SiteJabber was developed
in part with a grant from the
US Government's NSF
SiteJabber for Business

Groupon reviews

926 reviews
600 W. Chicago Ave Suite 400
Chicago, IL 60654
support@groupon.com
This business is not yet responding to reviews on SiteJabber. If this is your business claim it here.

926 Reviews for Groupon.com

Review Highlights

“Where is the Group On coupon?” Dan Abushanab demands.

I paid for my voucher and my order was never fulfilled.

Not enough customer demand means it's down here from there.

5 stars
4 stars
3 stars
2 stars
1 star
Rating Distribution

All Reviews

▼ Sort by: recent

New Reviewer
8/26/14

I love groupon and by lot of them. This review is for Adventure Hummer Tours only.
Booked a room at our time share drove 90 miles to go on the 4:00 pm tour. They called at 2:30 and cancelled. They did not have 4 people for the tour and I guess they just discovered this that day!! No remorse, no apology, the guy even hung up on me. We had purchased a groupon which they redeemed prior to cancelling the tour.
Don't trust them with your time or cash!

Tip for consumers: Is it ethical to book a tour, redeem the Groupon and then cancel the tour 90 minutes prior to the tour (voicemail evidence of cancellation)

Service
Value
Quality
Ask claudia about Groupon
New Reviewer
8/26/14

I know what the motto supposed to be for Groupon site- “ TOO GOOD TO BE TRUE”.
Every time I purchase something from them, I am disappointed!
Spa procedure from advertised $45 becoming $ 120, botox- from $ 129 to $ 400 (without later touch up, because of “Groupon discount”), etc…
My latest purchase was face cream- Diamond 24K, bla-bla-bla… MSRP price- $500!, on Groupon- $ 39.90. Got it yesterday. OMG! It does not cost even $5! Poor package with unclear printing on it, broken lid, some old-look and smell consistence inside …
And not-returnable, because of DISCOUNT!
NEVER AGAIN!!!

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
Ask Niina about Groupon
New Reviewer
8/25/14

Groupon personal are so disrespectful and rude. They always take long to reply and when they reply its with a attitude.. they dont give u ur refunds.. they put it as is its groupon money.. we purchased a river tubing event and they were all booked for the days that were shown. My Girlfriend n I sent them a email and the girl that replied was very rude and Unprofessional. We emailed groupon they said they dont care n that we arent able to get a refund..

Tip for consumers: If u get bad service from groupon posted on twitter facebook let people know. Not to buy from frauds with bad attitudes and Unprofessional people.. and cations if u do buy and want a refund.. because they qont give u ur money back. They turn it into groupon money.. waist of time..

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
Ask frankie about Groupon
New Reviewer
8/24/14

I have been using groupon over two years now. I enjoyed using them most part. every time i bought goods from them were not as described on site. Poor quality and false representation. My recent good purchased was Rossetta stone spanish lesson, I was just looking for it and hit buy thinking it will ask me to submit, but instead I got jingle that enjoy your groupon. I realize their costumer service is close for weekends and not available for after hours. So I send email very next minute to costumer support. I got reply after 6hrs that sorry it has been two hours so it can't be cancelled and a suggestion that I can give that to somebody as gift,
Bottom line is I got stuck with something I am not going to use and wasted $200.

Tip for consumers: Buy groupon if you know the business and sure you would go very recently. Do not use groupon for their goods, as their return policies and costumer support not so good if you are returning any commodities. Be smart how to use it. So you are not stuck with unwanted goods and expired Groupons.

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
Ask meena about Groupon
New Reviewer
8/24/14

I submitted all the information Groupon requires in order to be considered for an account to list items on Groupon, several months ago. Have not heard one thing back from them.

Then, I took a closer look at what they DO allow to be listed on their site, things like COUNTERFEIT otterboxes.

I guess the only clients they want are people that sell counterfeit crap and rip off customers.

Tip for consumers: I think we should all boycott Groupon until they decide they want to allow REAL people with genuine products to list. Seems they are only interested in allowing scam artist to dump their crap on unsuspecting victims.

Ask Carla about Groupon
New Reviewer
8/24/14

The second bad experience Iwith Groupon. I bought a cal king mattress and received a queen size, but offered to keep it if groupon refunded the difference. Groupon refused and asked me to photography the item so they could see it. After the pics they acknowledged it was their mistake and accepted the return. When I called UPS to pick up the item I found out the return shipping label groupon provided was not for that kind of item(mattress) and I had to pay about $300 to have it shipped. SInce I refused to pay, then Groupon CS decided to refund the difference and I kept the item, what was my offer since the begin.
IMPORTANT: On the main page, the item was showing FREE SHIPPING to return the item, but on the fine prints (a couple clicks after) it said the item was final sale and not returnable - very misleading to say the least - I never saw it and could've ended up with a loss of $600. I don't recommend Groupon , but if you want to buy from it, check fine prints, compare the prices making sure the description, model, etc.. are the same on regular business. I'm still shopping for the mattress and found out it's almost impossible to compare. Example, "beautyrest recharge world class" mattress has several models, but groupon does not mention which one it's offering. The prices for same brand, on Amazon.com and on the Seras store near by my home, goes from $1100 to $1600, not the $3000 for $1299 advertised on groupon. Also, on Groupon it's final sale. On Amazon and at Sears the customer gets 100 nights tryout and full refund if not satisfied.

Tip for consumers: Make sure you compare apples to apples. The Groupon site can be misleading on the item descriptions and not tell the model - you may be buying a discontinued item that can be found for cheaper somewhere else. Also, if you're trying-out the product, make sure the item can be returned. Don't trust the product advertisement (it always will say the return shippng is free) - check the fine prints to know if it can be returned.

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
Ask Nelson about Groupon
New Reviewer
8/23/14

I have been a customer of Groupon for almost a year now. I always got good stuff from them. But of late their products are really bad. I was so excited when I received a car vacuum that I ordered. I decided to try it immediately just to find out that it does not work.
I also ordered a iphone 5 case, but when I received it was an iphone 4 case. What do I do with it??? How can they be so careless while shipping things And above all it was an item that cannot be returned...FINAL SALE.
I was really disappointed

Tip for consumers: Better to buy things that can be returned, just in case you end up being a victim to FINAL SALE like me

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
Ask Jes about Groupon
New Reviewer
8/22/14

I would give Groupon zero stars if I could. They have the worst customer service I have ever dealt with. They have a so called "groupon promise" which makes you feel comfortable buying from them but this "promise" is nothing more than BS! The representative was extremely rude to me and when she put her supervisor on the phone he was just as rude and completely sided with the first lady who was totally unacceptable. I have been using Groupon for years and now I will never purchase anything from them again. What a horrible company.

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
Ask Chelsey about Groupon
New Reviewer
8/22/14

Shell Gas deal purchased; never received voucher and stations I've visited don't accept the app version of the vouncher

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
Ask V about Groupon
New Reviewer
8/21/14

Beware when you purchase the multiple Duracell batteries deal, most if not all of the AAA batteries were DOA, you'll need to check them all within 14 days to get a refund ...who does that? Same with nomorerack, dead. Save your money.

New Reviewer
8/20/14

I recently ordered a luggage set and I never received and customer service suckkks and were rude. they don't have any answers just excuses.

I am closing my account and never will do business with Groupon.

Tip for consumers: Not worth the hassle and frustration.

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
Ask Danny about Groupon
New Reviewer
8/20/14

I purchased a Synergy Cellulite (Physicians Weight Loss- Manassass, VA) Groupon this time last year. They offered an extended plan at the rate of $1300.00 which included about 30 treatments over a year. Unfortunately, about the same time my mother had to have two knee replacement surgeries during the year which caused me to spend weeks on end in SC. I ended up not using 9 of the treatments before the contract expired. I acknowledge that I should have been more diligent to complete the treatment but life got in the way. I asked them on 11 August to give me until the end of month August to complete the treatment but the said NO because the contract ended on 1 August. Here is my rub, they were INITALLY unwilling to meet on any middle ground. I had to call several times before actually being able to speak with the office manager but by that time I was so upset at their lack of customer service and being given inaccurate information that I really did not want their technician performing such an intimate procedure on me. They offered to allow me to squeeze in as many treatments as I could get done over the next 11 days (end of month) but I opted to just walked away. Don't sign up for additional treatments because it is not worth the cost and you will be out of luck if you miss them.

Tip for consumers: Skip the additional treatments, pretty pricey.

Service
Value
Quality
Ask Barbara about Groupon
New Reviewer
8/18/14

My star rating is based on how efficiently they handled my complaint. I booked a weekend getaway to a nearby resort for my boyfriend and I. I called the hotel one week in advance of our arrival to confirm our reservations but they had nothing on file for us, citing that they weren't sure if Groupon ever sent them our travel details at all. Worst of all the hotel was overbooked and they couldn't accommodate us even if we provided them the details of our Groupon purchase. When I called Groupon on Monday morning I was placed on hold for 30 minutes (room for improvement there) but the person I finally spoke to about receiving a refund was courteous, sympathetic and most importantly prompt about contacting the hotel and then issuing a full refund to my credit card, no questions asked. While I am iffy about whether or not I will book travel with Groupon again I will say that they were extremely prompt and efficient in solving my issue.

Tip for consumers: Booking travel? Call the hotel RIGHT AWAY and confirm that they have received the details of your reservation.

Service
Returns
Ask Rachel about Groupon
New Reviewer
8/17/14

Cant get a refund for concert tickets, even if the concert is canceled! We called but they pretty much just told us it's in the small print and that we are SOL. I had never had problems prior, but I was seriously disappointed by this! They wouldn't even give us "groupon credit" which would have been a completely valid response.

Service
Value
Returns
Ask Jessica about Groupon
New Reviewer
8/16/14

My husband and I went and had lunch at Kitchen 1454 and the food was great!! But, we bought a Groupon for a cooking class there and we made reservations and no one ever showed up!! There were about 15 people there and one couple drove over an hour. I had bought this for my husband for our anniversary and it was a big disappointment for us both!!

New Reviewer
8/15/14

i bought a voucher for a thai restaurant & i had a unfortunately family illness abd couldnt use the voucher, valid for only a month, tried to call Groupon who shuffled me from person to person for a whole answer, it got harder when hardly anyone of there customer sw
service spoke english. when i finally adked for the manager, i was told there was none, unreal! i kept pushing until i finally got the socalled manager, i explained my situation, he guaranteed i would get credit back onto my account, IM STILL WAITING! shocker, just got a email from Groupon, they request evidence....groupon is a joke!!!

Tip for consumers: AVOID GROUPON....BIG MISTAKE, SERVICE IS A SHOCKER!!!

Service
Value
Returns
Quality
Ask n about Groupon
New Reviewer
8/14/14

I purchased cosmetic service in January for $349 and after reading all the bad reviews about the company provided this service, just cancelled this order and got refunded.
A few months later I noticed, that I have never received my refund on my credit card back. I called to customer service and asked them, what is going on????
They said, that I have all my money on my GROUPON ACCOUNT!!!! I told them, that I will let them to keep my money on Groupon account only if they will pay me 25% interest I am paying to my credit card, they refused, but said, that I should not worry and I can use my Groupons money at any time even if I don't want to, they don't care.

Tip for consumers: Groupon is using your refund money for themselves instead of giving your money back to you.

Service
Value
Returns
Quality
Ask yelena about Groupon
New Reviewer
8/13/14

Difficult to obtain a refund once a voucher is purchased even if the merchant is unwilling to honor the Groupon! I've utilized groupon several times in the past and have been happy, but they DID NOT live up to their promise to make things right when a merchant was unwilling to honor a groupon. I ended up having to call the credit card company in order to initiate a refund. You'll be disappointed with Groupon's customer service when a problem arises with their selected merchant's. In addition, the only way you will be able to solve the problem is through e-mail as they DO NOT have a contact number. In addition, the first several e-mails you receive will be canned responses from a "representative" that doesn't even seem to read the issue at hand.

New Reviewer
8/13/14

This company is a scam, do not ever buy from them. All they do is take your money and use every excuse why they dont no where your product is. They will never give you a straight answer about your order. They dont send you tracking number like they say your suppose to have with in 7 business days. They are very rude on the phone and dont give a $#*! about your order.

New Reviewer
8/12/14

I purchased vouchers. then found out that couldn't be used in my area. Groupon didn't refund stating that the vendor would contact me. Vendor didn't, nothing has happened and Groupon still has my money.

New Reviewer
8/12/14

I purchased Angels baseball tickets thinking I would get better seats than I could purchase on my own. Groupon does not tell you where the tickets are until game day. You find out two hours prior to the game where you can pick them up at will call. I ended up getting the worst seats ever! I paid $38 (with discount) a piece for $18 seats. I was ripped off! I could not return them and get better seats because the office was closed at the time I received my tickets. I called to complain and get some of my money back and they gave me 25 groupon bucks. Wow! I did notice that the tickets are now $6 a piece. Groupon knows they ripped me off and refused to make reparations.... But they did reduce the price of the tickets on their website which is great for people purchasing from here on.

New Reviewer
8/12/14

Well, no wonder, they are from chicago. Both orders still not shipped. One has been over three weeks, other over a week. Horrible customer service, too greedy, they are selling too many things but do not ship well. Disgrace.

New Reviewer
8/11/14

I purchased an oil change from groupon, when I tried to redeem the groupon I was told that my car only uses synthetic oil and the groupon was "useless" for that so I would need to pay full price. I tried to get my money back and Groupon said since the fine print say I may have to pay extra for upgrade then I cannot get a refund. That is fraud and I would suggest you stay away from all Groupon offer

New Reviewer
8/10/14

There is no real savings with Groupon. I and my wife went to Fig and Olive as a couple ended up paying $160 with the tip. Where is the saving? You are only allowed to have one dessert and second desert is $12.00, one appetizer second one $10.00 and they allow you $12.00 for wine and liquor and glass of wine is $12.00. I far as I am concern, this is marketing trick, I wouldn’t call a scam, show a discount rate and hit him with exorbitant add-on.

New Reviewer
8/8/14

Initially, I contacted Groupon customer service to get assistance with purchasing two groupon vacation packages. During the call, CSR Eric was extremely rude to me. He abruptly shifted my attention from my sales to saying I have three accounts and how that violates Groupon policy and could result in termination of my account. Initially, I was confused about what he was referring to and asked whether he meant the accounts I helped my son and sister setup. Then I couldn't help thinking HOW could their accounts be linked to my account. I asked whether he could confirm the email address so I could make sure he was indeed referring to my account. He then advised of the email addresses which were two separate business accounts with TWO different tax I.d. numbers N O T my personal account. I repeatedly tried to explain that I called customer service a number of months ago because I was locked out of the accounts and wasn't able to recall my log in information when we opened our second and third salon so we set up a new account as well as a separate business account for the new location. Eric continued chastising me regarding the matter so I asked for his supervisor. He literally said, "lets just set the issue aside and pretend we never mentioned it". I was persistent about speaking to a supervisor and it took a lot of persistence for him to respect my wishes. CSR, Carrie took over the call and disregarded anything I had to say. It was evident that she didn't care to hear what I had to say so I told her I will not be booking the Groupon getaway. She then went from calling meMrs. Green to Theresa. I exexpressed that I don't feel we have a rapport that makes me comfortable with her calling me by my first name and repeatedly reminded her not to address me by my first name. She completely disregarded my request and said she mistakenly forgot. I asked her if she would allow me to conference a call with a supervisor because she refused to escalate the call. She kept telling me she will not allow me to conference her in on a call with the management team. She abruptly hung up on me. When I called back, a man named Ien said he is on the same team as Carrie and he will not be escalating the call because both him and Carrie are the absolute highest in the chain of command. I told him that I have a direct extension for a manager but my call went to voicemail. He responded, "you can call your friend back then". I was horrified that Ien seemed to be patronizing me. I explained that I will be filing a chargeback for ALL the unused Groupons on my account during the time that I was locked out of the account and they have since expired. I will also be purchasing my vacation vouchers from Living Social! Today, Groupon has shown me that they have absolutely no regard for customers! Groupon has also demonstrated poor customer service. I find it mind boggling that my sales transaction shifted from closing the sale to chatising me about the business account verses the personal account. At this time, I will aggressively share my horrible experience on websites that accept Groupon reviews! It is my hope that Carrie and Ien will understand that they are not the highest level of management that a customer can reach for customer service!!!!

New Reviewer
8/6/14

I booked a get away to the red rock resort through groupon in May of 2014. In June I cancelled the trip because my fiance at the time didn't want to stay in the desert after we were married on July 5, 2014. I called groupon they told me they would refund it in groupon bucks. I decided immediately I didn't want 960.00 in groupon bucks. So, I called right back and requested it be refunded to my debit card on file they said ok. THey sent me a email stating they refunded my money but to my disbelief they deposited my money to a old account and the card wasn't even on file anymore. I was baffled why would they do that. So this began the phone tag, emails, repeated request and its been over 2 months and I still don't have my money.d ((this is only a few emails just to give you a idea of how inconsiderate groupon reps are, they are worst over the phone)) The fact that they stole my money cause me to have to change some of my wedding plans and boy was I not happy!

Ms. Pissed at Groupon


Hello,
We'd love to hear what you think of our customer service. If you feel the issue has not been resolved, please simply reply to this email and disregard the link below.
If the issue has been resolved, please take a moment to let us know how Carla did by clicking either link below:
Good, I'm Satisfied
Bad, I'm Unsatisfied
Below is a reminder of what your conversation was about.
Thanks,
Groupon Customer Service

Carla R, Jul 03 07:33 AM:
Hey Philishia,
Glad I could help. Please let me know if I can be of further assistance.
Take care,
Carla R
Groupon Customer Support

Phlowa, Jul 02 05:58 PM:
Thank you I will contact my bank again.

Carla R, Jul 02 03:59 PM:
Hi Phlowa,
I'm very sorry for the inconvenience.
Your refund was successfully processed on our end. This means that the money has been sent back to your bank, regardless of your account status or if you have a new card number.
Once your bank receives the money, they will attempt to deposit the money into your account. You can contact their claims department to locate this refund.
If the bank is unable to get the refund to you, they may refuse the refund and return the money to Groupon. In this rare case, it could take up to 30 days for the money to be returned, depending on your bank. If you do not receive a refund from your bank's claims department within 30 days, please let us know and we'll investigate further.
Thank you for your patience and understanding.
Regards,
Carla R
Groupon Customer Support

Phlowa, Jun 30 04:11 PM:
hi
I have explained this 8x
i had a refund sent to my closed bank account. The bank told me that the money was never sent to my account. I was told from a customer service agent that the money was deposited to my closed account last monday. My old bank said a deposit was never attempted by Groupon. I need to know where my 960.00 dollars. I don't know what the process is but I feel like my money was stolen. I told several people at groupon that I am getting married July 5th and the 960.00 was needed to pay for my wedding and honeymoon. This is a very big inconvience. I need someone to call me and clear up this situation, I am also seeking my funds to be returned in a paper check as I know this can be done by you!


Angela M., Jun 30 11:40 AM:
Hi Philishia,
Sorry for any trouble! Your refund processed successfully on 06/23 to the card ending in xxxx. It should appear on your statement as a refund from Groupon, Inc.
Though the funds are out of our hands, it can take a little time for banks and financial institutions to route those funds correctly and post them to your account. This typically happens within a matter of days, but we ask that you allow up to 10 business days for your refund to appear on your statement.
Unfortunately, we're unable to expedite this process. If it has been longer than 10 business days since the refund was issued and it hasn't posted to your bank statement, please contact the claims department of your bank directly to check on its status.
I apologize for any inconvenience, and thank you for your patience. Please let me know if you have any other questions.
Regards,
Angela M.
Groupon Customer Support

Santhosh Yadav, Jun 28 12:04 AM:
Hi Philishia ,
Thanks for your email regarding Groupon Getaways. I'm sending your information along to a customer support representative on our Getaways team.
Thank you for your patience – they will be in touch soon!
Regards,
Santhosh
Groupon Customer Support

Phlowa, Jun 28 12:02 AM:
Earlier this week I cancelled a hotel reservation at the Red Rock Resort. My 960.00 was refunded to a bank account that isn't active. I relocated to a new state that does not have that banking branch. I am getting married in 1 week and I explained to 5 different customer service reps that I need my money in order to pay for my wedding cost. No ONE HAS HELPED ME. MY BANK SAID THE MONEY ISN'T THERE BECAUSE THE ACCOUNT IS CLOSED IT HAS REVERSED BACK TO GROUPON. I WOULD LIKE TO KNOW WHERE MY MONEY IS AND IF I CAN GET IT REFUNDED TO ME IN A PAPER CHECK asap. My wedding plans are dependent upon me receiving my money back!

so as you can see BETWEEN GROUPON AND CHASE BANK I HAVE NOT RECEIVED MY 960.00. I AM COMPLETELY LOST ON THE NEXT STEPS TO TAKE.

New Reviewer
8/5/14

Wish I could leave a negative star rating. This site is the worst! You can find the same deals by googling most of what they offer on the site and not have to wait weeks for your order to be fulfilled. Customer service is a joke and trying to find a way to ask a question and get a legit response is an effort in futility. Buyer beware.

New Reviewer
8/5/14

groupon really sucks. charged me $382. And I requested the cancellation. And they just refunded me $143. The customer service really sucks. And the shipping processing is extremely slow.

New Reviewer
8/4/14

I love Groupon! Have purchased a lot from them, always great deals, and what I like best about them is that if I'm dissatisfied with a purchase, they correct it immediately, even if it's w/ the company I purchased the goods/services! They rock! Great customer service!

New Reviewer
8/4/14

First time buyer. Purchased an Xtreme 2600mAh Portable Battery Charger. Doesn't work when you need it even fully loaded. Needed it today on the road,.....didn't work at all.

Very disappointed.

New Reviewer
7/30/14

Purchased the teeth whitening kit in June it is nearly august now I still have not received my item, I have called up several times regarding this matter each time they say it will arrive the following week. NO IT STILL HASNT ARRIVED! worst customer service ever, awful company, all I ask for is a full refund how bloody hard is that?

New Reviewer
7/30/14

I ordered an e-cigarette package on the 2nd July, was told it would arrive within 7 working days. It is now the 30th July almost a MONTH later and there is still no product. I have been in contact with the complaints team throughout this month who at first lied to me and told me it should be there "in the next few days" (I heard this a lot), however they have now told me that they have absolutely no idea when it will come as they didn't bother to track the package so it may not arrive, and will not send another. When I asked if there was any update with it 7 days later, I got a sarcastic reply which read "it appears you didn't read my previous email"...yes I did, I wanted more info! Best not to use this company as this isn't the first time it has ended in disappointment with me.

New Reviewer
7/25/14

NEVER BUY THEIR PRODUCT. It's either fake or cheaply made. For example, their shoe rack that's suppose to hold 50 shoes broke within the first 2 days and I spent more money reinforcing the structure than the rack itself. Contacted customer service and said pretty much too bad so sad. No refunds. Hate them.

New Reviewer
7/25/14

very bad bad experience!!! I bought the mascara on special deal and never receive it! After 15 days delay I emailed them once and had the email back to wait as they dispatched it, I did not receive so after another 7 days I emailed them and there is no answer back for any of my emails. Never going to use Groupon again.

New Reviewer
7/24/14

Dont buy vacation deals from groupon pd almost $1200 including hidden fees for a rat hole! Dont waste your money!

New Reviewer
7/24/14

They sold me a PowerBank that DOESN'T work for $15.
There are website that sell this same product for $5
Ebay, China websites and Groupon says "14 day delivery" past.
Well, they put order after 1 week and deliver in 1 week, so there goes the 14 DAYS RETURN after PURCHASE!

Are you $#*!ing kidding me?

New Reviewer
7/22/14

I have read several posts stating that Groupon is selling scam items etc. WELL as a business owner that did a run with Groupon let me tell you - IT IS WORSE THAN THAT! They are running specials and collecting money for items and goods they DON'T EVEN HAVE TO SELL YOU! They did this with my product line!!! I did a small run in August 2013. At best they could have only had 2 extra bottles. In December I was contacted by a consumer saying they had purchased but then Groupon cancelled the order - ????? I filled the order for her but had no idea what it was all about. More recently I logged into my merchant dashboard to discover that they had offered the special again this April selling 131 units - all refunded after 30 - 60 days. THEY HAD NO CONTRACT AND NO AUTHORIZATION TO DO THIS - NOR DID THEY HAVE THE PRODUCT ON HAND TO SELL. This is out and out fraud and you can be I will be pursing this matter legally. DO NOT DEAL WITH GROUPON!

New Reviewer
7/22/14

Stay away from Groupon. They are cheats! They never honour anything; i had the worst consumer experience ever. ..posting from Singapore.

New Reviewer
7/21/14

Truly dreadful experience. 2 weeks and still waiting for my order. Costumer service didn't bother to inform me about the issue, not when I contacted them they responded in a hazy manner kindly informing me that the problem lies on the vendor's side and there is nothing that they can do about it. Waste of time and money.

New Reviewer
7/20/14

just wanted to leave a good review following my experience with groupon customer service. I was having trouble ordering a knife set from my phone so I called in. Crystal helped me place the order and even gave me a $5 credit for the error on their site. Yay! Now just keep your fingers crossed for timely delivery and I will be even happier.

Thanks,
Vic

New Reviewer
7/18/14

I'm not even sure what to say, rip-off, yes. I ordered a set of 6 towels, paid and I received 2 towels. Before this, I received someone elses order, while I never did get mine. I will not buy from groupon again. Too many bad experiences. Not worth it.

New Reviewer
7/16/14

Possibly the worse customer service ever from a company. I work as marketing for a big company and I constantly get cold calls from Groupon and it's very annoying to the point I just hung up on them and it's no point of telling them off because it's always a different sales rep calling. I do not want to associate with this company, they don't want my business therefore I don't want to give them business, why?

As a former customer they accused me of scamming and basically closed my account which I had no idea what I did wrong but making purchases. When I try to email them what was the reason they shut down my account they didn't gave me a reason and flat out said they don't want my business anymore. Seriously what did I do because I have no idea! I have accounts with groupon and living social but it looks like I will only stick with living social.

New Reviewer
7/16/14

My credit card number was stolen and the thieves ordered 4 computers from Groupon. Did Groupon catch this unusual activity? Hell, no! When I tried to contact Groupon about the fraud it took 5 days to get a reply - which was the typical, "you haven't guarded your internet activities properly" scold. I don't even have a Groupon account and they're screwing with me.

New Reviewer
7/15/14

I purchased 2 vouchers from Groupon which seemed to be a very good deal only to find out that Optical Depo has made this Groupon deal as purely a money making trick instead of marketing/advertisement tool. Once the staff knows that the customer is here with a Groupon vouchers the price on prescription glasses sky rockets Seems to me that they just want customer to buy nothing from them unless they pay what they demand so that they can make money off the voucher price. I wasted 36 plus 20 dollars on parking just to find out how this works. Too bad this is not just Businesses but hGroupon is also part of this money making tricks. Don't fall for this. This is a scam.

New Reviewer
7/14/14

I Purchased what was supposed to be A dinner cruise for 2, it was advertised as being 41% off, I received confirmation and when I went to book my cruise which I paid 45 for they told me that the code was only good for 1 person not 2 people. This is false advertisement if you ask me, they scammed me into paying 45$, thinking I had just purchased a dinner cruise for 2 seeing that its nomally75$, it was only a ticket for 1 person, which makes no sense because most of their cruise are about 56 a person not 75$. the customer service was terrible trying to reach someone at groupon, they gave me the run around, put me on hold when I asked to speak to a manager and hung up on me. I called spirit they were rude as well, told me that the 45$ value can/will expire even though the voucher claims it doesn't. I will never purchase from groupon again, very disappointed

New Reviewer
7/14/14

I was trying to purchase a groupon for a getaway on a friday afternoon, but the groupon app would not actually let me purchase the groupon on the dates it said were available ... their customer service doesn't have any weekend hours, so they did not help (even though the site says they will get back to you within 24 hours), but groupons can expire over a weekend, so if you have a problem with a groupon on the weekend, don't even bother ... you will most likely miss out on the deal

New Reviewer
7/13/14

Echo the other reviews. The businesses groupon represents get scammed as well so be prepared to get dirty looks when trying to use a coupon.

Horrible customer service. Instead of the customer always being right it's blame the customer for everything.

Complete waste of time and money. Buyer beware!

New Reviewer
7/13/14

Groupon customer service sucks big time, they will always deflect issues to merchants or delivery agents. Even when a request to cancel an order within 5 min of ordering when I found that I need to pay for delivery charges, they claim it cannot be done.

There are some good deals but buy at own risk and you can forget about getting any decent service from them.

New Reviewer
7/11/14

Groupon is a scam! They rip the merchants off more than half of the deal they are providing for the consumer and then expect the merchant to to go backwards to provide them the best quality services! As a merchant we absolutely want to provide the best for every consumer but we can't afford to do it for free. The consumer is being ripped off and so is the merchant. Groupon is taking money away from both parties! They talk around in circles and never give a straight answer on the problem! I don't recommend anyone ever working with this company. I've had nothing but problems! The consumers seem to have tons of problems qgetting clear information on what they are buying especially if you are able to buy several different groupons and packages that are at the same location. The merchant gets paid for "supplies" that's a load of crap because they can't even keep track what they owe and when or if they even paid the merchant! If you see a tempting deal contact the business first and work directly with them!!

New Reviewer
7/10/14

Be very careful about trying to use an expired Groupon. According to the printed "rules," "the amount paid will never expire and may be applied to ANY (my emphasis) goods or services offered by the merchant if the promotion is no longer available." Since my "promotional value" was for a meal for two, and since that promotion had expired, I expected the restaurant to honor a meal for one to the dollar amount I had already paid. Wrong!!! I was expected to sucker a friend into paying an ADDITIONAL amount for their meal. The amount paid for a voucher may "never expire," but you cannot simply use that amount for a meal for one -- i.e., for yourself!!!

The Best Daily Deals Sites Reviewed by Consumers on SiteJabber

See more »
Developmentguruji.com
Developmentguruji.com
1 review
Anyleaf.com
Anyleaf.com
1 review
BabySteals
BabySteals
29 reviews
Salecamel.com
Salecamel.com
1 review