business logo of Noracora

NoracoraReviews 11,512

2.8

On Sitejabber, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Learn more about our Review Guidelines.

How would you rate Noracora?
grey star
grey star
grey star
grey star
grey star

Noracora Reviews Summary

The company has garnered mixed reviews, with customers appreciating the variety and style of products, as well as some positive experiences with customer service responsiveness. However, significant concerns arise regarding product quality, inconsistent sizing, and lengthy delivery times, often exceeding several weeks. Many customers express disappointment with items not matching online representations, leading to frustration over returns and shipping costs. Overall, while there are loyal customers who enjoy certain products, the prevailing sentiment suggests a need for improvements in quality control and customer support to enhance the shopping experience.

This summary is generated by AI, based on text from customer reviews

service
2,221
value
677
shipping
696
returns
498
quality
4,833
This company responds to reviews on average within 1 day

Instant Feedback

194,463 reviews

We monitor reviews for authenticity

Florida
1 review
0 helpful votes
Follow Bob W.
Unfollow Bob W.
Send Message
Share Review
Report Review

Poor construction of product
July 21, 2021
Updated review

Didn't like the quality of my dress tried returning it for a refund but the process was very confusing n hard to navigate the process on line

Noracora attempted to help this customer through the Sitejabber Resolution Center, but the customer did not respond
Date of experience: June 21, 2021
Jules R. — Noracora Rep
over a year old

Sorry for any inconvenience caused.

Your feedback is very important to us. We`ll forward your sincere feedback to relevant departments.

We`ll keep improving our products, delivery and service. If you have questions about your order, please contact us by email at service@noracora.com or by chat online.

Noracora is a trustworthy online shopping store. We commit to providing a better shopping experience to consumers.

Stay safe and have a good day!


Poor quality
July 21, 2021
Previous review

Was very disappointed when I received my product. Item looked lovely on line but was poorly made

Date of experience: June 21, 2021
Michigan
1 review
0 helpful votes
Follow Michelle E.
Unfollow Michelle E.
Send Message
Share Review
Report Review

I love the outfit.
June 21, 2021
Updated review

Really like the jump suit. Will let you know more after I receive it. Thx to is great. Size great.

Date of experience: June 21, 2021

Really like the jump suit
May 19, 2021
Previous review

Really like the jump suit. Will let you know more after I receive it. Thx

Date of experience: May 19, 2021
Georgia
1 review
0 helpful votes
Follow Lisa X.
Unfollow Lisa X.
Send Message
Share Review
Report Review

Good experience, delivery sooner than expected
June 21, 2021
Updated review

Convenient shopping, great pricing, good delivery time

Date of experience: June 21, 2021

Convenient shopping, great pricing
May 22, 2021
Previous review

Convenient shopping, great pricing

Date of experience: May 22, 2021
California
1 review
2 helpful votes
Follow Nancy M.
Unfollow Nancy M.
Send Message
Share Review
Report Review

Just Ok
July 21, 2021
Updated review

Not thrilled that only one out of six items fit correctly. Since the company is based in China, the clothing sizes are different from those in the USA. Make sure you check the sizing chart. Fabric were s bit stiff, one was scratchy, and the dress was definitely not flowing fabric. I'm used to being able to make returns without shipping costs, and that is not the case with this company.Won't be ordering again The customer service department does get back to you right away (within 24 hrs) however, which is commendable.

Noracora attempted to help this customer through the Sitejabber Resolution Center, but the customer did not respond
Date of experience: June 21, 2021
Jules R. — Noracora Rep
over a year old

Thank you for your feedback.

We received your complaint on sitejabber. We value your business and we promise you that we will settle this matter at the best way we can.

Sorry to hear that the product does not meet your expectations. We are so sorry for make you feel dissatisfied with us. Thank you very much for your patience to wait.

We`ll keep improving our products, delivery and service. If you have questions about your order, please contact us by email at service@noracora.com or by chat online.

Noracora is a trustworthy online shopping store. We commit to providing a better shopping experience to consumers.

Stay safe and have a good day!


I'm happy so far!
May 20, 2021
Previous review

I'm happy so far! Hoping the shipping is quick!

Date of experience: May 20, 2021
New York
1 review
0 helpful votes
Follow Brenda U.
Unfollow Brenda U.
Send Message
Share Review
Report Review

Would like to see clothing when arrives, however, the variety is wonderful.
I would very much like to have this be my go-to.
I hope that if needed, a size change the return will be without problem

Date of experience: June 21, 2021

Would like to see clothing when arrives, however, the...
May 21, 2021
Previous review

Would like to see clothing when arrives, however, the variety is wonderful.
I would very much like to have this be my go-to.
I hope that if needed, a size change the return will be without problem

Date of experience: May 21, 2021
New Jersey
1 review
0 helpful votes
Follow Kathleen K.
Unfollow Kathleen K.
Send Message
Share Review
Report Review

Wondering was easy but the order took way too long

Date of experience: June 21, 2021

Wondering was easy but the order took way too long

Date of experience: June 20, 2021

Very easy
May 20, 2021
Previous review

Very easy.

Date of experience: May 20, 2021
Florida
1 review
0 helpful votes
Follow Laura P.
Unfollow Laura P.
Send Message
Share Review
Report Review

Hard to find one particular top that I saw online on Facebook.

Noracora attempted to help this customer through the Sitejabber Resolution Center, but the customer did not respond
Date of experience: June 21, 2021
Jules R. — Noracora Rep
over a year old

Thank you for your feedback.

We received your complaint on sitejabber. We value your business and we promise you that we will settle this matter at the best way we can.

We have unsubscribed for you, we are sorry to disturb you.

We will continue to improve the function of our website, thank you for your suggestions, and hope to give you a better shopping experience in the future. We will keep improving on this.

We`ll keep improving our products, delivery and service. If you have questions about your order, please contact us by email at service@noracora.com or by chat online.

Noracora is a trustworthy online shopping store. We commit to providing a better shopping experience to consumers.

Stay safe and have a good day!


Hard to find one particular top that I saw online on...
May 21, 2021
Previous review

Hard to find one particular top that I saw online on Facebook.

Date of experience: May 21, 2021
Illinois
1 review
0 helpful votes
Follow Kimberly O.
Unfollow Kimberly O.
Send Message
Share Review
Report Review

Adorable
June 21, 2021
Updated review

Very easy, could have ordered several outfits. Great prices adorable clothes
See how these work and may order next month!

Date of experience: June 21, 2021

Very easy, could have ordered several outfits
May 21, 2021
Previous review

Very easy, could have ordered several outfits. Great prices adorable close.
See how these work and may order next month!

Date of experience: May 21, 2021
Wisconsin
1 review
0 helpful votes
Follow Pamela C.
Unfollow Pamela C.
Send Message
Share Review
Report Review

False Advertisements
June 21, 2021
Updated review

Dresses were very thin, sizes smaller than stated size. Website stated Cotton dress they weren't. The shoes were sub-standard, after wearing them twice the bottom is wearing away.

Date of experience: June 21, 2021

Love the prices hope all items work well and colors
May 21, 2021
Previous review

Love the prices hope all items work well and colors.

Date of experience: May 21, 2021
Rhode Island
1 review
0 helpful votes
Follow Margaret J.
Unfollow Margaret J.
Send Message
Share Review
Report Review

Free shipping should be with purchases of $25. Expected expedited shipping to be an option

Date of experience: June 20, 2021

Free shipping should be with purchases of $25
May 20, 2021
Previous review

Free shipping should be with purchases of $25.

Date of experience: May 20, 2021
Florida
1 review
0 helpful votes
Follow Melissa U.
Unfollow Melissa U.
Send Message
Share Review
Report Review

A pleased customer
June 20, 2021
Updated review

Your website is Very easy to navigate. Note I've wanted to give five stars above but the Site would not except the fifth star

Date of experience: June 20, 2021

Website is easy to use
May 21, 2021
Previous review

Website is easy to use.

Date of experience: May 21, 2021
Minnesota
2 reviews
0 helpful votes
Follow Amanda A.
Unfollow Amanda A.
Send Message
Share Review
Report Review

Looks can be deceiving
July 20, 2021
Updated review

The dress is beautiful tee shirt material. The bag is palm size won't hold a cell phone -garbage! Haven't got the shoes yet

Date of experience: June 20, 2021
Jules R. — Noracora Rep
over a year old

Thank you for your feedback.

We received your complaint on sitejabber. We value your business and we promise you that we will settle this matter at the best way we can.

Sorry to hear that the product does not meet your expectations. We are so sorry for make you feel dissatisfied with us. Thank you very much for your patience to wait.

We`ll keep improving our products and service. If you have questions about your order, please contact us by email at service@noracora.com or by chat online.

Noracora is a trustworthy online shopping store. We commit to providing a better shopping experience to consumers.

Stay safe and have a good day!


Love the colors and fabric easy to see what size
May 20, 2021
Previous review

Love the colors and fabric easy to see what size

Date of experience: May 20, 2021
Wisconsin
1 review
0 helpful votes
Follow Karen E.
Unfollow Karen E.
Send Message
Share Review
Report Review

Not quality
June 20, 2021
Updated review

It was easy. First time ordering from them. I wish the quality and sizing was better. Ads look nice.

Date of experience: June 20, 2021

It was easy
May 21, 2021
Previous review

It was easy. First time ordering from them.

Date of experience: May 21, 2021
Indiana
1 review
0 helpful votes
Follow Elizabeth H.
Unfollow Elizabeth H.
Send Message
Share Review
Report Review

CHEAP FABRIC
July 20, 2021
Updated review

Cheap fabric. Took forever to arrive. Placed a second order and giving them another chance.

Noracora attempted to help this customer through the Sitejabber Resolution Center, but the customer did not respond
Date of experience: June 20, 2021
Jules R. — Noracora Rep
over a year old

Thank you for your feedback.

We received your complaint on sitejabber. We value your business and we promise you that we will settle this matter at the best way we can.

Sorry to hear that the product does not meet your expectations. We are so sorry for make you feel dissatisfied with us. Thank you very much for your patience to wait.

We`ll keep improving our products, delivery and service. If you have questions about your order, please contact us by email at service@noracora.com or by chat online.

Noracora is a trustworthy online shopping store. We commit to providing a better shopping experience to consumers.

Stay safe and have a good day!


Great
May 21, 2021
Previous review

Great. Great. Great.

Date of experience: May 21, 2021
California
2 reviews
0 helpful votes
Follow Tere Q.
Unfollow Tere Q.
Send Message
Share Review
Report Review

Cheap product
July 20, 2021
Updated review

Terrible. Long wait for a cheaply made dress that was really small

Noracora attempted to help this customer through the Sitejabber Resolution Center, but the customer did not respond
Date of experience: June 20, 2021
Jules R. — Noracora Rep
over a year old

Thank you for your feedback.

We received your complaint on sitejabber. We value your business and we promise you that we will settle this matter at the best way we can.

Sorry to hear that the product does not meet your expectations. We are so sorry for make you feel dissatisfied with us. Thank you very much for your patience to wait.

We`ll keep improving our products, delivery and service. If you have questions about your order, please contact us by email at service@noracora.com or by chat online.

Noracora is a trustworthy online shopping store. We commit to providing a better shopping experience to consumers.

Stay safe and have a good day!


Quick easy
May 21, 2021
Previous review

Quick easy

Date of experience: May 21, 2021
Canada
1 review
0 helpful votes
Follow Helen W.
Unfollow Helen W.
Send Message
Share Review
Report Review

Size charts were wrong. One item's colour was wrong.
June 20, 2021
Updated review

I carefully measured myself before placing my order to make sure everything would fit but only one item was the right size. One was too tight and I couldn't do up the others. They were a couple of sizes too small. And a shirt that was supposed to be grey was actually beige. I won't be ordering from you again.

Date of experience: June 20, 2021

Your sizing info is really valuable
May 21, 2021
Previous review

Your sizing info is really valuable.

Date of experience: May 21, 2021
GB
1 review
0 helpful votes
Follow Melide C.
Unfollow Melide C.
Send Message
Share Review
Report Review

I see a lot of people on many sites asking about a good place to buy clothes, boots, shoes, etc. I have only bought from this website a few times, but have never had any problems.

Date of experience: June 20, 2021

I see a lot of people on many sites asking about a good place to buy clothes, boots, shoes, etc. I have only bought from this website a few times, but have never had any problems.

Date of experience: June 20, 2021
Canada
1 review
0 helpful votes
Follow fiona H.
Unfollow fiona H.
Send Message
Share Review
Report Review

Worst online experience I've ever had. I definitely advise you to avoid buying anything from them.
Stay away.

Noracora attempted to help this customer through the Sitejabber Resolution Center, but the customer did not respond
Date of experience: June 19, 2021
Jules R. — Noracora Rep
over a year old

Thank you for your feedback.

We received your complaint on sitejabber. We value your business and we promise you that we will settle this matter at the best way we can.

Sorry to hear that the product does not meet your expectations. We are so sorry for make you feel dissatisfied with us. Thank you very much for your patience to wait.

We`ll keep improving our products, delivery and service. If you have questions about your order, please contact us by email at service@noracora.com or by chat online.

Noracora is a trustworthy online shopping store. We commit to providing a better shopping experience to consumers.

Stay safe and have a good day!

Georgia
1 review
0 helpful votes
Follow Donna G.
Unfollow Donna G.
Send Message
Share Review
Report Review

My order no receipt
July 19, 2021
Updated review

My first time, so once I get my product and all is well, I will feel better about this..

Noracora attempted to help this customer through the Sitejabber Resolution Center, but the customer did not respond
Date of experience: June 19, 2021
Jules R. — Noracora Rep
over a year old

Thank you very much for your patience to wait.

Regarding the issue of the invoice for the order, we will apply for an invoice for your order. After completing the application, it will be sent to the mailbox you used when you purchased the order. Please pay attention to the email.

Or you can send an email to our email address to request an invoice for your order.

We`ll keep improving our products, delivery and service. If you have questions about your order, please contact us by email at service@noracora.com or by chat online.

Noracora is a trustworthy online shopping store. We commit to providing a better shopping experience to consumers.

Stay safe and have a good day!


My first time, so once I get my product and all is...
June 19, 2021
Previous review

My first time, so once I get my product and all is well, I will feel better about this..

Date of experience: May 20, 2021
Canada
1 review
0 helpful votes
Follow Barbara L.
Unfollow Barbara L.
Send Message
Share Review
Report Review

Product sizing not consistent
June 19, 2021
Updated review

Many choices and easy website to manage. Yes many choices and easy website

Date of experience: June 19, 2021

Many choices and easy website to manage
May 20, 2021
Previous review

Many choices and easy website to manage.

Date of experience: May 20, 2021