Developed in part with a grant from
the National Science Foundation

Member since May 2016

  • Reviews 2
  • First to Review 0
  • Thank Yous 0
  • Fans 0
  • Profile Views 133

Review Distribution

5 stars
1
4 stars
3 stars
2 stars
1 star
1

2 Reviews by Sandy

Sort by: Most recent

OrangetheoryFitness

OrangetheoryFitness

1/14/18

I have been a member for about a year. I have even been to other OTF studios in other cities and states and they are all great. It is a one hour workout with a class of 24-36 people, personal trainer, great music and the trainer tells you what to do. You must be consistent to make this worth it. Love it!

FashionMia

FashionMia

5/9/16

Below is my experience and I have to tell you it wasn't pleasant but if you have ordered from FashionMia and not received the correct merchandise do not give up on a refund for the full amount. It may be frustrating but do t back down.
I placed an order with this company at the end of March 2016. First off the 3-5 days is processing time according to an email I received from them. But, they sure took my money immediately, never has a company done this before, never until the order is shipped. Should have known that it was coming from China, nothing against them but the quality is out the window as Fashion Mia sent two dresses, which I did indeed order. I ordered two of the same dress in different colors and one was right and the other was clearly the wrong item. I wrote to them and asked for a call tag to send back and get a refund for the incorrect one telling them it had sleeves and the dress I ordered did not and that one of them was fine and I was keeping it. They asked for pictures to ensure I wasn't lying. Are you kidding? Where is customer service at this so call fashion company? Now, they have determined my picture clearly shows an incorrect dress and they offered me a $10 refund, excuse me? I paid almost $45 for the dress and this isn't my fault it is incorrect. The exact words from them are as follows:
We are sincerely sorry for the inconvenience to you. The picture you provided has been checked.
As for the item you received, we suggest that you keep the item with a partial refund $10 as compensation.
Is that OK for you?
My reply is REALLY!?!?! The event I needed the dress for is over and you clearly sent the wrong dress, how is $10 compensation?

Sandy Has Earned 5 Votes

Sandy P.'s review of FashionMia earned 5 Very Helpful votes

Sandy hasn’t received any thanks yous.

Sandy doesn’t have any fans yet.

Sandy isn’t following anybody yet.

Similar Reviewers on Sitejabber

ronm52
6/9/15

I have been to the gym 3 times and have had great experiences every time at the Evanston, IL...

sophien16
4/21/19

Plain Long Sleeve Blazer was too small for the size requested and one button completely missed...