We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×

Contributor Level

Total Points
0

1 Review by Robin

4/21/21

Was charged twice and never received any product. When I called and explained wasn't even offered any compensation. Don't recommend trying this company

gwynnieb
Gwynnie B. – Gwynnie Bee Rep

Hi - Someone on our customer service team has reached out to you directly, but we wanted to respond here as well. Your account was canceled today. It is effective immediately, which means you won’t be sent any items and will no longer be billed. Since you didn’t use the service, we’re also processing a full refund of your current month’s subscription fee. The credit should reflect in your account within 3-4 business days.

If you have any questions or concerns, please reach out to our customer service team directly. Thank you.

Robin hasn’t received any votes.

Robin hasn’t received any thanks yous.

Robin doesn’t have any fans yet.

Robin isn’t following anybody yet.

Empty.

Similar Reviewers on Sitejabber

tiffanyk229
7/21/21

I had to cancel my membership within a week of my first two items because I was no longer working...

saraha1131
2/4/21

I was excited to receive my 1st package (which took at least 10 days), only to find an old, faded...