Developed in part with a grant from
the National Science Foundation

Online Businesses Reviewed on Sitejabber for "grin" to "gryp"

jal157
5 reviews
4 helpful votes
4/17/18
This is a great site. It has a huge range of funky products which are great for gifts. Products are reasonably priced even converting back to Australian dollars. The only reason I gave one less star was because of postage.
olivera37
1 review
0 helpful votes
12/22/19
Their service is very fast and they reached within 20 minutes thanks pedro and Richard you did the great job now at least our heating is working
ericp20
1 review
1 helpful vote
3/11/14
Grizzly 14" bandsaw, received with broken knobs, they did send replacement. I had a 6" jointer, the blades were very hard to balance! Frustrated I put on curb with the sign free, 3 days later a junk man took it! I just want to warn you to research your next purchase.
rachelw189
3 reviews
2 helpful votes
11/13/18
The shopping experience with groceryeshop was amazing. The quality of products is superb. The delivery was done on time. I would recommend buying from this website.
kimberleyl3
15 reviews
15 helpful votes
4/21/17
I used Grocery-gateway for the first time a couple of week ago. The idea is great and for the convenience the price is not bad or so I thought. When I got my order all the produce had already turned or was bruised or was at the end of its shelf life. The bananas had been frozen making them uneatable. the tomatoes lasted a day before wilting the lettuce the same. the plums were all bruised again...
markv167
Mark V.
21 reviews
23 helpful votes
2/10/19
Although I do sopping at other supermarkets the first place I go is Grocery Outlet. The $ you save can be BIG BUCKS. They typically have a wide selection of food items as well as toiletries, OTC Medications and much more. The one thing I suggest is if your going to buy produce especially leafy types prepare to eat them sooner than later. The staff is amazing the stores are clean and you will...
jacobs92
1 review
0 helpful votes
7/10/16
They have some helpful videos but they are a very poor study tool for the GRE. They have several solutions to problems that never address the questions that provide incorrect answers. They also do not provide any responses regarding their shortcomings in this manner. They just send a stock message. This program is not worth the money if they will not even check their own work.
johnk76
1 review
3 helpful votes
4/4/13
I bought a painting for just over ten thousand dollars from Grogan's. I was told that when it was consigned, nobody could see the signature and so it was cataloged with a very low estimate. When the signature was "discovered", it was actually hard to miss, it was re-cataloged as by an important American painter (I'm leaving out the name). After I bought it, I paid to have it evaluated by the...
nesina1
1 review
1 helpful vote
4/7/18
Tecnical & customer services at this Heathrow office are totally incompetent, and they have the aldasaty to charge a premium rate number for their shoddy service. Ive been in the plumbing industry for over 12 year and Ive never come across such a useless buch of people. I have sent them photos of parts I need to repair a toilet flush for a customer, they have wasted 4 hours of my time going...
marcv42
1 review
1 helpful vote
6/25/18
As a contractor, I'm sick and tired of the Grohe repair calls. I used to be able to get help and parts from their warranty people. NOT ANYMORE. I don't get the repair calls from other products like this. Do yourself a favor and don't buy a Grohe product. Please note, a Hans Grohe product is top of the line. I will never again install a Grohe product for anyone.
keithm2
4 reviews
15 helpful votes
4/19/10
This guy knows all the in's and out's of building really cool animated websites. Fun just to go look at all the stuff he has done. Pretty good sense of "tongue in cheek" humor is always worth a chuckle.
noonei
3 reviews
9 helpful votes
9/15/18
They claim to open and accepting, yet no one accepts transgender or bisexual people. They aren't the self entitled sluts of Feabie, no. But they still pick and choose and refuse to respond for no reason. This kink isn't common, yet they have a set image to go with their preference. Don't match it perfectly and you're out of luck.
johnc460
11 reviews
9 helpful votes
3/6/17
This company makes gardening beds and similar products, primarily of cedar but has recently added a maintenance free line made from vinyl lumber. Started using their products when we enlarged our screened in lanai several years ago. Have several elevated garden beds and planters that we purchased at Home Depot, Target and direct from their site. Products come disassembled but instructions are...
wail9
Wai L.
1 review
0 helpful votes
1/21/20
All the products I need at one place. It seems my order had been to more countries than I do but it worth the wait for reasonable price.
jeffreyc187
Jeffrey C.
1 review
0 helpful votes
3/3/19
it would be nice if you explained the shipping options better - what is the difference between regular and standard for instance, what service do you use (especially for expedited - i.e. USPS/FEDEX/UPS?)
nickr159
1 review
1 helpful vote
1/22/20
• Updated review
We were able to settle up our balance from our prior review. We are now back to not receiving payments. We've emailed Janna as is always said to do on here without any results. Next step will be a BBB complaint to be added among the many there already, and then looking to file with small claims court. We were already setup with automatic payments previously, so they must have turned them off....
jennak35
Jenna P. – GroopDealz Rep
Hi Nick!

I don't see any emails from a "Nick R" in my inbox. Will you email me at jenna@groopdealz.com and provide your seller/boutique name? I'd be happy to take a look for you!
Company has withheld payments all through 2018, owed ~$4,000 --- UPDATED
10/22/18
• Previous review
We are also waiting on over $4K in payment from GroopDealz. No payments have been issued during all of 2018. We are halting all deals and will also be looking at legal action if we don't have resolution shortly.

-- UPDATE: We've now received two payback payments from GroopDealz. We are pending a final payment to be all caught up. They got a bump from 1 to 3 stars on this review from us on that account :) After we receive our final payment we will submit a final update. I'm hopeful that from here forward they will be consistent at payouts.

-- ADDITIONAL UPDATE: We've now received our final back-pay payment that was outstanding with GroopDealz. While their communication regarding payments needs improved, they have been true to their word in completing payback. We are currently paid-out up to the current month and have continued to do business with them through posting more deals.
jennak35
Jenna P. – GroopDealz Rep
We understand your frustration and apologize for the delay in payments. The company was sold in October 2017 to new owners. Things didn't go as planned and the previous owner has taken back over control of the company to prevent it from going bankrupt. We have a strategy in place that will get you paid back in full as that is our top priority and provide you with a new payments platform that will pay you out at the time of transaction. Please give us time to get back to you, we only have a team of 4 employees and are doing everything we can. We really need your help to stay in business and succeed.

I'd like to get you in touch with our owner/CEO. Will you email me at jenna@groopdealz.com with your vendor name and best phone number to reach you?
brandib84
1 review
0 helpful votes
1/20/20
I originally placed an order for two pairs of shoes, one sneakers and one casual, on November 19th. I received the set of shoes on December 12th. They were both too small. I emailed Groove Bags and got a response from Trish within a couple of hours. She mailed me a new set of shoes at no charge to me. She went over the size chart with me, also. I received my new shoes by January 11th. I...
harryw115
1 review
0 helpful votes
10/2/19
When you email for support, the replies are coded paragraphs making it look like your getting a personal response and just wait until you wrestle with understanding what they say. Total waste of Money
johnl1068
1 review
0 helpful votes
7/9/18
We partnered for a complete revamp of our brand and website. Their team spent countless hours really getting to know our company and industry inside and out. The new site, marketing collateral, and brand video exceeded our expectations and are directly responsible for driving new leads and customers through the door. We didn't know exactly what we were getting into, but we're very pleased with...
donnaw113
6 reviews
4 helpful votes
4/1/17
I hardly use this site anymore because of the updat butr bak in the earlyer days it was the best source on the net, better tha itunes, better than youtuen.
alexm4
1 review
1 helpful vote
4/15/10
I bought lots of authentic stuff from this website. Delivery is fast. They informed me about everything that can happen. Well nothing has happened and i got my stuff 1 week after i make the order.
terryb160
2 reviews
3 helpful votes
4/2/18
The crew at The Groovy Wedding Company in the Great Smoky Mountains are just the absolute best at making your themed wedding day the very best and Highly Recommended to take care of your wedding needs .
anushkas1
1 review
0 helpful votes
5/13/15
I purchase many Grocery Products from Gropper.in. It is very customer friendly online Grocery store. Gropper.in is very good online shopping store. I made bulk buy of various food items like fresh vegetables, spices and condiments, fresh fruits, cereals, 2-4 kinds of edible oils, milk & its products at very good price. This is very good online Grocery store. Looking forward to come back to deal...
andreal91
3 reviews
0 helpful votes
6/5/19
Vi racconto la mia ODISSEA, sperando possa esservi utile nella scelta... Acquistai un MI MIX 2S 8/256GB su GrossoShop circa 1 anno fà. Per un pò tutto ok fino a che un giorno, a Febbraio 2019, comincia a darmi problemi con le chiamate, le quali si interrompono ed addirittura certe volte non me le fa effettuare e/o ricevere. Il tutto in zone dove prima funzionava perfettamente. Comunque...
davidr307
1 review
0 helpful votes
10/4/16
Just bought what was described as Egyptian fluffy bath towels 4 for £16.99 . Vendor says they were priced at £79!! The towels are as egyptian as Myself... Cheap ,thin and poorly made . Will contact Living Social and see what they intend to do about it and possibly the trading standards as well
wandas20
2 reviews
0 helpful votes
7/8/16
Tried to reach someone and they would not connect me to them, just gave another phone number that just advertises more deals. Could not reach anyone about the voucher that has expired to get a refund. What I've now read from others is that they don't HONOR there vouchers and don't want to give refunds. All I can say is HORRIBLE SERVICE!!!
susans1252
1 review
0 helpful votes
9/22/19
Working Awesome..Great Support. Good Luck!Nice Tool, Nice Support I would highly recommend this product.
thomasm1143
1 review
0 helpful votes
12/7/19
I have used the service at a lot of Group Buy. And groupbuyseotools.org is so amazing, their service is staggering. They always work, provide quick support when I need it. I highly recommend using the service at this group buy
marshallk
3 reviews
6 helpful votes
7/28/12
GroupDocs.com is an excellent resource for viewing PDF documents online, I had tried many softwares but didn't find any other one performing like gtoupdocs.Downloadable softwares doesn't allow me to annotate keywords while viewing PDF docs but groupdocs is blessing for me for having multiple features working effortlessly. Highly recommended :))
stacyw87
1 review
0 helpful votes
9/19/19
There was an EXTRA charge at Chula Vista in the Wisconsin Dells of $72.97 per room per night for "tax and resort fees". No deal at all.
celiap2
1 review
0 helpful votes
5/22/15
This FREE ad website is full of scams that are so glaringly obvious it's ridiculous. I have advertised with them and rarely gotten any leads. That's not the problem. The ads that are posted for pets are most often SCAMS. The ads tell you to contact through text only and the location for the animal isn't even in the area listed. When I made a comment about one of the posts, my own ads were...
charlyh10
2 reviews
914 helpful votes
6/18/14
Been using it for awhile and it does everything it says it does. Also is easy to use. I don't know if there is another program out there that does the same but I doubt it would be better anyway.
shivamg1
5 reviews
3 helpful votes
8/5/15
Group of employment prepare eye catching resumes by highlighting the many achievements and competencies of the client. Group of employment is located in New Delhi and the most eloquent Resume Writing Services provider. Keep your resume free of spelling, grammatical and typographical mistakes.Make it impressive, short, neat and to-the-point. Highly focused professional resume writing is our...
sivakumars
1 review
0 helpful votes
3/16/17
This Company Groupofjob is a set of frauds. Just to explain: I got a call from the following people representing Groupofjob. 1. Mukesh Nath 2. Abhishek and 3. Abhay They are a set of crooks representing Groupofjob. They fraudulently ask people to deposit and later switch off contacts. I got call from number 91364 14962. Now this number is switched off. They have swindled money from me...
khalidn6
1 review
0 helpful votes
9/24/19
Groupon needs to understand that people money is not up to grab for free. They cannot automatically Redeem peoples voucher when do just booking at a Restaurant in case of no show. And on top when you ask for a refund, you make then go through all the hassles you can think of. I don't understand if I didn't expose my voucher code to the Merchant and Groupon redeemed my voucher without my...
pieterc5
1 review
0 helpful votes
12/20/19
They took my money for tandem skydiving and all of a sudden problems to log into my Groupon account. Their message kept saying "Somebody spilled some coffee......" No way to speak to them! I was planning to give the Tandem Skydiving for my wife for Xmas and Groupon dropped the ball. I wonder whether these guys are legitimate???
pukhrajb
1 review
1 helpful vote
6/12/14
Firstly................. the customer service is extremely bad, pathetic or i must rather say there is hardly any customer service. When u place the order the order confirmation mail will be sent to u after 2 days, that means for the 2 days you don't even know that u have placed the order. Secondly for any query they take more than 2-3 days to reply and that too will be just copy+paste reply....
edsonw3
2 reviews
3 helpful votes
1/16/20
Due to many problems with deliveries that did not happened, low quality of products, Groupon gave me some credits. Groupon raised a false accusation of fraud, saying that I created fake accounts to get credits. But all credits were given to me due to Groupon faults. After that, they said the credits were not following their policies. But they gave me credits due to their faults. they...
ronaldb410
1 review
0 helpful votes
1/25/20
I ordered two bottles of Hemplucid from Groupon because their price was 50% cheaper than what I usually pay. I received the two bottles quickly but noticed right away that there was no CBD in the gummy bears. I called Groupon and I have no idea how I got them on the telephone but they offered no solution but a $5 credit on the $127 price that I paid. I googled Groupon reviews to see what was...
hayliet1
2 reviews
3 helpful votes
11/27/19
We booked this holiday through groupon, as a tour package called 777.. actual COST $777 each X3 We live in Sydney, but booked Melbourne to China, even though we'd have to pay for domestic flights too, as Sydney was sold out, but we thought it'd be worth it as the deal was so cheap. We contacted SNA many times to find out the actual day the flight leaves, always they said, we're not Sure...
elizabetht26
1 review
0 helpful votes
1/20/15
Es increíble! Compro un Groupon de una estadía y nunca me enviaron el email con el numero de seguridad. Me llegó la confirmación de cobro y se reflejó en mi tarjeta de crédito la deducción. No me entero de nada hasta que llamé al hotel para confirmar la reservación y me lo negaron por no tener el número de seguridad. Les envío toda la información a Groupon y me dicen que tengo que esperar 10...
akuh
5 reviews
4 helpful votes
4/5/16
I get the Cruise holiday deal in here!!! Best and awesome deal!! Best holiday I ever had!! Terima kasih Groupon!!
julief13
2 reviews
3 helpful votes
11/8/12
Great prices, interesting deals, and frequently updated with promotions. Either it be travel deals, sauna packets, clothing, furniture, discount coupons for websites, you name it! Works better in countries such as the UK, Netherlands, and the US where many companies use this as a marketing strategy.
thomasp17
9 reviews
16 helpful votes
2/1/13
No bad experiences. I enjoy using groupon and they come up with alot of cool deals. The only negative is that sometimes it can take long time before you receive what you bought though..
iains15
1 review
0 helpful votes
12/27/19
bought a set of cast iron pots. Box they came in worth more than pots.Offered credit to groupon account.Worthless as I wouldnt buy anything from this company again.Absolute worthless crap.
justinm237
1 review
1 helpful vote
12/3/18
I ordered a jersey from here then never received a confirmation email, was told that they hadn't received payment but my money was gone then would not help me further more and ignored my emails. Stay away from this site THEY WILL STEAL YOUR MONEY!
martib3
1 review
0 helpful votes
8/16/16
We are very disappointed in GroupRateIT's customer service communications. We have never, ever, had a live person answer a phone call, and have always had to leave messages. In addition to leaving numerous voice mails, we have also attempted to send emails, never to be returned. Our club is currently in the middle of a fund raising campaign. However, due to the lack of communication and...
bennyb25
1 review
1 helpful vote
2/3/16
Hi guys, all I can say about this application is it's amazing to me the way the GroupRocket team uses slack like platform for best team collaboration. Now all kinds of pertinent information from other system are piped into one window when it would make sense to be received. It allows a much smaller team to be more effective than a larger team w/o such a tool could be. Also it makes...
haroldk26
2 reviews
17 helpful votes
3/19/18
This site is new, but a great replacement for Meetup. All the features that used to be on Meetup are there, plus some cool new ones. The only downsides are 1) it's new so there's not a lot of users to find your group and 2) it's a little clunky in places, but it keeps getting better as it's further developed.
georges202
1 review
1 helpful vote
8/4/16
I am the Administrator of https://groups.yahoo.com/neo/groups/Richline_53 I can't delete photos from the photos section; there needs to be a "Delete" icon. Any one can post any photo they want and I can't delete them. I can't arrange photos. When I post an album the photos also show up in the "Photos" All my "Files" were lost with the new format. came in. When is Groups.Yahoo going to fix...
larrip
1 review
0 helpful votes
8/20/19
Great site to join whatsapp groups but little bit vague content. I personally visited this site it have great post upon group links for whatsapp.
patm334
1 review
5 helpful votes
1/4/19
Look for Alternatives to Groupspaces. London based. No phone or emails for questions. Impossible payment change setups. Redirects to Recurly. Recurly cannot get them to return correspondences. Poor transitions for changing Board of Directors yearly.
gayathriy
1 review
1 helpful vote
10/18/13
GroupTable is a web-based group dining platform that connects diners with fine dining restaurants. The experience is made memorable for the diners through fat savings on the check amount! The discount is offered on the whole bill value, irrespective of how many people eat at the table. So next time you plan to eat out, celebrate, party or get away,do remember GroupTable to feel easy on your...
jolandaj1
3 reviews
0 helpful votes
5/15/19
The Nike Air 97 Lux are great! I searched a few stores before finding them at Nordstrom. Green is my favorite color so it was a must that I have these shoes. I'm thankful that Nordstrom never fail me. The shoes are really comfortable and goes well with a lot of my outfits
donm143
3 reviews
10 helpful votes
7/31/17
Obviously good franchisees do a good job so this comment is restricted to Tweed Heads/Gold Coast (Ben).To start you can't call him,must leave a message and wait.Finally after cross messaging etc he eventually rang me and arranged to come and give me a quote. after telling me my options he said he would send me an SMS with prices etc. One week later I had heard nothing so sent him an SMS...
geoffb2
Geoff B. – GroutPro.com.au Rep
Hi Don, sorry for the delayed response. We were unaware that Site Jabber had a listing for our business and we just discovered it today and read your review. We apologise for the difficulty you had in getting in touch with our franchisee. Our franchisees are generally one person operators so they spend most of the day hands on working on customers problems, so that means they can't always answer the phone. That does not excuse the failure to respond to your calls and messages. We're always looking for better ways to do things so thanks for your feedback, we'll look into ways to improve the response. We do have a listing on the website showing contact details for all our specialists so you could have selected another one, but maybe it's not clear enough so we'll see if there's a better way to display this information. At Head Office, we're acutely aware of the need to provide excellent customer service which is why enquiries are automatically distributed to the closest specialist, this is so the delay in response is minimised. It clearly didn't work in this case, so we apologise again on behalf of the franchisee concerned.
brettg41
1 review
3 helpful votes
9/18/19
Terrible customer service. They'd take the last £5 off a pensioner if they got the chance. There's loads of fantastic insurance companies out there who bend over backwards to help you...sadly Grove and Dean are definitely not one of those.
dek3
3 reviews
4 helpful votes
6/29/15
For all of these years I have safely managed to sail my way through the minefield called insurance, that is, until now. Grove & Dean Insurance are probably not the only rogues in the business, but their representatives audibly sneered at me down the phone, gave poor service and charged me for the pleasure. I say pleasure and if frustration is what you're after, then you'll get it here. When so...
addisonb24
1 review
0 helpful votes
1/24/20
Nice cleaning products Grove and i bought many products and they actually know what you need to clean your living place.
tims36
2 reviews
2 helpful votes
11/27/12
I started taking some online courses on another site and searched around for some other biz software courses and software training. Grovo's courses were short, but the animation and content was very good. Great way to teach the material. Most of their site was free. I guess there is some paid courses but I didnt venture into that realm. Good courses!
rickd191
RICK D.
1 review
0 helpful votes
1/18/20
HAVE PLACED 2 ORDERS WITH THEM 1ST ORDER I STILL HAVE NOT RECEIVE ALL MY NUTRIENT SOLUTIONS ..2ND ORDER I DID NOT RECEIVE MY BULB WITH MY LIGHT KIT ..WAITING ON AN E MAIL I JUST SENT THEM..
floc3
1 review
0 helpful votes
6/11/17
I ordered a diaper cake and toy from this site and it never arrived. My account was charged the day I placed the order. I received no response from them on their site. Fortunately, I used PayPal and was able to get a refund. This didn't take away the cloud it put over my first grandchild's baby shower. Shame on you Lyudmila Gorelik & Grwinstyle for such dishonesty.
gregl88
2 reviews
1 helpful vote
2/26/18
I have now purchased 5 uKeg 64 growlers and only 1 still works after less than 1 year. Had I spaced out the purchases, I'm quite sure I would have only purchased a couple. The styling is very cool, but leaks in the cap mechanism and a leak between the inner and outer casing is unacceptable. If they can get a handle on their Quality Control, they can recover. Sadly, the only growler that still...
marianneb3
2 reviews
2 helpful votes
4/1/14
So you want to start gardening? You have no clue? Okay, pick out whatever vegetable, fruits whatever seeds anything. They have online free tutorials, everything is organic, everything pretty much comes with instructions, in great shipping and condition. You cannot go wrong in buying from this site. Happy gardening.
graped
1 review
1 helpful vote
9/8/09
this web site claims that following some spine stretching exercises for 2 months, one would gain 2-4 inches in height. Well I tried and gained nothing at all. It may give you an inch if you had a posture problem, but any other back exercise would do the same. However, for people with no back posture problems, this is an absolute waste of time and money.
dougf112
1 review
1 helpful vote
11/7/19
They cold called us, told us our website needed meta tag and meta data fixes. They told us a one time fix was available. They told us a free consult with a rep was an option as well to tell us how to fix it ourselves if we wanted. When we went to move forward, we were told it required a 6 month commitment at a minimum of $2000/month. If you want SEO work, go elsewhere.
adams10
6 reviews
39 helpful votes
5/18/11
scam website. it's a combined scam with their other very cleverly designed scams http://www.buddwise.co.uk and http://www.norfolklights.com. you will need to cancel your credit-card and apply for a new card number if you've ordered through these fraudsters
stasn
1 review
0 helpful votes
3/5/19
Working with MethodRevenue Growth System led by Mike Hahn, Kyle Gerber literally throwing money in the garbage and wasting time. Literally! The company promises to deliver B2B leads. They say they have patent-pending reverse keyword algorithm which crawls 20000 sites and project need based on specific keywords around Dev stack and Design needs. All of this is lie and fraud! They charged $2000...

Tip for consumers: Method's Revenue Growth lead appointment generation service

growthb
1 review
0 helpful votes
6/30/18
Yes! Growth botics can increase your conversion rates by 300%. Growth botics can also exclude bad leads and improve branding through customer support. NEED A CUSTOMIZED CHATBOT? Please fill your contact details and we are here to serve you our best services.
rmharringtonh
2 reviews
0 helpful votes
12/21/18
Been using Grow Traffic for a while now. The service works, usually delivers the ordered amount of traffic, and even helps me pull extra social media shares. In fact, my sms went from near zero to 30 to 40 per day on a min. Grow Traffic order of 5000 visitors per month. Another good point... The traffic also send me around 30 to 40 daily visitors to may Amazon book pages. You can read my full,...
shoshanar1
2 reviews
2 helpful votes
5/1/18
I usually don't open emails I don't recognize. This one, I clicked on it by mistake and what do I see? I see this nice looking gentleman behind a desk and he says he's a doctor. He speaks about the big pharma stealing our money and I am waiting for more than 25 minutes for him to finish his presentation and he doesn't. Finally, he starts speaking about his pills which keep you...
joen275
1 review
0 helpful votes
1/24/20
I started my order by setting a delivery time 4 hours after placing the order. I completed the order and it clearly indicated that delivery would happen ASAP. That's not what I wanted, so I first called/texted the driver who did not respond, so I called the restaurant and they said the order had yet to be placed. I then tried to cancel the order, but Grubhub would not let me, because "the order...
alisonl55
1 review
0 helpful votes
11/16/19
They never call me to let me know to go outsideto get my food since there's no parking on my street. They always text & you can't text back. I've dealt with this twice now delivery people stealing food.
renem75
1 review
1 helpful vote
5/14/18
a good reference, solid and clear contracts, people who know how to do a business, the best of the best
sainad
1 review
0 helpful votes
12/25/19
Best Dog training course in the market satisfied with the product although you have to train your dog. whatever, all efforts worth it, I saw significant changes in my dog after two week. I think this course would work for every dog, well I have two husky pups and it worked for them, my neighbour has a 5yr old pug it also worked for him.
beatriceg17
3 reviews
2 helpful votes
1/5/20
The site looks interesting and that's about it. There's not much stuff on there and it seems to be appealing to a particular niche, as far as shopping goes. At least, the assets go to a worthy cause, so probably just go there to support the cause.

Tip for consumers: From I got from the site, the admin wouldn't be comfortable with views that aren't his or similar to his own, so you might not want to contact him outside of his site. Keep it strictly business.

mikea194
3 reviews
6 helpful votes
1/21/20
Screwed up first order was missing a Tee called Customer service they did try to make it right, But I did give them a second chance and placed a 2nd order. Low and behold they SCREWED up that order as well. Called Customer service again and they LIED and said it already shipped but they only created a shipping label and that I am unable to cancel my order. Wow Really ? Demanded a supervisor...
ricardob47
1 review
2 helpful votes
9/25/18
I'very been trying to get in touch with grupon for the past 30 day to advertise my business nothing what so ever like they don't exist or they don't exist I called the number has a recording saying they do not answer phone call absolutely disgraceful
carob2
1 review
0 helpful votes
1/11/18
Fui a la presentación de tiempo compartido con grupo Vidanta, fue extremadamente agotante, pero aún así seguíamos emocionados por reservar nuestras primeras vacaciones, hasta que llamé para reservar y me di cuenta que Vidanta nos dio un contrato para 2 adultos y somos una familia de 5; 2 adultos y 3 niños. Todo el tiempo pensamos que podríamos reservar con Vidanta por solo $675 usd , pero...
kumarm12
1 review
2 helpful votes
8/8/19
Our college is one of the leading campus in placements with good infrastructure. seniors create a friendly environment and mingle with juniors. And also our faculty are very strict at the point of exams. overall our college would be better combination of education along with entertainment
uttomk1
1 review
0 helpful votes
9/23/19
I decided to get their services for a mobile app for my company a couple of months back. The collaboration was good, I think it was fruitful and I couldn't wait for the outcome. However, there was nothing good that happened afterwards. They were actually the ones who gave a time frame, but nothing materialized within that. I waited though, thinking good things take time. But after a week, I...