business logo of JustFab

JustFabReviews 10,358

3.3

On Sitejabber, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Learn more about our Review Guidelines.

From the business

Millions of members worldwide are given the celebrity treatment every month as they receive a new and personalized selection of shoes, handbags, jewelry and apparel. Members have exclusive access to fashion tips and content, inspirational looks to shop complete outfits, and the team of JustFab fashion consultants for expert advice.


justfab.com
Founded in 2010
El Segundo, CA
+229
How would you rate JustFab?
grey star
grey star
grey star
grey star
grey star

JustFab Reviews Summary

JustFab's reputation is mixed, reflecting a blend of positive experiences and notable concerns. Customers frequently commend the stylish and affordable product offerings, particularly the quality of shoes, with many expressing satisfaction with their purchases and the ease of the ordering process. However, significant issues arise regarding customer service, including delays in shipping, difficulties with returns, and inconsistent product sizing. Some customers report feeling frustrated with unresponsive support and unexpected charges. Overall, while JustFab attracts loyal fans for its fashion items, it faces challenges in maintaining consistent service quality and addressing customer complaints effectively.

This summary is generated by AI, based on text from customer reviews

This company responds to reviews on average within 0 days

We monitor reviews for authenticity

Georgia
1 review
4 helpful votes
Follow Ashley c.
Unfollow Ashley c.
Send Message
Share Review
Report Review

HORRIBLE
November 3, 2017

Absolutely disgusting excuse of a company. Sizes are not as advertised and they are no able to resolve any issues. If you have any reason to deal with customer service good luck! They are an absolute joke! I will NEVER use you again or refer you! You should be ashamed of the way you treat customers!

Date of experience: November 1, 2017
Sherry E. — JustFab Rep
over a year old

Hello Ashley,

We sincerely apologize if you are not satisfied with the fit of your item. We will be contacting you within 24-48 hours to help you further.

Best,
Sherry

Pennsylvania
2 reviews
5 helpful votes
Follow Sandy S.
Unfollow Sandy S.
Send Message
Share Review
Report Review

STAY AWAY!
November 3, 2017

Ordered my introductory shoes for $10 then realized I was going to be charged $39.95 every month. I kept trying to cancel my membership and my order but my billing information remained saved on their site. I did get on the chat line with a support person and as far as I can see, my billing info is gone. Just not worth it!

Date of experience: November 1, 2017
Sherry E. — JustFab Rep
over a year old

Hello Sandy,

We sincerely apologize if you have not received your refund. We will be contacting you within 24-48 hours to help you further.

Best regards,
Sherry

California
1 review
7 helpful votes
Follow Kathryn A.
Unfollow Kathryn A.
Send Message
Share Review
Report Review

Sucks so bad!
November 3, 2017

People tell me I am a really kind and patient person and I never wrote a review in my life, which means that yes Just Fab gave me the absolute worse shopping experience of my life that made me take 10 minutes off my schedule just to think and write this review. You guys should just close down and stop scamming people. I have been so patient staying on as a VIP member for 11 months so when I finally redeem my store credit it told me that I could not use store credit with other discounts which is so STUPID because firstly, it was charged in my credit card months ago and since its my money why in the world couldn't I have discounts with it! Its outrageous! So I finally bought a random shoe just to get it over with and I can finally cancel my account but they make it so hard to cancel you have to call in and get charged for the call, and when you do the service agents talk to you FOREVER just to not have you cancel. THIS is by far the worst online store EVER I HATE YOU EVER SO MUCH, and to think it takes so much to even get me annoyed. I better not be charged for cancelling my account or else I am gonna go in every social media and review sites ever created and post this review again and again and again!

Date of experience: November 1, 2017
Sherry E. — JustFab Rep
over a year old

Hello Kathryn,

We are very sorry to hear that you have encountered a problem canceling your membership. We will be contacting you within 24-48 hours to help you further.

Sherry

New York
1 review
4 helpful votes
Follow Danielle P.
Unfollow Danielle P.
Send Message
Share Review
Report Review

Never Again
October 31, 2017

I do have to say they're smart with their hook of$10 shoes but they should warn you your going to have an awful time with there company. I ordered boots received them and cancelled my membership like most people. Few weeks went by an my bankaccount was some how in the negative I checked and lo and behold I was charged $39.99 so I called them to let em know that I had already cancelled my membership where I was then told no I hadn't- okay you think no big deal right( well apparently it was) I was told my bank had to redund me and my bank had to take care of the overdraft fee that was caused due to their charging me being that I have a great bank they took care of the overdraft fee but would not take care of the 3999 I was wrongfully charged. It's been a nightmare to say the least after calling customer service weekly for a few months I had to talk to people who can't help me nor understand me I was told a refund was processing well I have yet to receive any refund a year and a half later..

Date of experience: October 28, 2017
Sherry E. — JustFab Rep
over a year old

Hello Danielle,

We are very sorry to hear that you are dissatisfied with the VIP membership. We will be contacting you within 24-48 hours to help you further.

Best,
Sherry

Missouri
2 reviews
4 helpful votes
Follow Lauren m.
Unfollow Lauren m.
Send Message
Share Review
Report Review

First of all, I love all of their shoes! Theyre true to size, pretty comfy, and super cute. However, you have to realize its a monthly subscription, which is a pain in the $#*!. Once you get your first pair of (cheap) shoes, youre automatically enrolled. There is the option to opt out by the 6th of every month. IF you remember to do that, its great for the future V. I. P deals, buuuut if you dont remember, then, yes, they charge your card $39.95 which can only be used as a store credit. Yeah it sucks because you cant get that money back, but if youre like me, youll use it eventually anyway.
I cant really say anything as far as their customer service on returns, because Ive never wanted to return anything. On the other side, when you try to cancel, they are annoyingly pushy. To combat that you just have to stand your ground (and try to be polite). Theyll try to convince you to stay by offering you more deals, remember theyre a business and they want to keep making money off of you, but STAND YOUR GROUND, and they will back off.
Again, love their shoes, delivery has always been fine, but it sucks having to keep track of when to opt out and then $40 being taken away from you.

Date of experience: October 28, 2017
Sherry E. — JustFab Rep
over a year old

Hello Lauren,

We are very sorry to hear that you are dissatisfied with the service we provided. We will be contacting you within 24-48 hours to help you further.

Best regards,
Sherry

Indiana
1 review
8 helpful votes
Follow Neshat i.
Unfollow Neshat i.
Send Message
Share Review
Report Review

Awful
October 26, 2017

Never ever try this awful company. They will charge you $ 39.99 every month after you had your first purchase. You will be regret when you get your first bill and that would br the bigining of a headache to cancle you membership. You will be VIP member automatically when you bought your first purchase. It is force. Canceling your membership itself is a headache. You can cancle your membership just by calling them and listening to their long advertisement!
Rescue your self before get into a big trouble!

Date of experience: October 24, 2017
Sherry E. — JustFab Rep
over a year old

Hello Neshat,

We sincerely apologize if you are not happy with your shopping experience. Please Allow us to contact you within 24-48 hours to make things right.

Best,
Sherry

Colorado
1 review
7 helpful votes
Follow Brooke W.
Unfollow Brooke W.
Send Message
Share Review
Report Review

NEVER USE THIS SITE!
October 25, 2017

I WISH I COULD GIVE NEGATIVE STARS. This is ridiculous. I ordered a pair of shoes and it made me make an account, which I was fine with. I just figured it was kind of like an amazon account or something. But NOPE. They fail to tell you when you make an account that they will be charging your card $39.95 or more EVERY MONTH for an account. So on October 1st I was charged and I called them and told them I was never told that I would be charged every single month. The first lady I talked to, could barely understand a word she was saying. She kept saying the same thing over and over again and none of the information helped me. She also told me I could not get a refund. So I called the next day wanting a different lady to talk to. The next lady told me she cancelled my account and that she refunded me and it should take 2-5 business days to get my money back. IT'S BEEN ALMOST 20 DAYS - still no refund. I'm 21 years old, barely have any money because of rent and other bills so $39 is a lot of money for me to be down. I WANT MY MONEY BACK. They keep telling me to call my bank. I've talked to my bank 3 times and they told me they aren't seeing anything about a refund popping up. So I will be getting a new card since for some reason JustFab keeps ALL of your information even once you cancel your account.

DO NOT TRUST THESE PEOPLE. I should've read reviews before I ordered shoes.

Date of experience: October 23, 2017
Sherry E. — JustFab Rep
over a year old

Hello Brooke,

We are very sorry to hear that you dislike our VIP membership. We are continuously striving to satisfy our member’s needs as much as possible so we will be contacting you within 24-48 hours for further assistance.

Best,
Sherry

Georgia
1 review
3 helpful votes
Follow Elise B.
Unfollow Elise B.
Send Message
Share Review
Report Review

Problems with Returns
October 22, 2017

I have been a customer of JustFab for years and was pleased with the shoes I received. I recently tried their PS Just Fab clothing boxes and am having an awful experience. I kept 1 item out of my last box and returned the rest. I dropped my package off at my office mail center almost 2 weeks ago and the package has still not made its way back. I was charged $250 for items I did not keep. I have been back and forth with JustFab and the local post office to figure out how to resolve this issue. JustFab cannot give me a valid USPS tracking number so there isn't even a way to track the package! No where do they specify that you actually need to go to the USPS local office and drop off the package. I return most of my mail packages through my office and have NEVER had an issue. The representatives I have called at JustFab have been unhelpful and have provided me so far with 2 different invalid tracking numbers. I am extremely frustrated and out $250 I was not expecting. Their PS website is horrible and confusing and most of the time doesn't work for me.

Date of experience: October 20, 2017
Sherry E. — JustFab Rep
over a year old

Hello Elise,

I am sorry if you are unhappy with our VIP membership. We'll reach out to you in the next 24-48 hours for further help.

Best regards,
Sherry

Virginia
1 review
7 helpful votes
Follow Rachel M.
Unfollow Rachel M.
Send Message
Share Review
Report Review

Scam
October 12, 2017

The website is the hardest thing to navigate and I'm 20 years old; I've been navigating websites since I could talk. They make it so difficult to cancel or skip a month so that they can steal your money right from under your nose. Calling to cancel is an awful experience with awful customer service, they try and talk to you for HOURS. I hate justfab.

Date of experience: October 10, 2017
Sherry E. — JustFab Rep
over a year old

Hi Rachel,

We are very sorry to hear that you dislike our VIP membership. We are continuously striving to satisfy our member’s needs as much as possible so we will be contacting you within 24-48 hours for further assistance.

Best,
Sherry

California
1 review
3 helpful votes
Follow Angelica M.
Unfollow Angelica M.
Send Message
Share Review
Report Review

Before the first of the month I made it my point to be sure that i cancelled this membership after i purchase my first pair of booties. Lo and behold I just checked my banking app and was charged the $39. I promptly called the customer service number only to be treated by an automated system that was able to refund my money. However I wanted to be sure that I would be charged again so I waited on the line to speak to an actual person. Once this women gets on the line I let her know that I had deactivated my account online and she proceeds to tell me that she doesn't know how I did that and that the only way to cancel was over the phone. However I log in to justfab and it says right at the top that this is an inactive account. I did not appreciate the fact that she kept trying to tell me she didn't know what i was talking about. If you don't know the options the website displays you have no business being in customer service. Lastly I let her know that I need the account to be cancelled and she tries to offer me store credit. Uhh no thank you! Awful and misleading company.

Date of experience: October 8, 2017
Sherry E. — JustFab Rep
over a year old

Hello Angelica,

Sorry to hear that you have unknown charges. We will be contacting you within 24-48 hours to help you further and investigate on this.

Best,
Sherry

Louisiana
1 review
7 helpful votes
Follow E C.
Unfollow E C.
Send Message
Share Review
Report Review

You will be automatically entered into a $39.99 per month subscription and they won't let you take your credit card info off the account. It automatically saves your info. They give no option nor explanation to let you know this is what they are doing. Then if you want to cancel the subscription, they will cancel your order and charge 5.95 return fee. The prices before the sale price doesnt look worth it at all. The sale prices are not worth an almost $40 per month fee.

Date of experience: October 7, 2017
Sherry E. — JustFab Rep
over a year old

Hello Kejuan,

We are very sorry to hear that you dislike the VIP membership program. Please Allow us to contact you within 24-48 hours to make things right.

Best,

Sherry

Isle of Man
1 review
10 helpful votes
Follow Chloe C.
Unfollow Chloe C.
Send Message
Share Review
Report Review

Signed up to the 'VIP club' to get the discount, thinking it'd be okay and that I could cancel the subscription after I'd completed my order. Nope! Even though their FAQ page says that you're free to cancel at any time, they certainly don't make it easy. Can't do it online, you have to call them (which costs you!) and stay on the phone for 20 minutes whilst they faff around trying to convince you to stay. Nightmare! Resorted to blocking them from my PayPal account. Will never do business with them again.

Date of experience: October 3, 2017
Sherry E. — JustFab Rep
over a year old

Hello Chloe,

We are very sorry to hear that you dislike our VIP membership. We are continuously striving to satisfy our member’s needs as much as possible so we will be contacting you within 24-48 hours for further assistance.

Best,
Sherry

Indiana
1 review
7 helpful votes
Follow angelina y.
Unfollow angelina y.
Send Message
Share Review
Report Review

I signed up for a JustFab membership and had 2 pairs of shoes sent to me. Both pairs were WAY TOO SMALL and did not fit according to US sizing chart. I returned both pairs got instore credit. Only to find out they charged me a restocking fee on both pairs of shoes! So I am out about ten bucks. So decided to eat the fee and order a dress since JustFab shoes were not gonna work for me. Ordered the dress and it was HORRIBLE! The fit was super tight in the breasts and waist, but HUGE in the hips. So I called customer care to request a refund and they told me that was not possible. I argued and was able to get a refund minus another restocking fee, and it would need to be processed via check mailed to my home address and is going to take 6-8 weeks to process. CRAZY! DO NOT ORDER OR SIGN UP FOR JUSTFAB... TOTAL RIP OFF.

Date of experience: October 3, 2017
Sherry E. — JustFab Rep
over a year old

Hello Angelina,

We sincerely apologize if you are not satisfied with the fit of your item. We will be contacting you within 24-48 hours to help you further.

Best,
Sherry

Alabama
1 review
5 helpful votes
Follow Lindsey M.
Unfollow Lindsey M.
Send Message
Share Review
Report Review

Easiest Way to Cancel
October 4, 2017

"I know you have to go through all this advertising, but can you just save that and cancel my account." I was off the phone with them in less than 6 minutes.

Date of experience: October 2, 2017
Sherry E. — JustFab Rep
over a year old

Hello Lindsey,

We are very sorry to hear that you are not happy with the service we provided. Please Allow us to contact you within 24-48 hours to make things right.

Best,
Sherry

GB
1 review
5 helpful votes
Follow Nash M.
Unfollow Nash M.
Send Message
Share Review
Report Review

Are in with JustFab what's the worst thing I have ever done I didn't receive my items they told me 14 days ago I will receive my money back I still haven't received my money back they are nothing but a big disappointment

Date of experience: October 1, 2017
Sherry E. — JustFab Rep
over a year old

Hello Nash,

We sincerely apologize if you have not received your refund. We will be contacting you within 24-48 hours to help you further.

Best,
Sherry

Minnesota
1 review
5 helpful votes
Follow Nancy l.
Unfollow Nancy l.
Send Message
Share Review
Report Review

Don't get sucked in.!
October 1, 2017

Never received refund s for returned items & trying to cancel so called membership Causes Severe Migraine.!

Date of experience: September 29, 2017
Sherry E. — JustFab Rep
over a year old

Hello Nancy,

We sincerely apologize if you have not received your refund. We will be contacting you within 24-48 hours to help you further.

Best,
Sherry

Georgia
2 reviews
4 helpful votes
Follow Heather D.
Unfollow Heather D.
Send Message
Share Review
Report Review

Beware of the re-stock fee!
September 30, 2017

The receipt that came with the items stated returns and exchanged are free and easy. However, if you return your items for a refund you lose any associated credits. Fine, no problem. Couldn't process the return on line so of course I had to call. Turns out they charge a restock fee of $5.95 per item, stated nowhere on the receipt or when ordering. I asked the agent why it's not visible, he said I need to read the terms of service. False advertising when they say returns are free and easy because they are not easy and they get you on the back end. Don't believe the hype, they suck. I'll never order from them again.

Date of experience: September 28, 2017
Sherry E. — JustFab Rep
over a year old

Hello Heather,

We are very sorry to hear that you have encountered a problem processing a return. We will be contacting you within 24-48 hours to help you further.

Best,
Sherry

Illinois
1 review
5 helpful votes
Follow Leah P.
Unfollow Leah P.
Send Message
Share Review
Report Review

NEVER have my size!
September 30, 2017

I haven't even purchased anything because EVERYTIME I go on the site to see if anythings restocked, it's not. They never have ANY sizes available and its beyond frustrating. Therefor I will continue to do my shoe shopping elsewhere. This site is a waste of time.

Date of experience: September 28, 2017
Sherry E. — JustFab Rep
over a year old

Hello Leah,

We sincerely apologize if you are not happy with your shopping experience. Please Allow us to contact you within 24-48 hours to make things right.

Best,
Sherry

Canada
1 review
2 helpful votes
Follow Katie P.
Unfollow Katie P.
Send Message
Share Review
Report Review

Do You Research
September 29, 2017

Honestly, they're not all that bad. Before ordering, I did a ton of research and internet surfing and read as many reviews as possible. Yes, this is a subscription service. I had read many reviews of customer service representatives hanging up or not replying when a member asked to cancel their account.

I had my eye on two super cute pairs of booties. My plan was to wait for the 2 for $24 sale to pop up, order the two pairs, then turn around and cancel my account.

First, I called my credit card company and asked that if they refused to cancel my account, if I could cancel or change my credit card number, to avoid any additional $39.95 charges. My bank representative assured me that I could change my credit card number if they refused to cancel and they would no longer be able to charge to my credit account.

I went ahead and ordered the two pairs. One pair was not in stock in my size so they sent the other pair anyways. I called right away and asked if they could substitute another pair. They assured me that I would not be charged any extra, but ended up charging me an extra $8 to substitute and ship the new pair. I didn't complain, I was still buying two pairs for $40 with tax and shipping (way cheaper than I'd be able to find anywhere else).

I waited about a week after the shoes were delivered in the mail and logged into the online chat. When logging in to the online chat, instead of putting "I'd like to cancel my account" into the box that asks what you'd like to chat about, I put "my previous order" (to make sure they didn't make me wait a long time or ignore me completely).

A customer service representative logged in within a minute. I told her I wished to cancel my account and she asked for my reasoning. I explained that I was overcharged, was unhappy with the service and wished to cancel. She offered to refund me the $10, if I stayed a member but told her I was firm on cancelling. She cancelled my account and I received the cancellation email within seconds. I will be keeping an eye on my credit card for any additional charges.

They're not all that bad. Just so your research and know what you're getting into before you sign up.

Date of experience: September 26, 2017
Sherry E. — JustFab Rep
over a year old

Hello Katie,

We are sorry to hear that you find our VIP-intro offer confusing. We will be contacting you within 24-48 hours to assist you and make things right.

Thanks,
Sherry

California
1 review
5 helpful votes
Follow Sarah K.
Unfollow Sarah K.
Send Message
Share Review
Report Review

After several months of ordering cute shoes, I decided that I wanted to cancel my membership. I don't necessarily think JustFab provides a bad product - the styles are on trend, they ship relatively quickly, and while not always being the best quality, it's decent for the price.

However, when the time finally came around to cancel my VIP membership (it had been about four months, and I hadn't used any credits - the money was just going to waste), I found it EXTREMELY difficult to cancel my membership and impossible to get a refund for those unused credits. You can't cancel your membership online, forcing users to call in or online chat and wait on hold for a while. Then, before finally confirming they will cancel your order, the JustFab representative will ask you multiple times "Are you sure?" - Obviously, why else would I waste my time calling?

THEN I find out that they are unable to refund my unused credits, and they can only be used for a purchase. If this had been made clear to me in the beginning, I wouldn't have signed up or I would have made sure to skip more months so my money wasn't wasted. So, now that I have canceled my membership and realized that I still have $160 worth in credits to use, I decide to do one last order to use them up. Lo and behold, when I go to check out, the only way to use those credits is to sign back up for the VIP Membership! A total trap and complete waste of money - and a very frustrating buying process.

I wouldn't be so irritated if they had made all of those contingencies clear from the moment you sign up - the fact that you can't get your credits refunded isn't even in the FAQs on their website! And yes, for those of you reviewers who claim "you should have read the terms & services of the membership more carefully" - I skimmed it like everyone does and didn't understand half the legal jargon. Key facts about the membership should be listed on the website in clear & concise terminology that everyone can understand without having to Google legal jargon.

So I had to renew my membership to use those credits (I didn't want my money to go to waste) and I am going to cancel once I receive this order, before they can suck any more money out of me. Absolute scam.

Date of experience: September 22, 2017
Sherry E. — JustFab Rep
over a year old

Hello Sarah,

We are very sorry to hear that you are dissatisfied with how the VIP program works. We will be contacting you within 24-48 hours to help you further.

Best,
Sherry