We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×

Mary W.

  • 1 Review
  • 0 Helpful Votes
  • 0 Thank Yous

Experience: Society

Member since April 2021

  • Review

    1

  • First Reviews

    0

  • Thank Yous

    0

  • Fans

    0

  • Profile Views

    16

Review Distribution

1 Review by Mary

4/30/21

Received order today. Shoes run full size smaller, wear an 8.5 ordered a 9 and they are too small by 1/2 inch. A waste of money!

Tip for consumers:
Walk away.

Products used:
Flip flops and clogs. 6 pair.

Service
Value
Shipping
Quality
julieb757
Jodi H. – GreaterGood Rep

Mary

I am sorry to hear that your shoes did not fit. With most of our shoes, since we do not offer 1/2 sizes it is usually the best to recommend going up to the next size. It appears that in this case this was not the solution for you. I would love to refund your money for this purchase. If you contact our customer service team with your order number and reference this review response we can ensure that your order is refunded in full.

Thank you

Mary hasn’t received any votes.

Mary hasn’t received any thanks yous.

Mary doesn’t have any fans yet.

Mary isn’t following anybody yet.

Similar Reviewers on Sitejabber

tr231
5/12/21

Ordered paw print shoes for my mom for mother's day. Paid almost 3x the price of the item to get...

sarahv343
9/12/20

This is a scam! GreaterGood.com is NOT GreaterGood.org. However, GreaterGood.com misleads tries...