delw11

Del W.

1
Level 1 Contributor

Contributor Level

Total Points
325

4 Reviews by Del

3/18/18

I have brought 2 dresses costing $35 each so I payed $70. These dresses came cheap material both had holes in them, poor stitching and never looked like the pictures. I can now use as rags cant wear them. Dont waste your money ewith this company.

10/30/17

Ordered some dresses 3 months ago clothes havent turned up, I have emailed them several times and they answered by saying its in transit, I contacted Paypal to get my money back but they told me that the company said that my order was delivered but I didnt receive it. So I list my money plus no clothes. Dont buy scam they take your money and send no clothes. I got a emailed giving me 50 percent of my next order, realy you have to be joking. Scam site.

chengc1
ChicME O. – ChicMe Rep

Hello Del,

Thank you for writing this review and letting us know!
We are very sorry to hear that you had such an unfortunate experience with the shipping of your order, as it is never our intention to create inconveniences for our customers and we do try our best to always assure the delivery time stated on our website.
Please contact us by e-mail and we will compensate you.
We apologize for any inconvenience caused and appreciate your patience and understanding in this matter.
Please don’t hesitate to contact us at any point you may need further information or assistance. We are always here and ready to help!

10/30/17

I brought 2 dresses and payed express postage they came in 2 months after several emails. Well when they came my god the dresses looked nothing like the ones I ordered. No hem just cut straight along the bottom of the fabric. The material was cheap and nasty plus see through not lined at all. The material was like a see through Nitie, I threw it straight in the bin. Horrible

newchicn
Newchic N. – NewChic Rep

Dear Del W.,
Sorry for the inconvenience.

The delivery time depends on the countries and the shipping methods. Please check here. http://www.newchic.com/shipping-methods-hc13.html. Business days means that weekends and holidays are not included. When you placed the order, you can get the estimated delivery time on checkout page. Besides, you can track your order if you have chosen the shipping methods with the tracking number.

Also, you can check order status in Newchic website: My Account -- View Orders--My Orders(--Order Details)
https://www.newchic.com/?com=account&t=orderlist&orderStatus

Here is the return & refund policy of Newchic. https://www.newchic.com/return-and-refund-policy-hc99.html. Please read it. You can get all the details here.

If the item you receive is damaged, please email our Customer Service some photos and a description of the issue within 14 days of receiving the item. We will send you a replacement or we will issue a full refund once the nature of the problem has been identified.

If you receive an item not matching what you ordered you can:
1) Exchange it for a new correct item;
OR
2) Return it for a full refund.
Please contact our Customer Service within 14 days from the date when you received it. We will resend the correct item for free or refund you the full price.

Please understand that colors may exist chromatic aberration as the different placement of pictures.

We suggest that you can contact our customer service. Https :// www.newchic. Com/Contact-Us-hc10. Html. Our customer service try their best to offer you a reasonable solution through the return policy. Sorry for your inconvenience.

Best regards,

Newchic Team.

10/14/17

I ordered 3 dresses took my money and never received my dresses had to contact Paypal to get my money back

yoinsy
yoins y. – YOINS Rep

Dear Del W.,

We are sorry to hear that this misunderstanding caused.

Due to the hot sale time period, many of the items were ordered and paid at the same time by several customers what caused stock limitation. The system will inform you that about the date of predicted restock, so that you can process your order reasonably. In addition, we are describe the predicted date of the needs time to process the data, so that we can not inform you at the purchase time.

After the hot sale time and the vacation period, lots of mail piling up.We do our best to clean up the backlog of emails.If you have contact us, we will respond you as soon as possible.

We sincerely apologize for all the inconvenience this has caused you.

Hope to hear from you again.

Kind regards.
Yoins Team

Del Has Earned 5 Votes

Del W.'s review of ChicMe earned 2 Very Helpful votes

Del W.'s review of NewChic earned 3 Very Helpful votes

Del hasn’t received any thanks yous.

Del doesn’t have any fans yet.

Del isn’t following anybody yet.

Empty.

Similar Reviewers on Sitejabber

adriennes114
Donna Z. reviewed ChicMe
11/30/21

Most things dont look like the picture you advertise. When I receive my products they seem poorly...

mcgeej3
Mcgee J. reviewed ChicMe
11/30/21

Your ad said buy one get one free but when I put the 2nd dress in your charge me for it. False...