We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×

Ron"Jordy" J.

2 Level 2 Contributor
  • 8 Reviews
  • 32 Helpful Votes
  • 0 Thank Yous

Experience: Home & Garden, Shopping, Baby & Kids

Member since January 2016

  • Reviews

    8

  • First Review

    1

  • Thank Yous

    0

  • Fans

    0

  • Profile Views

    857

Review Distribution

About Me

Lodge/resort owner near Yellowstone Park.

Interests

Golfing and fishing and running our resort all summer

8 Reviews by Ron

1/20/21

Bought their XVAPE rechargeable vape and after a couple weeks of experimenting with it I just couldn't get it to work well for me so contacted Smoke Cartel to return it for refund or exchange for a more expensive vape that might work better. They did respond in a timely manner but informed me that if they could tell it had been used they couldn't refund or exchange. REALLY? Exactly how do they expect someone to find out how it works without trying the product first? Any wonder Amazon is taking over the world with their no questions asked returns? These folks don't have to worry about taking over anything with their customer care policy! My order # 346161 FYI

Tip for consumers:
Try someone else

Products used:
XVAPE rechargeable vape

smokec
Smoke C. – Smoke Cartel Rep

Hi Ron! We cannot accept returns or exchanges on used products for legal reasons as I'm sure you understand! We do our best to work with customers in the case of defective items, in which case of course we'd be happy to issue a replacement or work with the vendor directly to see if there's any sort of warranty program in place that covers defects. However we can't exchange items that have been used simply due to personal preference. We highly suggest thoroughly reviewing the specs of the product you're looking to purchase and reading other customer reviews before placing your order. I'm very sorry the function of the XVape wasn't for you! If you'd like any recommendations on vapes that may better suit your needs and desires our team is more than happy to help. Have an awesome rest of your day, Ron!

8/14/17
• Updated review

Lowes uses Synchrony Bank for all your promotional purchases and until they get away from Synchrony I will buy no more from Lowes! I have used the word fraud with Synchrony so many times I've lost track. They chg interest for no reason that they can explain. I have to call monthly now to make my payments to make sure the money goes to pay off the first expiring promotional purchases and even after my monthly calls they still fraudulently chg'd me $43 interest last statement. I have over $2100 in interest refunds the last 12 mos. The only fair description of their practices in FRAUD. Thankfully I have absolutely none of these problems with Home Depot thus they are my store moving forward. I've spent tens of thousands at Lowes and HD remodeling our 37 rooms and lodge near Yellowstone but from now on all goes to Home Depot!

Long term financing
9/5/16
• Previous review

We own a lodge near Yellowstone and have spent 12 years and over $1 mil dollars rebuilding and remodeling this entire property including our 37 rooms in log cabins and our hotel sitting on the Shoshone River. Several years ago I learned about extended terms when making big purchases. I have used this method many times and am getting ready to charge another $10,000 or so for materials to renovate another 6 rooms this winter. They offer up to 24 months interest free but you must be very careful and not miss a payment or the interest is charged from day one and is 24% or some ungodly amt.! This option has allowed me to go ahead and get remodeling done now and then pay it off over time with cash flow during the busy summer season.

9/5/16

I've used HomeDepot and Lowes the last many years for materials to remodel our 37 rooms at our lodge near Yellowstone. Lowes gets a 5 star rating as their long term 24 mo. No interest is easier to use and they still give me the veterans discount where HD offers one or the other and they have to make a call to get 24 mo approval so it takes more time. However I need to use both places at times like I will this week when ordering $10-15,000 of materials to remodel 6 more rooms this winter when our lodge is closed. Just be sure to not miss any payments or the interest is retroactive to day one at some ridiculous rate of 24% or something! This program lets us get the rooms done in the off season and pay for them when cash flow is large during the summer season. Works great! Update 9-28-16 Another trip to both stores and this time HD gave us a 12% discount on our total purchase of $3600+ at their contractor desk. Many of these items were still priced with their Labor Day discounts. We were very impressed so two weeks later we ordered another $1600 in sliding doors and windows. Another good experience as they called it a continuation of our same project and got us the same 2 yrs no interest financing!

9/5/16

So they hooked me with the double miles on all purchases. We've been with Wells Fargo for over 20 years and have had great luck with it but if you can get double the miles why not? Well here's why not... It takes about double the points to book any flight! My wife has used it only once and tried a couple other times and where it should take 25,000 points to book a flight it routinely takes 50000! On a recent next day flight she had to book to go see a sick relative she was able to book it with Wells Fargo for 34000 points and Venture wanted 154000 points! Needless to say we're back using our Wells Fargo card!

1/12/16

Would have given no stars but don't think that's possible. A popup came on my screen when ordering an item from Walmart for my business offering a trial on freeshipping.com with $10 back on that shipping for my first item. A few months later my wife brought to my attention the recurring monthly chg of $12.97 from freeshipping.com so I called their 800 number and found out I was getting charged that amt for the last 5 months before catching it. She wouldn't refund so I asked for a supervisor and ended up getting 2 months refunded. This is just another scam where if you don't catch it right away they can chg you forever! STAY AWAY and save some money! 25528563A

alicer12
FreeShipping C. – FreeShipping Rep

Hi Ron, I do see that you were given a full refund back by us. Please let me know if there is anything else I can help you with. Thanks!

AAA
1/10/16

We've been AAA members for over 20 yrs and wouldn't be without it. We used it last night at our favorite restaurant and always receive 10% discount so that alone pays for the yearly charge. When we got to our Az house in Phoenix in Nov. My wife's stored Toyota Highlander was a little hard starting and within a few days it wouldn't turn over. I called AAA and their man arrived and before towing checked out the 7 yr old original battery and showed me that was our problem. I asked where I could have a battery installed and to my surprise AAA has a traveling van service that installs a new one right in our garage, He arrived in 20 mins and had the car fixed and a printout showing before and after charging results and a very reasonable price. We were totally impressed and our new battery has a 3 yr free replacement! Gotta love great service!

1/9/16

Since discovering Amazon 1 yr ago I've placed over 120 orders for personal and business items. We own a lodge near Yellowstone Park and use all kinds of products for our rooms, laundry and restaurant that we buy on Amazon. The Prime membership is well worth the money. The fast shipping is greatly appreciated and keeps us running smoothly.

1/9/16

We own a lodge near Yellowstone Park and started using Walmart.com this year to order new tvs, air conditioners, small refrigerators and microwaves for our 37 rooms. It's great to have them delivered directly to us and we really like their new 24 months no interest financing.

Ron Has Earned 32 Votes

Ron J.'s review of Home Depot earned 14 Very Helpful votes

Ron J.'s review of AAA earned a Very Helpful vote

Ron J.'s review of FreeShipping earned 12 Very Helpful votes

Ron J.'s review of GameStop earned a Very Helpful vote

Ron J.'s review of Lowe's earned a Very Helpful vote

Ron J.'s review of Walmart earned 2 Very Helpful votes

Ron J.'s review of FreeShipping earned a Fraud Buster vote

Ron hasn’t received any thanks yous.

Ron doesn’t have any fans yet.

Ron isn’t following anybody yet.

Similar Reviewers on Sitejabber

dianem1491
Diane M. reviewed Lowe's
3/6/21

Wish I could do a negative star review the one star is. Way to high. I am on the 3rd attempt to...

davids5450
David S. reviewed Lowe's
3/1/21

We purchaced a sliding door with a doggie door attached for $1500. 00 and after waiting for 2...