Developed in part with a grant from
the National Science Foundation

Happie Family Store reviews

Is this your business?
74 reviews

74 Reviews From Our Community

Service
4
Value
3
Shipping
3
Returns
2
Quality
1

All Reviews

karena351
1 review
0 helpful votes
9/13/19

Same as all below. When opened a dispute with PayPal, they contacted the company, who supplied a tracking number. A couple of days later I received a package from the company, but guess what, nothing in the envelope.
When contacted Happie Family by email, the response was, sorry and we will contact the delivery agent.
I asked for a refund and they stated they do not give refunds but would give me a 10% discount voucher. WTF, why on earth would I continue to shop with them, when it is clearly a scam.

kimm649
1 review
1 helpful vote
9/9/19
• Updated review

So after contacting pay pal and getting no where since you get an auto response after happy family gives them the bogus tracing number. Even when they say they will reopen the case. So i listened to someone on this site and contacted pay pal thru twitter and after a few back and forth messages they refunded my money and it was in my account a few days later. So good luck to you all! Use twitter!!

“never received my compass.”
8/20/19
• Previous review

So I ordered (May 23rd, 2019)my compass for my husband for our anniversary(Aug 3, 2019). I have not received it. I contacted the company on Jun 23 rd to inquire when I could expect my order and what address they were sending it to.They replied back on Jun 24th stating the details of my order and that they will send a tracking number once the item was mailed. They had a temporary address for me, so i emailed them back asking how long they thought it would be and stating my permanent address for it to be mailed to. I then never received any further response from them. I waited and re-emailed them with no response. So i opened a claim with Pay pal. And after a short time I escalated the case. Happie Family then gave them a tracking number stating my item had been delivered on Jun 21st ...oddly enough to my permanent address which they did even have or confirmed that they had mailed my item in there email to me on Jun 24th. The tracking number goes to my city but not my address. I got the tracking report from my post office and called and spoke to Pay pal about reopening my case on 8\19 showing them all the emails information and tracking information. Oddly enough they closed my case again. So I called again today 8\20 and spoke to pay pal again. Trying to get them to realize the tracking number they received was bogus and there own email confirmation does not line up with the tracking bogus info also. So they again said they are re-opening the case. I now see on these other reviews that this Happie Family Store must take so long to ship that they give out bogus info to keep people from cancelling and to snow Pay pal about their deliveries, that have not happened. I hope I get this resolved and my money returned and hope Pay Pal stops working with this company, as they cannot be trusted!

sheilar119
1 review
1 helpful vote
9/9/19

Placed an order in the beginning of june for an anniversary gift for july.
It's now September and I have received nothing.
The tracking number provided - never existed.
I have sent multiple emails demanding a refund, and if they actually do reply I am given excuses and never a refund acknowledgment.
I am opening a case of fraud with my financial institution in order to rectify the refund amount.

August 15th i demanded a refund for the 5th time, I never mentioned anything about tracking (that was in my first email back in july)...this was their reply.

On September 7th I demanded a refund again...
September 9th I received a reply again with excuses.
I have attached that for viewing!

AGAIN...I warn everyone out there - DO NOT ORDER ANYTHING FROM THIS COMPANY!

pamelas409
1 review
1 helpful vote
9/9/19

Ordered the compass from store. Waste of $59. Compass arrived months late, broken and tarnished.
This is a scam.

tanyas233
1 review
0 helpful votes
9/4/19

Three months later and they finally sent the compass, but only because I opened a Paypal case against them. The engraving is a sticker and the compass doesn't work. It's made of trash medal and it's literally worthless. I strongly suspect I would never have even received it if I hadn't pressed the issue with Paypal.

ritak72
1 review
1 helpful vote
9/2/19

Ordered an item for my husband for our 40th anniversary. Placed order in early June and have yet to recieve the item. I have emailed the company 4 times and have been given the run around and so many excuses. Finally asked for a full refund and haven't recieved that either!! DO NOT ORDER ANYTHING FROM THIS COMPANY!!! GAINT SCAM!!!

deborahf138
1 review
1 helpful vote
8/27/19

I ordered the husband wife Compass 5/22/2019. Got a confirmation of order and that I would get a tracking order as soon as it was shipped.
I have sent several requests for an update. Only received one response and they told me the tracking number had expired and I would receive a new one as soon as they found where the order was.
I requested another update and have heard nothing. I have now requested my money back immediately. I do not trust that this will happen after reading all of the other reviews. I paid a total of $64.90 which included shipping. I did not go through PayPal. I am going to contact my bank and see what can be done. I have never been scammed by an online company before.

beckys172
1 review
0 helpful votes
8/24/19

I ordered back in May 2019.
In August I still have had NOT received a tracking number or my purchase.
Requested tracking......Do NOT receive one.
Request to cancel my order still have NOT received ANYTHING!!!!! Crickets

debs266
1 review
0 helpful votes
8/23/19

I ordered 5-15-19 and it is 8-23-19. I have contacted customer support several times and still no delivery and no response after the first one. There was no special inscription. I ordered it for my anniversary and looks like I'll be looking for something else. They had no problem depositing my money and I will bet there will be no refund, despite my request. Stay away from this vendor! I have reported them to the Better Business Bureau.

michelec196
1 review
0 helpful votes
8/22/19

I placed an order back on June 9th for a husband compasss. As of August 22nd I still have not received said compass. THIS IS A SCAM DO NOT ORDER FROM THIS SITE!!!!!!!!! If I could give them a zero I would. Tried to get a refund to no avail. Can't supply photos of something I never got.

elizabethc497
1 review
0 helpful votes
8/20/19

Like many of the reviews below, I ordered the compass for my husband in May for Fathers Day, They emailed me back when I asked what the estimated delivery time is, and they emailed the exact same message as the folks below. That delivery estimate is 15-25 business days. Here we are, over 3 months later and no response from the seller AND my order number is no longer recognized on their website.

freedaf
1 review
1 helpful vote
8/20/19

It took 3 months but I did receive the Compass today. It was as advertised. It just took 12 weeks instead of 6-8.

jeanb287
1 review
3 helpful votes
8/17/19
• Updated review

UPDATE: I got my money back from Paypal. It takes some doing, but DO IT! First, take the online copy of your USPS tracking you were given as proof of delivery from Happie Family to your post office. Talk to the postmaster, they have an intranet system that will also include exactly where and when the item was delivered and has more information than what you can get online. I'll bet you find out it isn't your address. Ask them to print that for you. Upload a copy of what the USPS gave you (https://paypal.com/il/uploaddoc). Go to Paypal on Twitter - yes TWITTER. It's the only way you can bypass the PayPal algorithm that will automatically process your appeal. Send them a DM telling them that you have uploaded the USPS internal tracking and want your appeal reopened. Then send that form also to paypal to the Twitter DM. Once I did that, I had my money back in 24 hours. If we all do that we should have our money back an they will have a reason to go after Happie Family for fraud. Good luck.

“Happie Family a scam and Paypal supports them.”
8/16/19
• Previous review

Just like everyone else, the following occured:
I ordered the compass on 6/3.
It didn't arrive so I checked back with the company's website - it showed in process, then greater demand than anticipated.
I asked for a cancellation and refund when it didn't arrive by July 15.
No response.
I opened a complaint with Paypal, they asked HF for shipping confirmation, which they supplied. Only showed my city. Paypal closed complaint.
I begged them to reopen, which they did and I provided PROOF that is wasn't MY confirmation tracking, it was for another item delivered to another address in my city. Showed shipper as Newgistics. They asked HF for confirmation of delivery.
HF provided THE SAME INFORMATION, Paypal accepted it and closed my escalation.
I've been scammed like everyone else here, and it's not the money that's most infuriating, it's the fact that Paypal adheres to their algorithm for addressing complaints, and HF has figured it out to their advantage.
Happie Family and Paypal are partners in scamming the public.

dawnf106
1 review
1 helpful vote
8/16/19

Never received the compass for my husband I order in May. Was hoping to have it to him by Fathers Day as he had cancer. He recently passed away August 16. I receivedn1 email from these people and still nothing. Here is the email. Do not order from this company
Hi Dawn,
Sorry for the late response.

You ordered 1 compass product name HUSBAND WIFE - FOREVER - COMPASS
Your order number is gbv_ebe4b7961ee2ecb436669784
You placed your order at 18:54 on May 22, 2019
We charged you $64.90 for this order
Your package would be shipped to (My Address), United States
On our website, we said that our production time is 3-7 business days and US shipping time is 10-25 business days.
We know nothing can make up this mistake from us. But due to the high demand of this product, we had to expand the production time to make sure everything remains their perfect condition as they were usually made in lower season. We hope you can understand it.
Once your order is transited successfully, we would keep you updated with its status.
Once again, thank you for your order.

Thank you for your understanding and wish you have a lovely day further!
From Happie Family with LOVE

robinc249
1 review
0 helpful votes
8/15/19

I ordered the "special" compass for my husband for Father's Day in early June. I used PayPal to pay for the order. I emailed the company several times but got no response so I filed a claim through PayPal. Two days later, I received a response from Happie Family... " Dear Robin,
Sorry for the late response,
I know that you've been waiting for this for such a long time and now in need another gift as a replacement.
We are doing our best on our side, too, to resolve this issue as there was a big problem at the shipping service's end. All of the trackings cracked and we have thousand orders from them. The reason for not canceling is that we already produced more than 1000pcs and they are on their way to you, and your cancelation along with other customers would cause us huge loss.
We promise that the quality of the product you receive would calm you and you might want to go back and order more from us with a special coupon for you. This gift could be saved for another anniversary for your beloved one. Thank you so much for your understanding and hope you have a lovely day further with your family
Love, Happie Family
And...this was my response back "

- Happie Family, Monday, August 12, 2019 at 10:33:32 AM I don't believe you! You have terrible reviews. I know that you are not to be trusted. Please refund my money immediately!

- Robin XXXXX, Monday, August 12, 2019 at 11:28:19 AM

That was 3 days ago and I haven't heard a word. I just phoned my credit card company and disputed the charge. I encourage everyone to do the same!

lisaj352
1 review
0 helpful votes
8/13/19

I ordered the compass in the middle of May, in hopes of having it by father's day. I sent an email to "happie family" at the end of May because I didn't receive an order or tracking number.

They said due to high demand, there will be a delay in shipping. Fine.

August comes around...still no compass. I dispute with paypal, and somehow these idiots miraculously provide a tracking number that said it was delivered June 6. Paypal denies the refund.

I just filed another dispute with paypal since I never received the product! How does this even happen? I'm confused how they got a tracking number that said it was delivered.

Did they pay to have a piece of paper delivered and tracked by USPS? It's not the money, it's the fact I was scammed I'm really annoyed with. Any positive reviews have to be fake! Do not order from these scammers.

lyndal51
1 review
0 helpful votes
8/13/19

Like many of you I ordered the husband wife forever compass in 14 May, I queried whereit was and received a reply from them saying that due to the high demand they were behind. Hav contacted them several times since but, lo-and-behold a big fat zero! Total scumbags

ceciliac48
1 review
0 helpful votes
8/10/19

They have even lied to my credit card company and they won the dispute. I will not let this go. I want my money refunded

jof77
1 review
2 helpful votes
8/10/19

I ordered a compass for my husband for Father's Day in May, 2019 from Facebook, and have not received in yet, and it is August. They took my money right away but there is absolutely no way to contact anyone. This is a huge scam. Don't order from them

terryb416
1 review
3 helpful votes
8/9/19

Do don't order from this company. On May 25ty I ordered the husband compass. After filing disputes with both PayPal and my discover card I finally received a compass. It arrived yesterday August 26th. Totally tarnished and did not open. I have requested a refund but of course have not gotten any response from Happie Family. Do not order anything from this company. It is a total scam and the product is trash.

mariep150
1 review
2 helpful votes
8/8/19

Bought the compass on May 15, 2019 via PayPal. Company sent email confirming purchase, but then crickets for a month. Emailed company requesting status of order and was sent an automatic reply that they are sorry to inconvenience me and that they may run late from time to time with orders. Again weeks went buy and no word on the status. It is now August 8, 2019 and no response to emails checking in on status, no response to asking for refund. PayPal has done nothing to help other than telling me to contact company. I'm very upset that I am out of $60, and I feel there is no action I can do now to make the company make this right. I want everyone to know, so that others do not make the same mistake of trusting this company as I did.

tanyab126
1 review
5 helpful votes
8/8/19

I did not see any reviews before I purchased a compass from this company. The compass was intended as a gift for my husband to celebrate our 30th anniversary and move out of state. They took my money, have not responded to any of my emails, and now that I read the reviews I am truly ticked off. Like others, my order was placed in May and I am out $65. It's not about the $$ so much as the fact that I have been duped.

wendyb323
1 review
1 helpful vote
8/7/19

Placed my order in May 2019. Was told would have in four weeks. Nothing arrived . requested order status. Replied they could not get a tracking number from shipper and would get back to me... three weeks later no response .. a week later another request for status .. no response,. complaint filed with pay pal, A week later they provided a tracking number saying it was delivered within three days after order.... this never could have happened given the four week original lead time... .. I am out 65.00... totally bad service from this vendor and paypal.

cynthiam354
1 review
2 helpful votes
8/6/19

I very seldom have found that I have to write a bad review. They are a fraud and perhaps call themselves Happy Family because they get your money and give you no product. I would give this company a zero if I could. I made a purchase for a compass from this company and used PayPal. The compass never arrived. I filed a dispute with PayPal and they denied the claim as they had tracking information. The tracking information showed the compass being delivered to a different zip code than the one I live in even though my address was right on this company's paperwork. I have contacted Happie Family and they have refused to respond. PayPal is even worse because they did not bother to check into the tracking information which clearly shows the package was delivered somewhere else. I have now involved my credit card company and filed a dispute and have given them the details. I will find every venue I can to let folks know that Happy Family is a fraudulent company. I am also discontinuing using PayPal. They are overpriced for the merchants and have very poor research done on disputes.

debbier221
1 review
1 helpful vote
8/6/19

Order placed for compass on May 26, 2019. I've been contacting them weekly ever since. Finally spoke with my bank this morning and a dispute has been filed. Judging from the other reviews I've read, it seems to be their standard operating procedure. Shameful! I'll NEVER look at another ad from Facebook!

Tip for consumers: DON’T!

Service
Value
Shipping
Returns
Quality

Customer Questions & Answers

Helpful answer 2
Votes
Thanks for voting!
Not as helpful
Question:
Answer:

No response to my requests ( yes multiple) sent immediately when item received for a return and refund. A Legit company does not ignore customers who have an issue with the product- a Legit company stands behind the product and what they post on their own website.

By B B.
Helpful answer 2
Votes
Thanks for voting!
Not as helpful
Question:
Answer:

Where is my order? The only answer I receive is "your order is being processed". Very disappointed that you do not answer my questioned. It is also unbelieveable you remain in business.

By Cheri S.
Helpful answer 1
Vote
Thanks for voting!
Not as helpful
Question:
Answer:

I got my money back from Paypal. It takes some doing, but DO IT! First, take the online copy of your USPS tracking you were given as proof of delivery from Happie Family to your post office. Talk to the postmaster, they have an intranet system that will also include exactly where and when the item was delivered and has more information than what you can get online. I'll bet you find out it isn't your address. Ask them to print that for you. Upload a copy of what the USPS gave you (https://paypal.com/il/uploaddoc). Go to Paypal on Twitter - yes TWITTER. It's the only way you can bypass the PayPal algorithm that will automatically process your appeal. Send them a DM telling them that you have uploaded the USPS internal tracking and want your appeal reopened. Then send that form also to paypal to the Twitter DM. Once I did that, I had my money back in 24 hours. If we all do that we should have our money back an they will have a reason to go after Happie Family for fraud. Good luck.

By Jean B.
Helpful answer 1
Vote
Thanks for voting!
Not as helpful
Question:
Answer:

Impossible, this is a fraudulent company they are thieves. No product they take your money& there is only an email address left that they do not respond to

By M G.
Helpful answer 1
Vote
Thanks for voting!
Not as helpful
Question:
Answer:

Same thing happened to me, no communication no money back no product sent, I have No intention sitting here helpless something will be down to ensure the are held accountable

By M G.
Helpful answer 0
Votes
Thanks for voting!
Not as helpful
Question:
Answer:

Nope can't ever find a number and they only emailed me one time. I had to get my refund thru Paypal. Or if you used a credit card try thru them.

By Kim M.
Helpful answer 0
Votes
Thanks for voting!
Not as helpful
Question:
Answer:

THEY ARE SCAMMERS!!! I, like many others, have been ripped off. They won't cancel or refund. They will only ignore you

By Deb S.
Helpful answer 0
Votes
Thanks for voting!
Not as helpful
Question:
Answer:

No answers yet. Answer this question
Helpful answer 0
Votes
Thanks for voting!
Not as helpful
Question:
Answer:

No answers yet. Answer this question
Helpful answer 0
Votes
Thanks for voting!
Not as helpful
Question:
Answer:

No answers yet. Answer this question
Questions? Get answers from the Happie Family Store staff and other customers.
Note: this is not for reviews - click here to write a review
Get notified about new answers to your questions.
Posting guidelines
Typical questions asked:
  • How long does shipping take?
  • What is the return policy?
  • Where is the company located?

Did You Find This Page Useful?

12 Photos for Happie Family Store

From reviewers

Sites You Might Also Like

Business owners: What’s your side of the story?

Register now for free – get notified of new reviews, respond to consumer feedback, add new photos to your page and much more.

Manage your business
×
Have a question about
Happie Family Store?
Post Review