business logo of Noracora

NoracoraReviews 11,512

2.8

On Sitejabber, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Learn more about our Review Guidelines.

How would you rate Noracora?
grey star
grey star
grey star
grey star
grey star

Noracora Reviews Summary

The company has garnered mixed reviews, with customers appreciating the variety and style of products, as well as some positive experiences with customer service responsiveness. However, significant concerns arise regarding product quality, inconsistent sizing, and lengthy delivery times, often exceeding several weeks. Many customers express disappointment with items not matching online representations, leading to frustration over returns and shipping costs. Overall, while there are loyal customers who enjoy certain products, the prevailing sentiment suggests a need for improvements in quality control and customer support to enhance the shopping experience.

This summary is generated by AI, based on text from customer reviews

service
2,221
value
677
shipping
696
returns
498
quality
4,833
This company responds to reviews on average within 1 day

Instant Feedback

194,463 reviews

We monitor reviews for authenticity

Ohio
5 reviews
0 helpful votes
Follow Diane C.
Unfollow Diane C.
Send Message
Share Review
Report Review

Nice clothes but serious sizing discrepancy
June 26, 2021
Updated review

No problems finding something nice! The sizes are at least one size smaller than the other companies I deal with! I ordered over a dozen things and couldn't use one.

Date of experience: June 26, 2021

No problems finding something nice!
May 27, 2021
Previous review

No problems finding something nice!

Date of experience: May 27, 2021
District of Columbia
1 review
0 helpful votes
Follow Nerea T.
Unfollow Nerea T.
Send Message
Share Review
Report Review

The entire online purchase process was perfect, without any problem. I had to make a size change and it was very easy. I will send an email saying that it would take me a while to respond, but I think it was only a couple of days and the whole process of change was not more than two weeks.

Date of experience: June 26, 2021
New York
1 review
1 helpful vote
Follow Lisa Z.
Unfollow Lisa Z.
Send Message
Share Review
Report Review

We'll see if I receive what I chose I will be very happy. I was confused.

Noracora attempted to help this customer through the Sitejabber Resolution Center, but the customer did not respond
Date of experience: June 26, 2021
Jules R. Noracora Rep
over a year old

Thank you for your feedback.

We received your complaint on sitejabber. We value your business and we promise you that we will settle this matter at the best way we can.

We are so sorry for make you feel dissatisfied with us. Thank you very much for your patience to wait.

After checking, we have sent a return procedure for the duplicate product in another order. Please check your email address. Or junk mailbox.

We`ll keep improving our service. If you have questions about your order, please contact us by email at service@noracora.com or by chat online.

Noracora is a trustworthy online shopping store. We commit to providing a better shopping experience to consumers.

Stay safe and have a good day!


We'll see if I receive what I chose I will be very...
June 25, 2021
Previous review

We'll see if I receive what I chose I will be very happy

Date of experience: May 26, 2021
District of Columbia
1 review
0 helpful votes
Follow Virginia V.
Unfollow Virginia V.
Send Message
Share Review
Report Review

Pleasantly Surprised
June 26, 2021
Updated review

I saw many negative reviews, but decided to order anyway. I knew it would take at least a month to receive the items, so I accounted for the delay. I was very happy with the items I ordered. So much so, that I will continue to place orders from Noracora.

Date of experience: June 26, 2021

Website easy to navigate
May 18, 2021
Previous review

Website easy to navigate.

Date of experience: May 18, 2021
Georgia
1 review
0 helpful votes
Follow Julie D.
Unfollow Julie D.
Send Message
Share Review
Report Review

This site needs to be SHUT DOWN - they are a fraudulent Company from China and the only reason they have a less than zero rating is because the only way they will refund your money is if you take down your poor review of your experience with them on this site! There are NUMEROUS e-mails back and forth on Sitejabber between myself and NoraCora and they have also been e-mailing my personal e-mail - they do not give you a refund because it costs hundreds of dollars to send their fake, plastic products back to China and if you look closely, notice they do not post a return shipping address and will give you the runaround about where to return their goods. They have sent me numerous emails trying to negotiate a refund and started at 15% of my purchase price, then 40% of my purchase price, then finally 60% of my purchase price and then when I finally accepted the 60% refund, they want to try to bribe me again saying that they will only refund 60% to me if I remove my poor review from Sitejabber! I am attaching below the e-mail they sent to my personal e-mail address!

Hi Julie Dorminey,

HBPT*******

Sorry again, if you have remove the feedback from SiteJabber now? We only can offer the 60% refund after you remove it, thanks.

For more information on your order, please contact *******@noracora.com
Many thanks for your patience and I hope you enjoy shopping with us!

Best regards,
Merry
NORACORA

Noracora attempted to help this customer through the Sitejabber Resolution Center, but the customer did not respond
Date of experience: June 26, 2021
Jules R. Noracora Rep
over a year old

Thank you for your feedback.

We received your complaint on sitejabber. We value your business and we promise you that we will settle this matter at the best way we can.

Sorry to hear that the product does not meet your expectations. We are so sorry for make you feel dissatisfied with us. Thank you very much for your patience to wait.

We`ll keep improving our products, delivery and service. If you have questions about your order, please contact us by email at service@noracora.com or by chat online.

Noracora is a trustworthy online shopping store. We commit to providing a better shopping experience to consumers.

Stay safe and have a good day!

New York
2 reviews
0 helpful votes
Follow Theresa J.
Unfollow Theresa J.
Send Message
Share Review
Report Review

Eh quality.
July 26, 2021
Updated review

I am not always satisfied with the quality of clothes items but for the price I guess they're basically "throw aways" at the end of a season.

Noracora attempted to help this customer through the Sitejabber Resolution Center, but the customer did not respond
Date of experience: June 26, 2021
Jules R. Noracora Rep
over a year old

Thank you for your feedback and sorry for the inconvenience. Your feedback is very important to us.

We`ll forward your sincere feedback to relevant departments.

We`ll keep improving our products. If you have questions about your order, please contact us by email at service@noracora.com or by chat online.

Noracora is a trustworthy online shopping store. We commit to providing a better shopping experience to consumers.

Stay safe and have a good day!


I am not always satisfied with the quality of clothes...
March 12, 2021
Previous review

I am not always satisfied with the quality of clothes items but for the price I guess they're basically "throw aways" at the end of a season.

Date of experience: February 10, 2021
Louisiana
1 review
0 helpful votes
Follow Lisa S.
Unfollow Lisa S.
Send Message
Share Review
Report Review

Trash
July 25, 2021

I don't know why I keep ordering from these cheap Facebook clothing sites. I received my order of 4 plus size shirts. All too small even tho I ordered a size larger than I usually wear. Fabric is cheap, thin, and if the body of the shirt fit me, then the arms were too tight. The proportions were all wrong. Save your money. The clothes are made all wrong.

Noracora attempted to help this customer through the Sitejabber Resolution Center, but the customer did not respond
Date of experience: June 25, 2021
Jules R. Noracora Rep
over a year old

Sorry to hear that the product does not meet your expectations.

We have been paying attention to the quality and sizing issue and we will make a big change soon. Hope to see you again!

We`ll keep improving our products, delivery and service. If you have questions about your order, please contact us by email at service@noracora.com or by chat online.

Noracora is a trustworthy online shopping store. We commit to providing a better shopping experience to consumers.

Stay safe and have a good day!

Maryland
1 review
0 helpful votes
Follow Margaret K.
Unfollow Margaret K.
Send Message
Share Review
Report Review

Disappointed to Very disappointed in quality
July 25, 2021
Updated review

One of the item was sized badly and the cotton polyester was most stiff polyester that I dislike. When cotton was first in the list and the photo showed it draping nicely on the model I expected it to fit and drape nicely

Noracora attempted to help this customer through the Sitejabber Resolution Center, but the customer did not respond
Date of experience: June 25, 2021
Jules R. Noracora Rep
over a year old

Sorry to hear that the product does not meet your expectations.

We have been paying attention to the fabric issue and we will make a big change soon. Hope to see you again!

We`ll keep improving our products, delivery and service. If you have questions about your order, please contact us by email at service@noracora.com or by chat online.

Noracora is a trustworthy online shopping store. We commit to providing a better shopping experience to consumers.

Stay safe and have a good day!


Order was easy
March 11, 2021
Previous review

Order was easy. I hope products turn out yo be as they are presented.

Date of experience: March 11, 2021
California
1 review
0 helpful votes
Follow Kelly A.
Unfollow Kelly A.
Send Message
Share Review
Report Review

Typical Chinese (cheap) product. They sent me the wrong items. Perhaps they hire blind people to ship? Ugly, cheap clothes. Don't waste your money. This is why Americans HATE Chinese products, because they are CRAP! PS this company used to be called Joyforce. I'm sure they changed the name because of all of the complaints,

Noracora attempted to help this customer through the Sitejabber Resolution Center, but the customer did not respond
Date of experience: June 25, 2021
Jules R. Noracora Rep
over a year old

Sorry to hear that the product does not meet your expectations.

We have been paying attention to the quality and sizing issue and we will make a big change soon. Hope to see you again!

We`ll keep improving our products, delivery and service. If you have questions about your order, please contact us by email at service@noracora.com or by chat online.

Noracora is a trustworthy online shopping store. We commit to providing a better shopping experience to consumers.

Stay safe and have a good day!

New York
1 review
0 helpful votes
Follow William M.
Unfollow William M.
Send Message
Share Review
Report Review

Nice items
June 25, 2021
Updated review

Nice items and easy process to purchase. Good prices

Date of experience: June 25, 2021

Looking forward to my first order
May 26, 2021
Previous review

Looking forward to my first order

Date of experience: May 26, 2021
Illinois
1 review
0 helpful votes
Follow Helen G.
Unfollow Helen G.
Send Message
Share Review
Report Review

Shoes /
June 25, 2021
Updated review

This was the first time, I have placed an order. I am picky with clothes materials and after reviewing the quality on the materials of each item I have purchased sounded appealing to me. I look forward to my purchase.

Date of experience: June 25, 2021

This was the first time, I have placed an order
May 19, 2021
Previous review

This was the first time, I have placed an order. I am picky with clothes materials and after reviewing the quality on the materials of each item I have purchased sounded appealing to me. I look forward to my purchase.

Date of experience: May 19, 2021
California
1 review
0 helpful votes
Follow Lisa L.
Unfollow Lisa L.
Send Message
Share Review
Report Review

Love!
June 25, 2021
Updated review

Love it! The prices are amazing. Love all the different styles and sizes they offer. You can find something for anyone for anyday.

Date of experience: June 25, 2021

Love it!
April 12, 2021
Previous review

Love it! The prices are amazing. Love all the different styles and sizes they offer. You can find something for anyone for anyday.

Date of experience: April 12, 2021
Canada
1 review
0 helpful votes
Follow Lisa B.
Unfollow Lisa B.
Send Message
Share Review
Report Review

Disappointment
June 25, 2021
Updated review

I'm disappointed with the colours of the product. They looked nothing like their pictures.

Date of experience: June 25, 2021

I'll see when my product gets here
May 26, 2021
Previous review

I'll see when my product gets here. I've never ordered from noracora before

Date of experience: May 26, 2021
California
1 review
0 helpful votes
Follow Brenda S.
Unfollow Brenda S.
Send Message
Share Review
Report Review

Not bad
June 25, 2021
Updated review

Was satisfied with most of the products but a couple of them looked so much better in the pictures

Date of experience: June 25, 2021

Love Noracora
May 26, 2021
Previous review

Love Noracora. So much to choose from

Date of experience: May 26, 2021
Canada
1 review
0 helpful votes
Follow Judy G.
Unfollow Judy G.
Send Message
Share Review
Report Review

I bought 5 what I believed were "cotton" and "cotton blend" dresses from NO-racora.
They are the cheapest, ugliest pieces of garbage I have ever seen in my life.
I wouldn't use this crap as a tablecloth. I can't imagine my grandmother agreeing to wear them and I would be embarrassed to be seen with her if she put one of these Halloween costumes on.

The clothes are NOTHING like what they appear to be in the photos.
The materials is substandard. I have NO IDEA what it is.

This company is SCAMMING the public.
Keep your money, save your time, warn everyone.
Even though NO-racora is in Ontario- they DEMAND that you pay the cost of shipping these Halloween Costumes to China
Also have BLOCKED me from making a REVIEW at the site, which will be added to the law suit.
I am suing them for false advertising & am looking at a Class Action
I am trying to upload the Order list but it is not being linked

Noracora attempted to help this customer through the Sitejabber Resolution Center, but the customer did not respond
Date of experience: June 25, 2021
Jules R. Noracora Rep
over a year old

Thank you for your feedback.

We received your complaint on sitejabber. We value your business and we promise you that we will settle this matter at the best way we can.

Sorry to hear that the product does not meet your expectations. We are so sorry for make you feel dissatisfied with us. Thank you very much for your patience to wait.

We`ll keep improving our products, delivery and service. If you have questions about your order, please contact us by email at service@noracora.com or by chat online.

Noracora is a trustworthy online shopping store. We commit to providing a better shopping experience to consumers.

Stay safe and have a good day!

GB
1 review
0 helpful votes
Follow Johana H.
Unfollow Johana H.
Send Message
Share Review
Report Review

I needed a shirt to get back to work after quarantine so I bought several from this website. I found the perfect page.

Date of experience: June 25, 2021
California
1 review
0 helpful votes
Follow Rebecca V.
Unfollow Rebecca V.
Send Message
Share Review
Report Review

Shipping time was great; sizes are a little off.
June 25, 2021
Updated review

Every item I've purchased has looked exactly like it does on the models! True

Date of experience: June 25, 2021

Every item I've purchased has looked exactly like it...
May 25, 2021
Previous review

Every item I've purchased has looked exactly like it does on the models!

Date of experience: May 25, 2021
Nevada
1 review
0 helpful votes
Follow Richard M.
Unfollow Richard M.
Send Message
Share Review
Report Review

First time buying clothing on-line. After placing the order, I noticed the shipping address was wrong. I opened an online chat, told them the problem and gave the correct address, same as Paypal has it. Usually, the shipping address comes directly from Paypal to the vendor, and any discrepancies are flagged. After 15 minutes, they responded one time that they had technical issues, and were trying to address the problem. No more responses, I finally quit after waiting 1 hour online. After reading some reviews (too late) within the hour, I filed a complaint with Paypal outlining the problem, that I would like to make sure it goes to correct address, or cancel order. Paypal refunded the total amount after 5 days. To date, I have never received a confirmation email or any other communication from NoraCora. Will buy clothing at local stores from now on.

Noracora attempted to help this customer through the Sitejabber Resolution Center, but the customer did not respond
Date of experience: June 25, 2021
Jules R. Noracora Rep
over a year old

Thank you for your feedback and sorry for any inconvenience caused.

After checking, we have sent an order confirmation email to your email address after your payment is successful. Have you not received it? Or please check the spam mailbox.

But now, because your order has been forcibly cancelled and refunded by PayPal due to the dispute you applied for, we can no longer deliver the goods for you. We cannot reply to you because PayPal has closed the communication channel.

We`ll keep improving our products, delivery and service. If you have questions about your order, please contact us by email at service@noracora.com or by chat online.

Noracora is a trustworthy online shopping store. We commit to providing a better shopping experience to consumers.

Stay safe and have a good day!

Texas
1 review
0 helpful votes
Follow Angela Z.
Unfollow Angela Z.
Send Message
Share Review
Report Review

Don't order
June 24, 2021
Updated review

The sizes on all the clothing was so way off. Medium looked like large. Medium was small.

Date of experience: June 24, 2021

Great website just hope it doesn't take long to receive...
May 24, 2021
Previous review

Great website just hope it doesn't take long to receive order

Date of experience: May 24, 2021
Colorado
1 review
2 helpful votes
Follow Sandy G.
Unfollow Sandy G.
Send Message
Share Review
Report Review

I received 3 dresses from Noracora. The material was EXTREMELY thin; so thin that I would have had to wear a camisole underneath so as not to show my underwear and bra.
I ordered a size Large for each dress but could not even put my arms through the arm holes it was so tight.
Both sleeves on one dress were fraying.
These dresses are obviously made from the cheapest material possible. I will never waste my money ordering from this company again.

Noracora attempted to help this customer through the Sitejabber Resolution Center, but the customer did not respond
Date of experience: June 24, 2021
Jules R. Noracora Rep
over a year old

Sorry to hear that the product does not meet your expectations.

We have been paying attention to the quality and sizing issue and we will make a big change soon. Hope to see you again!

We`ll keep improving our products, delivery and service. If you have questions about your order, please contact us by email at service@noracora.com or by chat online.

Noracora is a trustworthy online shopping store. We commit to providing a better shopping experience to consumers.

Stay safe and have a good day!