Developed in part with a grant from
the National Science Foundation

Pauline"pumkin" K.

2 Level 2 Contributor
  • 6 Reviews
  • 7 Helpful Votes
  • 0 Thank Yous

Experience: Shopping, Clothing & Fashion, Computers & Technology

Member since December 2013

  • Reviews

    6

  • First Reviews

    0

  • Thank Yous

    0

  • Fans

    0

  • Profile Views

    456

Review Distribution

About Me

Mail carrier, living in Barrie, Ontario with 2 children 3 dogs and 1 husband

How I Can Help

Not really, if I can't get satisfaction, I don't really know how I can help others.

Interests

My hobby is stained glass and stained glass patio stones

6 Reviews by Pauline

10/31/17
• Updated review
Just a few lines to update you on what happened when Buytopia.ca found out about my review. They contacted me to ask me to take my bad review off Sitejabber, as they were now going to refund (to my form of payment) 2 of the items that I purchased and did not receive. The other one (not received by me) apparently could not be refunded because it was shipped. (Shipped to where, I don't know, because as I said, not received by me.) So instead of a refund, they are going to give me a credit for their site. Apparently, their policy on items shipped, and paid for by the customer, can only be a credit on their site. I don't believe it! Why would I even go on their site anymore, even if they are giving me a credit. If they can't send me even one of the orders that I did with their site, do they think that I am stupid enough to believe if I used the credit that I would even GET the merchandise. They are still a lousy site, with even worse Customer Service. Compared to Groupon, WagJag, Hautelook, Zuilly, and Beyond the Rack, sites that I use regularly, they fall so far short that I will leave the credit on their site and never, never, never deal with them again. And to think, that for the sake of about $30.00 (that is about the amount credited to my account) I would have revised the review and told you all that they had indeed pulled thru with good Customer Service and had satisfied me.
buytopias
Buytopia S. – Buytopia.ca Rep
Hello,

Thanks for the update. As a business all our terms and conditions are on our website along with the refund policy. Any customer making a purchase has access to those details even before they make a purchase so in turn they make an informed decision. We do not refund back the credit card once an item is shipped. There are rare occasions when customers do not receive their orders and to remedy that we offer a store credit refund which can be used to make any purchase on our website.

We try our best to offer a fair resolution to all our customers but if your request is something we cannot accommodate, specially when you already know (or you are expected to have read) the refund policy, the we cannot do much to turn this into a positive experience for you.

We apologize that the resolution we offered was not what you were expecting. Hope you have better luck somewhere else.

Regards,

Buytopia Support
If I could give this site negative stars, I would.
9/28/17
• Previous review
I ordered 3 items from this site, back as far as April/May 2017, so far I have not received one of them. They; were on 3 separate orders and, at first, when I was concerned about this site, they still had a working phone number. I was told that they would like into this and contact me within 2 weeks, well 2 weeks then 4 weeks then 6 weeks went by, so I decided to call again. Then I found out that they did not have a working phone number and you had to contact them at their e-mail address. I did that in August and was told that they would be contacting the vendor to find out what had happened. Well, after that I never heard from them again. I tried e-mailing them, many, many times, but to no avail. They are "shysters". They have no intention of filling all the orders, and if you don't get yours, too bad. No customer service, no money back, no apologies. I do not expect my money back, but will keep my account open until the end of this year just in case there is something that happens regarding a credit. (I know that I am fooling myself and that this will never happen.) So for any of you looking at this site, remember the saying "if it seems too good to be true, it is", with this site. Never again, Buyotopia, there are a lot of legitimate sites out there that you can safely count on, this is not one!
buytopias
Buytopia S. – Buytopia.ca Rep
Hi Pauline! We have sent you a private message. Please get back to us, as we would love to help you out!
Regards,
Buytopia support
9/28/17
I have only used this site once, and had no problem. I heard about them from friends of mine, who actually rave out Wish. I tried it and I had great service from them.
9/28/17
As mentioned above, this company if reliable and trustworthy. If item is not received, or you have a problem, they fix it. You will always receive a refund if the product is not received or defective. I have not hesitation in shopping with this site.
9/28/17
I have never had a bad experience with Groupon. They have always come thru with the items I have ordered. Except for one time when they e-mailed me to let me know that they had a problem with the vendor, whose product I ordered, and that my item was not available and they refunded my money to my method of payment. Great company, good customer support.
9/28/17
Not only does this company; have excellent Customer Service, prices are competitive or less than other sites. You can always count of receiving your merchandise within the time frame given, and if not the Customer Service Agent will look into it for you and get back in a timely fashion with the answer. I must order from them at least 4-6 times and months and lean heavily on them to get me what I order. Great site, and company is run on honesty and integrity to keep their customers.
12/5/13
I wouldn't even give this site 1 star, but I had to click on something to keep going. I ordered 2 items in my purchase, and only 1 received. I have had good experience with many other sites including Groupon, Living Social etc. But these "nuts" don't seem to care enough for their customers to get back in touch with them when they have an inquiry. I have called at least 5 times, and left a message on their voice mail which informed me that they will get back in 2-4 business hours). Never heard from them. I also e-mailed them several times, never got back to me. I doubt I will ever hear from them and they should be black-balled by all. Also, found the same "deal" (for the merchandise I did not get) on E-Bay for $2.00 less. Some deal!

Pauline Has Earned 7 Votes

Pauline K.'s review of Buytopia.ca earned 4 Very Helpful votes

Pauline K.'s review of Groupon earned a Very Helpful vote

Pauline K.'s review of Wish earned 2 Very Helpful votes

Pauline hasn’t received any thanks yous.

Pauline doesn’t have any fans yet.

Pauline isn’t following anybody yet.

Similar Reviewers on Sitejabber

alfredh49
9/14/19

Tried to use the credit in my account (refund including taxes and shipping), Buytopia said the...

carriea42
6/26/18

I applied and got a Master Card through Buytopia with a 3 to 5 weeks delivery promise of a ...