business logo of HerRoom

HerRoomReviews 3,672

3.3

On Sitejabber, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Learn more about our Review Guidelines.

From the business

Let HerRoom take over your lingerie drawer. Revolutionary 'Know Your Breasts Bra Finder' and 'Universal Cup Sizing' features guarantee the right cup size.


herroom.com
Founded in 1998
Dallas
+29
How would you rate HerRoom?
grey star
grey star
grey star
grey star
grey star

HerRoom Reviews Summary

The company has established a strong reputation for its wide selection of quality lingerie and prompt delivery, with many customers expressing satisfaction with their purchases and the overall shopping experience. However, concerns regarding customer service emerge, particularly related to response times and support during order issues. Some customers faced challenges with product availability and delays, leading to frustration over returns and communication. While many appreciate the product quality and variety, enhancing customer service responsiveness and addressing logistical issues could further improve overall satisfaction and loyalty.

This summary is generated by AI, based on text from customer reviews

value
730
shipping
736
quality
2,006
This company responds to reviews on average within 1 day

Instant Feedback

59,661 reviews

We monitor reviews for authenticity

Missouri
1 review
0 helpful votes
Follow Shirley Ann N.
Unfollow Shirley Ann N.
Send Message
Share Review
Report Review

I found what I wanted on this site. I ordered them, & I received them, & they was perfect!

Date of experience: April 1, 2022
Pennsylvania
1 review
0 helpful votes
Follow Carol U.
Unfollow Carol U.
Send Message
Share Review
Report Review

I love HerRoom!
April 1, 2022

I find it very easy to buy, return, and exchange items with HerRoom. They carry the larger sizes that I need at reasonable prices.

Date of experience: April 1, 2022
Virginia
1 review
0 helpful votes
Follow Debra X.
Unfollow Debra X.
Send Message
Share Review
Report Review

It took longer than anticipated, but was pleased with product.

Date of experience: March 31, 2022
Texas
1 review
0 helpful votes
Follow Alyssa C.
Unfollow Alyssa C.
Send Message
Share Review
Report Review

The bra I ordered I ended up not liking so I returned it. I'm still trying to patiently wait for my refund but its taking a long time for that so I won't be ordering from herroom again. I dont like waiting a month or over a month for my money.

Date of experience: March 30, 2022
Wilma W. — HerRoom Rep
over a year old

Hello Alyssa - We have kept you updated on the fact that your order has not arrived at our warehouse. As soon as it does, you will be refunded. You asking for a refund before receipt of your return is not our policy and has been explained to you in multiple phone calls. I hope this answers your question.

Kind Regards,
Wilma
Customer Service Manager

Utah
3 reviews
0 helpful votes
Follow Janean Y.
Unfollow Janean Y.
Send Message
Share Review
Report Review

I have ordered from HerRoom several times with no problems.

Date of experience: March 28, 2022
Mississippi
1 review
0 helpful votes
Follow Jacqueline S.
Unfollow Jacqueline S.
Send Message
Share Review
Report Review

Half Slip Purchased
March 28, 2022

Fast and pleasant. I love my new half slip! It's hard to find half and whole slips these days. I would love one in navy blue! Thank you so much!

Date of experience: March 28, 2022
California
1 review
0 helpful votes
Follow Kath Y.
Unfollow Kath Y.
Send Message
Share Review
Report Review

Love this site.
March 28, 2022

Her Room always has the size I need and the service is great.

Date of experience: March 28, 2022
California
1 review
0 helpful votes
Follow Linda R.
Unfollow Linda R.
Send Message
Share Review
Report Review

I really appreciate the quality products carried by her room. You have brands that are difficult to find in retail stores.

Date of experience: March 27, 2022
Texas
1 review
0 helpful votes
Follow Marci G.
Unfollow Marci G.
Send Message
Share Review
Report Review

The black xl was way too small
April 26, 2022

The black xl was way too small. But I had washed it thinking it was like others I had ordered

Date of experience: March 27, 2022
Florida
1 review
0 helpful votes
Follow Beth A.
Unfollow Beth A.
Send Message
Share Review
Report Review

There were unavoidable delay updates, but updates were very informative

Date of experience: March 27, 2022
Michigan
1 review
0 helpful votes
Follow Monna T.
Unfollow Monna T.
Send Message
Share Review
Report Review

Found a bra I have been searching for hours at the...
April 25, 2022
Updated review

Found a bra I have been searching for hours at the mall and online

Date of experience: March 26, 2022

Found IT!
January 31, 2022
Previous review

Found a bra I have been searching for for hours at the mall and online

Date of experience: January 31, 2022
Florida
1 review
0 helpful votes
Follow Barbara J.
Unfollow Barbara J.
Send Message
Share Review
Report Review

Prompt; informative
March 26, 2022

Prompt; informative. A lot of feedback throughout the experience.

Date of experience: March 26, 2022
Illinois
3 reviews
0 helpful votes
Follow Chrys X.
Unfollow Chrys X.
Send Message
Share Review
Report Review

Easy to find easy to order
March 26, 2022

Returned here a few times now, usually have no problems, ordering is easy, delivery is usually on time

Date of experience: March 26, 2022
Minnesota
1 review
0 helpful votes
Follow Ingrid G.
Unfollow Ingrid G.
Send Message
Share Review
Report Review

Easier than finding my size locally... not too many stores around here carry large sizes.

Date of experience: March 26, 2022
New Hampshire
1 review
0 helpful votes
Follow Barbara C.
Unfollow Barbara C.
Send Message
Share Review
Report Review

I love my products!
March 26, 2022

I love my products! One thing that I ordered never came because they stopped making this product. That was disappointing.

Date of experience: March 26, 2022
Iowa
1 review
0 helpful votes
Follow Gladys U.
Unfollow Gladys U.
Send Message
Share Review
Report Review

It was prompt and arrived in a timely manner. Thank you.

Date of experience: March 26, 2022
Mississippi
1 review
0 helpful votes
Follow Cynthia R.
Unfollow Cynthia R.
Send Message
Share Review
Report Review

Quick Easy Efficient
March 26, 2022

Always easy to find what I need and online shopping a breeze. Thank you!

Date of experience: March 26, 2022
New Jersey
1 review
0 helpful votes
Follow Gladys P.
Unfollow Gladys P.
Send Message
Share Review
Report Review

I was very please with my purchases.

I have order before and would highly recommend your company

Date of experience: March 26, 2022
Washington
1 review
0 helpful votes
Follow Rachel L.
Unfollow Rachel L.
Send Message
Share Review
Report Review

Second part of my order took quite a bit longer than the first items.

Date of experience: March 26, 2022
Virginia
1 review
0 helpful votes
Follow Rachel W.
Unfollow Rachel W.
Send Message
Share Review
Report Review

I thought I had ordered one black and one nude bra, but somehow ended up ordering 2 nude. Also, if the bras are thin enough to let nipple lines show, please state that clearly somehow. I work in refrigeration and need bras that conceal. I look for "lined" bras, but that doesn't always mean modesty.

Date of experience: March 26, 2022
Wilma W. — HerRoom Rep
over a year old

Hello Rachel - I have confirmed you ordered 2 nude bras - no black. And, the bra states it is unpadded and lined. I hope this answers your question.

Kind Regards,
Wilma
Customer Service Manager