business logo of Noracora

NoracoraReviews 11,512

2.8

On Sitejabber, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Learn more about our Review Guidelines.

How would you rate Noracora?
grey star
grey star
grey star
grey star
grey star

Noracora Reviews Summary

The company has garnered mixed reviews, with customers appreciating the variety and style of products, as well as some positive experiences with customer service responsiveness. However, significant concerns arise regarding product quality, inconsistent sizing, and lengthy delivery times, often exceeding several weeks. Many customers express disappointment with items not matching online representations, leading to frustration over returns and shipping costs. Overall, while there are loyal customers who enjoy certain products, the prevailing sentiment suggests a need for improvements in quality control and customer support to enhance the shopping experience.

This summary is generated by AI, based on text from customer reviews

service
2,221
value
677
shipping
696
returns
498
quality
4,833
This company responds to reviews on average within 1 day

Instant Feedback

194,463 reviews

We monitor reviews for authenticity

California
1 review
0 helpful votes
Follow Christine M.
Unfollow Christine M.
Send Message
Share Review
Report Review

I was disappointed!
June 18, 2021
Updated review

First time shopping and last time for me!
Because delivery was all wrong size and takes a long time and several times to shipping.
Fabric was different than what I see on the model.
I was not happy!

Date of experience: June 18, 2021

First time shopping but I founded many beautiful dresses!
May 17, 2021
Previous review

First time shopping but I founded many beautiful dresses!
Happy to wait to see soon!
Thank you ~^^

Date of experience: May 17, 2021
Australia
4 reviews
0 helpful votes
Follow Catherine B.
Unfollow Catherine B.
Send Message
Share Review
Report Review

Always easy
June 17, 2021
Updated review

Always easy, all information provided ie size chart.

Date of experience: June 17, 2021

Always easy, all information provided ie size chart
May 7, 2021
Previous review

Always easy, all information provided ie size chart.

Date of experience: May 7, 2021
New York
1 review
0 helpful votes
Follow Betty C.
Unfollow Betty C.
Send Message
Share Review
Report Review

My order
June 17, 2021
Updated review

Prices and quality of fabric is great. Was complimented and asked where I got them from

Date of experience: June 17, 2021

Prices and quality of fabric is great
April 15, 2021
Previous review

Prices and quality of fabric is great

Date of experience: April 15, 2021
California
1 review
0 helpful votes
Follow Laura C.
Unfollow Laura C.
Send Message
Share Review
Report Review

5 Star
June 17, 2021
Updated review

Great! Loved all my leggings and bracelets!

Clothes Fit well arrived in tact.

Date of experience: June 17, 2021

Great!
May 18, 2021
Previous review

Great! Loved all my leggings and bracelets

Date of experience: May 18, 2021
Missouri
1 review
0 helpful votes
Follow Mary V.
Unfollow Mary V.
Send Message
Share Review
Report Review

Dependable Service
June 17, 2021
Updated review

I appreciated the fact that Noracora was able to send me what I ordered quite soon compared to most place that first tell me they'll let me know when the order is shipped, then finally send the items weeks or months later. They do a good job of staying in touch with their customers as to what a going on with the respective transactions.

Date of experience: June 17, 2021

Noracora does a beautiful job of staying in touch with...
June 16, 2021
Previous review

Noracora does a beautiful job of staying in touch with their customers as to what a going on with the respective transactions.

Date of experience: May 17, 2021
Canada
1 review
0 helpful votes
Follow G C.
Unfollow G C.
Send Message
Share Review
Report Review

I ordered 5 outfits! Very disappointing. I requested a return. It is now over 48 hours and I have not had any reply. Product description such as material was not what they had indicated it is. Quality was not at par.

Noracora attempted to help this customer through the Sitejabber Resolution Center, but the customer did not respond
Date of experience: June 17, 2021
Jules R. Noracora Rep
over a year old

Sorry for any inconvenience caused. Per checking, we have replied to your 7 emails and provided return info. Please double check the spam emails if needed.

We`ll keep improving our products, delivery and service. If you have questions about your order, please contact us by email at service@noracora.com or by chat online.

Noracora is a trustworthy online shopping store. We commit to providing a better shopping experience to consumers.

Stay safe and have a good day!

Florida
1 review
0 helpful votes
Follow Nancy J.
Unfollow Nancy J.
Send Message
Share Review
Report Review

Summer's here with lite weight shirts
June 17, 2021
Updated review

Waited a month to receive my shirts but most of them have finally arrived. Prices seem reasonable and comments from others help make my decision

Date of experience: June 17, 2021

Prices seem reasonable and comments from others help...
May 4, 2021
Previous review

Prices seem reasonable and comments from others help make my decision

Date of experience: May 4, 2021
Connecticut
3 reviews
0 helpful votes
Follow Virginia W.
Unfollow Virginia W.
Send Message
Share Review
Report Review

Good Quality.
June 17, 2021
Updated review

Items look good. Although Shipping is very expensive...

Date of experience: June 17, 2021

Items look good
May 14, 2021
Previous review

Items look good. Shipping is very expensive...

Date of experience: May 14, 2021
GB
1 review
3 helpful votes
Follow Dione H.
Unfollow Dione H.
Send Message
Share Review
Report Review

Previously I wrote a review on this website in which I was worried if I would receive my order or not. My order has arrived and the material, skirts and quality are excellent. I love 5 out of 6 of them and the one I don't like has made plans to send me a refund. Sizes are small so be sure to order 2 sizes up. Other than that, I really enjoyed my shopping at this online boutique!

Date of experience: June 17, 2021
California
1 review
0 helpful votes
Follow Sarah M.
Unfollow Sarah M.
Send Message
Share Review
Report Review

Look closely at each item
July 17, 2021
Updated review

I love your tops, pants and shoes. Good job on everything.

Noracora attempted to help this customer through the Sitejabber Resolution Center, but the customer did not respond
Date of experience: June 17, 2021
Jules R. Noracora Rep
over a year old

Thanks for your feedback. Your feedback is very important to us. We`ll forward your sincere feedback to relevant departments.

Total time = processing time + shipping time
Order Processing: 3-5 Business Days.
Postal Service: 10-15 Business Days.

Shipping time can be unstable due to the unexpected caused on its way. We do appreciate you baring with us.

We`ll keep improving our products, delivery and service. If you have questions about your order, please contact us by email at service@noracora.com or by chat online.

Noracora is a trustworthy online shopping store. We commit to providing a better shopping experience to consumers.

Stay safe and have a good day!


I love your clothes
May 17, 2021
Previous review

I love your clothes. I have to be careful about sizes, though, because I bought two shirts from you... sized M... and they are both too large. So this dress is size S which will fit because I am 5feet 2inches.

Date of experience: May 17, 2021
North Carolina
1 review
0 helpful votes
Follow Shirley E.
Unfollow Shirley E.
Send Message
Share Review
Report Review

I really like black sandals!
June 17, 2021
Updated review

Easy shopping and setup! Thank you for the coupon too!

Date of experience: June 17, 2021

Easy shopping and setup!
May 18, 2021
Previous review

Easy shopping and setup! Thank you for the coupon too!

Date of experience: May 18, 2021
Colorado
1 review
0 helpful votes
Follow Patricia S.
Unfollow Patricia S.
Send Message
Share Review
Report Review

Clothing runs a little small
June 17, 2021
Updated review

Love everything this store sells. The styles are great

Date of experience: June 17, 2021

Love everything this store sells
May 17, 2021
Previous review

Love everything this store sells

Date of experience: May 17, 2021
California
2 reviews
0 helpful votes
Follow Virginia G.
Unfollow Virginia G.
Send Message
Share Review
Report Review

Beautiful Tops!
June 16, 2021
Updated review

Ordering was great but I forgot to put the EF15 in to get my 15% discount. I would appreciate if that would be corrected. Thank you! Virginia. Order #HBPT*******

Date of experience: June 16, 2021

Ordering was great but I forgot to put the EF15 in...
May 16, 2021
Previous review

Ordering was great but I forgot to put the EF15 in to get my 15% discount. I would appreciate if that would be corrected. Thank you! Virginia. Order #HBPT00612584

Date of experience: May 16, 2021
Illinois
1 review
11 helpful votes
Follow Liz Q.
Unfollow Liz Q.
Send Message
Share Review
Report Review

I ordered 5 items, and all of them are poor quality. Pants and dresses are not what's described on their website. They will offer you a 50% refund for items you can't use. Don't bother with this company, just donate your money to charity! Customer service wi advise you not to return or exchange what you can't use… what a joke!

Noracora attempted to help this customer through the Sitejabber Resolution Center, but the customer did not respond
Date of experience: June 16, 2021
Jules R. Noracora Rep
over a year old

Thank you for your feedback and sorry for the inconvenience. Your feedback is very important to us.
We`ll forward your sincere feedback to relevant departments.

We`ll keep improving our products and service. If you have questions about your order, please contact us by email at service@noracora.com or by chat online.

Noracora is a trustworthy online shopping store. We commit to providing a better shopping experience to consumers.

Stay safe and have a good day!

New York
1 review
0 helpful votes
Follow Nancy X.
Unfollow Nancy X.
Send Message
Share Review
Report Review

My review...
July 16, 2021
Updated review

Online shopping is ok but it is challenging for me because I need to try on bottoms so I end up buying multiple of the same items only to return them. If the return process is seamless and free then it's worth the hassle for someone like me.

Noracora attempted to help this customer through the Sitejabber Resolution Center, but the customer did not respond
Date of experience: June 16, 2021
Jules R. Noracora Rep
over a year old

Hank you for your feedback.

We are sorry you are not satisfied with our products. We have been working hard to improve our products and services.

Your feedback is very important to us. We`ll forward your sincere feedback to relevant departments. We will continue to improve the quality of our products.

We received your complaint. We value your business and we promise you that we will settle this matter at the best way we can.

But we haven`t received your return request yet, you can submit your return request in this page: https://noracora.com/order-query. Or you can email us at service@noracora.com or chat with us to complete your return process. You can email us regarding your request or complaint as well, we promise we`ll take good care of your request.

We`ll keep improving our products, delivery and service. We tried to you contact you by message, but we didn`t hear anything back from you. If you have questions about your order, please contact us by email at service@noracora.com or by chat online.

Noracora is a trustworthy online shopping store. We commit to providing a better shopping experience to consumers.

Have a good day!


Online shopping is ok but it is challenging for me...
June 14, 2021
Previous review

Online shopping is ok but it is challenging for me because I need to try on bottoms so I end up buying multiple of the same items only to return them. If the return process is seamless and free then it's worth the hassle for someone like me.

Date of experience: May 15, 2021
New Mexico
3 reviews
1 helpful vote
Follow Bill R.
Unfollow Bill R.
Send Message
Share Review
Report Review

Unsatisfied Customer
July 16, 2021
Updated review

Ordered gifts for daughter in March, two came in May? Third Yesterday, June 16… Then finding it came from a foreign country then using USA business online…. We all know about the epidemic that delayed transits, however I believe it should been shipped within two days but…. You need to check it yourself…

Noracora attempted to help this customer through the Sitejabber Resolution Center, but the customer did not respond
Date of experience: June 16, 2021
Jules R. Noracora Rep
over a year old

Thank you for your feedback.

We are a multinational online shopping site, so our products are shipped internationally.

Yes, we are so sorry, some products were temporarily short, which caused the delivery delay. Sorry for any inconvenience caused.

We`ll keep improving our products, delivery and service. If you have questions about your order, please contact us by email at service@noracora.com or by chat online.

Noracora is a trustworthy online shopping store. We commit to providing a better shopping experience to consumers.

Stay safe and have a good day!


Quick Purchase
April 27, 2021
Previous review

Quick Purchase

Date of experience: April 27, 2021
Massachusetts
1 review
0 helpful votes
Follow Brenda W.
Unfollow Brenda W.
Send Message
Share Review
Report Review

Very nice products
June 16, 2021
Updated review

Quick easy to use website with super cute clothes. Wish they'd show both front and back of items in website. A couple of tops that I thought were longer in the back are not.

Date of experience: June 16, 2021

Quick easy to use website with super cute clothes
May 17, 2021
Previous review

Quick easy to use website with super cute clothes

Date of experience: May 17, 2021
Montana
2 reviews
3 helpful votes
Follow S Q.
Unfollow S Q.
Send Message
Share Review
Report Review

Cheap product
July 16, 2021

My items came frayed. The colors sizes and pictures are a lie. Not one shirt looked even close the the pics on the web site. All three shirts are poor quality. The xxl shirt was smaller than the xl shirt. The corners of the blouse are unfinished and the colors are completely different than the web site. I tried to write a review on the noracora website and it would allow me to put in my order number. No response from my email. All the reviews on the website are fake! Do not buy from this company!
They replied that they had answer my emails. That is a lie. They responded to this review only. Also their response was to give me a partial refund and I could keep the crap they sent. It was unwearable. Again I didn't donate it. It was that bad. I refused as they said I had to take my review down to receive the partial refund. I rather Everyone knows the truth.

Noracora attempted to help this customer through the Sitejabber Resolution Center, but the customer did not respond
Date of experience: June 16, 2021
Jules R. Noracora Rep
over a year old

Sorry to hear that the product does not meet your expectations. We will forward your feedback and keep improving our products and services.

For the email reply issue, per checking, we have replied your many emails. We are sorry to know that you are not satisfied with our reply.

We have been paying attention to the quality issue and we will make a big change soon. Hope to see you again!

If you have questions about your order, please contact us by email at service@noracora.com or by chat online.

Noracora is a trustworthy online shopping store. We commit to providing a better shopping experience to consumers.

Stay safe and have a good day!

California
1 review
0 helpful votes
Follow Velvet M.
Unfollow Velvet M.
Send Message
Share Review
Report Review

Incredible prices, free shipping, discounts, and gorgeous clothing. I can't ask for more from this online boutique! Also, excellent customer service

Date of experience: June 16, 2021
Canada
1 review
0 helpful votes
Follow Penny P.
Unfollow Penny P.
Send Message
Share Review
Report Review

I ordered 3 dresses in May 2021. Items were delivered as per postal office, but I never received packages. I have emailed NORACORA customer service several times requesting a refund. They asked that I contact my postal office which I did and they redirected me to the supplier. I'm still awaiting a reply from NORACORA regarding full refund to my credit card. Terrible customer service experience.

Date of experience: June 16, 2021
Jules R. Noracora Rep
over a year old

Thank you for your feedback.

We`re sorry to keep you waiting for so long, due to supply chain disruptions from COVID-19 outbreak, the delivery of your shipment may be delayed in some regions.

Sorry for the inconvenience caused to you. We ask for your understanding in these cases.

Regarding the delivery time, you can learn more about our shipping policy here https :// noracora. Com/information/Shipping%20%26%20Delivery

We have been working hard to improve our products and services. Your feedback is very important to us. We`ll forward your sincere feedback to relevant departments.

We received your complaint. We value your business and we promise you that we will settle this matter at the best way we can.

If you have been unable to check the status of your parcel, you can contact us and we will help you check. We found that your order was successfully delivered on June 9,11, and we issued the partial refund as you accepted.

We also sent you a message to confirm the status of your order. Please check.

We`ll keep improving our products, delivery and service. Any problems, you can email service@noracora.com for further help.

Noracora is a trustworthy online shopping store. We commit to provding a better shopping experience to consumers.

Stay safe and have a good day!