senang3

Senan g.

Contributor Level

Total Points
80

1 Review by Senan

3/1/21

Order 60 dollars of makeup. Over a month and it's still not here.It saying it shipped on the 12 of Feb. It's now the 1st of March and still no sign of my order. It's so upsetting because I ordered once before and I never had issues but at this point it beyond a joke.

Tip for consumers:
DONT

Products used:
cosmetics

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
gloriaw42
Gloria W. – BeautyJoint Rep

Hello Senan,

Thank you for your review. We are very sorry that you have not received your order yet. Upon further review, because this is an international order shipped out of the USA, delivery time can vary due to customs, postal services or time of the year. In addition, we received an official statement notice from our carrier that all shipping carriers are experiencing 6-8 weeks delays in shipping due to the coronavirus, therefore it is likely that your package is still in transit. Many countries have suspended mail services or are currently on lockdown, therefore the flight and transit routes are heavily affected with many port closures. For this reason, we are expecting a few weeks delay due to not having airports for packages to transit. Please kindly continue to monitor the tracking and allow more time for your package to arrive. If you have any further questions or concerns, kindly email us and a customer service representative will gladly assist you. We sincerely apologize for the delay and any inconvenience caused.

Senan hasn’t received any votes.

Senan hasn’t received any thanks yous.

Senan doesn’t have any fans yet.

Senan isn’t following anybody yet.

Empty.

Similar Reviewers on Sitejabber

missp27
9/6/20

For those living in Southeast Asia, please DO NOT purchase from this company aka Beauty Joint. I...

georgiac65
6/6/20

I ordered nearly $200 worth of makeup that never arrived. The company told me that it's my fault...