or concerns.

Enjoy your shopping and get more deals on the CloudMall App!

Best Regards,
CloudMall Service Team

ellier51
1 review
1 helpful vote
July 20th, 2020

I ordered a pair of denim flatform trainers back in April/May and I am still waiting for them to arrive. It's now July and they are no where to be seen and with no way to find out where they are, I feel that I have wasted my money and probably won't receive this item. I definitely won't be shopping with cloud mall ever again.

shinew1
Shine W. – Cloudmall Rep

Hi,

Thanks for your order and we are sorry to hear that you still have not received the order yet.

Please kindly note that in some rare cases, the delivery may be delayed due to processing times in your local delivery network, the customs office or due to bad weather. The tracking information of this order will be updated regularly and/or once it arrives in your country.

According to our shipping policy, the exactly shipping time depends on your region to determine the approximate time to delivery.
For more details please check: https://desktop.cloudmall.ai/US/en/faq/logistics-a

We take the security of your personal information very seriously. Therefore, if you have any other questions, please contact us at service@cloudmall.ai.

We will work on answering your questions as soon as possible and are ready to help you at any time.

Best regards,
CloudMall Service Team

deannah227
1 review
1 helpful vote
May 29th, 2021

I just wanted everyone to know that yes this site is a scam. After my first review they finally sent must of my items with a discount code to use for my next time I order ( I won't ever be ordering from them again period. I'm still waiting on the 3 purses I've been waiting for still. I go in the app and the orders are gone now not even pending so you send what you want and think I'm going to forget what I received and didn't. My money was spent I don't have money to waste. Your playing with peoples money I hope someone get you guys for scamming all that order from you. If starts a class action suit against the company I'm all in. Now send me my $#*!ing refund for the three purses I still have yet to receive. And don't try to send me an apology don't want it. Just give me my damn money back period. This company doesn't even deserve one star are you kidding me please 0 stars is what they get.

soniak86
1 review
3 helpful votes
March 15th, 2021

Never use this company fraud they take your money and don't send you your order. Been over a month now and no goods yet they taken my money. You cannot track the order and nor do they know where it is.

Tip for consumers:
Do not use this site it is fraud

Products used:
Did not receive products

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
sandram769
1 review
1 helpful vote
February 4th, 2020

I placed an order for several items for my daughter and it's months now and I haven't received my order I am unable to track my order and it's constantly saying processing. I have s screen shot of my order and my bank account records

shinew1
Shine W. – Cloudmall Rep

Hi,

Thanks for your order and we are sorry to hear that you still have not received the order yet.

Please kindly note that in some rare cases, the delivery may be delayed due to processing times in your local delivery network, the customs office or due to bad weather. The tracking information of this order will be updated regularly and/or once it arrives in your country.

We are working on improving our delivery network and coverage in order to provide a better shopping experience for our customers.

Please do not hesitate to reach out if you have further questions, comments, or concerns. You can also search for CloudMall on Facebook and send us a message or contact us with the title of 'ASO' at service@cloudmall.ai so that we will address your concern in priority.

We will work on answering your questions as soon as possible and be ready to help you at any time.

Best regards,
CloudMall Service Team

patriciaa908
1 review
1 helpful vote
October 10th, 2020

Hello,

Thank you for shopping at CloudMall.

We are glad to inform you that you have placed your order 5319189 successfully.

Since your order is high value, we need to verify that the cardholder is aware of the recent activity.

Please choose one of the following ways to verify your order:

OPTION ONE:

You can snap a photo of your physical credit card and photo ID (e.g., driver's license, government card, passport) with your name on both items using your smartphone.

Please hide/cover all credit card numbers except for the last 4 digits of the card (Only the last 4 digits, the expiration date, and your name on the credit card need to be visible). Please reply to this email with the photos to verify your order.

OPTION TWO:

Request the Authorization Number through your bank:

You will need to call the card issuer bank via the phone number on the back of your card and tell them that CloudMall is requesting you confirm the transaction Authorization Number related to this purchase, for cardholder identity verification purposes.

Your bank will verify that you are the cardholder prior to providing this number. They may require the date the order was placed and the dollar amount of this order to locate this number.

Please reply to this email with the 6 digit number to verify your order.

Notice: Please note that the items in your order are not being held for you while your order is being verified.

We aim to respond within 1 business day. To protect your information, we restrict access to a team of account specialists.

Please kindly note we are unable to hold your order past (2) business days. If we have not been contacted within this timeframe, we may cancel your order.

Best Regards,

Shine

CloudMall Customer Service Team

shinew1
Shine W. – Cloudmall Rep

Hello,

Thanks for your contact.

We have received your payment but since your order is high value, we need to verify that the cardholder is aware of the recent activity.

Please note that we have no benefit for this process, we only want to have confirmation from you to ship the order to you soon.

We aim to respond within 2 business days. To protect your information, we restrict access to a team of account specialists.

Please kindly note we are unable to hold your order past (2) business days. If we have not been contacted within this timeframe, we may cancel your order.

Best Regards,
CloudMall Customer Service Team

slavomirad
1 review
1 helpful vote
August 19th, 2019

I bought dress and didn't get any confirmation email. They took money from my account but not replying on emails and on fb as well. So i am without dress and without money. Never again

shinew1
Shine W. – Cloudmall Rep

Hi,

Thank you for taking the time to share your feedback with us.

We are sorry to hear you had such a frustrating experience! Thank you for bringing this to our attention. Due to a high volume of parcels in your local delivery network during the end of year holiday season, it may take some additional time for your package to arrive. Please note that your local delivery provider may not be available for delivery on weekends and holidays. However, we are currently looking into speeding up the delivery time and we hope to resolve it soon to your satisfaction.

We understand your dissatisfaction and we have made note of your feedback to ensure this doesn't happen again. We apologize for any inconvenience this may have caused you, and we hope that you will give us another chance to prove ourselves.

Please do not hesitate to reach out if you have further questions, comments, or concerns. You can also search for CloudMall on Facebook and send us a message or contact us at service@cloudmall.ai

Best Regards,
CloudMall Service Team

avism3
1 review
8 helpful votes
May 26th, 2018

Good seller! I have bought at least 16 items by now and I don't have any complaints. I love this app. My dresses are comfortable. And the shoes which are very light and soft and comfortable to wear. Recommend to all.

Tip for consumers:
Sign up be the new user and order by app will get lots of coupon. I use the coupon to save money.

Service
Value
Shipping
Quality

Q&A (15)

Answer:

Please kindly per our: https://www.cloudmall.ai/GB/en/doc/return-and-refund-policy Could you inform us of your order number or email address, we will check the detailed information for you. Or you can email us at service@cloudmall.ai with the topic "ASO", we will reply you within 24hours.

By Shine W.,
Answer:

Thank you for your order. Normally, the order will be processed within 3-5 business days after our system receives the order information. The estimated delivery time is 10-25 business days after being shipped out. Could you inform us of your order number or email address, we will check the information for it. Awaiting your reply! For more details, please per here: https://www.cloudmall.ai/GB/en/faq/logistics

By Shine W.,
Answer:

Hi, Thank you for your order. We didn't charge you twice. It seems that you have paid two same orders. Due to the stock issue, we have cancelled your orders and submitted the refund application, please allow us 3-5 working days to process it. In addition, your financial institution may require additional time to process the refund to your account. If you do not receive the refund a week later, please feel free to contact us. We are so sorry for any inconvenience caused! If you have any more questions, feel free to take a look at our FAQ, or reply back to us at service@cloudmall.ai Best, CloudMall Customer Service Team

By Shine W.,
Answer:

Hi, Thank you for taking the time. In order to resolve the issue for you more quickly, could you kindly inform us of your valid order number? Please do not hesitate to reach out if you have further questions, comments, or concerns. You can also search for CloudMall on Facebook and send us a message or contact us at service@cloudmall.ai Best Regards, CloudMall Service Team

By Shine W.,
Answer:

Hi Carol M., Thank you for taking the time to share your feedback with us. In order to resolve the issue for you more quickly, could you kindly inform us of your valid order number? Please do not hesitate to reach out if you have further questions, comments, or concerns. You can also search for CloudMall on Facebook and send us a message or contact us at service@cloudmall.ai Best Regards, CloudMall Service Team

By Shine W.,
Answer:

Hi William A., Thank you for your inquiry. Cloudmall is the starting point of your shopping adventure. We make it easy for customers living anywhere in the world to buy the best things from around the globe. From the US to Europe, from East Asia to the Middle East, CloudMall makes shopping easy and fun. We are powered by the idea that access is for everyone. Please do not hesitate to reach out if you have further questions, comments, or concerns. You can also search for CloudMall on Facebook and send us a message or contact us at service@cloudmall.ai Best Regards, CloudMall Service Team

By Shine W.,
Answer:

Hi Rita O., Thank you for your inquiry. Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are sorry to hear you had such a frustrating experience! Due to a high volume of parcels in your local delivery network during the end of year holiday season, it may take some additional time for your package to arrive. Could you kindly inform us of your valid order number? Please do not hesitate to reach out if you have further questions, comments, or concerns. You can also search for CloudMall on Facebook and send us a message or contact us at service@cloudmall.ai Best Regards, CloudMall Service Team

By Shine W.,
Answer:

Hi Jill w., Thank you for taking the time to share your feedback with us. Have you received the order? If not, could you provide your phone number or order number for us, the numbers are in 7 digits such as 3673581, so that I can check it and get back to you as soon as possible. Please do not hesitate to reach out if you have further questions, comments, or concerns. You can also search for CloudMall on Facebook and send us a message or contact us at service@cloudmall.ai Best Regards, CloudMall Service Team

By Shine W.,
Answer:

Hi Drucilla t., Thanks for reaching out! I'd be more than happy to help you. Have you received the order? If not, could you provide your phone number or order number for us, the numbers are in 7 digits such as 3673581, so that I can check it and get back to you as soon as possible. Please do not hesitate to reach out if you have further questions, comments, or concerns. You can also search for CloudMall on Facebook and send us a message or contact us at service@cloudmall.ai Best Regards, CloudMall Service Team

By Shine W.,

Can’t see your question? Ask to get answers from the Cloudmall staff and other customers.

Posting guidelines
Typical questions asked:
  • How long does shipping take?
  • What is the return policy?
  • Where is the company located?

Sitejabber for Business

Gain trust and grow your business with customer reviews

About the business

Company Representative

shinew1
Shine W.

How do I know I can trust these reviews about Cloudmall?

  • Sitejabber’s sole mission is to increase online transparency for consumers and businesses
  • Sitejabber has helped over 100M consumers make better purchasing decisions online
  • Suspicious reviews are flagged by our algorithms, moderators, and community members
Have a question about Cloudmall?

Related articles and tips

6 Prom Dress Disasters

Prom season is here, and you deserve to look and feel amazing for your big party! Whether you are attending prom for the first... read more