We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×
zainabu

Zainab U.

Contributor Level

Total Points
83

1 Review by Zainab

10/24/18

www.trendsgal.com I used to order from this site before a couple of times and recently I made an order and somehow they they divided it into 4 packages. I got very upset because I contacted them for at least a good 2 months and they're doing nothing for me. At least six of the items were damaged and the blow dryer doesn't even heat up. Not only that I still haven't received one of my packages... I emailed them I chatted with them and they are doing absolutely nothing. I asked him to refund me for all the damaged items and for my package I didn't receive and they refuse to do anything they keep telling me they will contact me back and they have done absolutely nothing. I do not recommend anyone to order from this website because I'm sure I'm not the only one who have had bad experiences if you did find my comments useful please follow me on Instagram as I am a blogger and do reviews as well my instagram is mystiquemontreal

servicer1
service r. – TrendsGal Rep

Dear Zainab,

Thank you for taking the time to write a review.

We do provide very accurate product descriptions on all of our product pages.

Kindly review our warranty policy here: https://www.trendsgal.com/m-article-id-16.htm

We have split your order and shipped it separately due to stock availability and warehouse locations.

Trendgal can be contact by our Support Center 24 hours a day. If we cannot be reached please leave a message and our team will get back to you within 24 hours.

Would you mind messaging us your VALID order number?

We will offer you a solution via the ticket center.

Many thanks,

Trendsgal Customer Service Center

Zainab Has Earned 3 Votes

Zainab U.'s review of TrendsGal earned 3 Very Helpful votes

Zainab hasn’t received any thanks yous.

Zainab Has 2 Fans

marieeved
  • Review

    1

  • Votes

    0

Marie-Eve D.
annar1359
  • Review

    1

  • Votes

    4

Anna R.

Zainab is Following 1 User

lloydr24
  • Review

    1

  • Votes

    0

Lloyd R.

Empty.

Similar Reviewers on Sitejabber

elaines134
7/12/18

2 MONTHS STILL NO PARCELL PAID FOR EXPIDITED SHIPPING Terrible customer service I paid for...

deannas44
4/1/18

I am a new online boutique and ordered several pieces of clothing from TrendsGal. The items I...