business logo of JustFab

JustFabReviews 10,358

3.3

On Sitejabber, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Learn more about our Review Guidelines.

From the business

Millions of members worldwide are given the celebrity treatment every month as they receive a new and personalized selection of shoes, handbags, jewelry and apparel. Members have exclusive access to fashion tips and content, inspirational looks to shop complete outfits, and the team of JustFab fashion consultants for expert advice.


justfab.com
Founded in 2010
El Segundo, CA
+229
How would you rate JustFab?
grey star
grey star
grey star
grey star
grey star

JustFab Reviews Summary

JustFab's reputation is mixed, reflecting a blend of positive experiences and notable concerns. Customers frequently commend the stylish and affordable product offerings, particularly the quality of shoes, with many expressing satisfaction with their purchases and the ease of the ordering process. However, significant issues arise regarding customer service, including delays in shipping, difficulties with returns, and inconsistent product sizing. Some customers report feeling frustrated with unresponsive support and unexpected charges. Overall, while JustFab attracts loyal fans for its fashion items, it faces challenges in maintaining consistent service quality and addressing customer complaints effectively.

This summary is generated by AI, based on text from customer reviews

This company responds to reviews on average within 0 days

We monitor reviews for authenticity

Wisconsin
1 review
0 helpful votes
Follow Heather T.
Unfollow Heather T.
Send Message
Share Review
Report Review

Quality
August 9, 2022

The quality of the products do not reflect the cost. I've wanted to cancel for over a year but have so many credits to spend that I've sav d for when there's actually something cute in my size

Date of experience: August 9, 2022
Jennifer M. JustFab Rep
over a year old

Hi Heather,

Thank you for sharing your feedback regarding the quality of the products! We always like to know what our members are thinking so we know where to improve.  A representative from our Member Services Team will be contacting you immediately.

Best,
Kim

Texas
1 review
0 helpful votes
Follow Julie V.
Unfollow Julie V.
Send Message
Share Review
Report Review

Hit or miss. Sometimes there's a great purchase and other times it doesn't quite fit right.

Date of experience: August 9, 2022
Jennifer M. JustFab Rep
over a year old

Hello Julie,

Thank you for taking the time to write a review! We'd be delighted to help you further with your concern about the product's fit and availability. Our Member Services Team will reach out to you right away.

Best,
Allison

Canada
1 review
0 helpful votes
Follow Shauna D.
Unfollow Shauna D.
Send Message
Share Review
Report Review

Exchange
August 9, 2022

I received a pair of shoes that where broken I sent it back and still haven't received my new replacement shoes.

Date of experience: August 9, 2022
Jennifer M. JustFab Rep
over a year old

Hello Shauna,

Thank you for sharing your experience with the product you've received. We value your opinion, and we would like to make things right. A representative from our Member Services Team will email you shortly to assist you.

Best,
Mary

California
2 reviews
0 helpful votes
Follow Corenna W.
Unfollow Corenna W.
Send Message
Share Review
Report Review

Just fab is just fab ulous
August 9, 2022

The website is easy and pleasant to use. Their use of measurements in the descriptions of their products help me understand exactly what Im ordering so I have the best chance of choosing the correct shoe. It has still been hit and miss, but I had no issues returning products with the exception of my last order. I assume i couldn't return two out of three pairs of shoes due to it being on a certain type of clearance. Customer service is easy to reach and work with.

Date of experience: August 9, 2022
Jennifer M. JustFab Rep
over a year old

Hello Corenna,

Thanks for sending your review! Your feedback about our product sizing and return process is important, and we would like to address this as quickly as possible. Our Member Services team will email you right away to assist you further.

Best,
Zeth

Colorado
1 review
0 helpful votes
Follow Tina K.
Unfollow Tina K.
Send Message
Share Review
Report Review

Wonderful...
August 9, 2022

I have had nothing but excellent experience with just Fab they send me exactly what I want it comes in the exact right size one time I bought a pair of boots they were too small so I sent them back and they credited my account just Savage and excellent company a great way to pick up your favorite shoes they have good clothing I bought a dress from them and it's beautiful and it fits great I don't have anything but good things to say about just fab

Date of experience: August 9, 2022
Jennifer M. JustFab Rep
over a year old

Hello Tina,

Thank you so much for sharing your great experience with us! Our goal is 100% customer satisfaction, and it sounds like we achieved that goal with you. We want every experience to be “five stars”! Have a great day!

Best,
Renz

Connecticut
1 review
0 helpful votes
Follow Riley G.
Unfollow Riley G.
Send Message
Share Review
Report Review

Annoying
August 9, 2022

I find it very frustrating you can't just cancel on the website. Phone calls give me severe anxiety and there are no other options. Prices just went up and I can no longer afford to miss skipping the month.

Date of experience: August 9, 2022
Jennifer M. JustFab Rep
over a year old

Hello Riley,

Thanks for sending your review! Your feedback about our pricing and the 'Skip the Month' option is important, and we would like to address this as quickly as possible. Our Member Services team will email you right away to assist you with your membership concerns.

Best,
Zeth

Wisconsin
2 reviews
0 helpful votes
Follow Amy Y.
Unfollow Amy Y.
Send Message
Share Review
Report Review

I was able to maximize combining a monthly credit I had, $15-$20 Boot sale, additional $5 credit JustFab gave me, plus a $20 point credit, to make my total for THREE pairs of combat boots for $15 in TOTAL! PLUS…they came in FOUR DAYS on a SUNDAY! Bravo JustFab

Date of experience: August 9, 2022
Jennifer M. JustFab Rep
over a year old

Hello Amy,

It’s great to read your feedback about the products and sale we offer. We appreciate you taking the time to share your positive experience. We aim to provide the best service for every member!

Best,
Allison

Virginia
1 review
0 helpful votes
Follow Laurie-Lee F.
Unfollow Laurie-Lee F.
Send Message
Share Review
Report Review

I'm extremely disappointed - I bought this item as a bridle shower gift and was so grateful it didn't come in on time. The first time I received this item the plastic bag said medium, but the actual item in the plastic bag said XXXL so I returned it and the exact same thing happened again so I just sent it back again yesterday - hopefully this time i will receive the plastic bag AND the product in the bag both saying Medium

Date of experience: August 9, 2022
Jennifer M. JustFab Rep
over a year old

Hello Laurie,

Thank you for taking the time to leave a review. Your feedback about the sizing of our item is important to us. Our Member Services team will email you right away to assist you.

Best,
Clark

Louisiana
1 review
0 helpful votes
Follow Ericka M.
Unfollow Ericka M.
Send Message
Share Review
Report Review

Still haven't received my product
August 9, 2022

I am still waiting on these shoes. Very sad about to still wait on them. So far terrible service

Date of experience: August 9, 2022
Jennifer M. JustFab Rep
over a year old

Hello Ericka,

Thank you for sharing your experience with the item that you have not received. We value your opinion, and we would like to make things right. A representative from our Member Services Team will email you shortly to assist you.

Best,
Mary

Wisconsin
1 review
0 helpful votes
Follow Barbara R.
Unfollow Barbara R.
Send Message
Share Review
Report Review

Valued Customer
August 9, 2022

I love the shoes and perks that are offered to me. I will be extra happy if when my shoes are on sale, I still have a portion of the $39.99 left after purchasing the shoes. However, the entire price is abstracted, therefore I am not enjoying the sales. I would like to see a better shoe selection. Otherwise I am very happy.

Date of experience: August 9, 2022
Jennifer M. JustFab Rep
over a year old

Hello Barbara,

Thank you for taking the time to leave a review. Your feedback about credit usage is important to us. Our Member Services team will email you right away to assist you.

Best,
Clark

Canada
1 review
1 helpful vote
Follow Sacha N.
Unfollow Sacha N.
Send Message
Share Review
Report Review

Sizing is never consistent
August 9, 2022

I'm tired of purchasing shoes from this site. The fit is often not correct and because I buy items on sale I can't return or exchange them.

Date of experience: August 9, 2022
Jennifer M. JustFab Rep
over a year old

Hello Sacha,

Thank you for taking the time to leave a review. We appreciate you bringing this to our attention and we are sad to know about the negative experience you had with the sizing of our shoes. We value you as a member and want to make things right! Our Member Services team will email you right away.

Best,
Chad

California
2 reviews
0 helpful votes
Follow S E.
Unfollow S E.
Send Message
Share Review
Report Review

…really stepped in it!
August 9, 2022

Mayb u should put a notice on ur website PERSONAL HOME PRINTER REQUIRER
I caught unholy he! Trying to return/exchange
Requesting a label took an act of "supervisory"
Authority…IF A CUSTOMER ASK…GIVE IT!

Date of experience: August 9, 2022
Jennifer M. JustFab Rep
over a year old

Hello Shorrye,

Thank you for sharing your experience on processing returns and exchanges online. We value your opinion, and we would like to make things right. A representative from our Member Services Team will email you shortly to assist you.

Best,
Mary

New York
1 review
1 helpful vote
Follow Autumn O.
Unfollow Autumn O.
Send Message
Share Review
Report Review

Poor customer service
August 9, 2022

Ordered 7/1 went to shipping 7/6 and it never updated or changed for a month! Through out the month I've wrote them and called and no response besides it just haven't shipped yet! Then finally got some one to say oh we will re ship it but. There some items in your cart we no longer have! Then I
Lost the items I really wanted even though they are in a package somewhere! Still have not gotten my shipment and it is 8/9. Probably will not order from them again

Date of experience: August 9, 2022
Jennifer M. JustFab Rep
over a year old

Hello Autumn,

Thank you for taking the time to leave a review. Your feedback about our shipping process is important to us. Our Member Services team will email you right away to assist you.

Best,
Clark

New York
1 review
0 helpful votes
Follow Kelly F.
Unfollow Kelly F.
Send Message
Share Review
Report Review

Love these shows, just enough sass and sparkle. Heel is a little high but makes any short dress a superstar

Date of experience: August 9, 2022
Jennifer M. JustFab Rep
over a year old

Hello Kelly,

Thank you for taking the time to leave a review. We appreciate you bringing this to our attention and we are sad to know that you are not pleased with our shoes. We value you as a member and want to make things right! Our Member Services team will email you right away.

Best,
Chad

Iowa
1 review
0 helpful votes
Follow Adrian A.
Unfollow Adrian A.
Send Message
Share Review
Report Review

So happy with my entire order!
August 9, 2022

Great experience with Just Fab! All of my items were exactly as described, fit well and are very nice quality. My order also arrive sooner than expected, thanks for always delivering high style that's perfect for my budget!

Date of experience: August 9, 2022
Jennifer M. JustFab Rep
over a year old

Hello Adrian,

We are glad that you are satisfied with the item you purchased. Rest assured that we will continue providing unique and new styles for members like you. We hope you will always have a great experience with us in the future!

Best,
Lia

Pennsylvania
1 review
0 helpful votes
Follow Timmy P.
Unfollow Timmy P.
Send Message
Share Review
Report Review

No shipment
August 9, 2022

I did not receive my order. This the FIRST time I ever experienced having something not shipped to me.

Date of experience: August 9, 2022
Jennifer M. JustFab Rep
over a year old

Hello Timmy,

Thank you for sharing your experience with the order you have not received. We value your opinion, and we would like to make things right. A representative from our Member Services Team will email you shortly to assist you.

Best,
Mary

Georgia
1 review
0 helpful votes
Follow Allie T.
Unfollow Allie T.
Send Message
Share Review
Report Review

Wrong sizing
August 9, 2022

Bought 4 paira of heels, all size 8W.
The 2 heeled sandals fit comfortably. The other closed toe heels were far too large, they seemed a size 9-10. Also bought a shirt dress, and the material was extremely cheap and once again the sizing was off. I usually have no complaints on sizing, have been ordering for half a year. Sent returns... waiting for credit to my account.

Date of experience: August 9, 2022
Jennifer M. JustFab Rep
over a year old

Hello Allie,

Thank you for taking the time to leave a review. Your feedback about the sizing of our item is important to us. Our Member Services team will email you right away to assist you.

Best,
Clark

Illinois
1 review
0 helpful votes
Follow Rita C.
Unfollow Rita C.
Send Message
Share Review
Report Review

Confusing
August 9, 2022

Very confusing on how to use your perks or the money you pay every month.

Date of experience: August 9, 2022
Jennifer M. JustFab Rep
over a year old

Hello Rita,

Thank you for taking the time to leave a review. Your feedback about member credit usage and the VIP membership is important, and we would like to address this as quickly as possible. Our Member Services team will email you right away to assist you with your membership concerns.

Best,
Zeth

Canada
1 review
0 helpful votes
Follow Chaney M.
Unfollow Chaney M.
Send Message
Share Review
Report Review

Product is really great quality as per advertised.
Delivered on time and on good condition.

Date of experience: August 9, 2022
Renz A. JustFab Rep
over a year old

Hello Chaney,

Awesome! We're happy that our members appreciate the effort that we put into making sure we provide the best products and services! Have a great day!

Best,
Renz

New Jersey
1 review
0 helpful votes
Follow Crystal X.
Unfollow Crystal X.
Send Message
Share Review
Report Review

Will never Buy Again
August 9, 2022

Wore shoe one time and strap broke while at work. Had to go all day while at work with broken shoe.

Date of experience: August 9, 2022
Jennifer M. JustFab Rep
over a year old

Hello Crystal,

Thank you for taking the time to leave a review. We appreciate you bringing this to our attention and we are sad to know about the negative experience you had with your shoe. We value you as a customer and want to make things right! Our Member Services team will email you right away.

Best,
Chad