We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×
Developed in part with a grant from
the National Science Foundation

Naldo R.

  • 1 Review
  • 0 Helpful Votes
  • 0 Thank Yous

Experience: Business

Member since October 2019

  • Review

    1

  • First Review

    1

  • Thank Yous

    0

  • Fans

    0

  • Profile Views

    70

Review Distribution

1 Review by Naldo

10/30/19
I ordered equipment that was listed as "in stock". 3 days after my purchase I get an email saying "shipped. 3 days after the item supposedly shipped I get an email stating that I should expect the product in 2 weeks. I attempted to remedy the issue with several options, including paying more for a higher end model to which they told me was also out of stock and i would just have to wait. Their customer support showed zero lack of concern for the customer and zero initiative for rectifying the issue that they caused. All in all I got the product (that was promised to deliver in 5 business days) more than 3 weeks after ordering. I had to push back my OPEN DATE for my establishment an entire week! The lack of urgency by everyone who I communicated with was highly frustrating and shows why you should think twice about doing business with these guys! I, myself, will probably never purchase another item from them after this.
sarahd450
Sarah D. – The Restaurant Store Rep
Thank you for your review, Arnaldo. I am sorry to hear that you did not receive timely communications about your order! When an order is placed, we always provide a confirmation email outlining items and estimated store pick up dates. Then if something is delayed, we will reach out by email with any updates as soon as we have them, but still prepare the rest of the order for a partial pick up. I was able to locate your order and see that our Customer Solutions team offered several solutions such as comparable products and expedited delivery with a direct shipping option. Unfortunately, since your order was prepaid via credit card, we were not legally allowed to make the changes on the back end. To do either of these options, we offered to cancel the original order with refund and asked you create a new order. Again, I apologize for the inconvenience and hope that you will give The Restaurant Store another try. If you would like further discuss this matter, please reach out to help@therestaurantstore.com.

Naldo hasn’t received any votes.

Naldo hasn’t received any thanks yous.

Naldo doesn’t have any fans yet.

Naldo isn’t following anybody yet.

Similar Reviewers on Sitejabber

nikor10
6/2/20

I spent $530 on them, bought a heavy duty stainless steel prep table. These scam artists sent me...