SiteJabber was developed
in part with a grant from the
US Government's NSF
SiteJabber for Business

LivingSocial reviews

749 reviews
10%
1445 New York Ave NW #200, #200
Washington, DC 20005, USA
Tel: +1.8888086676
feedback@livingsocial.com

749 Reviews From Our Community

Rating Distribution

Detailed Rating Summary

Service
Value
Shipping
Returns
Quality

Review Highlights

stephl1

I tried to contact the customer service number that the sales rep provided. (in 232 reviews)

amyo

for those friends to purchase the deal - I was still charged. (in 374 reviews)

leeb6

Be careful --they store your credit card information!!! (in 71 reviews)

All Reviews

▼ Sort by: recent

rl32
New Reviewer
11/19/14

I bought a $129 end of lease voucher from Imaculate Bright Cleaning Service on Monday. I was very pleased that the lady on the phone could fit my cleaning job in during that same week. Although the appointment was an hour later than organised she rang to say her people were held up. Sam the man who did the job was very curtious explained what was agreed on and how long it would take. I was very impressed with the work that was done and have no reserations in commending this business on its service.

Service
Value
Ask R about LivingSocial
olgat5
New Reviewer
11/15/14

Got upper and lower eyeliner done today by Hiyan Bitar, the owner of DermaCouture Permanent Cosmetics.
I was SO happy with the result that I've decided to get the brows done as well.
As per my wonderful experience, Hiyan is an exceptional professional dedicated to the customer. Precise application - even though my case was anything but easy.
Of course I spent substantially more than $99 that I paid for LivingSocial coupon (as I was not going to settle on a basic liner - upper or lower - with no "extras"), but considering the quality of service and the amount of time dedicated (entire workday for one customer in my case), I would say the pricing is VERY reasonable.
Thinking about the lip liner or perhaps full lips for the next time, and looking forward to my extra 20 minutes of sleep every morning!

craigm51
New Reviewer
11/11/14

Tried contacting the vendor (PinkZebra Designs) via email, phone, text with no luck. Took my $100 and had a great time i guess.
Also all contact that was successfully made to Living Social just simply appears to be a delay/go away tactic.
REPORT to Fair Trading and lets stop the thousands of innocent people getting ripped off and filling these degenerates pockets with cash

Tip for consumers: Just don't buy ANYTHING from Living Social......EVER

Ask Craig about LivingSocial
suet17
New Reviewer
11/6/14

To all who have had a bad experience with Living Social: Place a complaint with the better business bureau and the attorney general of your state. If each person who has a bad experience writes, it gets noticed and they will investigate.

I ordered and paid for a 30" chain, but received a 24" chain. Tried to call the phone number on their website, but a recording comes on and instructs you to write via their website. Only two options are given: 1. return the product and they will refund all but $7.99 for restocking (remember this is their error) 2. receive Living social bucks . wording at the bottom stated: " At this time we are not able to offer exchanges or replacements for Living Social Products".

Very poorly run company: my advice: DO NOT BUY ANYTHING FROM LIVING SOCIAL

Tip for consumers: DO NOT BUY ANYTHING FROM LIVING SOCIAL. Their products are inferior quality and their customer service is very poor.

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
Ask Sue about LivingSocial
janied1
New Reviewer
11/4/14

ZERO Stars if this site would allow that! Such a pity that SiteJabber forces one to give at least one star!!

LivingSocial is AWFUL! They have POOR customer service! I NEVER signed up for their emails but somehow they've gotten hold of my email address and have begun emailing me, and for several months now! ACK! I don't want their emails! They NEVER even emailed first to ask permission to add my email to their mailing lists!! I tried to unsubscribe via the most recent email by clicking on unsubscribe, but it did not allow that feature, instead directing me to either "sign into facebook (I don't 'do' facebook...) or to sign into "my account" (so-called, I don't have an account) with them, OR to create an account with them so I can delete it! WHAAAAAT?!!! I tried to email them but their site is designed to go only so far until you get to the last set of "pick one" subject pertaining to your issue, and doesn't matter which one you select, they ALL take you to pre-empted responses to resolve ordering issues but none to unsubscribe! Clever b4Stards this site thinks it is, but NOT - they are intentionally alienating people! It makes no sense! t is no wonder they are such a hurting business. I think they are desperatly on their last leg and, you know what? I DON'T SHIVE A GIT NOW! I despise these gormless bollocks! Just try talking with anyone of their employees just to do something as simple as unsubscribe. WOW, they will leave raise your blood pressure and leave your head spinning all while you wish you were face to face so that you could beat them with the crazy stick! They are just like that commercial where the cable company won't let you cancel your services even when you don't have an account or a contract!! WOW, such arrogant, narcissistic pile of no-good, good for nothing arsehats! I will ROTFLMAS when I read about the demise of THEIR company!

Tip for consumers: Stay away from these people unless you enjoy having headaches and feelings of wanting to attack them.

Service
Value
Quality
Ask Janie about LivingSocial
garyk25
New Reviewer
10/29/14

I received a phone call from "Raymond" who told me he could offer FREE ADVERISING ... his words were, "no cost to YOU!". The truth is that they require your business to discount
through their membership ..and I consider this as a COST TO ME! The pitch was an out
and out LIE! I emailed back and cancelled my appointment with Raymond and hope all
other merchants don't have to go this far to discover there is a RAT in the details!!!!!!!!!!!
NO COST IS BALONEY!

Tip for consumers: DON'T EVEN LISTEN PAST THE NAME, 'LIVING SOCIAL' ... SIMPLY HANG UP!

Service
Value
Quality
Ask Gary about LivingSocial
deniseb30
New Reviewer
10/28/14

Living Social are Rip Off Merchants!

I bought a 1 day dressmaking course ( http://www.thelondonsewingroom.co.uk)- the course was just a joke ran by a shoddy organisation. The instructor was unskilled, taught ridiculous techniques, the premises dire - an absolute waste of money and time. There were 3 of us attending the course and were in all agreement of this when we left!

When i complained to LS, they simply said thank you for your feedback, we are sorry you have had a poor experience please take this up with the merchant. I contacted the sewing room and just received petty, abusive and childish emails. When I contacted LS again their response was to say sorry we cannot give you a refund as you have used the voucher, well yes that's true but how else could i find out that the course was awful!

LESSON LEARNED - Will never use Living Social Deals again!

Tip for consumers: DON'T TOUCH EITHER LIVING SOCIAL DEALS OR THE LONDON SEWING ROOM (http://www.thelondonsewingroom.co.uk) WITH A BARGE POLE - THEY ARE BOTH COWBOY OUTFITS!

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
Ask denise about LivingSocial
charlesr28
New Reviewer
10/27/14

We purchased a Living Social cycling vacation with Battaglin Tours and it was farmed out to Ferritti Sports. Not at all what was promised . Living Social feels no responsibility to the switch. This was travel fraud . Living Social knows and feels no responsibility.
Just be aware that if you purchase a trip it just may not be with the company you sign on with.

Tip for consumers: Don't

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
Ask Charles about LivingSocial
freedomh
New Reviewer
10/23/14

Bought two bracelets, Living Social reassured me after two weeks when I still had not received the bracelets to give Balla Bracelets a bit more time even after I pointed out that it was in direct opposition to their written policy and the previous phone calls I had already placed. 8 weeks later still no bracelet, they agreed to give me Living Social bucks which are worthless because i don't trust their merchants and they don't represent anything in my area. The closest thing is 260 miles away. I am out $50 and have nothing to show for it. They are awful and should be avoided at all costs. It was an expensive lesson but lesson learned. Living Social is awful, doesn't stand behind the offers and will give you the run around at any given opportunity.

Tip for consumers: Just don't. Just move on because the hassle and frustration that you will pay for isn't worth it.

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
Ask Freedom about LivingSocial
sharonj18
New Reviewer
10/22/14

Living Social has burned me for the last time!! Deceptive and ridiculous practices to lure you into the purchase and then once you've purchased…….. bada-bing…. they hit you with all the details that would have dissuaded you from purchasing in the first place! I purchased a NASCAR DRIVING EXPERIENCE for my hubby and when I went online to redeem, surprise surprise…. I could only book during May, July and August. But wait, that's not the bad part…. there are only two days in each MONTH you can book….. Friday or Saturday AND within those two days only FOUR time slots 8, 10, 12 & 2. Still not the worst part……The voucher user can only book the 8am time slot! In essence, I could choose 8 am for two days in each month! WHERE, I SAY WHERE, DID IT STATE THAT IN THE DEAL DETAILS??? NOWHERE!!! I went online to try to redeem and come to find out Voucher purchasers can't book online anyway because of the restrictive time slots. Why don't they tell you those things????

Service
Value
Returns
Quality
Ask Sharon about LivingSocial
carolyne9
New Reviewer
10/9/14

Bought a tablet for £39 which I paid to Living Social. I paid £9.99 to the vendor for delivery. I emailed on a daily basis after two weeks had passed.
I was told it had been dispatched three times.
Living Social said the voucher had expired and they couldn't refund.
Absolute fraudsters. It is almost two months and no item or refund. They should not be allowed to trade

Tip for consumers: Steer well clear of Living Social I wish I had

Ask Carolyn about LivingSocial
klarav
New Reviewer
10/6/14

Beware! Once they got your money - forget about it. Yeah, yeah - disclaimers etc.
But is it ridiculous to expect your money back, if the merchant have not provided what is promised?
That is what happened to me: I have purchased a gift certificate for my spouse. He contacted the merchant, who didn't answer the phone for days, then booked event, then cancelled it, booked another date, promising to call and never did.
I bought it to please my husband, and he was not pleased anymore.
I called LivingSocial for help, which they promised, but never did. Then wrote a letter asking for refund - well... read the first line.
Will never use this service again.

Tip for consumers: Find another one

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
Ask Klara about LivingSocial
dianen5
New Reviewer
10/4/14

MERCHANTS BEWARE AND CUSTOMERS PLEASE READ.
How this works. Merchants discount their products or services by 50%. So you pay 50.00 for a 100.00 item or service.
The merchant gets half, that is 25.00. Then fees get taken out so the merchant is left with 15.00 to 20.00.
As a merchant I want to say, all start out giving the same excellent service but after getting one cheap client after another who do not tip, show up late, do not return at full price the merchants get over it and do not want these kind of clients.
Unfortunately most coupon buyers are bargain hunters and they look for next cheap deal so the merchants get screwed doing business for no money.
I read all reviews and most complain about the merchant and that is not fair. Most couponers do not tip and do not return. It is ALWAYS at a loss to the small business.. THEY DID IT FOR REPEAT BUSINESS AS PROMISED BY LS. Yet that never happens.
The merchant feels rip-offed and the customer feels ripped off because people are not aware of what LS does. LS gets all the money and customers complain about the merchants, and that is why you have so many merchants who do not want you in their businesses again. There are many who have gone out of business because of these deals.
TIP- If you want to get a good deal, call the business direct and ask.. Most would rather give you half off or some kind of discount and get all the money than get 25% that they get through LS. Consumers need to wise up !

mariettag1
New Reviewer
10/2/14

Ok, I bought a Living Social Oprah experience for $999 based upon a post on the Oprah website to send her in Newark. The experience advertised floor seats, facing the stage in the thick of the action with Oprah. I found out when I arrived that I was NOT on the floor but 17 rows up in Sec 9. I was not facing the stage either, but on the side. I called Living Social from the event as the women next to me in line told me she complained to Living Social and was issued a $300 refund. The customer service rep, Loretta told me that they would take my issue to the Oprah rep at Living Social and resolve it so everyone got an equal refund. They stated an answer would be provided in 24 hrs. I received a call back 4 days later telling me to call Living Social. I did and was told I would be issued $100 in Living Social bucks for future deals, no refunds...this is false advertising and blatantly unfair since I know people at the event received refunds. Do not throw your money away using Living Social. You will not get what you paid for and they do not care about customer service. I am posting this on the Oprah web site and complaining to the BBB. Ridiculous and basically theft of services.

Tip for consumers: Ok, I bought a Living Social Oprah experience for $999 based upon a post on the Oprah website to send her in Newark. The experience advertised floor seats, facing the stage in the thick of the action with Oprah. I found out when I arrived that I was NOT on the floor but 17 rows up in Sec 9. I was not facing the stage either, but on the side. I called Living Social from the event as the women next to me in line told me she complained to Living Social and was issued a $300 refund. The custom

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
Ask Marietta about LivingSocial
lamberts12
New Reviewer
9/28/14

This company was ok at first but now it has allowed some junkies from all over the world I mean Chinese mostly they will sell item on here indicating that it ships from somewhere in US as soon as they get your money you will see that item no longer exist and marked redeemed by you.
This has happened to me twice no more I ain't gonna buy from them again forever.
Unless if a pig will fly in my presence then I will buy using LIVING SOCIAL.
scam.

Tip for consumers: Well dear friend if you are buying using LIVING SOCIAL make sure you know the seller or do not waste your time at all if you think you got a deal try visiting couple websites to check the item you are looking for.if you can not find it on our well known online retailers
Be ware if some do say free returns how can you return something that shipped from Northern China or Hong Kong? And the cost of shipping is more than the item price??
Rethink before You Buy.

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
Ask LAMBERT about LivingSocial
suej16
New Reviewer
9/23/14

How do they get away with it? We have consumer rights and trading standards yet this website can screw and swindle people blatantly.I purchased a deal for a meal at an Indian Restaurant yet when I clickef My Vouchers Id apparently used it! Ive emailed their customer service team twice and waiting for a reply.My voucher conveniently runs out Sept28.Dont let them swindle you keep away!

Tip for consumers: Try Groupon

Ask Sue about LivingSocial
beckym5
New Reviewer
9/19/14

I recently purchased a coupon from Living Social to buy a Bamboo pillow from Zenbedrooms. What a disaster! The pillow was $34.00 plus shipping of $9.99 (Zenbedrooms charged my card $13.63). I've seen them for as much as $99, so I thought it was a good buy. The pillow took about 3 weeks to get to me. When I got it, it wasn't anything like the picture on their website. It was completely flat and hard. My son has them so I know what they should feel and look like. First I couldn't find a help desk number on the website, so I emailed them. finally they answered after my second email and told me how to ship it back (even though the website says there is a help desk to call and they will talk you through it.) It cost me $8.99 to ship it back. Zenbedrooms now says that I have to get my refund from Living Social because the voucher was never cashed. Living Social doesn't give cash refunds, they credited my Living Social account for future purchases. I've never used Living Social before and probably won't ever again. I'm out $56.62 and still don't have a pillow.

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
Ask Becky about LivingSocial
tracys45
New Reviewer
9/11/14

I have bought some purchases on Living Social but the one huge problem I had with a service not honoring the coupon Living Social refused to give me even a credit towards another deal and there was no way I was going back to that business. So if you have an issue with a deal your on your own!

Tip for consumers: Restaurants seem to be safest purchases, beware of services performed deals!

Service
Value
Returns
Quality
Ask Tracy about LivingSocial
brittanys17
New Reviewer
8/29/14

My boyfriend helped me purchase a deal on livingsocial. We waited for weeks and we never even received a shipping confirmation but the transaction went through on Paypal. We were busy so we didn't have the time to contact them, but when we finally did, they replied saying that they would send us a redemption code or a follow-up email but they never did.

Basically they took our money and didn't even bother to offer a refund. We don't want a redemption code for WHEN and IF the deal comes back on. We will no longer be purchasing any deals on this site. WHAT A SCAM.

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
Ask Brittany about LivingSocial
iw29
New Reviewer
8/27/14

Living Social is a scam... it shows from what I experienced with the Air Duct cleaning services. The fine print covers hardly anything and the hidden charges are very costly. If I hired a local company, I could have done it with some reasonable price. Finally, I did not use their service and wasted my time. Never want to use any deals with LS again. LS refund policy is complex. Unhappy customer.

juttad
New Reviewer
8/18/14

Definitely a lack of service when dealing with this organisation. They have lost a customer here due to a lack of response to enquiries about their "interpretation" of their me+3 deal. An absolute SCAM as far as I have experienced.

Tip for consumers: Don't bother.

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
Ask Jutta about LivingSocial
deborahm19
New Reviewer
8/16/14

I have ordered 3 products. 336 Finish Dishwasher tablets. A Clever Cover for the clothesline and a Babybliss Pro 2 Volare hairdryer (salon quality). I received each item within the time frames they advertised and am very happy with my purchases.
One minor problem was that they send a Shipping Confirmation when they have sent an item. I got the Shipping Confirmation for the first item received last. So initially I was expecting the Clever Cover to arrive first because I'd had confirmation of it being sent, but I received the dishwasher tablets first with no confirmation which finally came last. So apart from a bit of confusion all turned out well .
I have ordered a product today and which offered two different size options. I adjusted my choice to the bigger size and my hair type but when I pressed order now it defaulted back to the smaller size offer. I rang them and the lady said they would get back to me within 5 days to see if they can change the order to the other offer. We will see what happens!

kims67
New Reviewer
8/13/14

This has never happened with Groupon. We will never trust Living Social again. We purchased a $79 window cleaning coupon from Luminous Shine, and were unable to schedule the cleaning throughout the promotional period. Luminous Shine phone lines were forwarded to a voicemail that acknowledged they were unable to answer and directed "living social coupon purchasers" to a second phone number at which the voice mail box was constantly full. The only time it was possible to reach Luminous Shine was after the Promotional deadline for the deal was past. At that point, Luminous Shine was unwilling to honor the promotional price but willing to apply the coupon price paid toward a window cleaning that was several hundred dollars more. This was an obvious scam and Living Social is now unwilling to refund the $79 we paid. Instead, Living Social offered us $15 toward a future Living Social deal....NEVER AGAIN. Beware of deals that look too good, the company's that offer them, and Living Social, who is willing to represent those companies.

khalids1
New Reviewer
8/13/14

They are $#*!ing bastard cheating people,my voucher did not come and when I contacted them they said the voucher expired and they refused to give me refund, I don't know how on earth such web site go unnoticed cheating people, they are not bothered about their one star rating, they are all fraudster and cheaters, not honest at all.

kathyg23
New Reviewer
8/9/14

Just got off the phone with someone who said his name was Isa Gani. He refused to refund money to me that was overcharged on my credit card bill because I had already redeemed the coupon! I had inquired with the service provider why my voucher was for $349.00 when I had agreed to pay $296.00 and he said that since the discount was from LivingSocial, they had to make the voucher for the amount that his firm's agreement was with LivingSocial which was $349.00. Made sense to me, so I went on my way...when I received my credit card bill it was for the $349.00 and not the $296.00. Called as soon as I received my credit card bill and was told they would not refund the money. On top of that, I asked to speak with someone higher up on the food chain, and he refused saying he would take total responsibility for LivingSocial and their refusal to refund any money to me. I agree with other complainants, Groupon is super understanding whenever there is a problem with any of their programs. They are quick to make amends things right with any of their customers. I have filed a complaint with the BBB and am going to refute the charges to my credit card company because companies that do business like this should be held accountable for their actions!!!

ar5268
New Reviewer
8/5/14

I just want to start off by saying how dissatisfied and underwhelmed I was when I arrived to my hotel Barcelo in Los Cabos San Jose. We stayed at the same hotel a year ago and it was absolutly an amazing vacation we didn't leave the resort once. This is the same hotel company as the other and there is only 1 Barcelo in Cabo. When I asked customer service about the change apparently it happened 8 months ago that they moved a couple of buildings down. When I purchased this voucher I had the idea I was purchasing the same hotel that I stayed at Barcelo a year ago. It's on the same street and the photos online look exactly like the first hotel we stayed at a year ago but that's very deceiving. First off none of the waterfalls in the whole building worked. Our beach front ocean view was obstructed by construction everywhere. Our refrigerator did not work. There were $#*!roaches in the room and in the buffet area. The ac was barely blowing and we were just as hot inside as we were outside. When I went to customer service they just shrugged their shoulders . When I called living social from Mexico I was told I could get a 50 dollar credit. 50 dollars won't make a dent in the amount I paid for this whole vacation to be staying at a horrible disgusting hotel. I asked if I could at least get a cheaper hotel in the area to accommodate me for the my horrible experience and I was pretty much dismissed. I am so upset about this whole deal it was far from a vacation and I had to spend even more money to eat out because we didn't want to eat any of the roach infested food. All of the awards this hotel had showing in their lobby was from 2013 when they were at the other location. I've been using living social for a long time and have had nothing but great experiences until now. I'm very disappointed at how they handled my complaint and offered me 50 dollars In living social vouchers. After this I will never use living social again and I will spread the word by mouth and reviews. I'm very angry and upset that I waisted my money on a vacation that was far from feeling like a vacation. Not to mention I talked my friends into getting this voucher as well now I look like the fool for recommending such a terrible hotel.

pault46
New Reviewer
8/1/14

I purchased a shoe rack through Living Social from the company - Ez Innovations as a present for my wife. The product proved to be totally unfit for purpose. I contacted both organisations seeking a refund. Ez Innovations replied promising to get back to me. I assume this was an automated response. Living Social have refused to offer a refund or provide any assistance in resolving this issue.
I would advise anybody to be extremely careful when dealing with this organisation as they obviously do not vet the services or providers they have on their site. This could leave a person exposed to very dubious operators using this platform to move their inferior, defective and shoddy goods and services. Living Social strike me as a mercenary organisation with no regard for the customers using their service.

rays46
New Reviewer
7/28/14

My wife and I on separate occasions have had the same issue with Living Social. We decided to make a purchase and the purchase price on our bank statement is different than the price that was displayed and listed on the website. We've tried contacting Living Social by phone and email but with no success. Even though the difference in price was a total of $20.00, it needs to be addressed directly by Living Social.

jimp46
New Reviewer
7/23/14

They took my money and ran, no one can do anything about it, not my bank, not BBB. I would actually have to fly to Seattle from Chicago to take them to small claims court. Not worth my $127.

elizabethh42
New Reviewer
7/16/14

For Valentines Day 2014, I received a voucher for Living Social to get my house cleaned. I tried for over a month to call the number given to schedule and received no call in return. I got through once to a human who promptly hung up when she realized why I called. Needless to say, I contacted Living Social who refused to refund my money but gave me a voucher to use somewhere else. I next attempted to use the voucher to get the air ducts in house cleaned (as this was the only service I saw any value you accept for restaurants which were on the the other side of the country. The original date agreed on (by the service call center) was canceled by the actual company who only cleans air ducts in my city on SUNDAYS. Okay, fine, I set it up for an inconvenient Sunday given no other option. And if you haven't guessed it already, they canceled after I had waited for someone to show for 1 hour and 45 minutes. I called Living Social once again to get my money back and was told again that they can only give me a voucher to use for one of their unusable services. Living Social, you win. You may have my money as I do not have the time to waste on this anymore. Well played Living Social, well played.

johnw213
New Reviewer
7/16/14

Bought something 17 days ago, no delivery and can't get the vendor to respond. Got the autoresponder message 2 days ago and they would respond within 2 days. BS I have bought some things through Living Social with some success, but no more.

BEWARE of LIVING SOCIAL, great prices, but maybe no delivery.

sundrasn
New Reviewer
7/16/14

Save yourself the displeasure in dealing with this bunch! As attractive as their offers look, that's as far as the pleasantness goes! Their customer service have a standard line, stating that they cannot tell you anything until 7 days after you have raised a query or complaint. They use suppliers that no one (not even themselves) can contact by telephone. An example; Love Bebe Shop!!!
My advise; unsubscribe from Living Social. Never use them.
ps: the only reason I even added one star is that you have to select a star rating!

stephaniec34
New Reviewer
7/11/14

There should be a rating system here for NO stars. This company is fraudulent and sneers at the mounting number of dissatisfied customers they are amassing. I purchased a NYC hotel package and when I called to redeem it, the hotel HAD NEVER HEARD OF IT and had no redemption code. The entire business was a fabrication; the hotel would not honor any part of it. When I complained, LS said it was expired. The voucher clearly sates there were TEN MONTHS left to redeem it and only one blackout date. I wrote them back to say they were committing a fraud and I could hear the laughter from their contemptuous billionaire owners, including the board and Steve Case, who come off as dishonorable if this is their idea of a business plan. They and the founders are the Bernie Madoffs of leisure and entertainment. I do not expect any action from them and am now stuck with having to go to NYC and pay 3X what I would have had I not purchased this deal. I believe they are in cahoots with businesses in an effort to offer a package, pull out, replace it with a lesser value item, and everyone is happy except for us suckers. Regrettably, I live in a town of a million lawyers and not one will take these people to court. If they did, it would be a massive class action suit. If Soylent Green is made of people then Living Social is made from LIES.

edh11
New Reviewer
7/8/14

Purchased a coupon for house power washing through a company called Delia's Home Services. OUT OF DURHAM/CHAPEL HILL, NC They never called me to schedule the cleaning, My bank account was drafted $109.00 on MAY 20, 2014. There is no website, no phone number for either Delia's or Living Social Deals. If anyone has a contact number please let me know. After I contacted them after printing the coupon. I never heard from them. NEVER BUY ANYTHING FROM LIVING SOCIAL DEALS!!!!

rebeccaf8
New Reviewer
7/4/14

I used Living Social for some small things like restaurant coupons with no problem. But I took a risk and bought a Book-A-Tailor coupon so my husband could get a tailor-made suit. 6 months and 3 suits later, he still doesn't have a suit he can wear and Living Social says once the coupon is redeemed, they will not get involved.
I also had a bad experience with carpet cleaners. I don't think they screen their offers so beware, you are on your own. I've had much better luck using Groupons.

tinal22
New Reviewer
7/1/14

Terrible customer service. Merchants should have a grace period. Emergencies arise where the coupon event cannot be redeemed. Groupon is very understanding about it and will give FULL refunds. The deals they have are far less superior than other merchants. And that is why I will continue my business with Groupon and NOT LivingSocial. I purchase at LEAST one/two coupons per week. Because they were not accommodating with my situation, a single $100 voucher cost them literally thousand of dollars of my future business. Good riddance!!

wendyw25
New Reviewer
6/28/14

Bought a deal for finnish dishwasher tablets through living social the supplier was silver fishes no item was delivered could not get any response from these suppliers and when living social tried to contact them they were referred to Hermes postal delivery when I contacted these I was told to deal with the supplier after complaining to Living Social I was refunded y money after 6 weeks of trying but no postage was returned. I see that they are offering the same deal again would not touch this offer.

jodiem19
New Reviewer
6/24/14

I will never use Living Social again. Purchased a blue tooth for the car. Should say I got charged for a blue tooth. Never got it. Tried contacting the seller several times and then Living Social several times for help. No response from either. Stay away from Living Social!

lawrencep10
New Reviewer
6/20/14

Absolutely a scam system. You pay for the price on the livingsocial website, then there always seems to be other charges once you get to the merchants website. Stay away.

stephinaf
New Reviewer
6/17/14

I bought a living social deal for Sylvan Valley lodge on living social in 2012. After buying the deal I realized I was pregnant and was having really bad morning sickness. I called the company to inform them that I was not able to keep the reservation only to find out the deal expired 30 days after it was purchase and can only be used as a voucher. I tried rescheduling on multiple occasions but no one was helpful in working out a deal with me. Surprisingly, the deal is currently running on living social for 199 with 20 dollars off for a total of 179. I call Sylvan Valley again to see if they would honor the 215 dollar voucher and the answer is no......Really! I am willing to accept the lost at this point but I warn you please do not buy any deals for Sylvan Valley Lodge. Please!!!!

jamesh114
Apprentice Reviewer
6/12/14

Purchased tickets to an event for my fiance and I, but when I had a question their customer service took forever to get back to me. Tickets worked fine though.

peekys
New Reviewer
6/12/14

Bought a coupon for a sky dive. Skydiving company cancelled twice because of bad weather. Never got back my money because the voucher was expired. What a scam.

jasonj28
New Reviewer
6/12/14

Ordered vouchers then had to pay again for shipping. Not mentioned when buying vouchers. I will never use again.

faithw
New Reviewer
6/1/14

Please do not purchase from living social. It is a scam... I purchased the boost of nature lawn service and the company will not call me back. Every time I call, I get an answering service and they stated they could only leave messages for the company to call me. I have left 4 voicemails and sent 2 emails and no response. Living social told I could not get a refund... Only a credit to use later. Why would I want a credit to not receive something from another vendor? Buyer BEWARE!

geelongmanz
New Reviewer
5/26/14

Livingsocial is grand until there is an issue like, ex: a service provider closes down the business, without acomplishing your deal, then Livingsocial does not take the responsibility and ask you to chase the the service provider by yourself (!!) as "they can not do much now". It happened to me and I did not get the money refund.

kaustubhj
New Reviewer
5/23/14

I am getting crazy with all the deals I get at living social.I love it is so much that I have to control my urge to buy new deals or even gift it to my loved ones. My mother was here visiting me for a month for my graduation and I booked a few great deals here and My mom was so happy.....

marym110
New Reviewer
5/21/14

I personally have not had a bad experience with them. However, their customer service seems to be lacking so I knocked off a star.

cachetr
New Reviewer
5/19/14

Hey everyone, beware of the hidden cost and fees associated with living social. I purchased the friendship cruise for the ladies of my family as a mothers day gift. The voucher said 1 voucher is good for up to six people,before I purchased the voucher I read the fine print atleast 10x. The day of our set cruise we're on the boat ready to go and the Captin tells us that its actually 1 voucher per person with a 20% gratuity fee per person. I felt really horrible about the whole ordeal that's was my first and last time every purchasing something from the website I have unsubscribe to all emails. DON'T FAIL FOR THE BAIT AND SWITCH!!!

patriciaw25
New Reviewer
5/19/14

Purchased a deal for auto detailing from Diamond Shine Mobile Auto Detailing in Orlando. Have spent three months trying to schedule the appointment for the detailing. Unable to leave message on answering machine "mailbox is full". Emailed Diamond Shine with promises to schedule service but never scheduled. Living Social continues to advertise "deal" on their website. STAY AWAY!

jonathanr34
New Reviewer
5/16/14

Have purchased two items through Livingsocial. The first arrived & failed to work. Attempted to insert fresh batteries, only to find that the battery cover cannot be removed. No return details were enclosed either. Contacted Livingsocial, who provided me with an email address to contact. It took 9 days for the vendor to respond, and only then after I'd contacted Livingsocial again. I was offered a replacement. I said that I would prefer a refund, to which the response was: "Provide us with your address so we can send a replacement." I contacted Livingsocial again, to be told that the vendor had sent a replacement... ...without an address?! After another 9 days - yes, you've guessed it - nothing has arrived.
I also made the mistake of ordering a much larger item. After two weeks, there's no sign of this either.
I'm sorry to say that my experience of Livingsocial is dire. One star is far too much! I can only assume that the site/the vendors are either incompetent or verging on the scam. Avoid! A call to the credit card will be needed to retrieve my funds.