Developed in part with a grant from
the National Science Foundation
Review of ClipHair

ClipHair reviews

214 reviews
Unit 1 Watermill House, Restmor Way
Wallington, LND SM6 7AH, United Kingdom
Tel: 03450 211 311
customerservice@cliphair.co.uk

214 Reviews From Our Community

Service
11
Value
11
Shipping
11
Returns
6
Quality
11

All Reviews

helenae2
1 review
0 helpful votes
1/16/18

The hair quality is great it really feels like my natural hair and blends perfectly with my natural colour. Shame my head is smaller than average and they don't do smaller size but the product itself is great. Would recommend cliphair no doubt.

rehame
1 review
0 helpful votes
1/12/18

Imade a pruches now its been 1 month first of all i ordered a taped hair 22 inch with adiscount coupon but they didnt make discount for me then they send me an email telling me its not available so i send them back ok ahuft to 24 inch clip then they send me another email telling me that those mails was mistakes and my order already availble i said okey of we still we have chance we can change it to clip they said its already send ok i was waiting more then one month now and when i send them back asking about my order as i couldnt track it no datas available they replyed that my order lost in the shipping service and they will send me my order with express shipping service i asked them to change it to cliphair that i ordered before they send me an email confirming the exchange of the order i sent them bk to confirm that my order is wht i ordered they said no its was more expensive than wht u ordered so i opened there website to check maybe they changed the cost i found still its the same cost and they r lying !!! I attached the amount i pay with a screenshot of my exchanged order then they send me bk that i didnt request to change the lenght and they gave me bk 5 so i screened my previous eemail bk to them !! Bad service here is my email for those who want to makr sure of it rahoma889@gmail.com

Response from Farhan M., ClipHair Representative
Dear Reham
We are sorry to read your comments. I investigated the matter myself and I sincerely apologise there was an issue with the delivery. We use the best available shipping service to avoid such situations, however, delays are sometimes possible. I can also see a replacement was already sent to you via express service which you have already received.

We once again sincerely apologise for the inconvenience.

M Kazmi
Customer Service Manager
hollys104
1 review
0 helpful votes
1/12/18

For me I have the multi toned brown and blonde, better known as Bayalage- not ombré and it has been impossible to find a mix of hair that blends in this color goes with several tones it is ridiculous !! I will be buying more and referring my beautician to this website for this color alone !!!!!!!

sadiej6
1 review
0 helpful votes
1/12/18

The hair was amazing! Loves it! Feels super real and really good quality I recommend it to anyone buy new extensions plus they got the colour just right!

jessicar189
1 review
0 helpful votes
11/24/17

Great quality tape hair, full and thick ends and tape sticks unlike some other brands purchased. Will definitely be buying cliphair tape ins from now on!

gunayt
1 review
1 helpful vote
11/24/17

clip hair çok teşekkürler uzantılar çok ama çok kaliteli ve güzeller tekrar alışveriş yapmak için sabırsızlanıyorum

rebeccaj67
1 review
0 helpful votes
11/24/17

These extensions are amazing they are really good at bent curled they hold it in very nicely and I have coloured these and they are still soft and silky as they first came! Would reccomend highly

juliep115
1 review
0 helpful votes
11/9/17

Another fantastic purchase. Excellent quality. Lots of colours and different types to choose from. Highly recommended.

melissan38
1 review
0 helpful votes
11/8/17

This is the first time Ive purchased from this company. I was so pleased with my purchase! Superb quality and excellent customer service.
Highly recommend

moyag1
1 review
1 helpful vote
11/8/17

I was so pleased with my extensions as the quality was very high standard and it is exactly what I have been looking for. I have very thin hair and Ive wasted so much money on expensive extensions that have not blended in very well and pulled on my hair. The extensions are light weight but covered my hair and the clips are small and discreet. The colour match was spot on

alicel63
1 review
0 helpful votes
10/20/17

I love cliphair's products. The price and the quality are so competitive. I love the prebonded extentions and also the clip ones. The hair are soft and last for a long time.

angelaf79
1 review
0 helpful votes
10/13/17

I ordered my extentions at $80 Canadian but then was charged $110 , I also got 1-2 day shipping . I waited at home on the second day but they didn't show so I emailed them and was told I would receive a refund for the delivery if they didnt come by the end of the day . which they didn't but then customer service just argued with me and I never got my refund . horrible customer service

Response from Farhan M., ClipHair Representative
Dear Angela F.

We are sorry to read your comments, Firstly, I would like to clarify that you paid for your order in GBP (£63.98) and it is due to currency conversion rate of that specific day that it was CAD 110. Secondly, you placed your order on Friday after our cut off time and your order was dispatched on following working day (Monday 02/10/2017). Two subsequent delivery attempts were made on 04/10/2017 and 05/10/2017 but no one was available to sign for the package so your order was dispatched and delivery was attempted within the timeframe we promise. Your order was sent via DHL express (www.dhl.com) with tracking #7204115936. I hope above information clarifies your misunderstanding as well as other readers.


M Kazmi
Customer Service Manager
deak1
1 review
0 helpful votes
9/25/17

I have been ClipHair's loyal customer for quite some time and each set of hair extensions has brought me the same satisfaction over and over again. Delivery is fast and prices are more than affordable. The hair is thick, smooth and you can dye it and style it any way you want to!

jessicae47
1 review
0 helpful votes
9/16/17

I couldn't be happier with my extensions that i got from cliphair. My hair is fairly long so i wasnt really looking for length, i just needed volume as my hair is very thin. Im only 29 years old but noticed after age 25 my hair started losing its thickness. I got a set of 20" clipin extensions for when im wanting my hair extra long, the 20" pony tail extension for when i want to do a nice summer braid and I got the 15" double weft clipin extensions and they are my go to everyday accessory. I used to always have my hair up in a bun but i feel confident enough to wear it down now. I highly reccomend them.

danieller63
1 review
0 helpful votes
9/15/17

I never bought hair extensions before, so I thought I'd try something cheaper to start off with in case I didn't like them. Cliphair has unbeatable prices so I used their colour match service to order in a pair of 18" extensions. They blend perfectly with my natural hair colour!! Love them so much

janellec9
1 review
1 helpful vote
9/15/17

Extensions are great just wish they could be a little thicker but also depends on hair types. I guess my hair is on the thicker side so a full head set it not sufficient enough therefore need double wefted or top up wefts. Overall though I recommend them and have encouraged others to buy from this site.

sunayanam1
1 review
0 helpful votes
9/15/17

I am glad I purchased Clip Hair. Easy to use, gorgeous results, very natural. The length is just right. Should last a long time.

serinak
1 review
2 helpful votes
9/11/17

I'm going to make this short and to the point because I am absolutely tired of explaining my miserable experience with this company over and over again. Note: Customer service is some of the worst I have ever dealt with, they will gladly take an entire 24 hours or more to respond to your emails (every single email).
I ordered color #8 in a weft, the color was beautiful so I decided to put in an order for a set of color #8 clip-ins. I ordered two sets of clip-ins, and one quad weft (also color #8). Upon opening the package I immediately knew that the color was off, totally off. The clip in sets were considerably (1-2 shades) darker and more warm than the original wefts, and the quad weft was another completely different shade. I was going to be a guest at a wedding and didn't have the time to return the set, be refunded, and then order again. So I placed a third order for two clip in sets of color #14 (thinking that the #14 would match the original "color 8")... WRONG. The color #14 was literally the exact same (exact same) color as the "color 8" clip ins (although again, a different color than the "color 8" quad weft). Meaning they falsely advertise that they have a color 8 and a color 14, when in reality they are the exact same shade, just labeled differently. This is absolutely absurd. I immediately contacted customer service and it took five days for them to give me directions on what to do in order to return the extensions. There were 24 hours gaps between each email correspondence, along with them telling me that I would have to "wait" for further instructions on my return. The company refused to pay return shipping, so I spent $140 to ship them back with UPS international. Come to find out, UPS was unable to deliver because the company refused to acknowledge the package. All in all I'm out almost $450 dollars. I am absolutely appalled at the customer service from this company, I am also disheartened by the fact that their website still falsely advertises both a color 14 and a color 8. Another company simply resting on their laurels and not updating their website, or providing accurate information to customers. This is not acceptable. I will never ever spend money with this company again after dealing with their utterly careless practices, and I will advise everyone I know to buy elsewhere.

Response from Farhan M., ClipHair Representative
Dear Serina K
We are sorry to read your comments, Kindly provide your order details and we shall look into this ASAP. I have investigated the picture on the website which does represent our colour # 8 , however, it's possible there was an issue with the product you received as each batch could have slight variation. We are not sure which service you used to return the package for which you had to spend $140 and it was never received at cliphair. The returns from USA normally cost a maximum of $ 25 via USPS. We have a generous returns policy and allow 28 days from the date of receipt to return unused/unworn extensions.
M Kazmi
CS Manager
hollyp22
1 review
0 helpful votes
9/9/17

These extensions are definitely one of the better ones out there. I have highlighted hair and the color matches perfectly. Not to mention they are very thick and shiny. The clips hold tightly to my head too. I highly recommend these extensions.

katec61
1 review
0 helpful votes
9/9/17

Quality of hair is just as good as it's double the price competitors, colour of extensions are true to pictires on website, very helpful and fast customer service

marikas1
1 review
0 helpful votes
9/3/17

I have bought extension from this website since 2012, these extensions are the best I've ever tried, they are so soft and silky. They're so natural on my hair giving me a beautiful look everyday since 2012
Marika from Italy

arijetas
1 review
0 helpful votes
9/2/17

I ve received my purchase in 4 days wich is realy very fast and I am extra satisfied and happy. The hair is fenomenal.

hollyp21
1 review
0 helpful votes
8/10/17

I have been wearing clip in extensions for over 15 years and have been in search of a new set but could not find any that matched my hair as well as these. I literally ordered 5 different sets online and sent each one back. Paying from $175-$260. I was hesitant to order from another country, but am glad I did or I would have never found these! I ordered 18 double Wefted, Full head, -Golden Blonde/Bleach Blonde Mix. The thickness is great because I have very fine hair. I purchased 18 inch extensions so I can have them cut to match my hair length a bit more. I highly recommend these extensions. you will not be disappointed!

lizs83
1 review
0 helpful votes
8/9/17

Very impressed with the quality of the product. And how quickly I received my order. Keep up the great work!!!
I have recommended cliphair to all my friends and family !

daniellem108
1 review
0 helpful votes
8/9/17

I have never purchased extensions this incredibly amazing in my life. For so long I have been trying to find the perfect texture, thickness and brand of hair extensions. Not to mention they're inexpensive and I highly recommend anyone who is struggling with trying to find the perfect hair extensions to give cliphair a visit!

Customer Questions & Answers

Helpful answer 0
Votes
Thanks for voting!
Not as helpful
Question:
Answer:

I live in London. It was sent via Royal Mail and I received them within 3 days.

By LoriAnn M.
Helpful answer 0
Votes
Thanks for voting!
Not as helpful
Question:
Answer:

If you use the Express Tracked (FedEx) method then you might end up paying duties for orders over $ 20.00

By Farhan M., ClipHair Representative
Helpful answer 0
Votes
Thanks for voting!
Not as helpful
Question:
Answer:

Please provide us with us with your order details and we shall look into this for you.

By Farhan M., ClipHair Representative
Helpful answer 0
Votes
Thanks for voting!
Not as helpful
Question:
Answer:

Average life is 3-6 months (depending on the usage) extensions can last you longer than that hair care is taken properly.

By Farhan M., ClipHair Representative
Helpful answer 0
Votes
Thanks for voting!
Not as helpful
Question:
Answer:

We ship items using a tracked service. You will get tracking number via email after the item is dispatched. USA is normally 5 to 10 working days.

By Farhan M., ClipHair Representative
Helpful answer 0
Votes
Thanks for voting!
Not as helpful
Question:
Answer:

We ship from United Kingdom and there are two options. 1. Economy tracked is free for orders over $ 75. Under this method normally duties are not charged. 2. Express tracked items are sent via FedEx and duty/taxes are payable for orders over $ 20. Duty / taxes rates are different for provinces. This method costs $ 9.99.

By Farhan M., ClipHair Representative
Helpful answer 0
Votes
Thanks for voting!
Not as helpful
Question:
Answer:

Thank you :)

By Farhan M., ClipHair Representative
Helpful answer 0
Votes
Thanks for voting!
Not as helpful
Question:
Answer:

No answers yet. Answer this question
Helpful answer 0
Votes
Thanks for voting!
Not as helpful
Question:
Answer:

No answers yet. Answer this question
Questions? Get answers from the ClipHair staff and other customers.
Note: this is not for reviews - click here to write a review
Get notified about new answers to your questions.
Posting guidelines
Typical questions asked:
  • How long does shipping take?
  • What is the return policy?
  • Where is the company located?

Did You Find This Page Useful?

7 Photos for ClipHair

From reviewers

Sites You Might Also Like

×
Have a question about
ClipHair?
Post Review