We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×

Blonde R.

  • 1 Review
  • 1 Helpful Vote
  • 0 Thank Yous

Experience: Shopping, Clothing & Fashion

Member since June 2019

  • Review

    1

  • First Reviews

    0

  • Thank Yous

    0

  • Fans

    0

  • Profile Views

    91

Review Distribution

1 Review by Blonde

9/4/19
• Updated review

So after weeks of checking on my order, I received an email stating they were "sorry" that my order got caught up in customs and they would refund me 20% of the purchase price once the order was delivered. I have emailed them 4 times about the refund with absolutely no response. This site is the biggest scam ever, and the clothing is absolute CRAP! The only dress I have worn literally fell apart in the washing machine. DON'T WASTE YOUR TIME OR MONEY. TERRIBLE QUALITY, AWFUL CUSTOMER SERVICE! SCAM SCAM SCAM!

If 0 stars were an option!
7/12/19
• Previous review

Update: After posting my original review, I received a message that Bellizo couldn't locate my order. Once I supplied all the information, I receive another generic email stating their standard shipping terms (5-12 days after order is shipped). It is now 18 days after shipment, I still have zero tracking information about my package, and Bellizo has stop responding all together. I have sent multiple inquiry emails, and they have not responses since the 1st time I posted a review. It seems that is the only way to get their attention. I have asked for a full refund since my package has no tracking information available, and they don't have a clue where it is. I have yet to receive a response on issuing a refund. I would HIGHLY RECOMMEND shopping elsewhere. This is nothing but a huge scam and headache to try and get my money back.

Non Responsive and now blocked?
6/28/19
• Previous review

I placed an order on June 9th, which supposedly shipped on 6/17. The tracking information on USPS states the items were picked up at 11:06 am on 6/17 by a shipping partner, but the items still haven't made it to the USPS facility in Fremont, CA. I emailed on 6/26 to inquire about the package not arriving at the facility after 9 days with no response. I emailed again today, and it seems I have been blocked by them. My emails are un-deliverable to the service email given on their website stating the email is not found. Is this a huge scam? I am going to try and get my money back. Buyer beware! DO NOT ORDER FROM THIS SITE!

cang2
Can G. – Bellizo Rep

Hi there,

Thank you for bringing this to our attention.

As we are now in transition to upgrading our system, we might have missed your email to us.

We sincerely apologize if we failed to attend to your concern immediately and we're sorry to hear about how the delay you've experienced in receiving an update on your order.

We understand that you have been waiting for some time with regards to the resolution of your issue. Be assured that we are treating your concern with utmost urgency. We apologize if you felt that your case was not handled properly. We want to take the necessary action to prevent this in the future.

Should you wish to view your order's current status, kindly refer to this link:
https://www.bellizo.com/article/orderquery

Should you wish to get more information on the Processing and Delivery Time frames for your specific location, kindly refer to this link:
FAQ: https://www.bellizo.com/article/delivery

If you give us a chance, we are intent on making this right. We hope that you will allow us to speak with you to discuss the situation.

Please send us an email through service@bellizo.com at your earliest convenience quoting this review so we can address the issue in a timely manner.

Thank you!

Blonde Has Earned 1 Vote

Blonde R. hasn't received any helpful votes

Blonde hasn’t received any thanks yous.

Blonde doesn’t have any fans yet.

Blonde isn’t following anybody yet.

Similar Reviewers on Sitejabber

lindseyc221
10/8/20

My order was confirmed over 2 weeks ago, and I have not received a tracking number. I have...

amberr109
9/7/19

This company is a total scam. So much so that I requested a refund and they stopped responding to...