We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×

MELONDY R.

  • 1 Review
  • 0 Helpful Votes
  • 0 Thank Yous

Experience: Home & Garden

Member since July 2020

  • Review

    1

  • First Reviews

    0

  • Thank Yous

    0

  • Fans

    0

  • Profile Views

    59

Review Distribution

1 Review by MELONDY

7/21/20

DO NOT order anything from this sorry company. I ordered a part a month ago and they could not get it. It's been 7 days now and they have not given me a refund they owe. Terrible service would not recommend this company at all.

sharond85
PoolHelp P. – GETPOOLPARTS.com Rep

Hi, this is not entirely true at all, sorry, Your order was placed at 1:32pm on 07/13/20, at 2:01pm same day, we notified you of an error with out inventory and the item was not available for immediate shipment. We did not receive a reply, so we emailed a reminder on 07/14/20 at 6:46am, still no reply. We sent a final reminder at 7:10 am on 07/15/20 and received a response that day at 8:14 am requesting the order be canceled. We replied at 8:15 am, one minute later, that same day advising you that we did cancel the order. The true part is you refund has not hit your card yet, 6 days later, and we are working with our payment processor to understand why as the refund shows complete on our end at July 15,2020 at 8:15:11 AM EDT. We surely understand you are not happy about this, and we are sorry, but we needed to clear up the timeline for accuracy

MELONDY hasn’t received any votes.

MELONDY hasn’t received any thanks yous.

MELONDY doesn’t have any fans yet.

MELONDY isn’t following anybody yet.

Similar Reviewers on Sitejabber

thomasd548
1/10/20

Asked for refund on unopened item and said no even though they still sell the same item through...

kk296
5/31/19

NEVER AGAIN, NEEDED A 1" CONDUIT PLUG FOR OUR LIGHT NICHE AND IT STILL NEVER CAME, ALMOST TWO...