kasemf

KASEM F.

4
Level 4 Contributor

Contributor Level

Total Points
3,280

23 Reviews by KASEM

12/20/21

متصفح جيد لحظر الاعلانات. هو يعتمد على الكود البرمجي لمتصفح قوقل كروم المتصفح كما تزعم الشركة المنتجة انه يقوم بتقديم مبالغ ومكافآت للمستخدمين عند استخدامهم المتصفح لحجب الاعلانات ولكن هذه الميزة مجرد دعاية او تسويق لإستخدام المتصفح. كود المزامنه عند الاحتفاظ به يتم اعادة المزامنة كما كانت في السابق الاشاارت المرجعية والاداوات والاضافات ي المتصفح. العيب الوحيد هو عند نسخ كود استعادة المحفظة وعند استعادتها مرة اخرى يتم فقد الحساب والمحفظة والاموال المزعومة التي تدعي شركة المتصفح انها تمنحها مكافأة لمستخدمي المتصفح انا قمت بتجربة المتصفح لاكثر من 4 اشهر للتحقق من ان الشركة صادقة في منح ارباح للمستخدمين وقمت بتجربة حذف المتصفح واعادة تثبيته مرة اخرى وتجربة عبارة كود استعادة المحفظة ولكن ظهرت المحفظة والاموال فيها التي تم جمعها تبخرت ولا يوجد اي مبالغ رغم انه تم حفظ نسخة احتياطية من المحفظة. لذلك لا تتعب نفسك وتعتقد انك سوف تجني المال ربما اذا الشركة فعلا قامت بالمحافظة ومزامنة مبلغ المحفظة في حال قمت بنقل المحفظة الى جهاز اخر او استخمتها على جهاز اخر. المتصفح مميز في حظر الاعلانات ولكنه ليس بامكانات متصفح كروم ومايكروسفت ايدج وهو كمال الحال مع متصفح مايكروسفت ايدج يعتمد على الكود البرمجي لمتصفح قوقل كروم وربما تقوم الشركة بتقديم طريقة لحماية المبالغ للمستخدمين وعدم فقدانها عند نقل المحفظة من جهاز الى جهاز بواسطة عبارة الإسترداد لإسترداد الحساب المشفر بواسطة عبارة الإسترداد. بالتوفيق

Tip for consumers:
متصفح جيد ولكن يحتاج الى المحافظة على اموال مستخدمي المحفظة في المتصفح . اذا كانت الشركة المنتجة فعلا كما تزعم انها تقدم مكافآت للمستخدمين .

Products used:
متصفح جيد ولكن يحتاج الى المحافظة على اموال مستخدمي المحفظة في المتصفح . اذا كانت الشركة المنتجة فعلا كما تزعم انها تقدم مكافآت للمستخدمين .

12/13/21

I don't recommend them
The actual or volumetric weight is calculated too high. I used their services in the past, but their prices became high. I sent a shipment to them with an Intel processor whose weight does not exceed 1LB. Their weight was calculated as 4LBS, and when they handed it over to the carrier, they calculated the shipping weight for Aramex as 1.55LBS, which actually does not exceed 1LB.
Note that they calculated it for Aramex the weight is 1.55LBS and in my account they calculated it 4LBS
Everyone knows the weight of the Intel processor does not exceed the weight of the processor is more than 1LB.
My experience with them was in the past and I stopped dealing with them in directing shipments because of their high prices. But one of their employees contacted me asking to use my account with them again and they changed the service and became better and the prices were lower. But I was surprised that the service itself, the delay is still present and the prices are still high. Best wishes

6/9/21

I purchased a product from this store: TechSmith Snagit 2020 1.5 Lifetime License Key - Windows
The store sent a fake key: Code: 2MUCC-5DCCP-98AY8-V84MM-742FR
I am reviewing the manufacturer about any license and verify it.
The license is not real it is fake.
Beware of them, they steal money by selling fake licenses.
I put this review in order to be aware of them. We must all fight fraud in stores around the world. This is the duty of all of us.
Thank you

421 Views
11/20/20

Hi
Beware this site is a scam site. It is not affiliated with Xiaomi
He is making offers that are not correct. Beware of them
Beware of them you are losing your money. The owner of the site is Arab, and his name is Ayoub, from Morocco.
View domain details here: https://www.whois.com/whois/xiaomi.asia

8/27/20

Hello
Before you venture and buy products at high prices from the store watch out. The store is giving up the warranty. He doesn't answer the issues. It offers no solutions. You're going to lose your money. Don't buy expensive products from the store. There's no guarantee. The store is very bad and does not provide help or warranty after sale.
I don't recommend buying from the store at all.
I bought the MI AMAZFIT STRATOS Smart watch that broke down after about 3 months I filed a warranty claim I did not get a response to the case until 45 days later and the solution was to close the case only. I advise you not to waste your money with them.

384 Views
8/5/20

I had a lifetime subscription.
Close the account and end the subscription.
Do not trust them. A fraudulent site that does not adhere to the agreement.
I sent many messages to them. They were also contacted by a buying agent, StackSocial. They did not answer the messages.
Beware of them.

11/1/19

Important Notice!

We have come to know that there are some fraud websites which have similar look and feel with our official visa website. Please note that the Ethiopian Government doesn't have any agreement with the owners of those websites. Any visa application submitted or payment made through these websites is not acceptable. Please do not submit visa application on www.ethiopiaevisa.com, www.ethiopiaonlinevisa.com, www.evisaforethiopia.com or others. The Government of Ethiopia is not responsible for any payments made or for the inconveniences this might create on the applicants.

11/1/19

Important Notice!

We have come to know that there are some fraud websites which have similar look and feel with our official visa website. Please note that the Ethiopian Government doesn't have any agreement with the owners of those websites. Any visa application submitted or payment made through these websites is not acceptable. Please do not submit visa application on
www.ethiopiaevisa.com,
www.ethiopiaonlinevisa.com,
www.evisaforethiopia.com
Or others.
The Government of Ethiopia is not responsible for any payments made or for the inconveniences this might create on the applicants.

10/11/19

Thief. I lost all my websites because of them. They're thieves stealing clients' money.
Beware of them.

9/28/19

I bought them. They sent incomplete products.
I called support and no one answers.
Beware of them don't pay them with credit cards.
If you pay on delivery check the contents of the shipment is it complete. They do not ship all products complete.
I do not recommend buying them their poor quality products.

6/1/18

This site is a liar and a failure.
Does not offer warranty service. They are lying and deceiving customers
Do not trust them.
Do not buy from any store with their mark. Because they are not honest and do not provide security on purchases.

Tip for consumers:
Beware of them .

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
nortong2
Norton-Shopping-Guarantee N. – Norton Shopping Gurantee Rep

Hello Kasem. We are happy to review your concern. Please email us at customersupport@nortonshoppingguarantee.com and include the guarantee number you were assigned, as well as the issue you had with the merchant you purchased from. We look forward to hearing from you. Regards NSG

1.1K Views
11/3/17

Beware they do not offer good service.
You can not delete old devices.
Allowed devices are only 3.
You will not be able to add new devices.
If you want to delete an old device you can not and you must pay to add a new device.
You are receiving the owner in the trash.
Just taking money and the service is bad.

I recommend you better services: Sticky Password.

8/26/17

Hello
This link to their website:

https://www.visa-vietnam.org.vn/

My advice to you is you are in the right place to get a premium service.

I've applied for a visa from their website. They gave me the service excellently. I offer them all the thanks and appreciation for the service they offer.
Connect them with excellent email.
Their employee received me at the airport and the termination of the entry procedures.
I would recommend them to those who wish to obtain a visa to travel to Vietnam. They offer excellent service.
Thank you for reading.

https://www.youtube.com/watch?v=pkIZKMOkK1E&t=1058s

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
8/16/17

I have applied for a visa from his website and asked him to send it to his embassy in the Philippines. I contacted him before and told me that the Vietnamese Embassy in the Philippines was only taking $ 25 for processing.
I went to his embassy in the Philippines and when I applied to the employee he told me I had to pay 6400 pesos for processing the equivalent of 125 US dollars.
She refused. I contacted them to clarify the problem and that the embassy asked me $ 125. I paid them $ 80. Their response was nothing to pay. I asked them to give me the letter of consent to enter Vietnam and to end the procedures from the airport also they refused.
Beware of them you will lose your money. I lost money because of their disdain and lies.

Tip for consumers:
Beware is a loss for money only.

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
5/17/17

The places where they are going do not apply with the description in the application.
The places where they are going do not apply with the description in the application.
In the car there is no water and there is no place to rest when tired.
All details are incorrect.
The restaurant you have to pay money to eat the sprite juice.
In the restaurant there is no water and you should buy it.
The service is bad at the restaurant and you are required to pay the money.
You are asked to pay money in the restaurant.
The meals available in the restaurant are not good.
The restaurant is poorly clean.

I do not recommend buying the package.
Honestly. A bad experience

The best thing on the trip: The driver was very excellent.

1/11/17

Cancellation and refund
Canceled booking: On 09 Nov 2016
And I still waited until today.
They say that refund is takes anywhere from two months to three months
Now, two months have passed and no money for restore.
Refund is will be the longest processing to refund is in history.
Maybe it should be recorded in the Guinness Book of Records.
I still waited for them to refund is.
Beware of them

99.2K Views
6/13/16

Beware of them do not adhere to the terms of booking.
Reservation number: 129 952 851 610.
I've booked Hotel on May 27,2016 had access to the hotel June 28,2016.
I've revocation on May 27,2016 ie before arriving the hotel the entire month.
They have refused to return the money.
I contacted them a lot, but they refused to return the money.
When you book the hotel in conditions that booking refundable, but they did not abide by the conditions.
Beware of them they do not adhere to the conditions.
They are thieves, for money I advise you to look for a reliable site best of them.
There are authoritative sites accept booking by PayPal I think is the best in order to save money.

1.3K Views
6/13/16

Beware of them do not adhere to the terms of booking.
Reservation number: 129 952 851 610.
I've booked Hotel on May 27,2016 had access to the hotel June 28,2016.
I've revocation on May 27,2016 ie before arriving the hotel the entire month.
They have refused to return the money.
I contacted them a lot, but they refused to return the money.
When you book the hotel in conditions that booking refundable, but they did not abide by the conditions.
Beware of them they do not adhere to the conditions.
They are thieves, for money I advise you to look for a reliable site best of them.
There are authoritative sites accept booking by PayPal I think is the best in order to save money.

5/13/16

Hello
I convey to you the experience with the company in the calculation of the weight.
Weight Calculator is the first half kilo price of $ 18
It does not provide dimensional fields of the shipment Length * width * height, which makes you think that the price is actually $ 18 for the first half kilogram.
I've shipped with the company's real weight of shipment is: 0.67 grams
The shipment calculate 1.5 kg.
Price $ 34

I have the weight of shipment in the DHL office. Weight is 0.67

So the decision you

I am not going to repeat the experiment again.

I hope that the use of the company's discussed here. For the benefit of everyone.
Thank you for reading

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
rosel112
Rose L. – Ship2You Rep

Dear Kasem,

I am very sorry to hear of your poor recent experiences with us. I assure you that we want to do all that we can to resolve any issues that you may be having and we want you to receive the best shipping costs as well as the best support from our team.

We have upgraded our calculator and put the volumetric weight in it as well. We compare the dead and volumetric weight and charge you for the higher of these 2 as per the international shipping standards of DHL (http://www.dhl-usa.com/en/ecommerce/resource_center/helpful_information/chargeable_weight.html).

I am going to send you a private message so I can help resolve any issues you are facing with your Ship2You account.

Thanks & Best Regards,
Team Ship2You

3/16/16

This failed a lot of fraud Store.
I bought them more than once, I did not get the product.
Sellers are describing products and description is not true.
The market in the past accepts payments through PayPal.
PayPal was firm and fair. So the market to stop payment service PayPal because the market is deceiving buyers.
The market can not implement PayPal Convention for the Protection of buyers.
There is no protection for the buyers.
Sellers are not required to deposit funds to protect the rights of buyers.
The market is available in the UAE, Saudi Arabia, Egypt and Kuwait.
I warn everyone to deal with.
You can read about this market for Twitter and Facebook.
A lot of fraud and scams.
Thank you for reading the review.

KASEM Has Earned 40 Votes

Kasem F.'s review of Fordeal earned 3 Very Helpful votes

Kasem F.'s review of Lifetime Hosting earned 4 Very Helpful votes

Kasem F.'s review of Joybuy earned 2 Very Helpful votes

Kasem F.'s review of Ar.hotels earned a Very Helpful vote

Kasem F.'s review of Visa-vietnam.org.vn earned 2 Very Helpful votes

Kasem F.'s review of PT Global Tiket Network earned a Very Helpful vote

Kasem F.'s review of GetYourGuide earned a Very Helpful vote

Kasem F.'s review of Norton Shopping Gurantee earned a Very Helpful vote

Kasem F.'s review of Groupon AE earned 3 Very Helpful votes

Kasem F.'s review of SOUQ.com earned a Well Said vote

Kasem F.'s review of Until Gone earned 4 Very Helpful votes

Kasem F.'s review of SOUQ.com earned 2 Very Helpful votes

Kasem F.'s review of Ship2You earned 3 Very Helpful votes

Kasem F.'s review of Borderlinx earned 11 Very Helpful votes

Kasem F.'s review of Borderlinx earned a Well Said vote

KASEM hasn’t received any thanks yous.

KASEM doesn’t have any fans yet.

KASEM isn’t following anybody yet.

Empty.

Similar Reviewers on Sitejabber

al387
A L. reviewed Julimarks
10/25/21

The whole shop Julimarks sells fake License keys. Official transaction statement then suspicious...

kellym1603
Kelly M. reviewed Joybuy
1/19/22

I ordered a ceiling light. My order was delivered to the wrong address. Contacted the post office...