We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×
nicolea469

nicole a.

1
Level 1 Contributor

Contributor Level

Total Points
300

2 Reviews by nicole

9/21/20

Cratejoy will deny you the right to post an honest, yet negative review in violation of H. R. 5111 - Consumer Review Fairness Act of 2016. They will not let you post anything less than a four star review.

They also host fraudulent sellers, such as "bloomin bin" and will protect these businesses no matter what they do.

Multiple complaints have been filed against them with the FTC and attorney general. Until they are shut down shop elsewhere!

139 Views
9/18/20

Don't buy from here! They will sell you a subscription and then THEY cancel it and keep your money citing their cancellation policy! I'm not the only one, please don't fall prey to this scam!

Products used:
Bloomin Bin Flowers monthly box subscription

stephanief441
Stephanie F. – Bloominbin Rep

Hi Nicole, as we have discussed, you requested a refund on 8/28. I gave you your refund options that same day according to the company refund policy which is stated in large bold letters and in all caps. You specifically said you were not happy with the seeds and wanted to cancel and get a refund. The refund was for the remainder of the subscription, less the 2 boxes we shipped you and our 10% restocking fee. Have a nice day and I hope that you enjoy the final box.

nicole hasn’t received any votes.

nicole hasn’t received any thanks yous.

nicole doesn’t have any fans yet.

nicole isn’t following anybody yet.

Empty.