We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×

Todd A.

2 Level 2 Contributor
  • 5 Reviews
  • 7 Helpful Votes
  • 0 Thank Yous

Experience: Food & Drink, Business

Member since February 2014

  • Reviews

    5

  • First Reviews

    2

  • Thank Yous

    0

  • Fans

    0

  • Profile Views

    520

Review Distribution

5 Reviews by Todd

9/30/19

JUST LIKE THEIR NAME SAYS, VERY FRESH MEXICAN FOOD. I LOVE THEIR SALSA, TACOS, BURRITOS AND MY WIFE LOVES THEIR SALADS.

9/30/19

TASTY GREAT COFFEE AND FRIENDLY CUSTOMER SERVICE. BREA, CALIFORNIA IS OUR FAVORITE LOCATION. SUPER COOL DRINKS AND SWEET BLENDED DRINKS.

9/30/19

Accent Awning treats you like family while offering to custom manufacture top quality shade products with an exceptional written warranty and a friendly customer experience. We love their Drop Shade System.

Tip for consumers:
Accent Awning Company product line includes a diverse range of motorized shade systems in different types and styles. They offer retractable patio awnings, patio drop shades and window coverings with the best warranty. Great pricing and friendly service.

6/22/15

Baja Fish Tacos food is always fresh and made tasty. They serve way more than just delicious fresh healthy fish tacos. Your taste buds will be able to tell right away that they pride themselves on using the highest quality ingredients. You have to try one of Baja Fish Tacos locations in Santa Ana, Costa Mesa, Norco, Laguna Niguel, Laguna Hills, Mission Viejo, or Belmont Shores/Long Beach. Hopefully more locations are coming to Northern and Inland California soon.

2/14/14

Re: YODLE.com. A Yodle sales person called me and went through his presentation. He was a very pushy used car sales man type. When I said I have a $500 monthly budget he became very rude and said his company could not help me.

radleym3
Radley M. – Yodle Rep

Todd - I'm Radley Moss, Director of Corporate Communications at Yodle. I'm very sorry to hear that you had a negative experience with the Yodle sales rep that you spoke to. I'm surprised that you received this reaction to your budget as we work with companies that have a wide array of budgets, which certainly includes $500 a month. If you have a spare minute, do you mind contacting me through Sitejabber or directly at rmoss@yodle.com to let me know who you spoke to? I will then further investigate the situation. Thank you.

Todd Has Earned 7 Votes

Todd A.'s review of accentawnings.com earned a Very Helpful vote

Todd A.'s review of Yodle earned 6 Very Helpful votes

Todd hasn’t received any thanks yous.

Todd doesn’t have any fans yet.

Todd isn’t following anybody yet.

Similar Reviewers on Sitejabber

jasonb1432
JASON B. reviewed Yodle
11/12/20

My parcel was put on a van at 9.03am then took off the van at 9.13am at the same depot they said...

rickm587
Rick M. reviewed Yodle
10/13/20

My business has been a client of Yodle for around 10 years, the only reason I stay with this...