On Sitejabber, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Learn more about our Review Guidelines.
How busy moms shop for kids. Head-to-toe outfits every month. All online. Spend less and skip the mall.
The company enjoys a generally positive reputation for its quality products, with many customers expressing satisfaction with the comfort, style, and affordability of the children's clothing and footwear. However, significant concerns have been raised regarding delivery delays and issues with order fulfillment, often leading to customer frustration. Communication challenges, particularly related to membership charges and shipping notifications, further detract from the overall customer experience. While many appreciate the product offerings, improving delivery reliability and customer support could enhance customer satisfaction and loyalty moving forward.
This summary is generated by AI, based on text from customer reviews
We monitor reviews for authenticity
Bought the high top sparkly and light up shoes as a birthday gift. My daughter really liked them. However, within two weeks of use, one foot stopped lighting up. Return policy is only for unused shoes, with original packaging.
The clothes I ordered are wonderful! Good quality and quick delivery!
Hello Cindy,
We are glad that you are satisfied with the item you purchased. Rest assured that we will continue providing unique and new styles for members like you. We hope you will always have a great experience with us in the future!
Best,
Lia
Not happy at all with this website
Did not like it
Hello Leslie,
Thank you for your review. For further assistance, our Member Services Team will get in touch with you right away.
Best,
Renz
I had an amazing experience checking out with Fabkids. The availability of products was amazing. The website was equipped with a nice selection of products that were priced reasonably.
The boots that I ordered arrived early which was great and my daughter absolutely loves them. I purchased two more pairs of boots after my experience. I highly recommend this store.
Hello Khadijah,
We're happy to hear that you like the product you bought. Rest assured that we will continue providing unique and new styles for members like you. We sincerely hope that all of your future transactions with us will be wonderful.
Best,
Lia
My girls loved everything that was ordered for them. Good quality clothes, wish there was more of selection.
Hello Elyse,
Thank you for taking the time to write a review! We'd be delighted to help you further with your concern about the product's availability. Our Member Services Team will get in touch with you right away.
Best,
Renz
I order some boots for my daughter in size 3 and I got size 6 I chat with someone from fabkids and wasn't able to help me I still have the boots in the plastic bag because I can't return them
Hello Gabrielam,
Thank you for your feedback. Our Member Services Team will contact you right away to address your return concern.
Best,
Renz
Front half I off right shoe does not lightly up.back cuts into heel
Hello Delma,
Thanks for sending your review! Your feedback about our product sizing and quality is important, and we would like to address this as quickly as possible. Our Member Services team will email you right away to assist you further.
Best,
Zeth
I ordered a cute pair of boots for my great granddaughter. She loved them. The shipping was fast and amazing. Price was right also
Hello Barbara,
We're delighted to hear you enjoyed your purchasing experience with us! We constantly make sure to create beautiful and high-quality items for you at an affordable price! Have a wonderful day!
Best,
Renz
It's hard to cancel don't get sucked in
It's even making me write at least 50 words to leave a review.
Hello Kierstin,
Thank you for taking the time to leave a review. Your feedback about your cancelation request and the VIP membership is important, and we would like to address this as quickly as possible. Our Member Services team will email you right away to assist you with your membership concerns.
Best,
Zeth
I spoke to someone on the phone to skip the month and was charged anyway and ordered two pairs of boots the same size and one was huge the other was true to size
Hello Jamie,
Thank you for sharing your experience with our member credit and the products you ordered. We value your opinion, and we would like to make things right. Our Member Services Team will email you shortly to assist you.
Best,
Mary
I am very happy excellent quality and price of your product, I already bought the gifts for my grandchildren. Thank you very much for such a good service, the delivery was before the indicated date
Hello Magaly,
Thank you so much for sharing your great experience with us! Our goal is 100% customer satisfaction, and it sounds like we achieved that goal with you. We want every experience to be “five stars”! Have a great day!
Best,
Renz
Love their new collections of clothes every season.
Hello Jaya,
Thanks for the great review! We are delighted that you enjoyed our products! We will make sure to continuously create products that suit the needs of our valued members like you! Have a great day!
Best,
Renz
I love this place great prices and fast shipping, and my daughter loves everything from there
Hello Beth,
Thank you for shopping with us. We will do our best to always meet your service expectations. We hope you will always have a great experience with us. Have an awesome one!
Best,
Lia
My daughters shoes started falling apart the first day. I ordered two pairs and both weren't worth the money spent.
Hello Maria,
Thanks for sending your review! Your feedback about our product quality is important, and we would like to address this as quickly as possible. Our Member Services team will email you right away to assist you further.
Best,
Zeth
Nothing for my kids and no return label was available for me
Hello Veronica,
Thank you for writing a review! We value your feedback on the product you received and would like to address your concern. Our Member Services Team will get in touch with you right away.
Best,
Renz
I got a pair of the rainbow tie boots for my 5 year old, the rainbow print started flaking off the top of the boot after one wear. Now she will not wear them anymore. Disappointed.
Hello Leanza,
Thank you for sharing your experience with the boots you ordered. We value your opinion, and we would like to make things right. Our Member Services Team will email you shortly to assist you.
Best,
Mary
The material is always amazing I love the designs I did have one complaint but it's not really a complaint they just sent my sons shoes in the wrong size one shoe was a different size from the other but they were so cute and I just love this site, I'm a regular customer.
Hello Patrice,
Thank you for writing a review! We value your feedback on the product you received and would like to address your concern. Our Member Services Team will get in touch with you right away.
Best,
Renz
Half of my order didn't arrive without any messages to let me know. I called and the answer was we ran out but you have a credit which I can't use. No help at all from customer service department.
Hello Paola,
Thank you for sharing your experience with your order and our Member Services Team. We value your opinion, and we would like to make things right. Our Member Services Team will email you shortly to assist you.
Best,
Mary
1st and all the price was okay it gets you by saying the 1st one $10.00
I bought boots for my granddaughters and the size were too big it doesn't say they run big
Hello Aida,
Thank you for sharing your experience with our prices and the items you purchased. We value your opinion, and we would like to make things right. Our Member Services Team will email you shortly to assist you.
Best,
Mary
I had an issue with one show not lighting up and I called they had another pair ready and sent me a label I put my purchase in any box and taped the label on and got my shoes not too long after and they worked great. Easy as little hassle as possible
Hello Leanne,
Thank you for the great feedback regarding our Member Services Team. It has been a pleasure doing business with you! Have a great day!
Best,
Lia
Answer: Omg! I didn't realize I signed up for a membership when I made my purchase! Ahhh this is a pain! The lady almost didn't let me cancel!? They also won't give my money back!
Answer: They charged me 39.95 and still charged after I skip a month. There scammers.
Answer: Even after I cancelled I was still charged until I cancelled my credit card scamming company!
Hello Carrie,
Thank you for writing a review! We value your feedback on the product you received and would like to address your concern. Our Member Services Team will get in touch with you right away.
Best,
Renz