We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×
Developed in part with a grant from
the National Science Foundation

M K.

2 Level 2 Contributor
  • 8 Reviews
  • 29 Helpful Votes
  • 0 Thank Yous

Experience: Computers & Technology, Home & Garden, Clothing & Fashion

Member since September 2018

  • Reviews

    8

  • First Review

    1

  • Thank Yous

    0

  • Fans

    0

  • Profile Views

    183

Review Distribution

8 Reviews by M

6/5/20
Major mistake using BARS COOLING SYSTEM TREATMENT. Installed new radiator in my ford explorer. Installed tablets as instructed being proactive. Tablets never dissolved as advertised. Product became like mud, clogging system, creating overheating problem. Flushed system three times, still couldn't get rid of if. Finally had to replace radiator again. Total cost of approx. 500.00 including aggravation. It was a disaster and very costly for me. To add insult to injury, Owner of Bars called me, offered me $50 to recant my reviews..
6/5/20
Purchased top of the line king size platinum premium. Received, one of the worst products I've ever bought. Pillow had 'NO" support, unless fill was shifted to one side leaving approx 6" of pillow without any fill at all. Company refuses to send RMA for return and full refund..
2/1/20
These people are a scam... Advertise and accept payment for Items they don't have and refuse to issue a refund. I had to dispute the charge with Credit card company.
1/5/20
My experience with Digoo: They're a scam. Sell the product but will not support it.If you have a problem with the item, you may as well throw it in the garbage. Support will not respond.
10/10/19
Sold me a piece of junk and refuses to give any support. Do not recommend buying from this company..
rebeccal10
Katherine L. – Banggood Rep
Dear M K,

Thank you for choosing Banggood and sorry for all the inconvenience caused.

According to our warranty policy, if one or more of the products you received shows quality issues within the warranty period, you can contact us at first and you can also choose to return it to receive a form of compensation. The warranty period for an item begins on the day the item is delivered to you.

Below please find the procedure of our warranties:

1. Take a video or some photos showing the issue occurred with this item and contact us to submit your claim;

2.We will contact you for more information or give you a response within 48 hours;

3.If a product is still covered by our warranties, you may have to return it. The responsibility for paying the return shipping fees depends on the actual problem of the item you want to return.

The reason why we need them is that after checking, we could effectively confirm the problem and find out the root cause. Furthermore, we will keep them as evidences and provide them to the supplier.

We take the security of your personal information very seriously. Therefore, if you have any other questions, we suggest that you could contact us via these links:
Personal Computer: http://www.banggood.com/Contact-Us_hi111
Mobile: https://m.banggood.com/contact_us.html

We will work on answering your questions as soon as possible and be ready to help you at any time.

Best regards,

Banggood Team
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tips:

Here are some methods you may adopt in sending video.

1. Send the video directly in email if possible

2. Upload the video to video websites like YouTube (highly recommended), Facebook and etc.
8/14/19
Manual advertised is photos of third party publication, "NOT" factory, very unclear photos. Same manual advertised can be purchased online for half the cost. I sent a request to support... Never received a response. Do not recommend..
chodi
Chod I. – eManualOnline Rep
Hi,

We are extremely sorry for the experience.

Do you have an Order ID and/or Ticket ID? I will look into this ASAP.

Jon

Customer Relations@ eManualOnline
7/15/19
I was paying 19.99 for mailpro. Yahoo increased fee 75%... Charged my acct without notifying me of the increase and refuses to cancel and issue a refund. NO phone contact for billing, only email. Finally communicated with agent"BAM" who refuses to issue refund and ignores further communication. Filed a formal complaint with Federal Trade Commission. Total Scam
9/6/18
"MOST" AliExpress sellers are scams. I tried them twice, twice too many times. First time never received the item, the second time, received the item which did not work, never receiving a refund. AliExpress refused to help and guarantee the refund, Not like Ebay. Recommend staying away... Stick with Ebay, better chance of NOT getting ripped off..

M Has Earned 29 Votes

M K.'s review of MyPillow earned 13 Very Helpful votes

M K.'s review of N1 Wireless earned 2 Very Helpful votes

M K.'s review of Banggood earned 6 Very Helpful votes

M K.'s review of Yahoo Mail earned 3 Very Helpful votes

M K.'s review of eManualOnline earned a Very Helpful vote

M K.'s review of AliExpress earned a Well Said vote

M K.'s review of AliExpress earned 3 Very Helpful votes

M hasn’t received any thanks yous.

M doesn’t have any fans yet.

M isn’t following anybody yet.

Similar Reviewers on Sitejabber

thomasb1984
9/16/20

A $4.99 Walmart Pillow is better. I called Customer Service to ask what the return policy was. It...

tayned
9/11/20

I have ordered 4 different pillows. The first two I received 6-7 years ago were pretty good...