We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×
Developed in part with a grant from
the National Science Foundation

Debby H.

  • 1 Review
  • 2 Helpful Votes
  • 0 Thank Yous

Experience: Clothing & Fashion, Shopping

Member since March 2019

  • Review

    1

  • First Reviews

    0

  • Thank Yous

    0

  • Fans

    0

  • Profile Views

    59

Review Distribution

1 Review by Debby

5/2/19
Measured my bridesmaid and ordered a standard size according to her measurements. The dress is far too small. It doesn't even cover her back. I've asked for a return address 3 times and have been ignored. I do not recommend ordering from this company.
millyh
Milly H. – Millybridal UK Rep
Hi Debby,
We are sorry for making you unhappy. The size of each dress will be inspected strictly twice and taken photos as archives. We have checked the dress you received, we are sure we sent you a dress in the correct size. Before we started making the dress, we have sent you e-mails including the size details to ensure you choose the correct size. If you are positive that we sent you wrong dress, please contact our service team about this, we are sure to offer you a fair solution. Our email address is service@millybridal.org.
We always aim to offer our customers the best solutions to their issues in line with our policies. Please see more details on our refund and returns policy here: http://uk.millybridal.org/help/returns.html
May you have a good day!

Kindest Regards,
MillyBridal Customer Care

Debby Has Earned 2 Votes

Debby H. hasn't received any helpful votes

Debby hasn’t received any thanks yous.

Debby doesn’t have any fans yet.

Debby isn’t following anybody yet.

Similar Reviewers on Sitejabber

derekc107
6/7/19

SHOULD BE NO STARS". Absolutely disgusting company. Says UK company but from China. Said returns...

ls289
5/29/19

I ordered the Sheath/Column Scoop Neck Sequined Short Sleeve Backless Bridesmaid Dress in a...