We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×

I have tracked my order placed on 12th February ORD- 000704962-977552 to find that you are awaiting stock and it will not be delivered till April. I can't afford to wait almost 2 months for this item. I have attempted to e mail with no response after 5 days and have now been waiting in a queue on an 0345 number for half an hour already. What is going on? Please cancel my order and reimburse the £41-90 that you have already taken from my account. This is very poor customer service- why has no one been in touch to advise me of the delay? Please advise me as a matter of urgency. Thank you Norma Appleby

asked by Norma A. on 3/2/17

1 Answer

Dear Norma, I'm incredibly sorry to hear about the delay with your order.

I have checked our system and can see that you were contacted by email yesterday at 5:30pm - could you please check your email for details regarding your cancellation and refund.

If there is anything further outstanding please do not hesitate to let me know.

Kind regards

Alan
Victorian Plumbing

Helpful (0)

Add your answer

Posting guidelines

More questions about VictorianPlumbing.co.uk

Ask a question

Get answers from the VictorianPlumbing.co.uk staff and other customers.

Posting guidelines
×
Have a question about
VictorianPlumbing.co.uk?
Post Review