business logo of HerRoom

HerRoomReviews 3,672

3.3

On Sitejabber, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Learn more about our Review Guidelines.

From the business

Let HerRoom take over your lingerie drawer. Revolutionary 'Know Your Breasts Bra Finder' and 'Universal Cup Sizing' features guarantee the right cup size.


herroom.com
Founded in 1998
Dallas
+29
How would you rate HerRoom?
grey star
grey star
grey star
grey star
grey star

HerRoom Reviews Summary

The company has established a strong reputation for its wide selection of quality lingerie and prompt delivery, with many customers expressing satisfaction with their purchases and the overall shopping experience. However, concerns regarding customer service emerge, particularly related to response times and support during order issues. Some customers faced challenges with product availability and delays, leading to frustration over returns and communication. While many appreciate the product quality and variety, enhancing customer service responsiveness and addressing logistical issues could further improve overall satisfaction and loyalty.

This summary is generated by AI, based on text from customer reviews

value
730
shipping
736
quality
2,006
This company responds to reviews on average within 1 day

Instant Feedback

59,661 reviews

We monitor reviews for authenticity

Illinois
1 review
0 helpful votes
Follow Bob W.
Unfollow Bob W.
Send Message
Share Review
Report Review

Good service, a few things are back ordered but understandable during these times.

Date of experience: January 23, 2022
Pennsylvania
1 review
0 helpful votes
Follow Angela Z.
Unfollow Angela Z.
Send Message
Share Review
Report Review

Fine just took much longer than I expected but I understand that the supply chain is to blame right now

Date of experience: January 22, 2022
California
1 review
0 helpful votes
Follow Willie S.
Unfollow Willie S.
Send Message
Share Review
Report Review

Great fit, products washed well, and easy return policy.

Date of experience: January 22, 2022
California
1 review
0 helpful votes
Follow K M.
Unfollow K M.
Send Message
Share Review
Report Review

My experience was fast easy, affordable and reliable.

Date of experience: January 22, 2022
Massachusetts
1 review
0 helpful votes
Follow Elizabeth K.
Unfollow Elizabeth K.
Send Message
Share Review
Report Review

Everything was received and in a recent time. Items fit perfectly. Thank you.

Date of experience: January 22, 2022
California
1 review
0 helpful votes
Follow Adam I.
Unfollow Adam I.
Send Message
Share Review
Report Review

Great but gift receiver didn't like the dark va lore robe

Date of experience: January 22, 2022
Texas
0 reviews
0 helpful votes
Follow Carla H.
Unfollow Carla H.
Send Message
Share Review
Report Review

I purchased a bed jacket for my mother who is very ill. She absolutely loves it. My only complaint is that it was too expensive.

Date of experience: January 22, 2022
California
1 review
0 helpful votes
Follow Charlotte R.
Unfollow Charlotte R.
Send Message
Share Review
Report Review

So happy to find my product on your web site!
Easy to order and was delivered quickly!

Date of experience: January 21, 2022
Massachusetts
4 reviews
0 helpful votes
Follow Alice H.
Unfollow Alice H.
Send Message
Share Review
Report Review

Thanks a lot!
January 21, 2022

I ordered a silk nightgown and a set of underwear on this site! Good quality, I'm happy! Does not cause allergies and does not electrify hair! Thanks a lot!

Date of experience: January 21, 2022
Virginia
0 reviews
0 helpful votes
Follow Deborah N.
Unfollow Deborah N.
Send Message
Share Review
Report Review

I am very happy to find the bras I was looking for and the sale price was great.

Date of experience: January 20, 2022
Illinois
1 review
0 helpful votes
Follow Kenneth J.
Unfollow Kenneth J.
Send Message
Share Review
Report Review

Worst Experience
February 17, 2022

Absolutely the worst experience with this company. Ordered 7 items on 11/27/21, got email saying 1 item was backordered, and instead of shipping they held the order. Got another email saying 3 items were now backordered which means they gave away part of my order. Got more emails saying their manufacture suddenly stopped making that item, but would finally send part of my order out... which arrived after Christmas. Got another email today that said my last item that was "backordered" is now not being made by the manufacture. Terrible company to buy from.

Date of experience: January 18, 2022
Wilma W. — HerRoom Rep
over a year old

Hello Ken - We are very disappointed to read this review. Let us clear up its inaccuracies. Your order was not shipped because the items on back order are of a very small value and we do not partial ship if the total is under $15. Once enough of your items were in stock, your order shipped. Your 2 sale items were discontinued by the vendors and you were immediately informed the same day they made it known to us. I hope this answers your question. We apologize for any inconvenience.

Kind Regards,
Wilma
Customer Service Manager

Georgia
1 review
0 helpful votes
Follow Sharon U.
Unfollow Sharon U.
Send Message
Share Review
Report Review

Very easy to find the right size, color and style
January 18, 2022
Updated review

Very easy to find the right size, color and style. Then just as quick and easy to checkout. Thanks

Date of experience: January 18, 2022

Great Quality
July 14, 2021
Previous review

Very easy to use and has all sizes, styles, and the quality is wonderful

Date of experience: July 14, 2021
Virginia
0 reviews
0 helpful votes
Follow Deborah A.
Unfollow Deborah A.
Send Message
Share Review
Report Review

They were the right bras I like and didn't take long to get them

Date of experience: January 18, 2022
New York
1 review
0 helpful votes
Follow Darlene G.
Unfollow Darlene G.
Send Message
Share Review
Report Review

I Love my Olga panties!
January 17, 2022

I Love my Olga panties! All Good. All Good. All Good. All Good.

Date of experience: January 17, 2022
Tennessee
1 review
7 helpful votes
Follow LINDA W.
Unfollow LINDA W.
Send Message
Share Review
Report Review

Wonderful soft product, and came on time. I would purchase again!

Date of experience: January 17, 2022
Illinois
0 reviews
0 helpful votes
Follow TH V.
Unfollow TH V.
Send Message
Share Review
Report Review

Fit is good, and size is true to other items I've purchased from this brand.

Date of experience: January 17, 2022
Pennsylvania
1 review
0 helpful votes
Follow Shannon N.
Unfollow Shannon N.
Send Message
Share Review
Report Review

It took over 2 months for my order to arrive, but the products themselves were good.

Date of experience: January 16, 2022
Wilma W. — HerRoom Rep
over a year old

Hello Shannon - You acknowledged in your order before placing that you accepted the delay. And, we delivered within the timeframe promised.

Kind Regards,
Wilma
Customer Service Manager

Rhode Island
1 review
0 helpful votes
Follow Sharon U.
Unfollow Sharon U.
Send Message
Share Review
Report Review

Great selection items delivered within reasonable amount of time

Date of experience: January 16, 2022

Just placed order
December 28, 2021
Previous review

So far I have only placed an order. Easy and great selection

Date of experience: November 28, 2021

Great selection!
November 27, 2021
Previous review

So far great!

Date of experience: November 27, 2021
Georgia
0 reviews
0 helpful votes
Follow Jane K.
Unfollow Jane K.
Send Message
Share Review
Report Review

I love HerRoom
January 16, 2022

I love HerRoom. I always go to their site first to look for the items I need and have never been disappointed.

Date of experience: January 16, 2022
Connecticut
1 review
0 helpful votes
Follow Jennifer H.
Unfollow Jennifer H.
Send Message
Share Review
Report Review

About the slowest delivery i have ever experienced. It took weeks literally to get the items. They didnt have one of the two bras i ordered, in stock ( or so they said) and instead of mailing the one they had, waited untill they got the other one before sending it to me. It felt cheap not to send me the one and then send the other along later.

Date of experience: January 16, 2022
Wilma W. — HerRoom Rep
over a year old

Hello Jennifer - I have reviewed your order, and your statement is not quite accurate. Your order for 2 of the same items were both on back order. We stated this 3 times throughout the check out process and you even checked a box acknowledging the delay. They were shipped 3 weeks after you placed your order - ahead of what we had anticipated. I hope this answers your question.

Kind Regards,
Wilma
Customer Service Manager