We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×
leak36

Lea K.

Contributor Level

Total Points
80

1 Review by Lea

9/16/21

I ordered a €42 worth of goods from this site and waited 2 weeks for the order to be dispatched. After some time, the site sent me an email saying that they don't deliver to my country and without my consent sent me a "refund" in the form of points that I can use for cheaper future orders. This is not only incredibly rude but the site stole my money since I 1. Can't order anything to my country and 2. They sent only $20 worth of points which is more than 50% less than my order. Pure scam, stay away.

Tip for consumers:
Don’t use the site.

Products used:
None

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
sandyz2
Charlie F. – ZAFUL Rep

Dear Lea K,
We are sorry for this inconvenience.
Due to the logistics limitations, some products currently cannot be shipped to your country.
For more details on shipping methods, please click here: http://www.zaful.com/shipping-info/.
We will learn from this and strive even harder to improve the shopping experience for all of our shoppers.
We will transfer the refund to your original payment account.
Please allow 7 to 14 working days for the transaction to appear in your credit card account. The exact length of time is dependent on your card issuing bank. Each bank and country may be different and any delays depend on your card issuing bank.
Please wait patiently for your refund to appear in your account.
Best Regards
ZAFUL Customer Service

Lea hasn’t received any votes.

Lea hasn’t received any thanks yous.

Lea doesn’t have any fans yet.

Lea isn’t following anybody yet.

Empty.

Similar Reviewers on Sitejabber

emm36
Em M. reviewed ZAFUL
8/10/21

Extremely disappointed in this swim wear line and the service provided. My package has been lost...

ginat163
Gina T. reviewed ZAFUL
7/15/21

I placed and order over 6 weeks ago and they provided me with a FAKE tracking number that does...