Developed in part with a grant from
the National Science Foundation
Review of LotusLeggings

LotusLeggings reviews

2,776 reviews
Greensboro, NC 27402, US
Tel: +1-877-213-7620
support@lotusleggings.com

2,776 Reviews From Our Community

Service
107
Value
108
Shipping
112
Returns
41
Quality
104

All Reviews

anad75
1 review
0 helpful votes
2/15/19

Love, love, love. Very unique leggings, great quality, true size. One perfect company, thank you lotus. <3

yonity
1 review
0 helpful votes
2/15/19

Just got my new leggings - love them as usual! Reasonable price, great products, cool designs and very helpful and friendly customer service.

brunap2
1 review
0 helpful votes
2/15/19

Great leggings, I will probably get some more on different designs. Really comfortable to work out either at the gym or doing yoga.

cecilias50
1 review
0 helpful votes
2/11/19

Every single item I have ordered has arrived and fulfilled my expectations. The designs are very original and you don't have to sacrifice comfort for beauty, they have it all. They are perfect for working out, actually, sometimes when I don't feel like working out, I just think about wearing my cute Lotusleggings outfit and it is all forgotten. Highly recommended!

Response from Mrwan O., LotusLeggings Representative
Hi Cecilia,

Thank you so much for your review! We're glad you're enjoying your products and happy to have you in the Lotus Family!”We invite you to reach out to us at support@lotusleggings.com with any questions or further inquiries, and we’ll get back to you ASAP.

Thank you
Lotus Leggings
lynnr152
1 review
0 helpful votes
2/10/19

I just love these leggings. There are so many unusual styles and patterns to choose from. The leggings are great to work out in or just for everyday wear. They are so comfortable and the fabric moves with you. There is no restriction of movement. I will continue to order from Lotus Leggings.

Response from Mrwan O., LotusLeggings Representative
Hi Lynn,

Thank you so much for your review! We're glad you're enjoying your products and happy to have you in the Lotus Family!”We invite you to reach out to us at support@lotusleggings.com with any questions or further inquiries, and we’ll get back to you ASAP.

Thank you
Lotus Leggings
clarem79
1 review
0 helpful votes
2/7/19

From when i first received a wrong pair of leggings in my order i had little idea what protocol the company used. I soon found their website and it was all mapped out in plain language what to do.
I found the company to be extremely helpful in every instance, always answering my emails and keeping me up to date with what was going on with my order.

Response from Mrwan O., LotusLeggings Representative
Hi Clare,

Thank you so much for your review! We're glad you're enjoying your products and happy to have you in the Lotus Family!”We invite you to reach out to us at support@lotusleggings.com with any questions or further inquiries, and we’ll get back to you ASAP.

Thank you
Lotus Leggings
lynleyb
1 review
0 helpful votes
2/6/19

I have four pairs of leggings the fit is great, look just like the pictures, squat proof and the delivery is fast.

Response from Mrwan O., LotusLeggings Representative
Hi Lynley,

Thank you so much for your review! We're glad you're enjoying your products and happy to have you in the Lotus Family!”We invite you to reach out to us at support@lotusleggings.com with any questions or further inquiries, and we’ll get back to you ASAP.

Thank you
Lotus Leggings
skyen2
1 review
0 helpful votes
2/2/19

Got my delivery sooner than expected and very happy with everything. Size on one pair of leggins was a little big but still fine to wear. Designs are lovely.

Response from Mrwan O., LotusLeggings Representative
Hi Skye,

Thank you so much for your review! We're glad you're enjoying your products and happy to have you in the Lotus Family!”We invite you to reach out to us at support@lotusleggings.com with any questions or further inquiries, and we’ll get back to you ASAP.

Thank you
Lotus Leggings
nicollef1
1 review
0 helpful votes
2/1/19

I was excited to purchase my Lotus Leggings. I had been putting it off for so long. I bought 4 pair. Problem 1: poor communication regarding delivery & shipping info paired with terrible customer service. Problem two: Two of the pair: one was with a dragon and black back ground; the other was with the octopus and black back ground, arrived with a whit seam up the front of otherwise black background. The seaming was the problem not the fabric or style quality. Problem 3: When I asked about an exchange or return I was given the policy and told I'd have to pay return shipping. They want me to pay for returning their poor quality stuff. Nope.

Response from Mrwan O., LotusLeggings Representative
HiNicolle,

Thank you for your feedback and we do apologize for the inconvenience. We did not mean that to happen. We are always working to improve the experience with our customers, and we appreciate your honesty and hope we can make your own experience with us a better. Please reach out to us at support@lotusleggings.com with your order information and we’ll do our best to work with you and make things right. We hope to hear from you soon.

Thank you,
Lotus Legging
emmac154
1 review
0 helpful votes
1/31/19

Got my mermaid and black gym leggings Pretty quickly to Australia and haven't had any of them come apart or anything. Good quality leggings.

Response from Mrwan O., LotusLeggings Representative
Hi Emma,

Thank you so much for your review! We're glad you're enjoying your products and happy to have you in the Lotus Family!”We invite you to reach out to us at support@lotusleggings.com with any questions or further inquiries, and we’ll get back to you ASAP.

Thank you
Lotus Leggings
juliey28
1 review
0 helpful votes
1/23/19

I love the price and quality of the products. It didn't take very long to receive my order and customer service was awesome as well I will
Definitely order from them again

Response from Mrwan O., LotusLeggings Representative
Hi Julie,

Thank you so much for your review! We're glad you're enjoying your products and happy to have you in the Lotus Family!”We invite you to reach out to us at support@lotusleggings.com with any questions or further inquiries, and we’ll get back to you ASAP.

Thank you
Lotus Leggings
jutak
1 review
0 helpful votes
1/21/19

Delivery was a little slow bit still arrived in 2-8 weeks. The leggings are very nice. They strech without any problem. They are very pleasant to wear.

Response from Mrwan O., LotusLeggings Representative
Hi Juta,

Thank you so much for your review! We're glad you're enjoying your products and happy to have you in the Lotus Family!”We invite you to reach out to us at support@lotusleggings.com with any questions or further inquiries, and we’ll get back to you ASAP.

Thank you
Lotus Leggings
kristyb39
1 review
0 helpful votes
1/21/19

The material, the patterns, the colors and the fit are prefect!! They are truly the best legions for working out. I especially love the pockets as it's easier to listen to music and workout without worrying about my phone.

Response from Mrwan O., LotusLeggings Representative
Hi Kristy,

Thank you so much for your review! We're glad you're enjoying your products and happy to have you in the Lotus Family!”We invite you to reach out to us at support@lotusleggings.com with any questions or further inquiries, and we’ll get back to you ASAP.

Thank you
Lotus Leggings
ernestl34
1 review
0 helpful votes
1/17/19

Quality, Accuracy and Great Customer Service. I am very satisfied with the Parcel I received, exactly what I expected. Thank you!

Response from Mrwan O., LotusLeggings Representative
Hi Ernest,

Thank you so much for your review! We're glad you're enjoying your products and happy to have you in the Lotus Family!”We invite you to reach out to us at support@lotusleggings.com with any questions or further inquiries, and we’ll get back to you ASAP.

Thank you
Lotus Leggings
vivd2
1 review
0 helpful votes
1/16/19

The product is fine. I didn't love the cloth isn't the best but the design is pretty awesome. However, the delivery was super slow like two months! I'm happy with my leggings though :)

Response from Mrwan O., LotusLeggings Representative
Hi Viv,

Thank you for your feedback. We are always working to improve the experience with our customers, and we appreciate your honesty and hope we can make your own experience with us a better one in the future. Thank you for your valuable feedback!We invite you to reach out to us at support@lotusleggings.com with any questions or further inquiries, and we’ll get back to you ASAP.

Thank you,
Lotus Leggings
jerryp179
1 review
0 helpful votes
1/15/19

Absolutely love them. Exactly what I was looking for! Shipping could have been faster. It took exactly 1 month from order until arrival.

Response from Mrwan O., LotusLeggings Representative
Hi Jerry,

Thank you so much for your review! We're glad you're enjoying your products and happy to have you in the Lotus Family!”We invite you to reach out to us at support@lotusleggings.com with any questions or further inquiries, and we’ll get back to you ASAP.

Thank you
Lotus Leggings
cheyw2
1 review
0 helpful votes
1/15/19

Fun leggings- hold me in for workouts- comfy enough to wear at work too. I have bought over 3 pairs now. The discount makes it sound like u get 2 for 20-however that wasnt the case. But when i didnt get my order- they refunded me. I am happy withthe services and quality of this site.

Response from Mrwan O., LotusLeggings Representative
Hi chey,

Thank you so much for your review! We're glad you're enjoying your products and happy to have you in the Lotus Family!”We invite you to reach out to us at support@lotusleggings.com with any questions or further inquiries, and we’ll get back to you ASAP.

Thank you
Lotus Leggings
shanir1
1 review
0 helpful votes
1/10/19

Amazing and fast and great updating on tracking cant wait to wear them love the pockets was happy they fitted

Response from Mrwan O., LotusLeggings Representative
Hi Shani,

Thank you so much for your review! We're glad you're enjoying your products and happy to have you in the Lotus Family!”We invite you to reach out to us at support@lotusleggings.com with any questions or further inquiries, and we’ll get back to you ASAP.

Thank you
Lotus Leggings
vitad
2 reviews
1 helpful vote
1/9/19

Colorful fabrics and very comfortable. Next time I will order size medium. Takes a little bit of time to arrive. Can't wait for the next big, big fo colorful fabrics and very comfortable. Next time I will order size medium. Takes a little bit of time to arrive. Can't wait for the next big, big sale

Response from Mrwan O., LotusLeggings Representative
Hi Vita,


Thank you so much for your review! We're glad you're enjoying your products and happy to have you in the Lotus Family!”We invite you to reach out to us at support@lotusleggings.com with any questions or further inquiries, and we’ll get back to you ASAP.

Thank you
Lotus Leggings
juliap109
1 review
0 helpful votes
1/7/19

Lotus leggings are the perfect for working or domestic engineers on the go to the gym or running after the kiddos. Both jobs are a workout today!!!!!

Response from Mrwan O., LotusLeggings Representative
Hi Julia,

Thank you so much for your review! We're glad you're enjoying your products and happy to have you in the Lotus Family!”We invite you to reach out to us at support@lotusleggings.com with any questions or further inquiries, and we’ll get back to you ASAP.

Thank you
Lotus Leggings
gwenr29
1 review
0 helpful votes
1/1/19

Easy to contact regarding exchange. Mermaid leggings were beautiful as always. I ordered my first LotusX and they are going back due to the fact they are sized MANY times smaller than the other leggings. I could hardly pull them up even thing they were the same size as the other leggings I ordered. Please consider adding a disclaimer to your LotusX that they are smaller and to be sure to check the size chart. They are beautiful and anxious just tiny compared to all the leggings I hence in my closet from you guys.

Response from Mrwan O., LotusLeggings Representative
Hi Gwen,

Thank you for your feedback and we do apologize for the inconvenience. We did not mean that to happen. We are always working to improve the experience with our customers, and we appreciate your honesty and hope we can make your own experience with us a better. Please reach out to us at support@lotusleggings.com with your order information and we’ll do our best to work with you and make things right. We hope to hear from you soon.

Thank you,
Lotus Legging
danif16
1 review
0 helpful votes
12/29/18

I ordered from Mexico City and the shipping info service was perfect the leggings fit perfectly the seams are good and the material is great for runners

Response from Mrwan O., LotusLeggings Representative
Hi Dani,

Thank you so much for your review! We're glad you're enjoying your products and happy to have you in the Lotus Family!”We invite you to reach out to us at support@lotusleggings.com with any questions or further inquiries, and we’ll get back to you ASAP.

Thank you
Lotus Leggings
caitlinb30
1 review
2 helpful votes
12/29/18

I ordered two pairs of leggings at the end of November to receive in time for Christmas. First I find out they were sent to my address but in the wrong state, in Arizona instead of Colorado. After getting this resolved and waiting an additional two weeks, they sent me my order but in the wrong size! Instead of two size smalls I receive the leggings in large. After having to take pictures of the leggings to confirm the mistake, they told me it's going to be an ADDITIONAL 6 to 8 weeks before I receive my shipment! I asked if they had any expedited shipping for this type of matter and they said they do not at this time. I do not understand this as a small business owner. They did not offer me a refund on my leggings nor did they offer me some compensation for a future order. It has been an absolute disaster and I will not work with them again.

Response from Mrwan O., LotusLeggings Representative
Hi Caitlin,

Thank you for your feedback and we do apologize for the inconvenience. We did not mean that to happen. We are always working to improve the experience with our customers, and we appreciate your honesty and hope we can make your own experience with us a better. Please reach out to us at support@lotusleggings.com with your order information and we’ll do our best to work with you and make things right. We hope to hear from you soon.

Thank you,
Lotus Legging
jazzyy
1 review
1 helpful vote
12/19/18

I brought the promotional legging and a short which were $ 4.95 and $4.99 However I didn't received any of them. After 10 days an additional amount of $49,99 and $ 49,65 were debited from my account with any authorisation. This is a FRAUD company. BEAWARE

Response from Mrwan O., LotusLeggings Representative
Hi Jazzy,

Thank you for your feedback and we do apologize for the inconvenience. We did not mean that to happen. We are always working to improve the experience with our customers, and we appreciate your honesty and hope we can make your own experience with us a better. Please reach out to us at support@lotusleggings.com with your order information and we’ll do our best to work with you and make things right. We hope to hear from you soon.

Thank you,
Lotus Legging
mollyt25
1 review
0 helpful votes
12/19/18

I love my leggings, I look so cute in them and they're super comfy. They're a little pricy & took almost 5 weeks to arrive.

Response from Mrwan O., LotusLeggings Representative
Hi Molly,

Thank you for your feedback and we do apologize for the inconvenience. We did not mean that to happen. We are always working to improve the experience with our customers, and we appreciate your honesty and hope we can make your own experience with us a better. Please reach out to us at support@lotusleggings.com with your order information and we’ll do our best to work with you and make things right. We hope to hear from you soon.

Thank you,
Lotus Legging
1 rating was submitted through the Sitejabber Browser Extension

Customer Questions & Answers

Helpful answer 2
Votes
Thanks for voting!
Not as helpful
Question:
Answer:

Hey, the company is registered in China, not as Lotus Leggings, but "Yiwu Moshiner Network Technology Company Limited - China Leggings" The business is listed here: http://www.manufacturers-directory.com/p-165438.html, and here: http://www.diigen.com/yiwu-moshiner-e-commerce-co-ltd/ The business seems to be registered to the following person whose name is on all Lotus Leggings parcels as Sender: Mr Zheng, Bei ling xin, qu, Wuyi, Jinhua, Zhejiang China 321200 ** Tel (?) 15268612176 ** Lotus Leggings have a long history of bad customer service: https://www.complaintsboard.com/lotus-leggings-b123812 Their FB community is censored. For example, any negative comment will not be approved EVER. You can slip a negative comment in under a Lotus Leggings post, in among the thousands of other positive responses, and it may be there for about 2-3 hours, but it too will be deleted. The company accepts direct credit card payments via their website, so no third party is involved, e.g. PayPal or eBay, etc. This is what allows them to evade responsibility and keep everyone's money if orders go wrong - offer no exchanges or refunds. The Returns address they gave me was an empty field in North Carolina, with a furniture shop in the background, lol. Don't bother trying to exchange or return any leggings. It's simply not going to happen. And every time you write to Lotus Leggings, it's a different person responding, as if they have a hundred employees, lol. I don't buy that for a second. The product looks good, but I have to say, the leggings look different to the website, and the material starts falling apart after about a week of normal use.

By Snow P.
Helpful answer 0
Votes
Thanks for voting!
Not as helpful
Question:
Answer:

Hi, We apologize to hear that.. Please send us your order number so we can assist you further.. Thank you Lotus Leggings

By Mrwan O., LotusLeggings Representative
Helpful answer 1
Vote
Thanks for voting!
Not as helpful
Question:
Answer:

Not a good company. Check out my other posts about them.

By Snow P.
Helpful answer 0
Votes
Thanks for voting!
Not as helpful
Question:
Answer:

A: Hi We ship from our factory in china Via Us couriers

By Mrwan O., LotusLeggings Representative
Helpful answer 0
Votes
Thanks for voting!
Not as helpful
Question:
Answer:

I am a size 10 in Aus normally what size would you recommend?? reviews are all over the place and I have no idea what size to buy

By Leanne M.
Helpful answer 0
Votes
Thanks for voting!
Not as helpful
Question:
Answer:

We don't have expedited shipping at the moment

By Mrwan O., LotusLeggings Representative
Helpful answer 0
Votes
Thanks for voting!
Not as helpful
Question:
Answer:

THEY TOOK MY MONEY!!!!

By Amanda B.
Helpful answer 0
Votes
Thanks for voting!
Not as helpful
Question:
Answer:

They are made in and shipped from china.

By Vismaya S.
Helpful answer 0
Votes
Thanks for voting!
Not as helpful
Question:
Answer:

I haven't ordered these before, but looking at the sizing chart a 16/18 would be a XXXXL in their sizing. I am between a 14 and a 16 and I am wondering if I should trust the size chart and get XXXL or get the next size up.

By Julie L.
Helpful answer 0
Votes
Thanks for voting!
Not as helpful
Question:
Answer:

Don't bother. This is not a good company. Check out my other posts about them.

By Snow P.
Questions? Get answers from the LotusLeggings staff and other customers.
Note: this is not for reviews - click here to write a review
Get notified about new answers to your questions.
Posting guidelines
Typical questions asked:
  • How long does shipping take?
  • What is the return policy?
  • Where is the company located?

Did You Find This Page Useful?

Sites You Might Also Like

×
Have a question about
LotusLeggings?
Post Review