business logo of Extreme Terrain

Extreme TerrainReviews 11,186

4.4

On Sitejabber, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Learn more about our Review Guidelines.

From the business

While our customers use their off-roading vehicles for varying purposes, there are necessities while shopping for parts: quality products, outstanding support and expert knowledge. ExtremeTerrain offers all of those. A vehicle isn't just a vehicle - it's a never-ending project with an ambitious build list. Our experts share the passion. We're eager to help bring visions to life and thoroughly enjoy the customer masterpieces created.


extremeterrain.com
Malvern, PA, United States
How would you rate Extreme Terrain?
grey star
grey star
grey star
grey star
grey star

Extreme Terrain Reviews Summary

The company's reputation is largely positive, with customers frequently praising the extensive product selection, competitive pricing, and fast shipping. Many reviews highlight the ease of the purchasing process and the helpfulness of customer service representatives, who are noted for their knowledge and integrity. However, some customers expressed concerns regarding payment processing issues and incomplete orders, which led to dissatisfaction. Overall, while the company excels in product quality and customer support, addressing payment and fulfillment inconsistencies could enhance the overall customer experience and mitigate negative feedback.

This summary is generated by AI, based on text from customer reviews

quality
271
This company responds to reviews on average within 2 days

Instant Feedback

47,938 reviews

We monitor reviews for authenticity

Idaho
1 review
0 helpful votes
Follow Chris F.
Unfollow Chris F.
Send Message
Share Review
Report Review

Radiator
April 19, 2023

Showed up quick and exactly as described as for my experience with the new radiator as of now is working great

Date of experience: April 19, 2023
Michigan
1 review
0 helpful votes
Follow CHRIS I.
Unfollow CHRIS I.
Send Message
Share Review
Report Review

Lifts
April 19, 2023

Ordered 2 lifts came on time, perfect as usual. Always a good experience!

Date of experience: April 19, 2023
Texas
1 review
0 helpful votes
Follow Max M.
Unfollow Max M.
Send Message
Share Review
Report Review

SOLID!
April 19, 2023

After buying a "carbon fiber" flag pole for my Bronco off Amazon that lasted 1 day before it snapped due to 65mph. I ordered the steel flag pole and it's SOLID! Highly recommend!

Date of experience: April 19, 2023
Pennsylvania
1 review
0 helpful votes
Follow David O.
Unfollow David O.
Send Message
Share Review
Report Review

Not on time
May 19, 2023

Good product
But paid extra to be on time and it showed up late!
With what I paid would of liked a pair

Date of experience: April 19, 2023
Support R. — Extreme Terrain Rep
over a year old

I apologize that you order arrived later than expected.
I have reviewed your order and have refunded your shipping cost.
I will send you an email to let you know that as well.
I am glad you are happy with your order.

Amy
EXT 257

Connecticut
1 review
0 helpful votes
Follow Brandon Y.
Unfollow Brandon Y.
Send Message
Share Review
Report Review

Found everything I needed right away. Easy to navigate website.

Date of experience: April 19, 2023
New York
1 review
0 helpful votes
Follow Deni M.
Unfollow Deni M.
Send Message
Share Review
Report Review

Amazing
April 18, 2023

The parts fit perfectly. They look nice in my jeep, like they belong there.

Date of experience: April 18, 2023
New Mexico
1 review
0 helpful votes
Follow Quiyaomah X.
Unfollow Quiyaomah X.
Send Message
Share Review
Report Review

These bed lights are amazing! They are super easy to install, from removing the cover in the bed, to the light connection, you cannot make this any easier. And for about $30, this is a steal.
However, I ran into an issue with the switch for the bed light: I didn't have one. With the lights installed, I could not turn them on, since I did not have the bed light switch installed in my truck (lower right of the dash, under the vent by the door). So, I had to order the switch (I ordered from Amazon), and after a quick removal of the lower panel, I installed the switch and the lights work like a charm. Double check your panel switches before ordering, just so you know what to expect as far as the install. This is DEFINTELY worth your time and your $$$!

Date of experience: April 18, 2023
Pennsylvania
1 review
0 helpful votes
Follow Brian E.
Unfollow Brian E.
Send Message
Share Review
Report Review

Great site and a lot of choices!
April 18, 2023
Updated review

Love getting the magazine and the site is top notch!

Date of experience: April 18, 2023

Great site!
May 25, 2022
Previous review

Great site!

Date of experience: May 25, 2022
New York
1 review
0 helpful votes
Follow Lambert E.
Unfollow Lambert E.
Send Message
Share Review
Report Review

At as per advertised
May 18, 2023

The first shipment i got has missing parts and not same as advertised, the second shipment is still not as per advertised

Date of experience: April 18, 2023
Support R. — Extreme Terrain Rep
over a year old

I am really sorry to hear this.
Please reach out if you would like to discuss.
I am happy to speak with you.

Amy
EXT 257

Pennsylvania
2 reviews
0 helpful votes
Follow Nicholas G.
Unfollow Nicholas G.
Send Message
Share Review
Report Review

Sway bar end links
April 18, 2023

Very easy to place my order and fast shipping. Have purchased items in the past here and was always satisfied.

Date of experience: April 18, 2023
Massachusetts
1 review
0 helpful votes
Follow David S.
Unfollow David S.
Send Message
Share Review
Report Review

Mirror/pegs
April 18, 2023

Great product. Fast shipping will buy again! A++++++

Date of experience: April 18, 2023
Missouri
1 review
0 helpful votes
Follow Tina W.
Unfollow Tina W.
Send Message
Share Review
Report Review

Cargo liner
May 18, 2023

I put my jeep into the info and it said the cargo li er would fit. I got it and it doesn't fit

Date of experience: April 18, 2023
Support R. — Extreme Terrain Rep
over a year old

I am so sorry to hear that.
I looked up your order and I do not see you have contacted us
About this as of yet.
Please reach out if we can be of any assistance.

Amy
EXT 257

California
2 reviews
0 helpful votes
Follow John E.
Unfollow John E.
Send Message
Share Review
Report Review

The part looks perfect, I just haven't had time to install it yet but the instructions appear to be simple and quick

Date of experience: April 18, 2023
North Carolina
1 review
0 helpful votes
Follow Jeff J.
Unfollow Jeff J.
Send Message
Share Review
Report Review

Floor mats
April 18, 2023

Recently ordered and received my floor mats really fast and they fit perfectly.

Date of experience: April 18, 2023
Georgia
1 review
0 helpful votes
Follow Chad M.
Unfollow Chad M.
Send Message
Share Review
Report Review

Items in-stock
April 18, 2023

I was very pleased to find the item I wanted in-stock! I had previously ordered the item from another Jeep site but on backorder. When I looked on Extreme Terrian it was in-stock. The price was $20 more, but the fact I did not have to wait weeks for the item was worth it!

Date of experience: April 18, 2023
Washington
1 review
0 helpful votes
Follow Teresa Z.
Unfollow Teresa Z.
Send Message
Share Review
Report Review

To the rescue
April 18, 2023

I was looking for suspension parts for my JK and was having a hard time finding the right stuff. Until, Mike came to the rescue. Thanks

Date of experience: April 18, 2023
Virginia
1 review
0 helpful votes
Follow Philip A.
Unfollow Philip A.
Send Message
Share Review
Report Review

I ordered a go topless day flag paid overnight shipping waited 4 days to contact them. They told me they lost it before FedEx got it. I received a tracking number but it never moved. I would send me a replacement and I supposed to received today and still haven't been picked up by FedEx. This will probably be my last time ordering from this company

Date of experience: April 18, 2023
Support R. — Extreme Terrain Rep
over a year old

I am so sorry to hear about your experience. I reviewed your order and you should see your replacement today according to Fedex tracking.
As an apology for for this, I have issued you a $10.00 store credit.

If you need anything else please feel free to reach out.

Amy
EXT 257

Florida
1 review
0 helpful votes
Follow Chris B.
Unfollow Chris B.
Send Message
Share Review
Report Review

Tundra seat covers Rough Country
April 18, 2023

Excellent, and you all are awesome as usual! Thanks for the super fast shipping

Date of experience: April 18, 2023
New York
1 review
0 helpful votes
Follow Joseph B.
Unfollow Joseph B.
Send Message
Share Review
Report Review

Scam alert
May 18, 2023

I ordered a product and then tried to cancel the same day and was told that I had to wait until I received the item and then return the product. I did this and was told I had to pay a 10 dollar return fee plus tax. I spoke w customer service and they refused to waive the fee. It was 10. On an order of 30. They also make it difficult by stating you need 2 pictures of the box and in large print they offer store credit and in tiny print below they offer your money back - the 10 dollar fee. Feels like a scam to me be careful if they are willing to get a bad review over 10 consider if you should buy at all.

Date of experience: April 18, 2023
Support R. — Extreme Terrain Rep
over a year old

I am sorry to hear about the trouble you had with your order.
I have emailed you to let you know I have refunded your $10.00
For the return label.
If you need anything else, please reach out.

Amy
EXT 257

California
1 review
0 helpful votes
Follow Thomas N.
Unfollow Thomas N.
Send Message
Share Review
Report Review

Great product
April 18, 2023

The RC Multiple light controller fits perfectly on top of the dash, wire harness is long enough to run it exactly how you want it. It is powered straight from the battery instead of the accesory switch but that wasn't a big deal for me. Comes with fork "Y" terminals for your accesories and zip ties. I really liked how the base sits off-set instead of being exactly on top of the engine.

Date of experience: April 18, 2023