We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×
Developed in part with a grant from
the National Science Foundation

Tracey L.

1 Level 1 Contributor
  • 3 Reviews
  • 9 Helpful Votes
  • 0 Thank Yous

Experience: Shopping, Computers & Technology, Pets & Animals

Member since February 2017

  • Reviews

    3

  • First Review

    1

  • Thank Yous

    0

  • Fans

    0

  • Profile Views

    251

Review Distribution

3 Reviews by Tracey

9/4/17
I made a purchase, it didn't arrive when it was supposed to so I sent an email. The response was UPS messed it up here's the number. Not that short but, said to me, not my fault you deal with it. No sorry, no further information. A blow off. That's how it felt. When I responded upset, not understanding how UPS could screw it up when all the info came from them (my address was wrong) The response I then received was very rude and insulting. This Dan Hall is the owner so I guess that means he can be ignorant and rude with out a worry. There are only a few employees, now that I researched, and I think he really needs some lessons on what customer service is. Had he spent a few extra minutes on that first response, we are sorry for the inconvenience, unfortunately now you need to be the one to call UPS to change the address since it is addressed to you. Etc. Etc. Etc. I wouldn't have felt blown off and wouldn't be writing this review.
danh133
Dan H. – Warehouse Craft Supplies Rep
Because I believe in transparency and accuracy I have listed all of the emails that Tracy and I sent one another regarding this matter.

Tracy,
You made no mention of needing the package no later that Friday September 1,2017 before your order was shipped. Furthermore we shipped the package exactly as you requested when you placed your order. If you needed your order no later than Friday Sept 1 it would have been prudent of you to pick a fasted delivery option. After I gave you excellent customer service on Saturday 2,2017 which was Labor Day weekend when we happened to be closed and you did not get the desired results you sent me a nasty email threatening to leave negative feed back because you did not receive the package when you wanted it.

Dan Hall

On Sat, Sep 2,2017 at 6:37 PM, tracey LEE <queentracey1@hotmail.com> wrote:
Wow, there was no usual customer service in your other reply like, we are sorry for the inconvenience, it seems UPS has had a problem on their end, etc. Etc. And furthermore by being rude you made it worse. I even told u it was a Last minute thing. That is not close to proper service. I will now make it a point to especially use your name. I hope you own the company or u may loose your job. You are never rude to a customer!

On September 2,2017, at 6:32 PM, Dan Hall <danhall9@gmail.com> wrote:
Tracy,
You are entitled to your opinion, but not your own facts. You have received excellent service from our company.We received your order on 8/29/2017. Your order was shipped on 8/30/2017. I am not the UPS and I have no control over when they deliver a package. I can only tell you what they tell me. Furthermore I tried to help you on a holiday weekend when most companies are closed. If you want to be be angry at someone how about directing your anger at UPS or yourself for ordering so late.

Dan Hall

On Sat, Sep 2,2017 at 4:23 PM, tracey LEE <queentracey1@hotmail.com> wrote:
Tuesday is too late! I would not have ordered from you if I wasn't told the first. You can guarantee to receive a lot of DO NOT BUY from me

On September 2,2017, at 1:44 PM, Dan Hall <danhall9@gmail.com> wrote:
Hi Tracy,
The UPS software changed the city on the label automatically. I just called UPS and tried to change the city and the Customer Service Rep was not able to change the city either. You can call UPS directly yourself, 1-800-PICK-UPS. You package should be delivered Tuesday.

Many Thanks,

Dan Hall

On Sat, Sep 2,2017 at 11:00 AM, tracey LEE <queentracey1@hotmail.com> wrote:
Hello, so first I did not get my shipment yesterday when it was supposed to come? I also noticed on the ups site it has my address as being Waterville, Me not Benton Me as I put on my order? We share the same zipcode. I am very concerned now as to why it didn't arrive and now it won't b here in time for the wedding. This was a last minute, last few things we needed order!
2/27/17
I am a penny pinched, my kids say cheap, but being an Amazon prime member is the best decision by far! I shop for almost everything on there, I love the two day shipping and if it ever takes longer then they will compensate you. I check prices all the time with my local stores and besides food items Amazon always wins! I can not remember when I went into a store during Xmas time! They always have the best deals and savings I can find. I highly recommend spending the membership fee, it really pays for itself just in shipping costs, never mind the books and music and movies and...
2/9/17
I have sent in boxes with twice the amount of items and then had they claim to reject it all. Most of it goes missing and then they never answer you. I buy from them and its great but then they have to steal stuff from people. If I had known this I would have kept a better log as to what went in the box I sent.

Tracey Has Earned 9 Votes

Tracey L.'s review of Warehouse Craft Supplies earned 5 Very Helpful votes

Tracey L.'s review of Swap.com earned 4 Very Helpful votes

Tracey hasn’t received any thanks yous.

Tracey doesn’t have any fans yet.

Tracey isn’t following anybody yet.

Similar Reviewers on Sitejabber

katien88
11/24/20

I haven't even opened my products yet. I sent a simple email with a question about my order after...

zach17
7/24/20

Their shipments come with cards that advertise some truly disgusting websites, including one of...