We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×
lynp43

Lyn P.

Contributor Level

Total Points
80

1 Review by Lyn

10/12/21
Verified purchase

I had emailed this company multiple times on the status of a late order and for them to finally refund my money. This company IS A SCAMMMMM! The only response I would receive were automated ones - stating " if you have placed an order, received a purchase confirmation, but did not receive a shipping confirmation: your order was acknowledged and will be processed as soon as possible. Your tracking information will be sent to your email within 2 to 4 weeks upon shipment. This backlog is due to an unusual higher volume of orders being placed." I had tried calling their 833 number... nope. NOT A LEGIT NUMBER! I had to wait over 8 months for my order! WTF? When I just wanted to cancel and refund well into the 3rd month of me waiting. I can't bieve this company is still up and running.
One other thing... when emailing to *******@originalpaintbynumber.com. - that's not who emails you back... you receive the automated response from this email instead - *******@dropshipshop.zendesk.com. SHADY AF!

Products used:
This company is a scam!!!

Service
Value
Shipping
Returns
Quality

Lyn hasn’t received any votes.

Lyn hasn’t received any thanks yous.

Lyn doesn’t have any fans yet.

Lyn isn’t following anybody yet.

Empty.

Similar Reviewers on Sitejabber

hollys364
10/28/20

I complained multiple times requesting money back from items that were never delivered, and they...

stewarth53
10/10/20

SCAM! Ordered March and still nothing received by October 2020. No product and no refund. AVOID!