We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×
Developed in part with a grant from
the National Science Foundation

zoe c.

2 Level 2 Contributor
  • 6 Reviews
  • 16 Helpful Votes
  • 0 Thank Yous

Experience: Clothing & Fashion, Shopping, Sports

Member since February 2015

  • Reviews

    6

  • First Review

    1

  • Thank Yous

    0

  • Fans

    0

  • Profile Views

    508

Review Distribution

6 Reviews by zoe

12/21/19
Placed an order on 12/11, well before Christmas, Have order number, email confirmation and they charged my credit card. TODAY, 12/18 I get a notice on from credit card that full amount refunded. Contacted them by chat and they just hung up on me. Do not order

ROMWE attempted to help this customer through the Sitejabber Resolution Center, but the customer did not respond

miaom
miao m. – ROMWE Rep
Dear Zoe,

This is Alexis from Romwe's US Escalation Team. On behalf of Romwe, I apologize for the experience you had in doing business with us. I would love to help you resolve this issue. Can you please provide me your order number or the email you used to place the order. Please send to: webmaster@romwe.com with the subject line "RESOLUTION via SITEJABBER - Zoe C".

I hope to hear from you soon.
2/27/15
Went to order on-line and they had free shipping for orders of $50. I had $100 for two items. I wanted expedited shipping. First they charge $8.00 extra for EACH item. Then when I selected this method for both and went to check out the shipping was $27.95. I called customer service and they said when you select expedited shipping it adds onto the regular shipping, so there is not free shipping this way. Can they not see how stupid this is??
I did not order.
5/28/18
So first I get a pop up ad that says additional 40% off. But when I go to the site, not everything is additional. I find some items for my niece and cant find a way to add a gift message ( like so she would know its from Me). Chat on line to customer service and they advise unless you BUY a gift box, can not include message. Really?? Decided not to order.
3/24/18
Beware, if you book a sale tee time, it is nonrefundable even with 24 hours notice. No where on the page that displays the rate does it say that. But once you check, agree to terms of service, just kiss your money goodbye. Will never use again.
5/29/20
Verified purchase
Reason I chose this product: Have similar product already
1/6/20
Ordered a curling iron for my daughter for Christmas. I have attached their refund policy. This curling iron was not what my daughter expected, so I tried to return it. Here is the email I received from them.
"Since the item is not damaged and is in full working order, it is not eligible for refund." So their refund policy REQUIRES the item to be in working order to return. Do not buy from these people.

zoe Has Earned 16 Votes

Zoe C.'s review of ROMWE earned 7 Very Helpful votes

Zoe C.'s review of Ann Taylor earned 2 Very Helpful votes

Zoe C.'s review of GolfNow earned a Very Helpful vote

Zoe C.'s review of TravelSmith earned 6 Very Helpful votes

zoe hasn’t received any thanks yous.

zoe doesn’t have any fans yet.

zoe isn’t following anybody yet.

Similar Reviewers on Sitejabber

henryr207
8/3/20

Great selection, easy order.

kellyf365
8/3/20

Good inventory of