On Sitejabber, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Learn more about our Review Guidelines.
The company has garnered mixed reviews, with customers appreciating the variety and style of products, as well as some positive experiences with customer service responsiveness. However, significant concerns arise regarding product quality, inconsistent sizing, and lengthy delivery times, often exceeding several weeks. Many customers express disappointment with items not matching online representations, leading to frustration over returns and shipping costs. Overall, while there are loyal customers who enjoy certain products, the prevailing sentiment suggests a need for improvements in quality control and customer support to enhance the shopping experience.
This summary is generated by AI, based on text from customer reviews
We monitor reviews for authenticity
It took quite awhile for my order to arrive. I will be returning a few of the items because I didn't like the way they fit. But overall I was happy with my choices.
Beautiful selection! I'm looking forward to receiving my order!
You make it too easy, haha. The dress came more quickly than I expected and the fabric was a perfect light tee-shirt type that flows and feels very comfortable.
The reviews you read might not be accurate. Their customer service team asks you to take down any critical review before processing a refund.
Beware- store expects buyer to mail product to CHINA for a return.
I ordered items that looked good online- but when they arrived the fabric was not stretchy- and size did not match US sizing - very uncomfortable- not nice at all.
A real disappointment
They offer 50% back if you don't mail product- but I lost more than 50% having to pay their shipping costs. No comparison with Amazon.com where it all is very transparent and user / buyer friendly.
This is my, 4th purchase from your company. I stay within dresses and tops. I get 3-4ads A day It can be overwhelming
This is my, 4th purchase from your company. I stay within dresses and tops
Do not purchase anything from this company. The sizing is not as described. The company will not honor the returns and is offering a 50% refund on items that do not fit. It is not worth the aggravation.
Sorry to hear that the product does not fit. Size of items from different designers differ. You need to check the garment measurements in size guide and compare them with your body measurements when choosing size. They are true measurements.
We have been paying attention to the sizing issue and we will make a big change soon. Hope to see you again!
We`ll keep improving our products, delivery and service. If you have questions about your order, please contact us by email at service@noracora.com or by chat online.
Noracora is a trustworthy online shopping store. We commit to providing a better shopping experience to consumers.
Stay safe and have a good day!
This is my second order. The first one is still processing
Thank you for your feedback and sorry for any inconvenience caused.
Per checking, the order you do not receive is not shipped because we have been emailing you asking which item you want to exchange. You did not reply and thus order was suspended.
Now we have canceled that suspended order for you and refund will be expedited and you can check in 1-2 days.
We`ll keep improving our products, delivery and service. If you have questions about your order, please contact us by email at service@noracora.com or by chat online.
Noracora is a trustworthy online shopping store. We commit to providing a better shopping experience to consumers.
Stay safe and have a good day!
This is my second order. The first one is still processing
Easy site to use and I love the two dresses I previously ordered. Excited to see dresses on order now!
Easy sit to use and I love the two dressed I previously ordered.
Ease of online orders. Arrived promptly & packaged well.
I am very mad I lost $100 to this company. The quality was horrible and thin as paper. They won't give me my refund. I made sure to fulfil all their return policies and still got nothing back please don't buy from them. I REPEAT DON'T BUY FROM THIS COMPANY THEY ARE JUST SCAMMING YOU saying their clothes are good quality when they are not.
Sorry to hear that the product does not meet your expectations. We will forward your feedback and keep improving our products and services.
Your feedback is very important to us. We`ll forward your sincere feedback to relevant departments.
We`ll keep improving our products, delivery and service. If you have questions about your order, please contact us by email at service@noracora.com or by chat online.
Noracora is a trustworthy online shopping store. We commit to providing a better shopping experience to consumers.
Stay safe and have a good day!
The picture looked much better and the fabric was inferior quality.
Sorry for any inconvenience caused.
Total time = processing time + shipping time
Order Processing: 3-5 Business Days.
Postal Service: 10-15 Business Days.
Sorry to hear that the product does not meet your expectations. We will forward your feedback and keep improving our products and services.
We have been paying attention to the quality and sizing issue and we will make a big change soon. Hope to see you again!
If you have questions about your order, please contact us by email at service@noracora.com or by chat online.
Noracora is a trustworthy online shopping store. We commit to providing a better shopping experience to consumers.
Stay safe and have a good day!
Very satisfied, not only with the swiftness of check out, but the selection of merchandise. This was my second purchase since I was pleased with first order and definitely will be back again.
Very satisfied, not only with the swiftness of check out, but the selection of merchandise. This was my second purchase since I was pleased with first order and definitely will be back again.
Shopping experience was excellent! However, can I rush the delivery?
Thank you
Shopping experience was excellent! However, can I rush the delivery?
Thank you
I ordered 2 blouses and they were delivered in perfect condition and on time. All the clothes are genuine and it is the best place where you can get clothes on the internet. I am 100% satisfied with the online service and I suggest others to visit and buy clothes here!
So many wonderful items and easy to find what you want or just to look around.
So many wonderful items and easy to find what you want or just to look around.
Took nearly a month to get here! Other orders from China are now getting to my home in a week.
So far it's been great and very satisfied with purchases.
Do not love the items, cheaply made. I will keep and donate to GoodWill because it costs too much to return.
Sorry to hear that the product does not meet your expectations. We will forward your feedback and keep improving our products and services.
If you have questions about your order, please contact us by email at service@noracora.com or by chat online.
Noracora is a trustworthy online shopping store. We commit to providing a better shopping experience to consumers.
Stay safe and have a good day!
I ordered 4 items, 1 dress, 2 shirts, 1 pair shoes. The shoes do look as pictured however they are poorly made. The dress is similar to photo but the size is much larger than the sizing chart. The 2 tops are the worst and do not look anything like the photos. I had high hopes and unfortunately very disappointed.
Sorry to hear that the product does not meet your expectations. We will forward your feedback and keep improving our products and services.
We have been paying attention to the quality and sizing issue and we will make a big change soon. Hope to see you again!
We`ll keep improving our products, delivery and service. If you have questions about your order, please contact us by email at service@noracora.com or by chat online.
Noracora is a trustworthy online shopping store. We commit to providing a better shopping experience to consumers.
Stay safe and have a good day!
Clothes are poorly made. The dress was not cotton but some awful knit stretchy shiny slip fabric. The trim is gaudy and not at all like the picture. Waste of money waste of time
Sorry to hear that the product does not meet your expectations. We will forward your feedback and keep improving our products and services.
We have been paying attention to the quality and sizing issue and we will make a big change soon. Hope to see you again!
We`ll keep improving our products, delivery and service. If you have questions about your order, please contact us by email at service@noracora.com or by chat online.
Noracora is a trustworthy online shopping store. We commit to providing a better shopping experience to consumers.
Stay safe and have a good day!
I like the clothes on the site. We'll see when I actually get them.
Easy manage, love the prices, love just everything about this site.
Easy manage, love the prices, love just everything about this site.
DO NOT ORDER FROM NORACORA — IT IS CHEAP, WEIRD, POORLY MADE, PROPORTIONS ARE OFF AND AWFUL CUSTOMER SERVICE! IT COMES FROM CHINA! THEIR RETURN POLICY IS AWFUL. THEY SENT ME PANTS THAT WERE NOT HEMMED, SANDALS THAT WERE FALLING APART AT THE SEAMS AND ONE WAS BIGGER THAN THE OTHER, CLOTHES THAT I ORDERED 2 AND 3 TIMES MY SIZE WERE STILL TOO SMALL OR WEIRDLY PROPORTIONED LIKE THE BOTTOM WERE HUGE AND THE TOPS TINY AND ALL THEY HAD TO SAY WAS "SORRY YOURE NOT SATIFIED WITH THE ITEMS. YOU ARE RESPONSIBLE FOR THE RETURN SHIPPING, SINCE INTERNATIONAL RETURNS WILL INCUR SUBSTANTIAL RETURN COSTS FOR YOU, WE CAN OFFER A %15 REFUND SO YOU CAN HAVE THE CLOTHES ALTERED"
15% WONT EVEN GET THE PANTS HEMMED! WHAAAATTT!?! NEVER EVER AGAIN! I LOST $134.00, LEARN FROM ME AND DONT ORDER FROM THEM!
Sorry to hear that the product does not meet your expectations. We will forward your feedback and keep improving our products and services.
We have been paying attention to the quality and sizing issue and we will make a big change soon. Hope to see you again!
We`ll keep improving our products, delivery and service. If you have questions about your order, please contact us by email at service@noracora.com or by chat online.
Noracora is a trustworthy online shopping store. We commit to providing a better shopping experience to consumers.
Stay safe and have a good day!
Answer: My thanks to all commenters here. You just saved me from an expensive mistake!
Answer: Suggest you immediately contact your card company and cancel and dispute as they do not respond to emails. Just once in awhile a random email to say in process. You should get money back as they haven't shipped yet. Per their advertised policy you can cancel tell your bank. As didn't ship yet. When they do if they do send anything it is garbage.
Answer: I am in the same situation. I can't get the return form. Do you have the correct return address? They don't respond to me. Thanks!
Answer: I recently filed a complaint against Noracora with the Federal Trade Commission. In addition, I opened a case against them with United States Postal Service for mail fraud, since they are shipping falsely advertised goods through the United States Postal service. I invite all who've experienced the same false advertising, terrible quality and customer service from this company with no return policy and no way of getting your money back to do the same. Let's stop these thieves!
Answer: They're a fraudulent company. They will send you an address in Guangzhou and have you pay postage and then refuse your package in their country. Call your credit card company and do everything they ask so you will get a credit back to your account. YOU WILL NEED TO DEMONSTRATE ALL YOUR EFFORTS AND CONTACTS MADE TO RESOLVE. DO NOT SPEND MONEY ON POSTAGE. THIS IS A WASTE OF TIME AND MONEY.
Answer: MAJOR SCAM... THEY SHOULD BE ASHAMED OF THEMSELVES
Answer: What's the difference?! I emailed and you won't do a single thing about it! This place is a scam and are THIEVES! The clothes are cheap nasty crap with the sizing totally off! I'm completely disgusted! The stuff has to go back to CHINA! And pay customs costs! ABSOLUTELY DEPLORABLE ESPECIALLY AFTER Covid! You people disgust me! Shop at ACTUAL stores people, avoid scam places like this!
Answer: Yes they are scammers. Multiple sites. If the models have no heads, site is not legit.
Answer: Most likely you'll be waiting another two months for your items. I ordered 5 items on May 21. I received two of the items yesterday (July 20), one of which is nothing like the image on the site. The other three items I have no idea where they are or when/if I'll even get them. Hard lesson learned, for sure!
Answer: Yes yes and yes! Crappy clothing that you have to send back to China which is EXTREMELY EXPENSIVE. Lesson learned!
Thank you for your feedback and sorry for any inconvenience caused. We will keep improving on this.
We are also very sorry about shipping costs, but due to the increase in international transportation costs, our transportation costs have also increased.
And after inspection, your order did not meet our free shipping discount. If your order meets the discount, we can even provide you with free shipping.
We`ll keep improving our delivery and service. If you have questions about your order, please contact us by email at service@noracora.com or by chat online.
Noracora is a trustworthy online shopping store. We commit to providing a better shopping experience to consumers.
Stay safe and have a good day!