nancyb200

Nancy B.

2
Level 2 Contributor

Contributor Level

Total Points
930

About Me

I like stylish appropriate clothing suited for my age, which is Senior Citizen

How I Can Help

Do not order from Shein.com

Interests

walking, reading, ballroom dancing, bike riding, Cruising

7 Reviews by Nancy

11/29/21
Verified site experience
• Updated review
Good stuff!
10/12/21
Verified purchase
• Previous review

The things I received were exactly as pictured, the sizes were perfect, and it was of good quality

Please list at least one online fashion shop that you are more satisfied with. The more the better.

?

Quality
8/11/20

I found this company through Home Advisors, called Prosperity Landscaping and Tree Service, owned by
Don Ballez. I received an estimate that was 1/2 of the others I had dealt with. They came on time, got the job done in 1 day, many workers, no fancy trucks or equipment but they did a thorough and beautiful job. I had dead branches removed from a huge weeping birch, a large weeping Mulberry tree trimmed, 2 large Aspen trees cut down, ALL stumps removed from the property. Then they went around the entire house, trimming and removing dead branches from everything. They cleaned up every scrap of debris. A job well done!

1/22/19

I love watching a movie and eating lunch or dinner, that's what I do at home. Alamo's food is fairly good, service was good also

1/22/19

Macy's website for my Macy's American Express credit card is really awful!
Some thief was able to obtain my password and order clothes online, however Macy's did call me to check on it, since the address was wrong, and they did not let the order go through. There is no place on their website to " sign in ", and after I found the correct website, I couldn't find what my balance was or when the payment was due. The screen kept freezing too, and it wasn't my computer... The quality of their clothing has improved but there are still some flimsy cheap garments on their websites, and I rely on the reviews from other customers to choose

1.0K Views
12/17/18

The oldest taffy shop around, in Estes Park, I used to drive up there from Denver just to buy their taffy, now I order it online. I love the salted caramel, each piece has a small nugget of rock salt in the middle.

Tip for consumers:
You can trust them, very important.

8/9/17
• Updated review

I returned 2 items, ( I have the receipt from USPS)... they said on July 26th that the refund would arrive within 20 days. It is now October 9, and NO refund yet. When I write in my order number, their excuse is that " it's the wrong order number" so that they can keep my money. I ordered from them twice, and I am ( again) giving them both order numbers. They will respond with " sorry you are having trouble, your refund will be posted to your credit card "... but where is it?

mollym16
molly m. – SHEIN Rep

Hi Nancy,

Thank you for ordering from our website, we are so sorry for all the troubles.
We have processed $61 to you, but not your Paypal account, we refunded to your credit card.
Normally, the bank need 10-20 business days to process the refund, please kindly wait a few days.
You could check with your bank with the reference number: 745470672XXXXXXXXXXX.

If you have any other concern, do not hesitate to contact us.

Cheaters, but lie about it
9/8/17
• Previous review

This company owes me $61.00, I returned a skirt and dress to them for refund, on
July 12, and they say repeatedly, " Your refund is being deposited to your credit card" but so far, as of September 2, it has not arrived. They say I received the refund on July 22, but is NOT here yet. The items I returned were of very cheap thin fabric, and entirely too small, not at all like the picture.
Do not order from this company, you will regret it.

xiaopingx
JUDY G. – SHEIN Rep

Hi Nancy,

Thank you for ordering from our website.
The order number you provided us was not correct, please provide use the correct order number, we will certainly help you to solve the problem.

Waiting for your reply!

SHEIN Customer Service

142K Views
8/7/17

Amazon always comes through, I do not have to worry about any purchases with my Prime account, I have never had an issue with ordering or returning any items with Prime membership

Nancy Has Earned 10 Votes

Nancy B.'s review of Homeadvisors earned a Very Helpful vote

Nancy B.'s review of Originaltaffyshop earned 2 Very Helpful votes

Nancy B.'s review of Macy's earned 2 Very Helpful votes

Nancy B.'s review of SHEIN earned 5 Very Helpful votes

Nancy hasn’t received any thanks yous.

Nancy doesn’t have any fans yet.

Nancy isn’t following anybody yet.

Empty.

Similar Reviewers on Sitejabber

carolu469
1/29/22

Great love Noracora clothes.

abigailq31
1/29/22

Seems ok so far