joeyg88

Joey G.

Contributor Level

Total Points
80

1 Review by Joey

11/25/21
• Updated review

Update: after complaining on a couple different reviews, they finally reached back out and I got my refund over a week after requesting.

jasonc29
Jason C. – CreationWatches Rep

Dear Joey,

We always try to give the best service to our customers. We strive to ensure every customer is satisfied with our business, and we apologize for any way in which we may have inconvenienced you.

If you have any query please contact us at contact@creationwatches.com

Best Regards,
Sally

God Awful service.
11/22/21
Verified purchase
• Previous review

Bank detected fraudulent charge when attempting to purchase from them, wouldn't even let me cancel my order. Stay away and buy from an authorized dealer. Hell even if I did want the watch it would be late by now so there shipping is false too.

Tip for consumers:
Don't buy if you think you might want to return an item.

Products used:
Watch

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
jasonc29
Jason C. – CreationWatches Rep

Dear Joey,

We always try to give the best service to our customers. We strive to ensure every customer is satisfied with our business, and we apologize for any way in which we may have inconvenienced you. We hereby inform you that we do not charge directly to any account and also regard your cancellation, we have informed you via mail that "your order has already been shipped", Please be assure that all watches sold from CreationWatches are 100% genuine and authentic and brand new. (Also 30 Days return/exchange policy) All watches are shipped in a watch box with documents. Our thousands of customers from around the world will testify to the authenticity of our watches and our service. I have emailed you directly and hope to hear back from you soon.

If you have any query please contact us at contact@creationwatches.com

Best Regards,
Sally

Joey hasn’t received any votes.

Joey hasn’t received any thanks yous.

Joey doesn’t have any fans yet.

Joey isn’t following anybody yet.

Empty.

Similar Reviewers on Sitejabber

fulviov
1/19/22

After two months I haven't received anything. I placed my order on Nov 27 and on Jan 18 they...

dennism1324
12/31/21

All said and done, I got a great deal on a beautiful Hamilton watch. However the order process...